Wow, die Adrenaline mode is echt zo cool
. Echt bulletime/slow-motion maar dan first person style, echt gruwelijk
.
Net ff de demo gespeeld. Ik vind het niet zo denderend, het is gewoon een teveel doorsnee shooter met een paar andere dingen. Dus denk niet dat ik het ga proberen. Allowel is de gfx wel goed, vooral de reflecties op water en staal
5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
Jammer is dat he, ik vind het nou ook te doorsnee, de gfx zijn schitterend maar daar houd voorlopig alles mee op.
Dit soort games missen diepgang, het is alleen maar knallen, waarom geen aparte puzzels waarbij de omgevingen gebruikt moeten worden etc. voertuigen noem maar op
Ik val iedere keer weer op die ene shooter terug die nog steeds de beste is in z'n soort Half Life, toch blijf ik Chaser volgen, de engine is top, de omgeving straalt duidelijk een postapocalyptisch gevoel uit.
Maar ze moeten echt wat aan de gameplay doen, niet 30-40 keer de dezelfde vijanden, dat verveelt direct, maak aparte situatie waarbij je iedere keer opnieuw veraast wordt, maar ja de beste stuurlui
Dit soort games missen diepgang, het is alleen maar knallen, waarom geen aparte puzzels waarbij de omgevingen gebruikt moeten worden etc. voertuigen noem maar op
Ik val iedere keer weer op die ene shooter terug die nog steeds de beste is in z'n soort Half Life, toch blijf ik Chaser volgen, de engine is top, de omgeving straalt duidelijk een postapocalyptisch gevoel uit.
Maar ze moeten echt wat aan de gameplay doen, niet 30-40 keer de dezelfde vijanden, dat verveelt direct, maak aparte situatie waarbij je iedere keer opnieuw veraast wordt, maar ja de beste stuurlui
[ Voor 6% gewijzigd door edward2 op 17-05-2003 23:57 ]
Niet op voorraad.
leuk spel, gewoon hersenloos raggen 
is af en toe ook leuk, en ik vind qua graphics dat het SUPER draait op mijn pc
is af en toe ook leuk, en ik vind qua graphics dat het SUPER draait op mijn pc
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
wat jij wiltedward2 schreef op 17 May 2003 @ 23:56:
tis vrij leuk, maar ik raak op alles snel uitgekeken, dus tja, geen spel voor mij dus
Me included. Ook geen spel voor mij dus.Verwijderd schreef op 18 May 2003 @ 09:12:
[...]
wat jij wilt
tis vrij leuk, maar ik raak op alles snel uitgekeken, dus tja, geen spel voor mij dus
offtopic:
Je moet [/url] in je sig op het einde van je link zetten, anders doet ie het niet zoals je ziet
Je moet [/url] in je sig op het einde van je link zetten, anders doet ie het niet zoals je ziet
5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
Klopt het dat als je het riool verlaten hebt je nog een klein stukje tussen de stegen kan spelen?
En dat de demo eindigt bij de houten schutting die over de weg loopt?
Verwijderd
this sucks : heb de demo gespeeld
dit spel gaat terug naar vroeger alsof een mohaa nooit heeft bestaan : in mohaa (en andere) had je een kompas mee, hier is het weer doeloos rondlopen op zoek naar iets
de ai zuigt : je mag nog zo stil rondlopen als je wil , ze zien je toch
gfx zijn mooi maar levels zijn veel te donker ( gamma aanpassen resulteert in lelijke gfx) en de gfx van een unreal 2 zijn nog mooier vind ik
kortom : dit spel heeft niks extra te bieden en ik vind het absoluut niet leuk om spelen , integenstelling tot een unreal 2 dat ik echt wel leuk vond ( alhoewel anderen dat juist een slecht spel vonden....)
dit spel gaat terug naar vroeger alsof een mohaa nooit heeft bestaan : in mohaa (en andere) had je een kompas mee, hier is het weer doeloos rondlopen op zoek naar iets
de ai zuigt : je mag nog zo stil rondlopen als je wil , ze zien je toch
gfx zijn mooi maar levels zijn veel te donker ( gamma aanpassen resulteert in lelijke gfx) en de gfx van een unreal 2 zijn nog mooier vind ik
kortom : dit spel heeft niks extra te bieden en ik vind het absoluut niet leuk om spelen , integenstelling tot een unreal 2 dat ik echt wel leuk vond ( alhoewel anderen dat juist een slecht spel vonden....)
Verwijderd
eenmaal je uit de riool bent moet je inderdaad even over straat lopen tot je in een steegje een tunnel vindt naar een ondergrondse buurt . daar moet je een zekere persoon vinden maar ik ben nog niet verder gegaan...melly schreef op 18 mei 2003 @ 11:16:
Klopt het dat als je het riool verlaten hebt je nog een klein stukje tussen de stegen kan spelen?
Mars, toekomst ,colonies mmhh .....klinkt als Total recal ,Red faction
The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.
