Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Electro] Waarde potmeter Zalman fanmate

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• Beun_de_Haas
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-10 14:57

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Topicstarter
Zojuist een Zalman CNPS7000 koeler gekocht. Hier zit een fanmate bij. Uiteraard heb ik de fanmate meteen uitelkaar gehaald. Ik wil namelijk de potmeter in mijn baybus monteren. Dus de potmeter op het printje verwijderen, bedrading op printje solderen en potmeter op afstand in bay monteren.

So far so good. Nu weet in alleen niet welke waarde de potmeter heeft. Op het potmeterjes staat:

3362 (ingegraveerd)
102P 301T (gedrukt)

Het zou erg relaxed zijn als iemand me op basis van deze gegevens kan vertellen welke waarde de potmeter heeft...

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Heb je geen multimeter :?

Dat gaat daarmee een stuk makkelijker :P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Topicstarter
verdomd...

...opgemeten 1002 ohm. Ik zie trouwens geen logica met de code die erop staat, iemand een id :?

Verwijderd

Zal die 102 wel zijn, dan staat de 2 voor 2 nullen en heb je dus een potmeter met een waarde van 1k

Verwijderd

Beun_de_Haas schreef op 11 May 2003 @ 17:46:
verdomd...

...opgemeten 1002 ohm. Ik zie trouwens geen logica met de code die erop staat, iemand een id :?
Hehe, net nieuw, meteen modden dat ding :Y) Bij HEC hebben ze mooie kleine potmetertjes met stalen assen... dat vind je vast wel wat! :D

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Topicstarter
Zeer verhelderend exter, snap ik ook weer hoe dat werkt!

Zat idd te denken aan die potmeters die ze bij HEC hebben. Hopelijk zijn die er ook in een 1k uitvoering >:)

• Silentpuma
  • Laatst online: 25-10 09:20

Silentpuma

To much mind...

Mabey domme vraag, maarre... Je snapt zelf ook wel dat dat geen vermogens potmeters zijn he? Want anders zou je voor deze jongens moeten gaan:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=46793
Draadgewonden potmeter 50 Ohm, 9Watt :p (die fanmate is tot 5 Watt d8 ik)

Deze zitten ook in mijn fanbus, werkt al een half jaar probleemloos. :)

Use the Search Luke...

Verwijderd

Als het een vermogenspotmeter zou zijn dan was ie geen 1k, dat regelt verrekt slecht...

Verwijderd

offtopic:
Beun heb je de Alu of de koperen 7000 koeler van Zalman gekocht?
Ik wil er binnenkort ook een halen en ben benieuwd hoe stil het is en hoe goed het presteert :D

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Topicstarter
Idd geen vermogens potmeters. Daarom kan je ook mooie kleine gebruiken. Ik heb nu een 3,5'' baybus voor 6 fans.

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Topicstarter
Beun_de_Haas schreef op 11 mei 2003 @ 20:18:
Idd geen vermogens potmeters. Daarom kan je ook mooie kleine gebruiken. Ik heb nu een 3,5'' baybus voor 6 fans.
[edit] ik heb de koperen versie gekocht, zeer mooi, stil en f*cking zwaar ;) Heb hem nog niet gemonteerd (wacht nog op m'n nieuwe mobo). Maar kan hem je echt aanraden. Heel mooi gelapt en super kwaliteit!

[edit2] ahem verkeerde knopje :>

[ Voor 7% gewijzigd door Beun_de_Haas op 11-05-2003 20:21 ]

Verwijderd

Beun_de_Haas schreef op 11 May 2003 @ 20:20:
[...]

[edit] ik heb de koperen versie gekocht, zeer mooi, stil en f*cking zwaar ;) Heb hem nog niet gemonteerd (wacht nog op m'n nieuwe mobo). Maar kan hem je echt aanraden. Heel mooi gelapt en super kwaliteit!

[edit2] ahem verkeerde knopje :>
Wil je misschien ook vertellen waar je dit gekocht hebt en wat je er voor betaald hebt? :D

http://www.tweakers.net/pricewatch/52025

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2003 20:59 ]

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Topicstarter
Informatique, 54 pleuro. Maar kan goedkoper (zie pricewatch)

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

FF meten had je toch wel meteen kunnen doen? En die codes zijn ook wel te vinden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.