8KHA + 7F Error Code

Pagina: 1
Acties:

• ViolatoR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-06 14:10
Hey,

heb probleempje met m'n Epox 8KHA+, als ik er een TNT2 M64 AGP of een S3 Virge PCI opzet, krijg ik de error 7F ( heel verhaal wat dat betekend. ) Maar krijg dus geen beeld. Als ik m'n GF4 erin doe, doet ie het wel gewoon. De TNT2 is verder nix mis mee, iemand enig idee waar dit aan kan liggen? ( heb overigesn al verder gezocht, maar verder dan "er niet goed in gedrukt" kwam ik niet, want verder past ie echt niet ).

Alvast bedankt

fotoblog

• Sayko
  • Laatst online: 03-07 11:20

Sayko

Knowledge Is Power

voor de tnt2 is het denk ik omdat dat een 3,3volt kaart is voor die pci probeer die eens in een andere pc

• ViolatoR
PCi doet het ook in andere comp, weliswaar een p166 zonder AGP

iig bedankt, dus kan er weinig aan doen denk ik?

[ Voor 30% gewijzigd door ViolatoR op 05-05-2003 17:38 ]

fotoblog

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:39
Misschien moet je in de bios aangeven dat je primary videokaart een PCI kaart is als je je PCI kaart erin doet? Die optie zit er wel in, maar volgens mij helpt het niet, maar je zou het even kunnen proberen.

Volgens de FAQ zou je oude videokaart wel in je nieuwe PC moeten doen, alleen andersom zou een probleem kunnen opleveren.

Edit:
De 7F code heeft iets met logo's in je BIOS te maken, heb je er iets in geladen of geupdated?

[ Voor 13% gewijzigd door budi op 05-05-2003 18:58 ]

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• ViolatoR
Ja ik weet 't, snap ook niet waarom hij die 7F weergeeft, het is gewoon standaard bios wat erop zat toen die geleverd werd.

Kan het wel proberen met PCI, maar die kaart kan ik toch nix mee. Heb ik alleen even geprobeerd om te kijken of dat het misschien kon wezen.

fotoblog