Toon posts:

Co-Branded prijzen winnen op mijn website?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik zit mezelf echt helemaal het schompus te zoeken naar een service met een updatende page (automatisch) die ik zelf helemaal in kan stellen voor het winnen van prijzen.

Je weet wel, net zoals ik bijvoorbeeld een Free for all links page kan bouwen met mijn logo en achtergrond etc. remotely hosted lijkt het mij dus leuk ook zo'n pagina te hebben met steeds de laatste prijsvragen etc. op mijn site.

Nergens te vinden, weet iemand of zoiets uberhaubt bestaat?

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-08 22:08
Wat wil je nu precies van ons?

Je weet dat we hier geen scriptrequests accepteren he? Daarnaast is een pagina die zichzelf (of een andere) pagina op een website refreshed heel gemakkelijk te realiseren, als je maar even goed zoekt in JavaScript references op keywords als "refresh" (zie bijv. irt.org)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Verwijderd

Topicstarter
Hee wat leuk iemand die mijn vraag niet begrijpt.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op 05 mei 2003 @ 10:39:
Hee wat leuk iemand die mijn vraag niet begrijpt.
Maak daar maar twee van :?

Wat wil je nou eigenlijk?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 14:50

BaRF

bijna kerst

wat betekend die titel nou eigenlijk?

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Verwijderd

Topicstarter
Okay ik leg het nog een keer uit, ik zoek eigenlijk een site waar je net als bij bravenet of zo'n service een co-branded pagina aan kan vragen waar je prijzen mee kan winnen.

Zo moeilijk is dat toch niet? :?

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ik snap ook echt niet wat je wilt :?

Verwijderd

Topicstarter
co-branded = een pagina die je helemaal aan kan passen aan je eigen page look.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:14

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op 05 May 2003 @ 10:43:
co-branded = een pagina die je helemaal aan kan passen aan je eigen page look.
Nergens te vinden, weet iemand of zoiets uberhaubt bestaat?
Dus je weet wat het is, maar weet niet of het bestaat? :P

Verwijderd

Topicstarter
co-branded slaat overal op waar je je eigen logo op kan zetten, net als relatiegeschenken zeg maar.

Alleen weet ik dus niet of zoiets ook met een updatende prijzenpagina bestaat, updatend als in dat ze elke dag de nieuwste prijzen hebben die je kan winnen.

Het lijkt me leuk, en stoer. zoiets moet toch bestaan lijkt me?

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07-2025

Roeligan

Feyenoord

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Verwijderd

Compton, je hebt een koele Amiga.
Altijd veel waardering gehad voor mensen die echt amiga-freak waren, het zijn nl. meestal mensen met een hoog digitaal do-it-yourself gehalte.
Maar komop ..... lees de faq, ga zelf eens wat langer zoeken (dat je iets niet kan vinden betekent niet dat het niet bestaat), en maak je vraagstelling wat duidelijker.

Verwijderd

Topicstarter
Hehe ja google, ik zoek daar dus al een week lang op joh. :)

Misschien bestaat het wel gewoon NIET. Al vind ik dat moeilijk te geloven.

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Volgens mij is het voor een bedrijf niet echt rendabel om iets dergelijks te doen. Waarom prijzen weggeven, als je bedrijf er niet eens bekend door wordt (want het logo van een ander bedrijf staat erboven)?

Of ik snap, zoals de rest hier, niet waar over gaat :P

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Verwijderd

Topicstarter
Nou nee zo ver gaat het ook weer niet. Neem maar eens een kijkje bij UGO bijvoorbeeld, die geven wel eens X-Boxen weg en zo met hele vette reclame voor Microsoft, nou zoiets dus. Mijn logo hoeft er maar klein op en dezelfde achtergrond, verder niks eigenlijk. Verder zouden zij de rest van de hele html op zetten zeg maar, net als een gastenboek of zo.

You snap? :)

T'is puur een extra gimmick voor mn bezoekers, en dat daar dan een zooi banners van hun en zo bij staan dat zal mij worst zijn. ;)

• BaRF

BaRF

bijna kerst

aha, dus jij wilt een pagina aan gaan bieden als service, waar *andere* mensen bijvoorbeeld prijsvragen gaan neerzetten, zodat de mensen die *meedoen* aan die prijsvraag dus op *jouw* site meedoen?

Verwijderd

Topicstarter
Exactemundo, en dan eigenlijk alleen maar in dezelfde pagestyle (background) en een logootje erboven, enfin je kent het wel. :)

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-07 17:24

Hangloozz

{ @$%&# }

En waarom zouden bedrijven spulletjes weggeven voor prijsvragen die onder jouw naam op het net staan :?

www.jurgroessen.nl

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Hangloozz schreef op 05 May 2003 @ 12:02:
En waarom zouden bedrijven spulletjes weggeven voor prijsvragen die onder jouw naam op het net staan :?
nou volgens mij is het alleen dat hij een logotje boven in beeld heeft :P De gedachte daar achter ontgaat mij ook een beetje hoor :P

Stel: Vodaphone heeft een wedstrijde waar je 10 nieuwe GSM's kunt winnen plus 1-jaar abonnement. Ze zitten rond de tafel en er roept er een "kom we gaan deze wedstrijd eens niet op onze eigen mooie pagina zetten, maar we gooien hem op de site van Compton" - "jaaaa!" roept men dan in koor :D

:z dan dus wederom de vraag "WHY?" - ken je mensen die zo graag hun zooi via jou willen weggeven, of is dit bijvoorbeeld puur voor de plaatselijke korfbal vereneging die zelf geen site heefT?

