Toon posts:

[XP/Win2k3] Op Remote desktop client geen geluid *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai Windows 2003 Server Enterprise zonder beeldschrem/muis/toetsenbord met installeren deed het geluid het wel. Nu zit ik achter windows XP sp1 en ik connect met remote desktop krijg ik bij winamp dat de device niet goed werk of een dat ern een verkeerd device gebruik en via windows media player 9.0 zeg ie
(Windows Media Player cannot play the file because there is a problem with your sound device. There may not be a sound device installed on your computer, it may be in use by another program, or it may not be functioning properly. )

Dacht nou zelf misshien moet ik de geluidskaart er wel uit halen is een Soundblaster pci 128 of zit er ergens anders een fout.

Moet toch kunnen geluid op de remote desktop afspelen zeker op een thuisnetwerkje

Help :( :( :( |:(

PS. heb niet echt mijn antwoord kunnen vinden in Search

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

OS toegevoegd, zie ook de WOS-Policy :).

Verwijderd

Topicstarter
Sorry zal er volgende keer opletten en bedankt

Verwijderd

Topicstarter
niemand die mij kan helpen

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 05 May 2003 @ 19:21:
niemand die mij kan helpen
Zou je alsjeblieft 24 uur willen wachten voordat je je topic kickt, zie ook FAQ Forumgedrag - Not-done :).

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 mei 2003 @ 17:49:
PS. heb niet echt mijn antwoord kunnen vinden in Search
Weet je dat heeeel zeker? Niet om het een of ander, maar als je een Remote Desktop draait op een OS wat nog niet eens officieel helemaal correct in de schappen van een PC-zaak ligt, samen met de volledige support-policy. support-pages en support-feedback van Microsoft, had je toch wel een antwoord kunnen bedenken?

Verwijderd

Topicstarter
ik weet het heel zeker als ik nu een monitor en een muis en toetsen bord aansluit en daar op een muziek bestand klikt spleet ie het gewoon af maar via remote desktop werk het niet zie boven.

Verwijderd

Mooi, voor zover ik weet werkt Remote Desktop of Terminal Services niet met sound-emulation.

Maar, wat had Microsoft erover te zeggen in de MSDN-knowledgebase voor beta-testers?

Verwijderd

Terminal services werkt wel met geluid. Is zelfs een optie die je kan aanvinken...........

Ik krijg het ook niet werkend.!
Pagina: 1