Wil een tv kaart kopen en zit te twijfelen tussen de PRO en de SAT versie. Heb op de pinnacle site gekeken en zie wel wat verschillen.....maar vroeg me af wat de SAT versie nou echt meer had dan de PRO versie. Mijn vraag is dus eigenlijk wat het met een sateliet/schotel te maken heeft. Heeft de sat versie misschien een extra decoder? of kan je met de Sat versie met een gewone kabel aansluiting meer zenders ontvangen? want volgens mij is de gewone tv kabel en de kabel afkomstig van een sateliet gewoon hetzelfde (of niet?)
O ja, mijn systeem:
Pentium IV, 1800mhz
O.S.: XP
Videokaart: geforce 4 ti 4600
Geluidskaart: Creative audigy platinum EX
Vroeg me af of mijn huidige systeem nog problemen zou geven met de pinnacle tv kaarten. (heb hiervoor een Hauppauge kaart gehad, die ik maar niet kon installeren). Of misschien adviseert iemand mij toch weer een hele andere kaart. Ik hoor het graag.
Misschien kan iemand mij wat advies geven.....aangezien er verder erg weinig over bekend is.
Groetjes Dave.
O ja, mijn systeem:
Pentium IV, 1800mhz
O.S.: XP
Videokaart: geforce 4 ti 4600
Geluidskaart: Creative audigy platinum EX
Vroeg me af of mijn huidige systeem nog problemen zou geven met de pinnacle tv kaarten. (heb hiervoor een Hauppauge kaart gehad, die ik maar niet kon installeren). Of misschien adviseert iemand mij toch weer een hele andere kaart. Ik hoor het graag.
Misschien kan iemand mij wat advies geven.....aangezien er verder erg weinig over bekend is.
Groetjes Dave.