[fp]bannerterreur en abbo's

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05-2025

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
In navolging van een topic hierover op forum.fok.nl:

Ik kom graag op t.net, lurk graag mee op het forum, heb vroeger veel gepost en het was altijd leuk, maar nu steeds meer banners steeds groter worden, (met name dat Casema k*tding is vreselijk irritant) krijg ik er steeds minder zin in.

Gelukkig is er nu het alternatief om te betalen voor t.net, zodat je voor enkele tientjes per jaar nooit meer banners weg hoeft te klikken. Dus ik scharrel door die abbo's en zie dat er tonnen aan opties exta "aangeboden worden" waar ik compleet geen belangstelling voor heb, maar waar ik wel voor moet betalen als ik van die banners af wil.

Mijn vraag is nu: Kan er ook een "lite" abbo komen waarbij je NIETS extra krijgt tov een free abbo, behalve dat je van die reclame af bent? Dit is echt het enige dat ik wil en ik vind het een beetje lame om bannerblockers te moeten gebruiken om prettig te kunnen surfen.

ieeeepppppp :P

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 19:26
Er is al eerder een topic over geweest. Zie hier

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Goed idee inderdaad, maar niet origineel :). We zijn ernaar aan het kijken :). Eventuele verdere opmerkingen/vragen/discussie kan in dat andere topic, dan kan deze dicht.

Professioneel Hyves-weigeraar

Dit topic is gesloten.