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-08 09:54

DeFeCt

je wéét toch

en daarnaast... prijsvragen worden toch niet in een strak schema georganiseerd? Volgens mij zijn dat meestal special occasions waarvoor dan een aparte pagina in elkaar wordt gedraaid...

Flickr

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

open je de prijzenpagina stiekum in een frame en zet je jouw logo er boven ;)

Join TeamBVD!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

* Yellow|A heeft wel met een paar prijsvragen meegewerkt en meestal zijn dat dan minisites. Er zit teveel geld in de campagne om er niet volledige controle over te hebben.

Bovendien UGO is ook weer wat anders dan Compton, verschil in bekendheid enzo, bovendien de bravenet vergelijking is eng, zou als een bedrijf wel dertien keer nadenken voordat ik mijn spul op een popup gevoelige freehosting omgeving zet.

Is het niet beter om hier gewoon een soort applicaties voor te maken die dit soort pagina's via een simpel CMS kan uitzaaien over het web?

offtopic:
Als mensen je vraag niet begrijpen is het beter om het nog een keer uit te leggen ipv zeggen, hah Willem snapt het niet, bovendien willem169 heeft dat topic close knopje onder z'n vingers zitten ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Yellow|A op 05-05-2003 15:36 ]

|{ brrr }] |

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-08 22:08
:D

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Verwijderd

Topicstarter
Nou, dat zeggen jullie wel van waarom zou een bedrijf dat willen, maar waarom niet? Reclame voor het product en zo, ik heb zelf nog met reclameburo's samen gewerkt en ik denk dat ze dat alleen maar gunstig zouden vinden.

Stel, je biedt zo'n service aan voor privé-websites en organiseert wedstrijden die dus cobranded op mensen hun sites komen te staan bereik je veel meer mensen op die manier.

:)

• Mithrandir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-08 12:50
Verwijderd schreef op 06 May 2003 @ 21:57:
Nou, dat zeggen jullie wel van waarom zou een bedrijf dat willen, maar waarom niet? Reclame voor het product en zo, ik heb zelf nog met reclameburo's samen gewerkt en ik denk dat ze dat alleen maar gunstig zouden vinden.

Stel, je biedt zo'n service aan voor privé-websites en organiseert wedstrijden die dus cobranded op mensen hun sites komen te staan bereik je veel meer mensen op die manier.

:)
Niet echt. Je bereikt in dat geval waarschijnlijk alleen maar mensen die meedoen om de prijs. Microsoft dat bekendheid krijgt door gratis weggeven van Xboxen? Hmm...

Prijzen kosten geld. Waarom zou je ze dan via iemand anders weg willen geven? Je zegt dat ze dan meer naamsbekendheid krijgen... Tsja. Ik denk dat er wel goedkopere/betere manieren zijn dan reclame maken op iemand anders zijn site door daar prijzen weg te geven.

Verbouwing

• Annie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-11-2021

Annie

amateur megalomaan

Niet dat ik dit idee helemaal zie zitten, maar zo gek als sommigen het willen doen geloven is het nog niet om prijzen weg te geven via een ander product (in dit geval een site). Joint promotions heet dat dan als ik me niet vergis.

Today's subliminal thought is:

Verwijderd

Topicstarter
Eindelijk iemand die me begrijpt, bedankt annie ik begon de hoop al op te geven.

No pun or flame intended.

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 10:46
Annie schreef op 06 May 2003 @ 22:25:
Niet dat ik dit idee helemaal zie zitten, maar zo gek als sommigen het willen doen geloven is het nog niet om prijzen weg te geven via een ander product (in dit geval een site). Joint promotions heet dat dan als ik me niet vergis.
Joint promotion is inderdaad niet zo raar, maar meestal zijn dat 2 gerenomeerde bedrijven die samenwerken. Wat zou voor een Microsoft de toegevoegde waarde zijn om via jouw site producten weg te geven? Jij hebt geen bekende site, of een intressante doelgroep en er is dus voor de "adverteerder" weinig toegevoegde waarde.

Verder snap ik hele gedachte achter dit plan niet zo goed; enlighten me. Wil je er geld mee verdienen of wat dan?

Maar goed, als je het wilt proberen; go ahead :). Denk echter als je zoiets echt goed wilt opzetten je het beter op maat kan laten maken (dan sluit het ook aan bij je eigen wensen), voordeel is dat je dan gewoon professioneel product hebt waarmee je alweer iets sterker in je schoenen staat tegenover eventueel geintresseerde bedrijven :).

Mocht dit nou wel een geniaal idee zijn geweest dan ben je niet echt slim bezig omdat hier te gaan posten, je zal niet de eerste zijn wiens idee gejat is :).

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:04
Als klopt wat McVirusS zegt moet je een boel bezoekers op je website hebben om het voor bedrijven aantrekkelijk te maken iets gratis weg te geven.
Mischien zijn er wel bedrijven die banners of of andere promotie van hun actie toestaan. Maar ik heb nog nooit gehoord van een bedrijf dat prijsvragen gratis in elkaar draait. Of je zou eens met een reclame bureau om tafel gaan zitten. Maar dat gaat jezelf een boel geld kosten.
Of als je zelf wat in elkaar wil zetten moet je eens kijken bij google. Het aantal resultaten is meer dan ik dacht.
http://www.google.nl/sear...ion+prijsvraag&lr=lang_nl

http://hawvie.deviantart.com/

Pagina: 1