Toon posts:

xp niet meer instaleerbaar

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
De laatste tyd liep XP niet meer goed, de cd spelers hadden mankementen, en besloot xp opnieuw te installeren. Via xp zelf lukt het niet, dus format c: via dos en XP opnieuw installeren. Formateren ging goed. Alleen xp opnieuw installeren lukt niet, in de install krijg ik errors [aan de software kan het niet liggen, al eerder xp op deze compu geinstaleerd] BIOS fout? Hoe op te lossen?

** komt niet door de hardwareconf test [terwijl alle hardware toch echt okay is]

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2003 10:56 . Reden: prob ]

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 May 2003 @ 10:44:
De laatste tyd liep XP niet meer goed, de cd spelers hadden mankementen, en besloot xp opnieuw te installeren. Via xp zelf lukt het niet, dus format c: via dos en XP opnieuw installeren. Alleen echter dit lukt niet, in de install krijg ik errors [aan de software kan het niet liggen, al eerder xp op deze compu geinstaleerd] BIOS fout? Hoe op te lossen?
Wat voor errors??

Kijk ook eens even in dit topic aub..: Windows xp installatie probleem

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• vliegjong
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-08-2017

vliegjong

Bump!

Lees een andere draad voordat je blaat, maar ff op helpdesk modus.
Heb je je geheugen al getest met memtest?
Heb je toevallig een stervende harde schijf?
Bios reset al geprobeerd?
Wat voor errors krijg je

Ik ben een Nerd, jij ook? Dan zijn er namelijk 10 toffe mensen :)

Verwijderd

Even van de WinXP cd booten. Je partitie weggooien opnieuw indelen, formateren en opnieuw XP installeren. WinXP heeft geen MSDos mogelijkheden meer.

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Test je geheugen is! http://www.memtest86.com/memt30.zip !! Wat ik vaak op GOT zie is dat de meeste die ook hetzelfde probleem hebben hardwareproblemen hebben! Zoals memory en dergelijke. Heb je search al gebruikt? Ik denk het niet anders zou je het zien.

[ Voor 67% gewijzigd door serhat op 12-05-2003 10:38 ]

Verwijderd

serhat schreef op 12 May 2003 @ 10:36:
Test je geheugen is! http://www.memtest86.com/memt30.zip !! Wat ik vaak op GOT zie is dat de meeste die ook hetzelfde probleem hebben hardwareproblemen hebben! Zoals memory en dergelijke. Heb je search al gebruikt? Ik denk het niet anders zou je het zien.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Gezien de beperkte info en het feit dat de topicstarter geen info meer kan posten gaat dit topic dicht... :)

[ Voor 7% gewijzigd door Han op 12-05-2003 10:40 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.