Ik heb precies hetzelfde probleem zoals hier beschreven staat:
[rml][ Outlook Express - XP] Mail ophalen lukt niet[/rml]
Sinds gisteren werkt geen enkele pop-account (5 verschillende) meer bij mij.
Ik krijg bij alle accounts de volgende melding te zien (hier even planet genomen):

M'n hotmail binnenhalen via OutlookXP lukt gewoon en ik kan ook gewoon surfen.
Pingen naar bijvoorbeeld pop.planet.nl lukt ook niet ("Request timed out") en ik heb geen ervaring met putty.
Ik ga er niet vanuit dat de mail servers Planet, Zonnet, IIE (school), IMC (werk), en Akman.nl (mn eigen site) er uit liggen.
Ik kan voorlopig niet op mn andere PC kijken of het daar hetzelfde is, omdat die pc weer opnieuw geinstalleerd moet worden en ik mn Windows-CD kwijt ben.
Ik zit nu dus op mn laptop (HP XE2 - Celeron 500mhz - 256mb intern - 40GB Toshiba schijf en een 800x600 schermpje
)
[rml][ Outlook Express - XP] Mail ophalen lukt niet[/rml]
Sinds gisteren werkt geen enkele pop-account (5 verschillende) meer bij mij.
Ik krijg bij alle accounts de volgende melding te zien (hier even planet genomen):
Screenshot:Task 'Planet Mail - Sending and Receiving' reported error (0x80042108) : 'Outlook is unable to connect to your incoming (POP3) e-mail server. If you continue to receive this message, contact your server administrator or Internet service provider (ISP).'

M'n hotmail binnenhalen via OutlookXP lukt gewoon en ik kan ook gewoon surfen.
Pingen naar bijvoorbeeld pop.planet.nl lukt ook niet ("Request timed out") en ik heb geen ervaring met putty.
Ik ga er niet vanuit dat de mail servers Planet, Zonnet, IIE (school), IMC (werk), en Akman.nl (mn eigen site) er uit liggen.
Ik kan voorlopig niet op mn andere PC kijken of het daar hetzelfde is, omdat die pc weer opnieuw geinstalleerd moet worden en ik mn Windows-CD kwijt ben.
Ik zit nu dus op mn laptop (HP XE2 - Celeron 500mhz - 256mb intern - 40GB Toshiba schijf en een 800x600 schermpje