Toon posts:

(XP) iexplorer fouten :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een gekopieerde versie van Windows xp pro (NL). Alleen heb ik heel regelmatig iexplorer.exe en explorer.exe fouten. Dit gebeurd vooral als ik in IE iets wil typen in de adres balk. Ook is het me wel gebeurd in zoeken. De foutmelding die daarna volgt heb ik ff op mijn site gezet.
http://www.geocities.com/bertuspower/meuk.html
Hij geeft aan dat het ligt aan de product ID. Dit kan ik me bijna niet voorstellen. Ik heb al verschillende versies geprobeerd van xp pro maar allemaal hebben ze dezelfde fouten. Als je na de fout iets wil typen in IE of zoeken dan geeft hij weer dezelfde foutmelding en zit er nix anders op dan te resetten.

Ligt dit alleen aan mijn 'illegale' versie van XP (kan ik me niet voorstellen) of valt het op een andere manier te verhelpen ?

Vr. Groeten

Bertram

Verwijderd

Eigenlijk is het antwoord heel simpel. Gebruik je legale cd en key ;)

Microsoft detecteerd bij de update welke key je hebt en houd dat naast hun zwarte lijst. Hun zwarte lijst zit in de update ingebakken en is een lijst met keys die illegaal rondcirculeren. Heb jij zo'n key, verpest Microsoft je installatie. Als dat geen goede beveiliging is :)

edit:
met key bedoel ik dus de registratiecode en met update iig Service Pack 1

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2003 17:19 ]

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

[search=wbhook32]
[rml][ WinXP] Foutmelding met wbhook32.dll[/rml]
Zoals ik hier begrijp ligt het aan je KaZaa, ik zou die er afhalen (en checken op Spyware www.lavasoft.de).

IE vragen horen in Software Algemeen, dus een move :).

Verwijderd

Topicstarter
Hahaha jah weet het .... maar jah ... geld he :)

Okey dan heb ik dus geen goede key gebruikt .... of moet ik niet updaten natuurlijk .... hmmm ben ik mooi klaar mee .... naja anyway THX !

Verwijderd

Topicstarter
Compubiter .... okey thx ! zal es kijke ....

Verwijderd

Laat ik het zo zeggen. Begint je key met FCK... en heb je service pack 1 geïnstalleerd, gaat het fout. Weet ik uit ervaring te vertellen en de FCK... is/was de meest gebruikte en meest te vinden illegale key.
Daarnaast zijn er dus nog een aantal die dus voor problemen zorgen.

Verwijderd

Kijk eens of je windows XP kunt aanschaffen via school, dan is het echt niet zo duur, meestal rond de 25 euro. Microsoft gaat namelijke steeds vaker van dit soort leuke grappen verzinnen. Dan heb je geen gelazer meer met dit soort onzin, starks gebeurd het de volgende keer als je de pc hard nodig hebt voor iets.
Pagina: 1