ik heb gekocht (bij mycom):
asus a7v8x-x mobo
amd 2400+ fsb 266 (2.0 ghz)
twinmos 512 mb ddr pc2700 (333 mhz)
Maxtor 80 gb ata 133 hdd
en dan maak ik 2 partities, een van 25 gb, en een van de rest (55 gb)
dan ga ik windows proberen te installeren.
op de kleine schijf zet ik windows ME (of 95, of 98) maar dit gaat niet. op het begin van de installatie krijg ik linksboven een melding: attention, cannot write to drive c (of iets in die richting) retry (r)?
als je dan "r" doet, komt de melding weer, tot in het oneindige.
bij elke windows is dat het geval, behalve windows XP, die kan zonder problemen geinstalleerd worden.
ik ben vandaag al terug geweest, toen hebben ze me een HD verkocht, maar dat helpt dus niet. Wat zou het kunnen zijn? want ik ga morgen weer terug, maar ik wil graag weten wat me te wachten staat.
asus a7v8x-x mobo
amd 2400+ fsb 266 (2.0 ghz)
twinmos 512 mb ddr pc2700 (333 mhz)
Maxtor 80 gb ata 133 hdd
en dan maak ik 2 partities, een van 25 gb, en een van de rest (55 gb)
dan ga ik windows proberen te installeren.
op de kleine schijf zet ik windows ME (of 95, of 98) maar dit gaat niet. op het begin van de installatie krijg ik linksboven een melding: attention, cannot write to drive c (of iets in die richting) retry (r)?
als je dan "r" doet, komt de melding weer, tot in het oneindige.
bij elke windows is dat het geval, behalve windows XP, die kan zonder problemen geinstalleerd worden.
ik ben vandaag al terug geweest, toen hebben ze me een HD verkocht, maar dat helpt dus niet. Wat zou het kunnen zijn? want ik ga morgen weer terug, maar ik wil graag weten wat me te wachten staat.