Ik neem aan dat je weet dat Novell geen operating systeem is, of wist je dat nog niet ?
Zeg knulletje van een helpdeskertje (ervan uitgaande dat je je prof. eerlijk ingevult hebt) dacht je nou dat je mij ff les gaat lopen geven in het bedrijf en hun producten waar ik nog geiler van wordt dan een oversexed pubertje van een nieuwe onbevlekte hustler/seventeen/... ???
Ja, ik weet dus wat Novell is!!!!
Novell is een bedrijf en Netware is een OS (van Novell ja).
Bijna goed... als je zo wil mierenneuken... neuk ze dan echt goed!
Het is een NOS ... zal ik je soms ff uitspellen wat de N betekent ???
Als Novell (het bedrijf dus) failliet gaat, maken ze dus geen product (Netware, het OS dus) meer.
NOS
Me dunkt dat het lot van Novell nogal gevolgen heeft voor hun product.
Zorry je hebt volkomen gelijk. Op het moment dat Novell failliet wordt verklaard beginnen alle Netware servers spontaan te abenden!!! Dom dat ik dacht dat het niet zo was...
Maar ik neem aan dat dit verband nog iets te hoog is gegrepen voor jou ?
Waar baseer jij zoiets op?? JIJ begint met loze kreten te smijten.
Misschien vanwege het feit dat ik een jaar lang technisch projectleider was bij de Postbank om zo de Novell servers naar het Y2K te tillen....?? Oh nee... dat heb ik hier nog nooit verteld.
Ga jij maar fijn met je NT bakje spelen want ome Bill is nog niet failliet. En volgens jou regeltjes zul je _NOOIT_ een BSOD krijgen zolang ze niet failliet zijn.
En om je alvast een reply voor te zijn. Uiteraard zal het de continuering van bestaande en nieuwe producten in de weg staan als het hele Novell wegvalt. Maar nogmaals... dat heeft nix met een al bestaande NOS te maken!!
Veel plezier met je zelf... ingenomen eikel

Denk eerst eens na voordat je eimand denkt te kunne beoordelen c.q. betuttelen a.d.v. een paar posts!
edit:
Typos
Tijd voor een nieuwe sig..