Totaal inspiratieloos spel. GFX zijn nice, maar die bullettime is een bijzonder slecht aftreksel van de Matrix... niet aan mij besteedt
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
hm ik zoek altijd nog een soort vervanging van Gore (zie Het grote Gore topic) Unreal2003 viel wat tegen qua actie en wapens. Laats ook nog Devestation geprobeert, die was wel leuk, maar online over internet speelt het voor geen meter (lag, verspringen, zelfs bij relatief lage ping). Sterke punt van Gore was de netwerk-code, die liep echt als een trein 
kan je met de demo ook multiplayer via internet? zal em vanavond ff downloaden en proberen (zit nu op m'n werk) thanks voor de tip.
btw is er ook een website waar alle nieuwe pc demo's opgesomt staan?
www.gamez.nl wordt niet echt vaak bijgewerkt, en zelfs bij www.gamers.nl kan ik zo'n lijst niet vinden. Je kan bij gamers wel de nieuws berichten langs lopen maar dat schiet niet echt op, staan te veel PS2 en XBOX berichten e.d. ik zoek alleen berichten over nieuwe pc demo's.
kan je met de demo ook multiplayer via internet? zal em vanavond ff downloaden en proberen (zit nu op m'n werk) thanks voor de tip.
btw is er ook een website waar alle nieuwe pc demo's opgesomt staan?
mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider
eindelijk ff tijd om te proberen
hij werkt bij mij helemaal niet
ik krijg na het JoWood intro filmpje (overigs lelijk filmpje en ws onevenredig veel HD ruimte innemend) alleen een zwart scherm. volgens de task manager "reageert" het programma niet meer.. dus. un-install maar weer dan..
hij werkt bij mij helemaal niet

[ Voor 3% gewijzigd door BdR op 20-05-2003 20:38 ]
mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider
De game is 'uit'. Ik weet dat ik flames ga krijgen aan de hand van mijn recentelijk gestartte topic, maar kan iemand wat over deze game vertellen? is ie gaaf?
-- Altijd blijven prutsen --
Switch schreef op 15 juni 2003 @ 22:17:
http://www.gamer.nl/nieuws/18106
^^ Multiplayer demo dus deze week, hopelijk is 'ie leuk.
39
Ik heb de SP & MP demo's gespeeld, alleen de SP vondt ik matig. De MP demo _is_ gewoon bar slecht.
Zwaar kutspel, veels te veel doorsnee, niks speciaals of wat dan ook. Een beetje bullettime maar dan first person, niks boeiends. Gewoon een domme shooter. Niet eens een 'Verstand op nul zetten en raggen maar shooter'. Die zijn nog leuk.
En de MP is gewoonweg een op elkaar gegooide hoop frustrerende bagger. Totaal niet leuk, je ergert je kapot aan alles en natuurlijk ook geen bullettime, dus daar gaan de pluspuntjes.
De engine heeft zeker potentie, zeer goed, mooi, de levels laden enorm snel etc. JoWood kan die engine dus nog wel verkopen. Maar meer niet
HomeDisc: Kijk even naar de datum?
Zwaar kutspel, veels te veel doorsnee, niks speciaals of wat dan ook. Een beetje bullettime maar dan first person, niks boeiends. Gewoon een domme shooter. Niet eens een 'Verstand op nul zetten en raggen maar shooter'. Die zijn nog leuk.
En de MP is gewoonweg een op elkaar gegooide hoop frustrerende bagger. Totaal niet leuk, je ergert je kapot aan alles en natuurlijk ook geen bullettime, dus daar gaan de pluspuntjes.
De engine heeft zeker potentie, zeer goed, mooi, de levels laden enorm snel etc. JoWood kan die engine dus nog wel verkopen. Maar meer niet
HomeDisc: Kijk even naar de datum?

[ Voor 5% gewijzigd door Switch op 23-06-2003 22:20 ]
Ik heb de full, en vindt het zeker wel een leuk spel. Ziet er toppie uit en de gameplay is niet slecht te noemen, eigenlijk best goed.
Ben benieuwd hoe die online is
Ben benieuwd hoe die online is
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
jonge jonge, zei je dat ook met max payne... einstein?Kwartjuh schreef op 19 mei 2003 @ 10:50:
Totaal inspiratieloos spel. GFX zijn nice, maar die bullettime is een bijzonder slecht aftreksel van de Matrix... niet aan mij besteedt
je kan wel alles "gejat" noemen op die toer
en btw, het spel is echt wel de moeite waard
Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games
ik heb de full ook sinds gister. en ik vind het zeker een topspel, met waarschijnlijk veel speel uren,
geluid is goed, graphics zijn goed, alles goed.
geluid is goed, graphics zijn goed, alles goed.
nou heb effe gekeken.
de gameplay is ronduit kut, je blijft achter elk obstakeltje hangen, springen zuigt, rennen en springen tegelijk is klote, always run is er niet. De algehele movement van het manneke is ook ruk en houterig.
Graphics zijn ok
Idee erachter is wel achterhaald, als singleplayer is het wel been there done that, en voor multiplayer is de gameplay veels te klote. Haalt het bij lange na niet bij andere multiplayer games.
de gameplay is ronduit kut, je blijft achter elk obstakeltje hangen, springen zuigt, rennen en springen tegelijk is klote, always run is er niet. De algehele movement van het manneke is ook ruk en houterig.
Graphics zijn ok
Idee erachter is wel achterhaald, als singleplayer is het wel been there done that, en voor multiplayer is de gameplay veels te klote. Haalt het bij lange na niet bij andere multiplayer games.
Verwijderd
Nou ik heb ff gekeken..AtomicShockwave schreef op 24 juni 2003 @ 12:08:
nou heb effe gekeken.
