Hey guys,
Sinds gister doet m'n outlook express erg gaar. Hij bevat 2 Identities (nederlandse vertaling weet ik ff niet), 1 van mij met 3 accounts en 1 van mijn vriendin. Bij beide lukt het niet om mail te downloaden of tenminste gister deed ie et niet, toen pc opnieuw gestart, deed ie et ff wel en vandaag weer niet.
Foutmelding:
Heeft iemand een ander idee? Ik las ergens over misschien een "gebroken" TCP/IP ding van Windows. Hoe zou ik dat weten?
Sinds gister doet m'n outlook express erg gaar. Hij bevat 2 Identities (nederlandse vertaling weet ik ff niet), 1 van mij met 3 accounts en 1 van mijn vriendin. Bij beide lukt het niet om mail te downloaden of tenminste gister deed ie et niet, toen pc opnieuw gestart, deed ie et ff wel en vandaag weer niet.
Foutmelding:
Ik heb in de search gezocht op Socket Error 10061, maar geen oplossing en ook op Google komen er oplossingen voor die niet voor mij gelden bijv. te maken met Dial-Up connections (ik heb ADSL van HCCnet), verkeerde pop namen of verkeerde incoming ports.The connection to the server has failed. Account: '2. HCCnet Mail', Server: 'pop.hccnet.nl', Protocol: POP3, Port: 110, Secure(SSL): No, Socket Error: 10061, Error Number: 0x800CCC0E
Heeft iemand een ander idee? Ik las ergens over misschien een "gebroken" TCP/IP ding van Windows. Hoe zou ik dat weten?