All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
idemVerwijderd schreef op 03 mei 2003 @ 02:49:
ga je moeder lastig vallen kut kneus
ik maak ook wel eens van die
Natuurlijk, maar kijken mensen dan niets na voor ze op submit drukken?ThaHandy schreef op 03 May 2003 @ 02:50:
[...]
idem
ik maak ook wel eens van dievouten.. kan gebeuren niet?
Da's wel erg sterk, niet?Verwijderd schreef op 03 May 2003 @ 02:49:
ga je moeder lastig vallen kut kneus
Verwijderd
-edit-ThaHandy schreef op 03 mei 2003 @ 02:50:
[...]
idem
ik maak ook wel eens van dievouten.. kan gebeuren niet?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2003 02:55 ]
Lol, dat kon ook wel wat subtieler geloof ikVerwijderd schreef op 03 May 2003 @ 02:49:
gemene woordjes
[ontopic]
Die extra -t is zo erg toch niet. Niet zo erg dat ik er een heel topic over zou openen. Je kunt er ook gewoon overheen lezen
[ Voor 31% gewijzigd door iets op 03-05-2003 02:55 ]
tvw
Ik wilde iemand het klein als onderdeel van een reactie op de FP laten posten, maar ik kon niemand vinden die een account heeftShotGun schreef op 03 May 2003 @ 02:53:
[...]
Lol, dat kon ook wel wat subtieler geloof ik.
[ontopic]
Die extra -t is zo erg toch niet. Niet zo erg dat ik er een heel topic over zou openen. Je kunt er ook gewoon overheen lezen.
Overigens vind ik het ook niet erg professioneel staan
Oh, maar je moet wel vrij ver gaan wil ik je afzeiken over foutjes. Fouten maak je nou eenmaal wel eens, en er zijn gegarandeerd mensen die je er op zullen wijzen. Nu ben ik dat toevallig, en ik heb er niets tegen dingen publiekelijk te doen.rival24 schreef op 03 mei 2003 @ 02:58:
Relax mensen, foutje kan gebeuren, so what dat "harm hilvers" niet goed opgelet heeft bij nederlands
. Overigens is het mailen van de submitter ook wat vriendelijker dan hem hier publiekelijk afzeiken
.
[ Voor 36% gewijzigd door CyBeR op 03-05-2003 03:02 . Reden: extra quote ]
Verwijderd
ik zal zo de nieuwspost ff aanpassen
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Dit topic is gesloten.
![]()