Toon posts:

Inloggen msn

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo dit is niet hetzelfde vraagje zoals gewoonlijk namelijk dat msn niet automatisch moet inloggen. Nee wat ik wil weten is het volgende.

Als je bent ingelogd als user in winxp bijvoorbeeld kun je msn automatisch laten opstarten. Nu komt het vaak voor dat er iemand anders onder mij account zit te werken en dan wil inloggen op msn onder zijn naam. Is er iets voor te schrijven een macro ofzo die dan geopend wordt automatisch msn opend en zijn gebruikersnaam en ww invoerd en inlogd. Ik zou dan twee macro's willen maken 1 om voor mij in te loggen en 1 om voor hem in te loggen.

GRTZ Poelman

• Mitch
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-01 23:26
iemand die onder jouw account zit te werken :? Ik denk dat de oplossing een stuk simpeler is dan een macro, niet?

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:32
wat denk je van geen automatisch inloggen? kan je gewoon uitzetten hoor... dan moet je gewoon pw invullen en dan logt ie in 8)7

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Automatisch inloggen msn

IK vraag daar niet voor niets wat je precies wilt. Verder voldoe je niet aan de policy door te vermelden waar je zelf al op gezocht hebt. http://gathering.tweakers.net/forum/faq

[ Voor 65% gewijzigd door sdomburg op 06-05-2003 14:39 ]

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-08 14:37
Maak gewoon een aparte useraccount aan in XP waaraan je zijn .NET-passport koppelt.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Verwijderd

Topicstarter
JA dat van het aparte xp account begrijp ik wel maar dat is juist niet de bedoeling. Verder is het juist niet de bedoeling een login en een pw in te vullen ik wil dit bereiken met 1 knop.

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 20:33

Super_ik

haklust!

dan neem je een (freeware) macrorecorder ofzo en dan neem je een macro op dat persoon 1 inlogt, en als je dan wilt inloggen speel je die macro af :P

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

• Marc2984
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:01
Ik heb MSN Messenger 5 in plaats van Windows Messenger, zo kan je door 1 druk op de knop inloggen. Windows Messenger kan je dan instellen dat hij niet opstart als je je computer opstart.

Verwijderd

Topicstarter
kan ik er niet achter komen wat er onder die knoppen van msn zit zodat ik die kan gebruiken en zelf een macro schrijven om dat uit te voeren macrorecorder heb ik al gedaan da's bagger.

• Alain
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Kun je niet MSN twee keer installeren met verschillende instellingen en shortcuts? Tis niet mooi, maar ik denk niet dat MS die code vrijgeeft. Je zou ook een opensource client kunnen nemen. Ik heb in een flits een executable voor windows op de site van gaim voorbij zien komen. Misschien kun je er iets mee.

You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....

Pagina: 1