Sex is like hacking. You get in, you get out, and you hope you didn't leave something behind that can be traced
welk merk dvd drive zit erin?
[ Voor 26% gewijzigd door Xsion op 11-05-2003 18:36 ]
Dus effe DVD-BRANDER kopen
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Hij wil gewoon de DVD's die 'ie zelf heeft gebrand, op z'n XboX afspelen. Is dat zo raar
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Nee maar hij schrijft CD-Rdreeke schreef op 11 mei 2003 @ 18:38:
[...]
Hij wil gewoon de DVD's die 'ie zelf heeft gebrand, op z'n XboX afspelen. Is dat zo raar
CD-R is geen DVD
Vandaar.....
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Sex is like hacking. You get in, you get out, and you hope you didn't leave something behind that can be traced
een XboX zou denk ik toch ook CD-r's moeten lezen, als ie ook DVD's kan lezen ...nero355 schreef op 11 May 2003 @ 18:39:
[...]
Nee maar hij schrijft CD-R
CD-R is geen DVD![]()
Vandaar.....
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Dat klinkt interressant kan je daar een link van posten? Het maakt niet uit als me garantie verloopt.Xsion schreef op 11 May 2003 @ 18:35:
als je ff pot tweak toepast leest ie bijna alles
welk merk dvd drive zit erin?
is toch al verlopen als je hem omgebouwt hebjeroendevries schreef op 11 mei 2003 @ 18:41:
[...]
Dat klinkt interressant kan je daar een link van posten? Het maakt niet uit als me garantie verloopt.
en voor cd releases cdrw gebruiken (ja, je leest het goed)
je moet ze dan op 4x bakken. niet langzamer, niet sneller.
ook niet elke cdrw werkt erin. langzame die max 4x zijn werken het beste, maar ook niet elke keer als je m opstart. beste is om het op dvd te fikken, die gaan perfect.
Een X-BOX spel zit op een DVD'tje is dan toch echt groter dan 700 MB of niet
En een DVD past niet op een CD (DivX uitgezonderd
Anders zijn ze bij MS en Sony wel erg matig als ze spellen op dure DVD schijven doen en maar max. 700 MB gebruiken
Reacties graag
Dat is dus inderdaad waar ze stoppen spellen van tot 700 mb op dure dvd's denk aan de sims die is maar 300 mbnero355 schreef op 11 May 2003 @ 23:11:
Jullie snapen niet wat ik bedoel namelijk :
Een X-BOX spel zit op een DVD'tje is dan toch echt groter dan 700 MB of niet
En een DVD past niet op een CD (DivX uitgezonderd)
Anders zijn ze bij MS en Sony wel erg matig als ze spellen op dure DVD schijven doen en maar max. 700 MB gebruiken
Reacties graag
Verwijderd
en dan kan je hier ook nog altijd kijken:
www.xbox-scene.com
(als deze link niet mag, haal hem dan maar weg)
Maar je kan ook nog altijd CDRW's gebruiken! (ik had cdrws van Memorex)
(en ik brande altijd op 2 speed)
Nog bedankt allemaal en hopelijk zijn er binnenkort meer merken bekend die gelezen worden door de krappy tohmsom.