Toon posts:

MSN: knippen en plakken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Het lukt me sinds enige tijd niet meer om te knippen en te plakken in MSN. Ik zal ff nader specificeren.
Als ik de eigenschappen van een pagina wil kopieren, de verwijzing naar een bepaalde webpage, dan werkt dat dus niet meer. Ik selecteer de page met de linker muistoets, daarna wil ik plakken met de rechter muistoets in het venstertje waarin ik mijn boodschap type. Dit werkte altijd goed, maar nu dus niet meer.
Wie weet een oplossing?
Ik gebruik:

Windows 2000 Professional
MSN Messager 5.0 N:

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:45

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ook al met ctrl-c en ctrl-v geprobeerd (c=copy, v=paste)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Topicstarter
ja, die combinatie werkt gelukkig nog
Alleen de muis bewerking knippen en plakken is dood.

Verwijderd

wat bedoel je precies met "dood" ?

Verwijderd

Topicstarter
Als ik met rechtermuistoets het menuutje waarin oa. paste (plakken) staat wil krijgen. Werkt dat niet.

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

misschien een tip om msn+ te gebruiken, dan worden al je chats gelogt en kan je altijd nog copy pasten uit de txt files die i wegschrijft.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

aardbeix15 schreef op 08 May 2003 @ 20:51:
misschien een tip om msn+ te gebruiken, dan worden al je chats gelogt en kan je altijd nog copy pasten uit de txt files die i wegschrijft.
Of goedkoper een alternatief : Trillian Miranda Vista Welke beste logs heeft mag je zelf uitzoeken geen idee :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:45

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

btw, hij wil iets van eigenschappen (of iig wat copy/paste qua text) kopieren, wat heeft dat met logs te maken? :S

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:08
in de logs kan je ook uit copyen (alleen niet pasten)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

nero355 schreef op 08 May 2003 @ 21:21:
[...]

Of goedkoper een alternatief : Trillian Miranda Vista Welke beste logs heeft mag je zelf uitzoeken geen idee :)
msn plus is gratis :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja, het gaat idd om klare tekst. Vaak bekijk ik met een vriend van me bepaalde websites, en daar dan pagina's van. Door de eigenschappen aan te klikken, kun je een rechtstreekse http link krijgen om die pagina dan in explorer weer te geven. Dat ging altijd netjes met de muis, maar nu alleen dus met control-c en control-v.

• shakedown
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-09 16:34
inderdaad: de rechtermuisknop in MSN werk simpelweg niet meer... Maarje voor copy/past gebruik je toch altijd het toetsenbord..

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Is dus speciaal gedaan voor van die zielen die de hele dag copy pasten en zo dus mensen spammen. Veel gebruikers weten nog niet eens af van de CTRL + V combi!

• -Marshal-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-11-2024
shakedown schreef op 08 May 2003 @ 22:14:
inderdaad: de rechtermuisknop in MSN werk simpelweg niet meer... Maarje voor copy/past gebruik je toch altijd het toetsenbord..
In MSN 4.6 werkt dit nog prima

Distributed.net, the only reason my computer is on right now !

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-08 14:37
-Marshal- schreef op 08 mei 2003 @ 22:46:
[...]

In MSN 4.6 werkt dit nog prima
Yep. Laatst een nieuwe installatie van XP, maar gelukkig was 4.6 nog ergens te downloaden :)

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 15:03
Eduitzutphen: Heb je toevallig de Office 11 beta installed? Bij mij ligt het daaraan, het is ook wel een bekend probleem bij MS.

Verwijderd

Draai zelf 2k en het probleem lijkt zich bij @ random voor te doen, dan doet ie het wel, dan weer niet, erg raar.
Onder XP nooit problemen mee gehad.

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai zelf Office 2000 UK, en had de problemen eerder ook niet. Heb dan eigenlijk hetzelfde als Schouw, hierboven. Maar ben erg blij met de toetsencombi Control-C en -V. Wist het nog vaag, maar was dat gewoon vergeten.

• danslo
  • Laatst online: 13-09 21:50
Yohan schreef op 08 May 2003 @ 22:50:
[...]

Yep. Laatst een nieuwe installatie van XP, maar gelukkig was 4.6 nog ergens te downloaden :)
Jah bij veel msn sites.. gewoon een search naar messenger 4.6 @ google.... Naam van spotten.be magk hier vast niet zeggen :)

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

ligt het aan mij of is ctrl v en c gewoon 10x makkelijker :?

• danslo
  • Laatst online: 13-09 21:50
Allochtoon schreef op 09 mei 2003 @ 21:39:
ligt het aan mij of is ctrl v en c gewoon 10x makkelijker :?
Ja vind ik ook, maar die kende de TS niet.. correctie: Wastie vergeten.

Verwijderd

Topicstarter
Maar we zijn er allemaal wel over uit van hoe en wat, wat mij betreft mag dit topic worden afgesloten. Bedankt mensen! _/-\o_

• yohan
  • Laatst online: 29-08 14:37
Verwijderd schreef op 09 May 2003 @ 21:00:
Ik draai zelf Office 2000 UK, en had de problemen eerder ook niet. Heb dan eigenlijk hetzelfde als Schouw, hierboven. Maar ben erg blij met de toetsencombi Control-C en -V. Wist het nog vaag, maar was dat gewoon vergeten.
Control-Insert en Shift-Insert doe ik altijd...

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Pagina: 1