Graphics zijn ok
Ik vind deze game een perfecte feeling hebben... ik heb het gevoel dat ik veel nauwkeuriger kan kijken/aimen als in andere games... En er is WEL always! run maar je bent zeker te lam geweest om het menu te checken.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2003 18:07 ]
Verwijderd
ik heb de full version ook, ik vindt het wel een wijs spel.....maar ik ben nu bij een licht toren, die moet ik proberen in te komen, ik heb alle mannetjes dood, maar een weg naar die lichttoren is me nog niet gelukt....iemand hier meer succes al gehad??? overigens zit er in dit level ook wel een bugje, je kan zo de berg op komen en uit het level springen, niet zo netjes
Bij mij klapt het spel eruit na die afluistermissie. Als ze dan in de auto zitten te praten, loopt de boel vast... meer mensen met dit probleem???
Nee, slimkont, ik zeg helemaal niet dat the Matrix een soort patent heeft op bullettime... ik zeg alleen dat ik dit een slap aftreksel vind. Het bied geen meerwaarde aan het spel, idd net zoals met Max Payne... toch vond ik Max Payne wel redelijk. ik zeg dus dat het een inspiratieloos spel is zonder fatsoenlijk verhaal!mktje schreef op 24 June 2003 @ 00:26:
[...]
jonge jonge, zei je dat ook met max payne... einstein?
je kan wel alles "gejat" noemen op die toer
en btw, het spel is echt wel de moeite waard

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Yah alleen is het niet altijd op hetzelfde punt, bij mij klapt ie er ook soms zomaar uit maar gelukkig vaak gesaved dus even spel opnieuw starten en laden en je bent er weerLaborGardens schreef op 28 June 2003 @ 15:52:
Bij mij klapt het spel eruit na die afluistermissie. Als ze dan in de auto zitten te praten, loopt de boel vast... meer mensen met dit probleem???
Verwijderd
gothic/gothic 2thacow schreef op 05 May 2003 @ 23:25:
Developer: JoWooD
Ik dacht dat die alleen maar kiddie games maakte met kindjes in achtbanen enzo
Iemand die al langs het harbour level gekomen?
Ik moet een aantal zaken regelen om de submarine naar buiten te laten gaan, alleen kom ik geen steek verder. Volgens mij worden een aantal deuren niet unlocked of zo.
Ik moet een aantal zaken regelen om de submarine naar buiten te laten gaan, alleen kom ik geen steek verder. Volgens mij worden een aantal deuren niet unlocked of zo.
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
gezien de reply's kunnen ze het toch maar beter bij achtbanen en treintjes houden
JoWood is de developer helemaal niet, dat is Cauldron. JoWood is de publisher.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Ik heb em nu ook en vind et echt een super vet spel, eindelijk weer es een leuk/goed spel:). Zit tenminste een verhaal in, cutscenes zijn ook vet gemaakt, grafisch dik in orde en de music is gewoon meesterlijk
. Hoop alleen dat ie niet te kort is
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Bij mij doet ie dat dus wel elke keer op hetzelfde punt... balen, want ik was net zo lekker bezig...Lennieboy83 schreef op 29 June 2003 @ 01:57:
[...]
Yah alleen is het niet altijd op hetzelfde punt, bij mij klapt ie er ook soms zomaar uit maar gelukkig vaak gesaved dus even spel opnieuw starten en laden en je bent er weer
wooohoo mooi spel, zeker het kopen waard
With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things
???BlaTieBla schreef op 29 June 2003 @ 19:44:
Er is dus al een Aplha versie? hij is toch nog lang niet gold en dit zit toch niet in de demo?
Niet op voorraad.
er is een illigale iso uit, dus vandaar dat sommige mensen er al over pratenedward2 schreef op 30 June 2003 @ 12:17:
[...]
???
Er is dus al een Aplha versie? hij is toch nog lang niet gold en dit zit toch niet in de demo?
(verder niet gaan vragen waar je deze kunt halen, want dat zal je een OW opleveren)
Ja dus, dat dacht ik al.Crash-Override schreef op 30 June 2003 @ 12:20:
[...]
er is een illigale iso uit, dus vandaar dat sommige mensen er al over praten
(verder niet gaan vragen waar je deze kunt halen, want dat zal je een OW opleveren)
Nee ik weet hoe het werkt, je zal van mij geen rare dingen horen
Niet op voorraad.
net terug van een lan en daar hebben we de MP gespeeld. Wat is dit een lekker spel, loopt lekker soepel, nice graphics, groten MP levels dat wel, genoeg voor 32*32 wel.
Heb de single player nog niet gespeeld.
Heb de single player nog niet gespeeld.
Weet iemand waar je heen moet in de basement van het Nippon Hotel. Ik zit bij die stabilizer01 en wat dan.....
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Verwijderd
Als je die russian harbour bedoelt? Krijg de indruk dat het de bedoeling was dat je van dat hoge plateau op die containers moet springen en dan via al die containers op die verhoging. Alleen kun je dus net niet ver genoeg springen om op die verhoging te komen.BlaTieBla schreef op 29 June 2003 @ 19:44:
Verwijderd
Er staat ergens een deur geblokkeerd met een plank hout (de deur bij die drie valves). Aan de andere kant kun je door een paar spijlen heen de plank mollen. Je moet dan met de lift in het hoekje van de grote ruimte met de submarine naar beneden en dan door de grote deur. Rechts zie je je doel...Iemand die al langs het harbour level gekomen?
