Ik heb hier een oud PC'tje liggen, Celeron 300, mobo is een Abit BX6. Als ik hier een GF 2MX aan hang, dan wordt deze (AGP) kaart geïnstalleerd als standaard PCI videokaart. Installeer ik dan de laatse drivers (43.45), dan kom ik na een herstart windows niet meer in.
De PC start op, windows ook, maar tijdens het booten wordt de PC gereset. Ik heb al geprobeerd een bootlog aan te maken, maar dat lukte niet, geen bootlog te vinden op m'n HD
Specs:
Abit BX6 (i440BX chipset)
Celeron 300MHz
GF 2MX AGP, 64MB
128MB PC133
Windows 98
Er zijn verder geen conflicten oid. Ik heb de FAQ gecheckt, er staat iets in dat als je windows niet meer inkomt, dat je dan de driver weg moet smijten in veilige modus. Al geprobeerd, heeft totaal geen effect
De PC start op, windows ook, maar tijdens het booten wordt de PC gereset. Ik heb al geprobeerd een bootlog aan te maken, maar dat lukte niet, geen bootlog te vinden op m'n HD
Specs:
Abit BX6 (i440BX chipset)
Celeron 300MHz
GF 2MX AGP, 64MB
128MB PC133
Windows 98
Er zijn verder geen conflicten oid. Ik heb de FAQ gecheckt, er staat iets in dat als je windows niet meer inkomt, dat je dan de driver weg moet smijten in veilige modus. Al geprobeerd, heeft totaal geen effect