Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM][WC] LianLi + Aquacomputer casemod (my first casemod)

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Na een jaartje bezig te zijn geweest vind ik hem nu wel af. Mijn Lian Li pc70 met waterkoelingssetje van Aquacomputer.de. Specs e.d staan op de website onder de specs knop onderaan. Er staat daar ook nog een andere "mod".
Reacties zijn welkom.

Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/reuver100/pics/img0330.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/reuver100/pics/img0336.gif

• Dennizz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07 21:33

Dennizz

pc-70 mod in progress!

hij ziet er netjes uit, ik vind t alleen beetje jammer dat je 5,25" frontjes iets van kleur afwijken. die sticker vind ik trouwens wel nice...issie te dremelen ? zo te zien wel :) maar dan wordt t een die-hard dremel project :D zou een strakke actie zijn als je die bv aan de achterkant dremelt met een ccfl er achter.

netjes afgewerkt iig

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-11 08:24

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Zie ik daar nou 2 dvd spelers van pioneer??? ;)
Ziet er verder leuk uit.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Verwijderd

heb ff op de site gekeken, maar dat is een uiterst wreed uitziende cpu-block. :9~ :9~ :9~ Dat ziet er acht gaaf uit. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

En PC 2 ziet er ook mooi uit... Maar is er geen probleem met de koeling van je voeding aangezien dat de fan voor de helf wordt afgedekt door het plaatje waar de voeding opligt? Verder ziet hij er mooi uit. Die kabels wegwerken is een hel in een doorzichtige kast.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2003 10:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
dat zijn inderdaad 2 sony dvd spelers. ik heb een hekel aan cd/dvd-tjes wisselen. vandaar. die window etch komt bij de oc shop vandaan. vond t wel mooi symbolisch voor de draden erachter die nu een beetje uit t zicht worden gehouden.

Verwijderd

heb je die baybussen zelf gemaakt en waar komt dat bovenste vandaan die met het digi schermpje? of is dat van je waterkoeling?

• BadMotha
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-03-2024

BadMotha

be creative!

alles is zo kant en klaar te koop...

nofi, maar toch ff een paar opmerkingen,
3 baybussen? je hebt maar 8 fans?
2 DVDRom spelers, geen Rewriter?
geen Diskdrive?

dus een input only PC?

[ Voor 16% gewijzigd door BadMotha op 01-05-2003 10:30 ]

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

Verwijderd

Topicstarter
Die baybussen zijn gespoten Vantec Nexus fancontrolers. Dat bovenste LCD ding is gewoon een standaard LIS lcd scherm wat je bij xxlcases vandaan kan halen.

Ik wou dat ding ook nog meespuiten maar ik krijg die glasplaat er niet af. Die dvd speler en fancontrolers waren overigens exact dezelfde kleur als de kast, maar ze zijn behoorlijk donker verkleurd met de drie lagen blanke lak die eroverheen gegaan zijn. Vind t niet echt misstaan overigens.

• xces
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11 15:10

xces

To got or not to got..

wah vetjes!!!

[off-topic]
Mijn zwarte Lian Li komt vandaag binnen :) kwijl wijl.. Ik ga zo ff naar de Gamme om van die plasticjes te halen die je zo draaiend om je snoeren kunt doen, weet ff iemand hoe die heten?
[/off-topic]

Hoeveel herrie maakt dat ding?

Zoals BadMotha al zegt, waar zitten je fans allemaal, of zitten er ook 2 knopjes op om je Cd-rom speed mee te wijzigen? :D

• T-Blizzard
  • Laatst online: 26-11 22:04
Wrom post je deze ook nie ff hier deze is gaaf :P
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/reuver100/pics/img0353.gif

Maar wrom zoveel fanbussen 3 x 4 = 12 fans :?

• BadMotha

BadMotha

be creative!

Xces schreef op 01 May 2003 @ 10:33:
wah vetjes!!!

[off-topic]
Mijn zwarte Lian Li komt vandaag binnen :) kwijl wijl.. Ik ga zo ff naar de Gamme om van die plasticjes te halen die je zo draaiend om je snoeren kunt doen, weet ff iemand hoe die heten?
[/off-topic]
spiralwraps (moet je maar ff vragen aan zo stageloper waar ze liggen >:) )
Hoeveel herrie maakt dat ding?
is vast weer zo'n straaljager op de handrem,
maar met al die baybussen moet het wel in toom zijn te houden...

