Toon posts:

administrator wachtwoord

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik windows xp reparatie wil uitvoeren vraagt hij steeds om een wachtwoord terwijl ik die nog nooit heb ingevuld, de laptop waarom het gaat is kant en klaar geleverd en heeft nooit om een wachtwoord gevraagt. Formateren kan ik niet doen want er staan hele belangrijke dingen op. Weet iemand misschien een standaard wachtwoord. mijn laptop is een hp omnibook xt1500

Verwijderd

misschien een domme vraag maar heb je al gewoon een blanko password geprobeerd :?
Dus gewoon met de username Administrator en dan zonder p/w

Verwijderd

Topicstarter
ja, ik was nog net zo slim om dat te proberen

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Aangezien de laptop kant-en-klaar is geleverd, vermoed ik dat die leverancier je op weg kan helpen.

Misschien dat je iets aan http://www.lostpassword.com/windows-xp-2000-nt.htm hebt?

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 12:24

we_are_borg

You will Comply

Ik neem aan dat je bestanden buiten de windows dir staan, als dit zo is dan kan je Windows XP opnieuw installeren. Als hij vraagt om te formateren dan zeg je daar tegen nee en ga door. Windows zeg dan dat hij een oude installatie heeft gevonden en die wilt verwijderen geef hier ja in. De dir van windows wordt dan verwijdert alleen de andere dirs blijven staan. Als windows klaar is met installatie even naar documents en settings gaan en je oude bestanden kopieeren naar de nieuwe mijn documenten.
Het bovenstaande verhaal heb ik zelf ook gedaan alleen een nadeel is dat je al je programma's opnieuw moet installeren, maar je data bestanden blijft bestaan.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 22:09
Bel de leverancier van je laptop op, zdie zullen dat vast wel ingesteld hebben.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 May 2003 @ 13:44:
ja, ik was nog net zo slim om dat te proberen
Mmja je weet maar nooit he, het was niet lullig bedoeld hoor maar sommige mensen vergeten dat wel eens ;)

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

[search=administrator wachtwoord]
Staan genoeg manieren om je administrator wachtwoord te resetten ;).
Verder denk ik dat inderdaad je leverancier/helpdesk van HP je wel verder kan helpen.

En zou je er volgende keer alsjeblieft aan willen denken dat je je OS in de topictitel zet, conform de WOS-Policy ;).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.