Ben nu bij de russen thuis (in de sneeuw) maar moet nu een gate unlocken en openen maar ik weet nu ff niet meer wat te doen, welke gate en hoe in godsnaam 
Lama, heb em al
Lama, heb em al
[ Voor 7% gewijzigd door bAdmuTs op 02-07-2003 18:28 ]
Daar zit ik dus ook nu.. Waarom kan je daarna niet verder. Door dat kapotte luik kom je alleen maar aan de andere kant van de stabilizer uit (voor als je naar beneden dondert denk ik).Vidra schreef op 30 juni 2003 @ 14:52:
Weet iemand waar je heen moet in de basement van het Nippon Hotel. Ik zit bij die stabilizer01 en wat dan.....
Ik heb het idee dat je in die stabilizer moet springen oid maar daar kom je niet in. Ik zit daar dus nu ook vast.
UNOX: The worst operating system
Je moet 8erlangs die stabilizer sneakenSjoko schreef op 02 juli 2003 @ 21:09:
[...]
Daar zit ik dus ook nu.. Waarom kan je daarna niet verder. Door dat kapotte luik kom je alleen maar aan de andere kant van de stabilizer uit (voor als je naar beneden dondert denk ik).
Ik heb het idee dat je in die stabilizer moet springen oid maar daar kom je niet in. Ik zit daar dus nu ook vast.
Ik ben t spel nu ook aan tspelen.. de SP versie dus en ik moet zeggen, ik heb me in tijden niet zo vermaakt met een fps shooter (single player dus.. multi player is UT nog steeds koning
)
De graphics zijn leuk en t draait ook nog eens vlot om mijn (niet al te nieuwe) systeempje. Raad t iedereen aan die zich verveelt.
De graphics zijn leuk en t draait ook nog eens vlot om mijn (niet al te nieuwe) systeempje. Raad t iedereen aan die zich verveelt.
ik zit bij chaser vast in de haven. ik moet iets doen met de Generators, maar alle hendels zitten vast
Verwijderd
Hij bedoelt dat je achter die persende stabilizer moet lopen, zonder fijngedrukt te worden als het ff kan
. Lukt wel met adrenaline-mode.
Verwijderd
Je moet ook niet door die deur maar er helemaal achterlangs glippen/lopen. Dus eerst naar middenstuk waar een soort van deur zit ja en dan in adrenaline mode het laatste stukkie doen en je kunt weer verder.Verwijderd schreef op 09 July 2003 @ 02:32:
Ik zie daar 1 deur, maar die zit hardstikke dicht...
Verwijderd
Dat heb ik al tig keer gedaan, en toch zit ik er nog steeds vast hoor
. Het luik wil niet open, en dr staan kisten voor de andere deur...

Verwijderd
Op begane grond persen die stabilizers steeds tegen de muur. Jij moet langs die wand lopen waar ze tegen de muur duwen. Ik weet iet of het uit maakt welke stabilizer je neemt moet je maar ff proberen. Dus dat ding perst en wanneeer die terug gaat moet jij snel in zo'n gat duiken zodat je niet gechrunst wordt. Dan weer wachten totdat stabilizer van de muur is en dan het laatste stukje.
CU2morO schreef op 08 juli 2003 @ 15:48:
ik zit bij chaser vast in de haven. ik moet iets doen met de Generators, maar alle hendels zitten vast
Verwijderd
dit is een VET spel . ik had hem een uurtje geleden eventjes gedownload en zelf even een server opgezet. (terwijl ik mijn download programma's gewoon door liet gaan
) . ik vind het een mooi spel. ik kon het draaien op 1024x768x32 met alles op het hoogste . alleen had ik AA en AF maar eventjes uitgezet .
maar wat is dit hier . ik zie bij heel veel spellen dat nVidia logo. hoe zit dat
)
maar wat is dit hier . ik zie bij heel veel spellen dat nVidia logo. hoe zit dat
Verwijderd
Vet spel man
, meeslepende actie, adreline opwekkend
.
Ook zere mooie gfx, kheb nu pas 2 levels gespeelt, maar bevalt goed tot nu toe
Ook zere mooie gfx, kheb nu pas 2 levels gespeelt, maar bevalt goed tot nu toe
Verwijderd
oja . me 1800+ draait op 850mhz . (silent download mode )Verwijderd schreef op 09 juli 2003 @ 18:09:
dit is een VET spel . ik had hem een uurtje geleden eventjes gedownload en zelf even een server opgezet. (terwijl ik mijn download programma's gewoon door liet gaan) . ik vind het een mooi spel. ik kon het draaien op 1024x768x32 met alles op het hoogste . alleen had ik AA en AF maar eventjes uitgezet .
maar wat is dit hier . ik zie bij heel veel spellen dat nVidia logo. hoe zit dat)
Verwijderd
Ik ben verder, alleen zonder dat ik het wist
. Ik moest gewoon naar boven, dat was alles, maar het lijkt daar ook nogal erg op elkaar
bedankt ieg
.
Verwijderd
mja, ik zit anders heerlijk vast...
linkie
ffkes geresized naar 800x600... Lomonosov Crater, op Mars
linkie
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2003 22:25 ]
Ik zit daar ook vast volgens mij. Geen idee hoe ik erop moet komen.
