Toon posts:

Pinnacle PCTV PRO of PCTV SAT

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wil een tv kaart kopen en zit te twijfelen tussen de PRO en de SAT versie. Heb op de pinnacle site gekeken en zie wel wat verschillen.....maar vroeg me af wat de SAT versie nou echt meer had dan de PRO versie. Mijn vraag is dus eigenlijk wat het met een sateliet/schotel te maken heeft. Heeft de sat versie misschien een extra decoder? of kan je met de Sat versie met een gewone kabel aansluiting meer zenders ontvangen? want volgens mij is de gewone tv kabel en de kabel afkomstig van een sateliet gewoon hetzelfde (of niet?)

O ja, mijn systeem:
Pentium IV, 1800mhz
O.S.: XP
Videokaart: geforce 4 ti 4600
Geluidskaart: Creative audigy platinum EX

Vroeg me af of mijn huidige systeem nog problemen zou geven met de pinnacle tv kaarten. (heb hiervoor een Hauppauge kaart gehad, die ik maar niet kon installeren). Of misschien adviseert iemand mij toch weer een hele andere kaart. Ik hoor het graag.

Misschien kan iemand mij wat advies geven.....aangezien er verder erg weinig over bekend is. :?

Groetjes Dave.

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-08 13:27
Alleen de naam zit ik al aan te denken dat het een sat tuner inzit. Dus een appart kaartje waar je mee sateliet tv mee kunt ontvangen. De pro versie heb ik zelf. Deze is voor de gewone tv/kabel :)

k er zitten wel s-video en tulp achter op.

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:56

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

SAT heeft idd een ondersteuning voor een sateliet schotel. De Pro niet.

Ik draai al ruim een jaar tevreden met mijn Pro. :) Eerst met Windows 2000, en nu met XP. Werkt als een trein :D

He who controls the Spice, controls the Universe.

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-03 16:32
Satelliet TV is van de DVB-sat standaard. Dat is anders dan wat er uit je coax aansluiting te tappen valt, en je hebt er dus ook andere hardware voor nodig.

Ik vermoed dat er op de SAT versie geen ingang voor kabeltv zit.