Hallo allemaal
Ik heb onlangs een sparc 5 gekregen van mijn nonkel
Nu wil het toeval dat er ook zo een reuze sun monitor (20" volgens mij).
vb. Foto: http://home.planet.nl/~steven.rodenburg/sparcstation5.jpg bij zat.
Ik heb het ding aan de praat gekregen en er wat mee zitten rotzooien, maar echt bruikbaar lijkt ie me niet... Te kleine luidruchtige HD, slechts een netwerk aansluiting, traag, ...
Maarnu, die monitor met afstandsbediening ziet er nog steeds lekker uit, alleen je hebt een speciale sun video kaart nodig (die in mijn sparc zit).
Kan ik hem aan mijn pc hangen?? Ik moet zeggen dat ik slechts heel weinig kaas van electronica heb gegeten..
Googlen kan ik wel, maar echt veel wijzer word ik er niet uit
Er bestaan convertor stukjes voor, maar deze conversie blijkt dan weer niet in alle gevallen te werken... Zou slechts voor een paar kaartjes werken.
Nu, heeft er iemand hier ooit ervaring mee gehad of is er iemand die me kan uitleggen wat ik moet verwachten... Ik heb niet direct zin om zo een convertor te gaan bestellen als het toch geen zin heeft.
Alvast bedankt !
ShivanD
Ik heb onlangs een sparc 5 gekregen van mijn nonkel
Nu wil het toeval dat er ook zo een reuze sun monitor (20" volgens mij).
vb. Foto: http://home.planet.nl/~steven.rodenburg/sparcstation5.jpg bij zat.
Ik heb het ding aan de praat gekregen en er wat mee zitten rotzooien, maar echt bruikbaar lijkt ie me niet... Te kleine luidruchtige HD, slechts een netwerk aansluiting, traag, ...
Maarnu, die monitor met afstandsbediening ziet er nog steeds lekker uit, alleen je hebt een speciale sun video kaart nodig (die in mijn sparc zit).
Kan ik hem aan mijn pc hangen?? Ik moet zeggen dat ik slechts heel weinig kaas van electronica heb gegeten..
Googlen kan ik wel, maar echt veel wijzer word ik er niet uit
Nu, heeft er iemand hier ooit ervaring mee gehad of is er iemand die me kan uitleggen wat ik moet verwachten... Ik heb niet direct zin om zo een convertor te gaan bestellen als het toch geen zin heeft.
Alvast bedankt !
ShivanD
Feel the rhythm, live the music