[spoiler]
Hier is mijn savegame. Misschien kan iemand anders mij helpen erop te komen en dan gelijk weer te saven en deze posten. Ik kom er echt niet op.
Ik zou iedereen aanraden deze savegame niet te downloaden voor een ander doel want anders mis je teveel van het spel.
[/spolier]
Ik ben er inmiddels uit. Heb het linkje naar mijn savefile maar weggehaald.
[spoiler]
Hier is mijn savegame. Misschien kan iemand anders mij helpen erop te komen en dan gelijk weer te saven en deze posten. Ik kom er echt niet op.
Ik zou iedereen aanraden deze savegame niet te downloaden voor een ander doel want anders mis je teveel van het spel.
[/spolier]
Ik ben er inmiddels uit. Heb het linkje naar mijn savefile maar weggehaald.
[ Voor 16% gewijzigd door bassio op 14-07-2003 00:13 . Reden: Ben er inmiddels al doorheen. ]
w00t, heb em eindelijk uitgespeeld
. Echt een vet einde (lekker onverw8ts
), persoonlijk vind ik dit een goed verhaal voor een shooter. Heb ook maar de credits door laten gaan want die muziek bij de credits is echt relex.
Verwijderd
plz... kan iemand me helpen daaro ?? Hoe kom je daarop? Mij lukt het echt nietVerwijderd schreef op 11 July 2003 @ 22:25:
mja, ik zit anders heerlijk vast...
linkie
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2003 10:26 ]
kan je nog een pic maken maar dan wat minder donker, kan niet echt goed zien waar je nu bent??
Verwijderd
voor het geval sommigen dit probleem nog hebben, dit komt voor als je een Radeon videokaart hebt. als je de 1.46 (of hoger) chaser patch download is het probleem opgelost. ik had er ook last van en kon na het installeren van de patch wel gewoon verder spelen.LaborGardens schreef op 28 June 2003 @ 15:52:
Verwijderd
sgoedbAdmuTs schreef op 14 juli 2003 @ 10:36:
kan je nog een pic maken maar dan wat minder donker, kan niet echt goed zien waar je nu bent??
Verwijderd
Ik kom niet voorbij onderwater level, ik word er misselijk van ook
zit in een grote hal vast, en ik ziet alleen maar blauwe lichtjes....
Verwijderd
onderwater is idd lastig... leverde bij mij ook aardig wat frustraties op... je moet echt goed in alle hoekjes en gaatjes kijken om sommige doorgangen te zien...
Ik werd bij het onderwater gedeelte ook erg duizelig moet ik zeggen. Maar goed, uiteindelijk kwam ik er wel uit maar vond dat het lastigste gedeelte. Ik heb het spel net uitgespeeld en vond het een apart einde, om het zo maar te zeggen.
Het was wel eindelijk een spel waar een beetje leuk verhaal in zat en die ook nog eens goed speelbaar is. Ik denk dat ik er ongeveer een uurtje of 15-20 over gedaan heb om te spelen in twee weken. Ik vond het absoluut de moeite waard.
Het was wel eindelijk een spel waar een beetje leuk verhaal in zat en die ook nog eens goed speelbaar is. Ik denk dat ik er ongeveer een uurtje of 15-20 over gedaan heb om te spelen in twee weken. Ik vond het absoluut de moeite waard.
Ik heb al aardig wat gespeeld en ik vind het een erg goed spel. Ik had er niet veel van verwacht maar het blijkt toch erg leuk te zijn. Wapens voelen goed aan, leuk verhaal, afwisselende missies en omgevingen, enz. Engine is ook wel goed. Kan hele grote levels aan en loopt best wel soepel.
Hier heb ik ook een tijdje vastgezeten. Als je de lift naar beneden neemt in die grote ruimte, kom je in weer een andere ruimte met een grote 'schuifdeur'. Ga hierdoor en ga de gang in en de bocht om. Aan de rechterkant is nu een hek met daarachter een deur waar je eerst vanaf de andere kant niet in kon. Tegen die deur staan 2 planken, schiet die kapot. Nu kan de deur wel open.CU2morO schreef op 09 July 2003 @ 14:55:
Verwijderd
neej MysticMan... hij heeft een of andere vage bug, ik ben daar al voorbij, die hendels zitten gewoon ECHT VAST... hij is er, maar kan ze niet 'usen'
Verwijderd
Ik heb ook een vraag; ik zit in watergate conspiracy, en ben na het afluisteren het gebouw weer uit. Wat nu???
NB: het kostte, bij het gebouw uitsluipen, ongeveer 20!! pogingen om voorbij de guard te komen die een trap bewaakte. Uiteindelijk lukte het, volgens mij puur geluk. Daarna hoor je ook geen aanwijzingen meer. Zit ik misschien in een bug?
NB: het kostte, bij het gebouw uitsluipen, ongeveer 20!! pogingen om voorbij de guard te komen die een trap bewaakte. Uiteindelijk lukte het, volgens mij puur geluk. Daarna hoor je ook geen aanwijzingen meer. Zit ik misschien in een bug?