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

Verwijderd

Topicstarter
spiralwraps ja.....mijn pc zit er ook vol mee. Ik heb drie fanbays omdat er 11 fans inzitten. 2 front, 4 achter, 2 x120 mm aan de zijkant en 3x120 aan de bovenkant op me radiotor. Als je alles open zet heb je een stofzuiger naast je staan. gewoon hier en daar wat fans wat zachter zetten en dan klinkt het acceptabel.

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:28

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Xces schreef op 01 mei 2003 @ 10:33:

offtopic:
dat heet kabelmesh, en hebben ze naar mijn weten niet bij de Gamma, maar wel bij de Praxis

Verder, erg nette mod, alles mooi afgewerkt, maar ik vind het jammer dat er vrijweinig in geboord/gedremeld is. Zoals gezegd wel een beetje premod, maar alles is zo mooi gedaan, dat ik het wel een "eigen" topic waard vind.

Het id van je reservoir vind ik leuk uitgevoerd, alleen de radiator vind ik foeilelijk, ook bij die andere tweaker op dit forum met een aqua-li. Ik vind dat rooster te "grof", past neit helemaal bij rest van Lian Li, maar als hij maar goed presteerd.

Hoe heb je eigenlijk die 2 zalman 120 mm erin gekregen? met een gatenboor van 12 cm (oid) of gedremeld? of figuurgezaagd, want ik krijg het nooit zo mooi rond.

T60P Widescreen

• BadMotha

BadMotha

be creative!

[quote
offtopic:
dat heet kabelmesh, en hebben ze naar mijn weten niet bij de Gamma, maar wel bij de Praxis

[/quote]

DIT is cablemesh:
Afbeeldingslocatie: http://www.frozencpu.com/images/products/detail/psu-15.jpg

en als ze dat idd bij de Praxis hebben, wil ik dat wel ff weten!
dat spul is nergens te krijgen (behalve bij IA's)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb die 120 mm gaten in me window gezaagd. Grote boren had ik niet. Gewoon helemaal afgetaped tegen de krassen en toen de decoupeerzaag erin gezet met een heel fijn zaagje. En toen een uur lang alles rond geveild en geschuurd.

echt premod kan je dit niet noemen. ik heb toch behoorlijk wat geschuurd en geschaafd aan dat ding.

• Gerco-M
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-11 10:58

Gerco-M

mijn tornado res.

Is het niet makkelijker en overzichtelijker om die 11 fans dan in groepen te schakelen ipv elke fan afzonderlijk op je fanbus ?
Je zegt zelf al dat je 4 groepen hebt; front, achter, zijkant, bovenkant.
Dan ben je met een fanbus klaar en kan je alles overzichtelijk en snel regelen.
Omdat je toch de fans van je radiator bijvoorbeeld allemaal op dezelfde snelheid wil hebben, met aparte controllers lijkt het me alleen maar lastig om ze toch op dezelfde snelheid te krijgen zodat ze niet elkaars werk lastig maken met verschillende rpm.

Tenzij je fanbus het vermogen niet aankan en je ze daarom per fan een eigen kanaal moet geven ? Maar dat moet geen probleem zijn bij een beetje fatsoenlijke fanbus lijkt me. Mijn Zalman is 7 watt per kanaal en ze zijn er ook van 20 watt per kanaal.

Weteringbrug ZO 9.900WpNW 6.270WpTotaal 16.170Wp — 5 x MHI L/L (SCM / SRK / ZSX)

Verwijderd

Topicstarter
Dat zou kunnen, maar ik heb toch de ruimte voor drie van die dingen. Afgezien van de functionaliteit dat je elke fan nu apart kan regelen is het voor het oog, vanwege de bleu leds ook grappig.

• Trek Y11
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-11 14:27

Trek Y11

Eat my shorts

Voor: Xces

Het spul wat je om je kabels kan winden is "Spiralwrap" volgens mij, ik heb het bij Conrad vandaan.

[ Voor 21% gewijzigd door Trek Y11 op 01-05-2003 12:37 ]

What if this weren't a hypothetical question?

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

BadMotha schreef op 01 May 2003 @ 10:55:
[...]
DIT is cablemesh:
[afbeelding]

en als ze dat idd bij de Praxis hebben, wil ik dat wel ff weten!
dat spul is nergens te krijgen (behalve bij IA's)
whoops je hebt gelijk, was net wakker, ik wist het inderdaard, het is spiral-wrap (hoe je het ook mag schrijven), maar dat was al gezegd :)
Bedank voor het wakker maken

T60P Widescreen

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-11 22:45
Wat zijn je temps eigenlijk aangezien je dezelfde cpu hebt op dezelfde snelheid, dus stressed cpu en mb-temp. Ik heb momenteel een gemodificeerde boxed cooler en die wordt 54 C stressed met een mb-temp van 32 C

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Verwijderd

Topicstarter
het verschil tussen idle en stressed is niet echt denderend. het schommelt tussen de 40 en 42 graden. Dat is eigenlijk hetzelfde toen ik er een zalman 3100 GP op had. Nou moet ik er wel bij zeggen dat dat op een warme zolderkamer is. moederbordtemp zit net even onder de dertig graden meen ik.

