Die had ik ook, op het laatst reed je altijd zo'n benzine station inMr GAmba schreef op 15 februari 2004 @ 18:20:
Ik heb er ook nog een,
Het was een rally spel (monochroom) en nee geen lotus. En je kon verschillenede auto's kiezen enzo. Er stonden bomen langs de weg en er zat super cheap geluid bij. Speelde ik vroeger op de 286.
OutrunMr GAmba schreef op 15 februari 2004 @ 18:20:
Ik heb er ook nog een,
Het was een rally spel (monochroom) en nee geen lotus. En je kon verschillenede auto's kiezen enzo. Er stonden bomen langs de weg en er zat super cheap geluid bij. Speelde ik vroeger op de 286.
of misschien toch USA Racer (oid)?
[ Voor 8% gewijzigd door BoyGenius op 15-02-2004 18:30 ]
I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...
Benzinestation kan ik me niet meer herinneren, maar zou best kunnen is al bijna 8 jaar geleden.
Signature unavailable
Verwijderd
Vroegah (jaar of 9 geleden) was er een 2D spelletje met een ventje op rolschaatsen. Het was een beetje in dezelfde periode als prehistoric 2... iemand een idee hoe dit spel heet?
Testdrive?Mr GAmba schreef op 15 februari 2004 @ 18:31:
Benzinestation kan ik me niet meer herinneren, maar zou best kunnen is al bijna 8 jaar geleden.
Verwijderd
Nog 1.
Een WW2 sim, je zag alles een beetje schuin van boven.
Je kreeg van te voren wat mannetjes die kwamen dan via de parachute aan het begin van de map naar beneden zeilen.
Weet niet meer of er nou ook tanks in zaten.
Het speelde zich af in Frankrijk volgens mij.
Hij stond toen op een twilight nr 8-12 ofsow, oftewel heel wat jaartjes geleden
Ben die twilights kwijt, misschien heeft iemand een oude collectie en kan die ff kijken welk spel ik bedoel?
Het was een korte naam.
Het is geen closecombat maar een voorloper ervan.
En was toen echt een topspel!!
Iemand?
Een WW2 sim, je zag alles een beetje schuin van boven.
Je kreeg van te voren wat mannetjes die kwamen dan via de parachute aan het begin van de map naar beneden zeilen.
Weet niet meer of er nou ook tanks in zaten.
Het speelde zich af in Frankrijk volgens mij.
Hij stond toen op een twilight nr 8-12 ofsow, oftewel heel wat jaartjes geleden
Ben die twilights kwijt, misschien heeft iemand een oude collectie en kan die ff kijken welk spel ik bedoel?
Het was een korte naam.
Het is geen closecombat maar een voorloper ervan.
En was toen echt een topspel!!
Iemand?
Ik zoek een spel wat vroeger op de PSX was, je had een auto, en door boxjes op te pikken kon je homer missiles gebruiken enzo. Ik herinner het me heel vaag maar je kon ook door een winkelcentrum rijden dacht ik. En je kon met je homer missiles in je auto een boef tegenhouden in zijn auto enzo.. Dit was allemaal fully 3d.. Playstation 1
[rml][ Centraal] Het grote 'Ik zoek een spel Topic'[/rml]
daar maar verder, is iets duidelijker
daar maar verder, is iets duidelijker
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Dit topic is gesloten.
![]()