Er staat ergens in een zijstraat een auto. Daar moet je gewoon op af lopen. Als ie dan niks doet ben je misschien te vroeg het gebouw uitgegaan en moest je nog iets doen..Verwijderd schreef op 16 July 2003 @ 15:35:
Ik heb ook een vraag; ik zit in watergate conspiracy, en ben na het afluisteren het gebouw weer uit. Wat nu???
Ik zit nou trouwens ook vast. Ik ben bij de cosmodrome missie. Ik ben net al die tunnels bij het begin uit. Daar aan de oppervlakte heb ik iedereen neergeschoten maar kom ik niet meer verder. Er is wel een plek waar je denk ik wel over het muurtje zou kunnen springen maar volgens mij is er een of andere onzichtbare muur. Waar moet ik dan heen?
[ Voor 22% gewijzigd door MysticMan op 17-07-2003 23:42 ]
Verwijderd
Ik ben nu in russian base part 1, maar ik kom dus echt niet verder 
Ik ben naar buitengegaan, door het gat in het ijs gezwommen. ben toen binnengekomen, heb een hendel overgehaald (die je eerst met die stroomschokken zag). En toen de deur naar buiten. Alleen waar moet ik nu naartoe?
Ik ben naar buitengegaan, door het gat in het ijs gezwommen. ben toen binnengekomen, heb een hendel overgehaald (die je eerst met die stroomschokken zag). En toen de deur naar buiten. Alleen waar moet ik nu naartoe?
Je moet daar geloof ik de hangar deur openen toch? Er zit ergens als je zo'n 'niet-stijl' trappetje oploopt een deur met een groen lampje. Druk op die knop bij het lampje en je krijgt je volgende opdracht. Er zitten trouwens 2 of 3 van die deuren met een lampje erbij dus je moet maar ff proberen. De goede zit geloof ik ergens aan de zijkant van een gebouw op een soort laag verhoginkje waar je dus met het 'niet-stijle' (kan ff niet op het woord komen) trapje op moet komenVerwijderd schreef op 18 July 2003 @ 21:48:
ik ben nu dus buiten met die sneeuw en vlak voor me staat een beeld
ik loop al uren rond te zoeken. iemand die me ff snel kan helpen?
Die plek waar ik vastzat in m'n vorige post ben ik inmiddels al voorbij en ik zit al op mars
Verwijderd
klopt je moet de hangar deur openen, maar ik had wel zo'n knopje gezien bij een deur die leek op een soort keycard, maaar er gebeurd nix
Verwijderd
heb net ff gekeken maar ik zie ver weg een deur met een groen en rood lampje, maar als ik daar op druk hoor ik een piep geluidje en gebeurd er verder niks. welke deur moet ik dan hebben?
heb um nu bij toeval toch gevonden. iig bedankt
heb um nu bij toeval toch gevonden. iig bedankt
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2003 22:23 ]
Verwijderd
Daar ben ik weer. Ben nu bij de lomolotov crater. Ik ben nu op het stuk dat ik links een deur door ga. daar staat een minigun en de eerste red laser waar ik niet doorheen kan. die schiet ik kapot en vervolgens de tonnen bezine zodat ik door de vloer kan. Dan ga ik op een gegeven moment naar beneden en dan schakel ik weer 2 miniguns uit. Dan zie je ongeveer in het midden een pijp lopen met blauw gas. Ik heb alles al geprobeert maar ik weet niet wat ik nou moet doen om verder te komen in het spel.
Iemand die me nog aub even zou willen helpen? Alvast bedankt.
Iemand die me nog aub even zou willen helpen? Alvast bedankt.
EDIT KNOP!
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Verwijderd
Beste vriend zeg wat nuttigs of nix. Ik weet dat ik per ongeluk 2 posts gemaakt heb 2 dagen terug. maar een nieuwe reply na 2 dagen is wel zo normaalThrillSeeka schreef op 20 juli 2003 @ 17:01:
EDIT KNOP!

EDITHet is al gelukt, bedankt voor de hulp

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2003 18:43 ]
Verwijderd
Er is een patch uit:
MIRRORS:
Jowood
3dgamers
Worthplaying
Computergames.ro
One.Tel.Gaming
Telefragged
Fileplanet
Patch v1.47 Fixlist:
General:
Miles Sound System updated - EAX problems fixed
Multiplayer:
Player Kick/Vote function added
Added function to define Chat and Vote keys
Anticheat fix added
Auto balancing Team function in Shock Troops mode added
Dedicated Server:
Fixed problem with huge memory allocation on Dedicated servers
homepage
MIRRORS:
Jowood
3dgamers
Worthplaying
Computergames.ro
One.Tel.Gaming
Telefragged
Fileplanet
Patch v1.47 Fixlist:
General:
Miles Sound System updated - EAX problems fixed
Multiplayer:
Player Kick/Vote function added
Added function to define Chat and Vote keys
Anticheat fix added
Auto balancing Team function in Shock Troops mode added
Dedicated Server:
Fixed problem with huge memory allocation on Dedicated servers
homepage
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2003 19:58 ]
Verwijderd
Klopt die patch moet je installeren, vooral als je een ATI kaart hebt want dan wil ie wel eens zwaar crashen tijdens sommige cut scenes.
Van het onderwater level werd ik ook erg priegel. Dat hadden ze best wel uit het spel kunnen halen. Heb um net btw uitgespeeld, en echt super verhaal!Verwijderd schreef op 20 juli 2003 @ 19:58:
Zit nog steeds vast onderwater..
