Ik heb sinds een aantal dagen een domeinnaam. 
Deze host ik zelf op m'n eigen webserver:
Windows 2000 Server met IIS 5.0
Mijn webserver staat achter een router (Draytek 2200usb), waarna ik verbinding heb met het internet door mijn alcatel modem. (Mxstream)
Deze router heeft doordat ik adsl heb een vast ip.
Laten we zeggen 80.60.XX.XX
Als ik nu op internet mijn domeinnaam intik, word ik verbonden naar mijn router en deze stuurt het door naar de webserver.
Ik heb het eergister allemaal getest en het werkt goed.
(Hij was te bereiken via het internet)
Gister en vandaag had ik echter af en toe problemen om mijn site te bereiken. Af en toe gaat het wel, maar ineens een half uur later weer niet. Weer half uur later weer wel....en dan weer niet.
Als hij het niet doet, en ik probeer mijn router te pingen, dan lukt dat ook niet. ?????
Ik had een firewall erop staan en die heb ik inmiddels al uitgezet.
Dsu daar kan het niet aan liggen.
Heeft een van jullie een idee hoe dit komt ???
Alvast bedankt,
Sander
P.S. geen antwoorden die je hier vaak ziet van:
- IIS is kut en onveilig
- Neem apache
Deze host ik zelf op m'n eigen webserver:
Windows 2000 Server met IIS 5.0
Mijn webserver staat achter een router (Draytek 2200usb), waarna ik verbinding heb met het internet door mijn alcatel modem. (Mxstream)
Deze router heeft doordat ik adsl heb een vast ip.
Laten we zeggen 80.60.XX.XX
Als ik nu op internet mijn domeinnaam intik, word ik verbonden naar mijn router en deze stuurt het door naar de webserver.
Ik heb het eergister allemaal getest en het werkt goed.
(Hij was te bereiken via het internet)
Gister en vandaag had ik echter af en toe problemen om mijn site te bereiken. Af en toe gaat het wel, maar ineens een half uur later weer niet. Weer half uur later weer wel....en dan weer niet.
Als hij het niet doet, en ik probeer mijn router te pingen, dan lukt dat ook niet. ?????
Ik had een firewall erop staan en die heb ik inmiddels al uitgezet.
Dsu daar kan het niet aan liggen.
Heeft een van jullie een idee hoe dit komt ???
Alvast bedankt,
Sander
P.S. geen antwoorden die je hier vaak ziet van:
- IIS is kut en onveilig
- Neem apache