Ik draai Windows 2003 Server Enterprise zonder beeldschrem/muis/toetsenbord met installeren deed het geluid het wel. Nu zit ik achter windows XP sp1 en ik connect met remote desktop krijg ik bij winamp dat de device niet goed werk of een dat ern een verkeerd device gebruik en via windows media player 9.0 zeg ie
(Windows Media Player cannot play the file because there is a problem with your sound device. There may not be a sound device installed on your computer, it may be in use by another program, or it may not be functioning properly. )
Dacht nou zelf misshien moet ik de geluidskaart er wel uit halen is een Soundblaster pci 128 of zit er ergens anders een fout.
Moet toch kunnen geluid op de remote desktop afspelen zeker op een thuisnetwerkje
Help
PS. heb niet echt mijn antwoord kunnen vinden in Search
(Windows Media Player cannot play the file because there is a problem with your sound device. There may not be a sound device installed on your computer, it may be in use by another program, or it may not be functioning properly. )
Dacht nou zelf misshien moet ik de geluidskaart er wel uit halen is een Soundblaster pci 128 of zit er ergens anders een fout.
Moet toch kunnen geluid op de remote desktop afspelen zeker op een thuisnetwerkje
Help
PS. heb niet echt mijn antwoord kunnen vinden in Search