Tja een oplossing kan ik niet zo geven voor het waterlevel. Het is namelijk zo groot dat ik geeneens zelf meer weet hoe ie precies moet. Wat ik anders zo doen is een cheat gebruiken om naar het volgende level te gaan. Zie volgende post:
Verwijderd
Walkthrough:
Walktrough Chaser
Level Select:
Zet achter de snelkoppeling chaser.exe -console
Bijv: C:\Chaser\Chaser.exe is
Dan start je de game willekeurig op in een level en dan druk je op de ~ knop.
Dan komt de console te voorschijn en dan moet je de volgende code intikken:
In de console tik je dan in:
\map *
Dit geeft je dan een lijst met alle mappen als je dan de mapnaam intikt dan wordt het level opgestart.
\map MAPNAAMHIER
Alle levelcodes met daarachter de levelnamen
Als je het echt niet meer weet gebruik dan deze codes
Walktrough Chaser
Level Select:
Zet achter de snelkoppeling chaser.exe -console
Bijv: C:\Chaser\Chaser.exe is
Dan start je de game willekeurig op in een level en dan druk je op de ~ knop.
Dan komt de console te voorschijn en dan moet je de volgende code intikken:
In de console tik je dan in:
\map *
Dit geeft je dan een lijst met alle mappen als je dan de mapnaam intikt dan wordt het level opgestart.
\map MAPNAAMHIER
Alle levelcodes met daarachter de levelnamen
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
| chm01a -> Majestic Station - Awakening chm01b -> Majestic Station - Escape chm02x01 -> Majestic Station - Back to Earth chm02 -> Montack City - Slum chm03x01 -> Montack City - The Family chm03bx01 -> Montack City - Spider chm03bx02 -> Montack City - Briefing chm03bx01 -> Montack City - Memories chm03b -> Watergate - Conspiracy chm03c -> Waterwork - Infiltration chm04 -> Montack City - Decision chm05a -> Litle Tokyo - Entrance chm05b -> Litle Tokyo - Underground chm05c -> Litle Tokyo - Shimako chm05d -> Litle Tokyo - Run Away chm06x01 -> Airport - New Assignment chm06 -> Airport - Counterstrike chm07a -> Nippon Hotel - Penthouse chm07b -> Nippon Hotel - Dead Man chm07c -> Nippon Hotel - Ogawa chm07d -> Nippon Hotel - Basement chm08 -> Portland - Kabir chm09a -> Lighthouse - Long way chm09b -> Lighthouse - Sniper chm09c_a -> Underwater - Ship Graveyard chm09c_a -> Underwater - Ship Graveyard - Part2 chm09d -> Harbor - Submarine chm10a -> Anadyr - The Gate chm10c -> Novyy Yeropol - Train station chm11ax01 -> Novyy Yeropol - Yevgeniy's hut chm11b -> Gulag - Piotr chm12 -> Spaceport - Payback chm12x_04 -> Mars - Approaching chm13a -> Mars Spaceport - Complication chm13b -> Mars Spaceport - Maintenance Area chm14a -> Jailhouse - Jay chm14b -> Jailhouse - Survival chm14c -> Jailhouse - Survival - Part2 chm16x01 -> Syd's Bar - The Plan chm18 -> Military Depot - Assault chm18b -> Military Depot - Exoskeleton chm19a -> Ravi Vallis - Train chm19b -> Ravi Vallis - Assassination chm21x02 -> Syd's Bar - Victory chm21a -> Lomonosov Crater - Betrayal chm21b -> Lomonosov Crater - Ruins chm21c -> Lomonosov Crater - Shaft chm21d -> Lomonosov Crater - Rebels chm21x04 -> Lomonosov Crater - Outro |
Als je het echt niet meer weet gebruik dan deze codes
Verwijderd
Kut. Mapchangen dan maar...These two levels are the single most annoying in the game. You're underwater in a little submarine trying to follow
some lights while taking out other small subs that try to stop you. I won't go through the levels again so that I
can write a cooking recipe for this mission, but i'll simply provide you with some general tips & tricks and explain
a little more in detail in the tight spots.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2003 23:03 ]
Ik zit echt helemaal vast in het riool. Volgens de walkthrough moet als je rechts uit die verlichte gang kom op een trap gaan aan de rechter kant van het kanaal.
Het lukt mij echter niet om op deze trap te komen. Bij de demo lukte het ook al niet
Of doe ik iets verkeerd. Of sta ik bij de verkeerd trap
Het lukt mij echter niet om op deze trap te komen. Bij de demo lukte het ook al niet
Of doe ik iets verkeerd. Of sta ik bij de verkeerd trap
[ Voor 6% gewijzigd door Henkus op 23-07-2003 07:35 ]
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Kan verkeerde trap zijn. kom je idd niet omhoog
Was inderdaad de verkeerde trap! Ik was wel zo'n 20 keer rondgelopen en had elke keer de tweede trap over het hoofd gezien.
