Toon posts:

Pinnacle PCTV PRO of PCTV SAT

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wil een tv kaart kopen en zit te twijfelen tussen de PRO en de SAT versie. Heb op de pinnacle site gekeken en zie wel wat verschillen.....maar vroeg me af wat de SAT versie nou echt meer had dan de PRO versie. Mijn vraag is dus eigenlijk wat het met een sateliet/schotel te maken heeft. Heeft de sat versie misschien een extra decoder? of kan je met de Sat versie met een gewone kabel aansluiting meer zenders ontvangen? want volgens mij is de gewone tv kabel en de kabel afkomstig van een sateliet gewoon hetzelfde (of niet?)

O ja, mijn systeem:
Pentium IV, 1800mhz
O.S.: XP
Videokaart: geforce 4 ti 4600
Geluidskaart: Creative audigy platinum EX

Vroeg me af of mijn huidige systeem nog problemen zou geven met de pinnacle tv kaarten. (heb hiervoor een Hauppauge kaart gehad, die ik maar niet kon installeren). Of misschien adviseert iemand mij toch weer een hele andere kaart. Ik hoor het graag.

Misschien kan iemand mij wat advies geven.....aangezien er verder erg weinig over bekend is.

Groetjes Dave.

Verwijderd

Ondanks alle leuke aanwijzingen van Pinnacle heb ik mijn PRO nog steeds niet aan de praat gekregen onder XP (nu al een half jaar...). Redelijk zonde van het geld. Maar het schijnt dat hij bij sommige mensen wel werkt.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:09

LopeZ

Too much is never enough

Dit topic is gesloten.