Ik heb vandaag een HD koeler bijgeplaatst, en om bij die HD te komen heb ik wel even mijn moederbord moeten verplaatsen. Nu werkt alles weer goed op 1 ding na: onder windows (98SE) werkt mijn secondary IDE controller opeens niet meer (geel uitroepteken, met de volgende melding:
Dit is echt een probleem van windows, want zowel mijn BIOS als de RedHat installatie op dezelfde bak vinden gewoon alles.
Ik heb driver update gedaan, maar dan vindt windows alleen de oude drivers en doet er dus nix mee. Als ik niet laat zoeken maar zelf zoek, installeert ie hem wel. Echter, zodra ik weer gereboot heb is het probleem weer terug. Ik heb ook de drivers van mijn moederbord gereinstalled, maar dat leverde geen verbetering op. Ook is mijn CD brander verdwenen (DVD rom en CD brander zitten samen op de sec. IDE, werkte tot vandaag perfect). De DVD rom was wel aanwezig (totdat ik hem verwijderde in de hoop dat dat misschien zou helpen).This device is either not present, not working properly, or does not have all the drivers installed. (Code 10.)
Try upgrading the device drivers for this device.
Dit is echt een probleem van windows, want zowel mijn BIOS als de RedHat installatie op dezelfde bak vinden gewoon alles.
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs