Q350 ERV+Svenar controller Wifi+ComfoClime24 Ubbink aerfoam / Air Excellent & Renson Easyflex
Verwijderd
krijg je altijd bij een videokaart met dvi, dus ik neem aan ook bij die laptop.
Verwijderd
Is dat ook nog verschillend per video chipset? Pfhoei
*edit: Ik weet et al... Magic word is port replicator denk ik... bijvoorbeeld.. deze . Zal wel weer niet goedkoper kunnen ...
[ Voor 41% gewijzigd door nl2dav op 01-05-2003 12:42 ]
Q350 ERV+Svenar controller Wifi+ComfoClime24 Ubbink aerfoam / Air Excellent & Renson Easyflex
Verwijderd
Verwijderd

Een DVI-D aansluiting heeft alleen een digitaal signaal:

Maar er zal waarschijnlijk wel een DVI-I aansluiting op zitten aangezien we tenslotte nog in de overgang van analoog naar digitaal zitten. En tenslotte moet je niet zo'n hele port replicator gaan kopen als je alleen maar een analoog beeldscherm aan wilt gaan sluiten. Een simpel DVI-I naar D-sub kabeltje voldoet al
Nu we het toch over DVI hebben: Kan DVI nu maximaal 1280x1024 aan of zijn hogere resoluties ook mogelijk?
Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.
afhankelijk van de (secundaire) RAMDAC van de kaart; een 400MHz kan gewoon 1600x1200 aan of 2048x19??Juup schreef op 01 May 2003 @ 13:52:
Hey Kinat, dat heb ik altijd al willen weten!
Nu we het toch over DVI hebben: Kan DVI nu maximaal 1280x1024 aan of zijn hogere resoluties ook mogelijk?
www.triathlete.nl
Dit topic is gesloten.
![]()