ik draai nu een tijdje xp. niets aan het handje.. tot vandaag.. niet voor uit te branden! weet iemand een progje die het probleem opzoekt en oplost!? soort van xp-speedup? (klinkt goedkoop.. maar tja heb ook geen zin om opnieuw te installeren.)
msconfig
Haal een vinkje weg voor elk programma dat je niet nodig hebt bij het tabblad opstarten.
Enjoy!
Haal een vinkje weg voor elk programma dat je niet nodig hebt bij het tabblad opstarten.
Enjoy!
There is no place like ::1
Check this mate: [WindowsXP] windows start ZEER langzaam op
Begin met troep opruimen, en hoe zit het met de nodige spyware (ad-aware, download.com) enzo...
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
nou... tja, dat heb ik al gedaan, staat immers genoeg tussen wat ik niet nodig heb. dat is dus het probleem niet.
heb het gevoel dat er ergens een process op de achtergrond veel tijd vergt.. maar kan niets vinden in mijn taakbeheer.
heb het gevoel dat er ergens een process op de achtergrond veel tijd vergt.. maar kan niets vinden in mijn taakbeheer.
Heb je al gezocht want er staan al aardig wat topics hierover en oplossingen ervan!
Een kleine hulp dan: ga naar microsoft en zoek naat bootvis dat werkt aardig er staat daar ook hoe je het moet gebruiken
Mmmm shit net te laat
Een kleine hulp dan: ga naar microsoft en zoek naat bootvis dat werkt aardig er staat daar ook hoe je het moet gebruiken
Mmmm shit net te laat
[ Voor 7% gewijzigd door Weerz op 07-05-2003 17:50 . Reden: Al gepost ]
Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3
[rml][ XP] Update 811493 zorgt voor problemen.[/rml]
Deze geinstalleerd toevallig?
Deze geinstalleerd toevallig?
dat is het leuke.. heb naar mijn weten geen update gedraait, en ik heb de auto-update optie van xp uitstaan
Voor het trage opstarten van XP: bootvis
Voorkomende problemen: [rml][ XP] Update 811493 zorgt voor problemen.[/rml]
Voor de rest, even zelf zoeken. Ik mis een beetje je eigen inbreng.Dit is al te vaak besproken. Mocht je er alsnog niet uitkomen dan kan je alsnog een topic aanmaken. Vermeld dan wel precies wat je allemaal al zelf hebt geprobeert, waar je naar hebt gezocht en welke oplossingen niet hebben geholpen.. Voor meer info: Huisregels
Zoeken naar: XP systeem traag
Zoeken naar: processen 100%
Succes
Voorkomende problemen: [rml][ XP] Update 811493 zorgt voor problemen.[/rml]
Voor de rest, even zelf zoeken. Ik mis een beetje je eigen inbreng.Dit is al te vaak besproken. Mocht je er alsnog niet uitkomen dan kan je alsnog een topic aanmaken. Vermeld dan wel precies wat je allemaal al zelf hebt geprobeert, waar je naar hebt gezocht en welke oplossingen niet hebben geholpen.. Voor meer info: Huisregels
Zoeken naar: XP systeem traag
Zoeken naar: processen 100%
Succes
[ Voor 32% gewijzigd door Han op 07-05-2003 17:56 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()