Toon posts:

ik zoek een nieuwe videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik wil mijn computer nog sneller en beter hebben en denk nu dus toe te zijn aan een nieuwe videokaart. op dit moment heb ik een Nvidea Geforce TI4600. Ik heb geen idee wat er op dit moment op de markt is en wat een beetje goed is. Daarom hoop ik antwoord te krijgen van iemand die er in iedergeval meer verstand van heeft als ik.

Mijn systeem is opgebouwd uit:
Abit AT7 Motherboard
AMD Athlon XP+2600 2.2 GHZ
Nvidea Geforce TI 4600
512 MB ram

Als ik beter iets anders kan veranderen om meer snelheid te krijgen hoor ik dat graag.

Alvast bedankt.

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

Radeon 9800

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! * :)

En omdat dit jouw 1e topic is en je al gelijk de plank misslaat qua het gebruik van GoT, raad ik je aan om de [FAQ]FAQ[/FAQ] en in het bijzonder het Forumgedrag gedeelte door te nemen B)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
http://gathering.tweakers...t_messages/610591#welkevk, daar moet je zijn.

Echter is de kaart die je nu hebt nog behoorlijk recent (zie ook de grafieken in de roundups die in bovenstaande Faq aangegeven worden), maar als jij een nieuwe videokaart wil moet je dat zeker doen :P

Lees dan een aantal reviews, kijk wat de beste kaart voor jou is (alleen de R9700 (pro), R9800pro en sommige GeForce FX modellen zijn sneller dan je huidige kaart). Persoonlijk zou ik trouwens gewoon nog even wachten met upgraden, maar de keus is aan jou :)

Dit topic is gesloten.