Frankenstein ik denk dat ik "jouw" code van pagina 2 ergens ben tegengekomen op de site van ti

.
No13, kwas ff jouw reply's aan het nalezen op aanraden van BJDJ en als je wilt wil ik wel helpen proggen in windows (tis eens tijd om mijn vb enzo op te frissen).
Kan er iemand mee vertellen hoe de linkkabel (liefst de zwarte seriële) werkt (of een linkje geven)?
Dus ik zou graag weten welke signalen ik zou moeten sturen naar de TI-83plus opdat hij mijn data zou ontvangen (of wat voor signalen stuurt hij naar mijn pc als ik Get() gebruik in een progje?).
Het kan toch niet zo moeilijk zijn om een picje te ontwerpen op pc voor de ti83 en het dan te laten opvragen door een progje op het rekentoestel?
In dat geval heb je enkel een simpel progje nodig op de ti en wordt al het rekenwerk (het genereren van de tekening op de pc gedaan!)
Mijn systeem met matrices zou toch niet werken (kwas ff aan het prutsen en als je een matrix van 95 op 60 doet dan heb je te weinig geheugen...)
BTW: Ik lees Krankensteins reply over I/O poort en ASM ik ga eens googlen...
Edit: Ik was ff een tutorial aan het lezen over ASM en

als ik aan een systeempje begin voor het aansturen van de ti-83 dan wil ik zo weinig mogelijk proggen op het toestel (tenzij basic)!
[
Voor 10% gewijzigd door
Verwijderd op 20-05-2003 18:56
]