Toon posts:

[WIN98] reset tijdens booten met GF 2MX

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een oud PC'tje liggen, Celeron 300, mobo is een Abit BX6. Als ik hier een GF 2MX aan hang, dan wordt deze (AGP) kaart geïnstalleerd als standaard PCI videokaart. Installeer ik dan de laatse drivers (43.45), dan kom ik na een herstart windows niet meer in.
De PC start op, windows ook, maar tijdens het booten wordt de PC gereset. Ik heb al geprobeerd een bootlog aan te maken, maar dat lukte niet, geen bootlog te vinden op m'n HD ;(
Specs:
Abit BX6 (i440BX chipset)
Celeron 300MHz
GF 2MX AGP, 64MB
128MB PC133
Windows 98
Er zijn verder geen conflicten oid. Ik heb de FAQ gecheckt, er staat iets in dat als je windows niet meer inkomt, dat je dan de driver weg moet smijten in veilige modus. Al geprobeerd, heeft totaal geen effect ;(

Verwijderd

Heb je in de BIOS toevallig fastwrites aan staan?
Als je die op disabled zet gaat het misschien wat beter. GF2 MX heeft daar wat moeite mee.

Het heeft trouwens geen enkele zin om detonators uit de 3x.xx en 4x.xx-serie te installeren. Die zijn meer bedoelt voor de GF3 en GF4's ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2003 21:37 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

[rml][ WIN98] auto-reset met GF2MX[/rml] dus :)

edit:
SH007 heeft best wel een betere uitleg :+

[ Voor 26% gewijzigd door F_J_K op 04-05-2003 21:57 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Dit topic gaat dicht. Je kunt verder gaan in je topic in Videoplanken & Beeldkanonnen: [rml][ WIN98] auto-reset met GF2MX[/rml].

Lees Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #not-done eens door. Hier staan een paar dingen in die jij kennelijk nog niet weet ;)

Dit topic is gesloten.