• Universal Creations
Waarom heb je met zulke temps nog niet verder overgeclocked? BTW, ik heb mijn voltage op 1,85V staan, welke heb jij

Verwijderd

Topicstarter
ik heb wer-ke-lijk geeeen idee wat voor voltage t ding op staat. Het ding is licht overclocked en zal ongetwijfeld nog wel verder kunnen, maar t ding draait nu super stabiel en elke game draait perfect in high ress (met uitzondering van unreal 2 dat af en toe licht schokte).......dus waarom verder overklokken?

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Verwijderd schreef op 01 May 2003 @ 13:19:
en elke game draait perfect in high ress (met uitzondering van unreal 2 dat af en toe licht schokte).......dus waarom verder overklokken?
Volgens mij stel je een retorische vraag ;)

• Universal Creations
Misschien omdat je een tweaker bent en aangezien hij niet meer lawaai gaat maken als je hem verder wil overclocken, wat houdt je dan tegen. Hij kan echt wel een stuk verder komen met jouw koeling en dan draait ie echt nog wel stabiel hoor. Kwestie van uitproberen en gezien jouw kastje, heb je er wel geduld voor

Verwijderd

Topicstarter
O ja....fuck......ik ben een tweaker. ik vergeet dat altijd! :)

Maar dat schokken in unreal 2 leg ik bij me videokaart. Heb ik weer een excuus om een 9800 pro kaartje te kopen.

Verwijderd

van welk merk en type is dat lcd schermpje dan? en wat regel je ermee? ik kan hem namelijk niet vinden op xxlcases

Verwijderd

volgens mij zijn die rheo's toch meer voor de schoonheid :)

http://www.home.zonnet.nl/reuver100/pics/img0348.gif

hier zie ik op de onderste 2 rheo's maar elk 2 draden vertrekken. En de bovenste hangt precies niets aan :| kan zijn dat ik verkeerd gekeken heb ook hoor. :p

Verwijderd

Topicstarter
de rechterdraden van die onderste rheos zijn echt wel aangesloten hoor. maar die gaan meteen naar de linkerkant van de kast en via de radiotor naar achteren.

Dat schermpje is van LIS......Lost In Space....

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:53
...OOOoohkeee...

Dus je hangt je case vol met blowers, om hem vervolgens niet te OC-en?
...Beetje een rice tweaker dan zeker :?

Verwijderd

Topicstarter
De cpu en gpu is overclocked dus bij mij weten is dat ding dan ge-oc-ed. (is dit nederlands?)

Maar oke, ik pers misschien niet de maximum performance eruit. Maar dat kan altijd nog. Maar de performance was niet de reden dat ik t post.......Het ging om t visuele aspect.

Verwijderd

het heeft gewoon geen verdere nut voor hem om verder te oc .

tja veel fan dingen..............

• xces
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11 15:10

xces

To got or not to got..

ik oc'de mijn 9700 pro (ja een officiele radeon 9700 pro) en ik kreeg er maar 4 extra 3dmarks mee :O

Zometeen ff wat spiral-wraps halen bij de praxis, die spiralwraps zijn goed genoeg voor mij.. :7

[ Voor 10% gewijzigd door xces op 01-05-2003 16:56 ]

• Thunderman_303
  • Laatst online: 00:58

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Netjes en afgewerkt, wel anders dan mijn mod.

Ook vind ik deze wel een beetje pre-modded (nofi ;) ), en ook mis ik een verhaaltje over hoe je te werk bent gegaan.

Maar al met al, het is en blijft een strakke kast. :9

Mijn nieuwe Thunder-Li Specs

Verwijderd

Wat is er nou zo gemod aan, window FAN regeldingen, gaatjes voor de FAN, leuk tekentje erop geplakt, vind hem zo ja, de LIAN LI is mooi, en dat was het. Ben benieuwd hoe hij eruit zag als het een standaard ATX was.

Verwijderd

Topicstarter
Het meeste is premod oke. Feit blijft dat je dit niet zo kan kopen.

Wat er gemod aan is: ik heb twee gaten in me raam gezaagd. Ik heb het dak eruit gesloopt voor een radiator. ik heb alle draden gestealth, ik heb waterkoeling aangebracht, ik heb de slijptol in me harddisktray gezet en daar een pomp en waterreservoir ingebouwd. 3 lichtjes aangebracht und so weiter, und so weiter.