Verwijderd
Ik hem dus al uitgespeeld, maar ik heb ook wel eens een uur rondgelopen omdat ik gewoon niet wist hoe ik ergens op kwam of wat ik verder moest doen. Vaak kom je met toeval verder
Net als vele andere mensen zit ook ik vast in de Losmonosovsomono Crater. Je moet volgens mij in die ruimte waar het plafond en andere brokstukken naar beneden zijn gekomen verder, maar ik kom niet op het randje. Zal ff screenshot maken met nightvision...Verwijderd schreef op 23 July 2003 @ 12:27:
Ik hem dus al uitgespeeld, maar ik heb ook wel eens een uur rondgelopen omdat ik gewoon niet wist hoe ik ergens op kwam of wat ik verder moest doen. Vaak kom je met toeval verder
//edit

//edit3
FLAUW
Voor mensen die niet verder komen daar.... check deze screenshot!
//edit2
Oh ja, dit is ook bijzonder grappig!

[ Voor 29% gewijzigd door JayVee op 23-07-2003 15:31 ]
ASCII stupid question, get a stupid ANSI!
Verwijderd
Ze hebben inderdaad een paar flauwe tot vervelende dingen in het spel gestopt. Dat trappetje was gewoon bijna niet te zien. Het was um dat de oplossing op het forum van jowood stond, maar daar wist bijna niemand hoe je verder moest. Die sneeuwman was wel heel grappig gedaan.JayVee schreef op 23 July 2003 @ 14:48:
[...]
Net als vele andere mensen zit ook ik vast in de Losmonosovsomono Crater. Je moet volgens mij in die ruimte waar het plafond en andere brokstukken naar beneden zijn gekomen verder, maar ik kom niet op het randje. Zal ff screenshot maken met nightvision...
//edit
[afbeelding]
//edit3
FLAUW
Voor mensen die niet verder komen daar.... check deze screenshot!
//edit2
Oh ja, dit is ook bijzonder grappig!![]()
[afbeelding]
Nu moet je nog het zeer goede eindfilmpje
Heb ik gezien! Zal het niet verklikken...
Vond het begin stukken beter dan de tweede helft. Die flashbacks bijvoorbeeld in een van de eerste levels waren erg stoer! Ook het level design spraak mij in het begin meer aan.
Mooie engine, niet gek.
Vond het begin stukken beter dan de tweede helft. Die flashbacks bijvoorbeeld in een van de eerste levels waren erg stoer! Ook het level design spraak mij in het begin meer aan.
Mooie engine, niet gek.
ASCII stupid question, get a stupid ANSI!
Ik zit vast nadat ik Kamir gedood heb. Hoe kom ik boven op die riggel.
Ik vind hem bij vlagen best goed, al hadden de levels wat afwisselender gekund.
Niet op voorraad.
Verwijderd
Chaser uitgespeeld, de 1e helft van de game is beduidend beter dan de laatste paar levels vooral de losmovosomoso krater is irritant.
Ook wordt je de laatste 2 levels elke 1,5seconde aan gort geschoten.
Waardoor het een quicksave spel wordt.
Wel zijn de maker op de juiste weg, wat meer balans in de gameplay en hou
de level design aan van de eerste 70% van het spel...
Geweldige enige wel.
En nu voor een ieder die vastzit in die lomosokoosomosovo krater :
Je moet even zoeken naar een "vierkant" gat in de muur met resten van een
trap tegen een van de kanten aan, het zijn slechts enkele stukjes ijzer, maar daar moet je dus tegen op klimmen.
Ook wordt je de laatste 2 levels elke 1,5seconde aan gort geschoten.
Waardoor het een quicksave spel wordt.
Wel zijn de maker op de juiste weg, wat meer balans in de gameplay en hou
de level design aan van de eerste 70% van het spel...
Geweldige enige wel.
En nu voor een ieder die vastzit in die lomosokoosomosovo krater :
Je moet even zoeken naar een "vierkant" gat in de muur met resten van een
trap tegen een van de kanten aan, het zijn slechts enkele stukjes ijzer, maar daar moet je dus tegen op klimmen.
Verwijderd
... tot nu toe kon ik het spel vrij gemakkelijk 'doorlopen'.
Maar zo onverwachts zit ik toch vast. Ik zit in level "Lomonosov Crater - Rebels", bijna aan het eind geloof ik.
Hieronder volgt mijn situatie:
Ik ben na al het rondjeslopen ten einde raad...
kan iemand me verder helpen?
Maar zo onverwachts zit ik toch vast. Ik zit in level "Lomonosov Crater - Rebels", bijna aan het eind geloof ik.
Hieronder volgt mijn situatie:
Ik ben na al het rondjeslopen ten einde raad...
kan iemand me verder helpen?
Als alles is ingestort zit daar nog een uitgang, gloof meteen links om de hoek naast/8er een of andere machine (d8 ik hoor)
Verwijderd
jaaah, toch nog gevonden. Achter één van die twee grijze bakken/machines(whatever) zit een gat in de grond. thx bAdmuTs
(vervolgens nog 1 gang door & einde spel)
... wel 'n beetje 'n vaag eind btw -- misschien moet ik de outro nog maar 'ns bekijken dan.
... wel 'n beetje 'n vaag eind btw -- misschien moet ik de outro nog maar 'ns bekijken dan.
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2003 19:21 ]
Verwijderd
Als je het eindfilmpje van het spel een paar keer opnieuw kijkt kan je zien dat het 2 verschillende einden heeft.Verwijderd schreef op 21 August 2003 @ 18:56:
jaaah, toch nog gevonden. Achter één van die twee grijze bakken/machines(whatever) zit een gat in de grond. thx bAdmuTs