Toon posts:

[WinXP] Foutmelding met wbhook32.dll

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Yo

Als ik McAfee VirusScan 6.0 en Kazaa heb opstaan krijg ik een foutmelding als ik een letter ofzo wil intypen in internet explorer. Ik gebruik Win xp. In de foutmelding staat dat er problemen zijn met het bestandje wbhook32.dll.
Als ik McAfee uitzet heb ik het probleem niet. Ik heb de computer pas een week en toen ik hem kocht stond McAfee er al op. Dus de McAfee versie is wel geschikt voor XP. Heeft er iemand hier enig idee wat dit is. :?

Later

Verwijderd

Hoi PcDemon,

Wees welkom op GoT. Om te beginnen heb ik meteen even een mededeling voor je :)

Wil je als je de volgende keer weer een topic in WOS opent even het 3 stappenplan doorlezen? Het gaat met name om stap 3, de topictitel. Het OS zien wij namelijk graag tussen de [] tags, om het forum zo overzichtelijk te houden.

Heb je Mcafee al een keer opnieuw geïnstalleerd?

Verwijderd

Topicstarter
Hey

Ik heb het nog niet gedaan. Zal het maar eens proberen. Maar het lijkt mee niet echt nuttig omdat ik de pc nog maar 5 dagen heb en er nog niet zo heel veel mee gedaan heb.

Later

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 23:04 schreef PcDemon het volgende:
Hey

Later
Nog even een mededeling :)

Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken.

Meer info staat in dit topic: [topic=309815/1/25]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Opnieuw installeren kan waarschijnlijk weinig kwaad in ieder geval. Ga in ieder geval even alle patches voor XP binnen halen via windows update

Vervolgens zou je ook hier de patches voor McAfee Vscan kunnen downloaden. Misschien helpt het...

Laat je trouwens niet afschrikken door al die regeltjes... Dat is nu eenmaal nodig op een forum zo groot als het onze :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Titel aangepast :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alles al geprobeerd maar het helpt allemaal nie

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is opgelost. Ik heb nu kazaa lite in plaats van kazaa media desktop. Nu geeft ie geen fouten meer
Pagina: 1