• BadMotha

BadMotha

be creative!

...Ik heb het dak eruit gesloopt voor een radiator...
die kast is inderdaad een hoop premod,
maar om het dak eruit te zagen is wel echt modden, want je bedenkt je wel 2 keer voordat je in zo'n (dure) übercase gaat zagen.
een zijpaneel is wat anders, daar bestel je zo een nieuwe voor.
maar probeer maar eens een bovenpaneel los te bestellen....

Verwijderd

Topicstarter
Zo een zijpaneel kost je anders ook al snel E 50 of zo.................

Anyway.........ik meen mij vaag te herinneren dat ik hier nog 1 of 2 van die LianLi / aquacomputer combos ben tegengekomen. Ken die topics alleen niet meer vinden.

• megaleo
  • Laatst online: 28-11 16:35

megaleo

Special member

Best wel gaaf gedaan man!! :9~ Ziet er wel heel strak en stoer uit. 8)
Ik vind alleen al die fans een beetje overkill, maar het heeft ook wel weer wat.
Is ook wel verschillend per persoon natuurlijk en wat je ermee wilt doen. :)

Verwijderd

Topicstarter
De fans had ik erin gezet voordat die waterkoeling kwam. Er zat eerst een zalman 3100 koeler op en dan is wat airflow hier en daar wel prettig. tis nu totaal overbodig, maar goed. Ze zitter erop, dus ik laat ze lekker zitten.

oftopic
Koninginnedag begint nu toch wel heel erg in te kicken. De lettertjes worden wat wazig. Deze jongen gaat lekker naar bed toe. :z

• arnoman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:08
Sorry hoor, wat boeit het nou dat het premod is??? Ik vind het een super strakke kast, ik hou van dit soort designs!! De meeste 'tweakers' maken iets zelf omdat ze er geen geld genoeg voor hebben om het in de winkel te kopen..

Verwijderd

offtopic: waarom heb je zoveel ram geheugen nodig?

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 18:29

Kr3Kr

Melpomene

Verwijderd schreef op 01 May 2003 @ 21:58:
offtopic: waarom heb je zoveel ram geheugen nodig?
Heeft ie net zo hard nodig als z'n 2 dvd spelers :P
Mja, t ziet er wel leuk uit, vooral zo'n matrix van baybussen, ookal vind ik het ietwat overdreven :)

Gregor van Egdom Krekr

Verwijderd

ik vind jou case wel mooi maar toch dat premodje wat arnoman zegt gewoon nergens opslaan omdat: het boeit wel degelijk dat het premod is want je hebt er zelf niet bepaald veel aan gedaan aan het case zelf. oke je hebt wel gelijk dat het een strake case is dat vind ik ook. maar meeste mensen gaan overdrijven die kopen een case die al gemod is en dan zeggen kijk mij eerste casemod dat is toch niet casemodden?. casemodden is gewoon simpel weg een dood normale case om te toveren naar een mooie case het mag van alles zijn paintjob met blowhole's etc... en het heeft bijna nix mee te maken dat meeste tweakers geen geld hebben om een mooie case te kopen want dat hebben ze wel degelijk !.

• Dirickteur
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:09
Ziet er errug leuk uit, jammer dat het toch een stukkie pre-mod is naar mijn idee, bijv de baybussen enzo.

Maar verder, RESPECT _o_

Verwijderd

Topicstarter
Is dit premod?

Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/reuver100/pics/img0334.gif

Er is gezaagd, geboord en geveild aan die kast. De fotos die hier staan geven misschien een premod idee. De andere foto's zijn te groot om zo hier te posten. Die staan op de site.

Verwijderd

Het is 80% gewoon premod omdat je hebt die raam niet zelf gemaakt,baybus niet zelf gemaakt dus wat heb dat nou eigenlijk gedaan alleen een gat gemaakt voor je radiator en 2 gaten voor je enermax fan's that's it :|

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Verwijderd schreef op 02 mei 2003 @ 10:42:
Het is 80% gewoon premod omdat je hebt die raam niet zelf gemaakt,baybus niet zelf gemaakt dus wat heb dat nou eigenlijk gedaan alleen een gat gemaakt voor je radiator en 2 gaten voor je enermax fan's that's it :|
Daarom blijft het wel een beauty van een kast :) en sommige mensen willen hun kast niet vernaggelen door een eigen baybus te maken....

Deze plek is te koop.

Verwijderd

Als je niet goed voorbereid ja dan kan je kast best wel verkloten maar dat hoort gewoon erbij. over de baybus het is maar een afdek plaatje dus je verkloot de hele case niet tenzij je echt 2linkere handen hebt. 8)7

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Jongens, ik denk dat het tijd wordt om op te houden of het al dan wel of niet een pre-mod is. Dat is al vaak genoeg gezegd, oa ik.

Al met al is het een mooie kast, en ik geef de ts gelijk, zo kun je hem niet kopen en zul je er het een en ander aan moeten modden.
Ook vind ik dit vele malen mooier, dan de kermis-tenten van sommige mensen. Zij hebben dan inderdaad veel meer gemod, maar of ie er mooier op is geworden.

Ik vind het een mooie mod, strak, en degelijk. Als ik hem in de winkel of op bijv HCC zou zien staan, zou ik er stil bij blijven staan.

Geef die man/jongen liever tips wat hij beter/kan of erbij kan doen, en ga elkaar niet nablaten.

Amen

T60P Widescreen

• bonus
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-10 23:09

bonus

!.. .oO BoNuS Oo. ..!

Ziet erg gewoon super uit (pre or not). Je moet het tenslotte toch maar allemaal doen en gezien het eind resultaat gewoon super ,punt !

Atari 4 ff'r 😊

Verwijderd

Topicstarter
Seesar schreef op 02 May 2003 @ 13:01:

Geef die man/jongen liever tips wat hij beter/kan of erbij kan doen, en ga elkaar niet nablaten.

Amen
Ik mag mezelf sinds enkele jaren man noemen. :)

Verwijderd

Mooie kast en mooie mod topicstarter!
.
Modding is persoonlijk en wat jij mooi vind hoeft niet een ander ook mooi te vinden.
Het gaat tenslotte om het mod plezier en om een persoonlijke keuze.
kritiek (opbouwend ) en advies van andre tweakers is altijd leuk,maar onafhankelijk van het resultaat dat je zelf op het oog hebt.

Mijn case (ook Lian LI) hieronder,of je het mooi vind...mmmwa ..niet echt interessant..
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/fransjanssens/DUO_LI.JPG

• Thunderman_303

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Ik heb die site ff bekeken, en wat een originele plek voor je reservoir, ik dacht eerst dat je er geeneen had, maar daar heb je em dus verstopt, leuk en netjes gedaan.
En wat vindt jij van dat plug&cool systeem, ik vindt het wel lekker werken :)

ff een vraagje tussendoor, ratelt jouw pomp ook even als je hem aanzet?

• t!mP
  • Laatst online: 20:23

t!mP

is inflatie gevoelig

wel stoer maar wat moet je met 99999 fanbusseN:?

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:16

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
t!mP schreef op 03 May 2003 @ 01:52:
wel stoer maar wat moet je met 99999 fanbusseN:?
als je het topic leest weet je het antwoord :X

Vind het een mooie kast, maar had toch zelf wat fanbussen weg gelaten. Dan maar wat fans eruit. Voor de rest netjes gewerk en pre mod zijkant is gewoon handig :)

Verwijderd

Topicstarter
Die pomp ratelt zodra ik m aanzet inderdaad heel even. Daarna hoor ik m niet meer. Zal wel goed zijn denk ik dan.

Dat reservoir in me harddiskrack is eigenlijk pure noodzaak. Ik wilde m eerst boven in me kast, maar die radiator is gewoon te groot. Ik heb toen de pomp en t reservoir maar in die tray ingebouwd. Handige is dat je die tray er gewoon zo kan uitschuiven en buiten je kast kan neerzetten.........maakte t vullen van het systeem erg simpel en veilig.

Die plug & cool aansluitingen werken super. Eerlijk gezegd had ik er een hard hoofd in maar t werkt gewoon goed. Er lekte wel een aansluiting bij me waterreservoir. Waarschijnlijk veroorzaakt doordat ik de slangen verkeerd had aangesloten en ik die slang er een paar keer in en uit heb gehad. Schijnt niet echt bevorderlijk te zijn voor de waterdichtheid. Met wat kranenvet was dat ook weer opgelost.

• Thunderman_303

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Verwijderd schreef op 03 May 2003 @ 12:01:
Er lekte wel een aansluiting bij me waterreservoir. Waarschijnlijk veroorzaakt doordat ik de slangen verkeerd had aangesloten en ik die slang er een paar keer in en uit heb gehad.
JA, dat had ik ook tijdens het vullen voor de eerste keer, ik zag het water door de slangen lopen, en dacht "dat gaat lekker", totdat ik het opeens bij mijn radiator naar beneden zag komen, bleek dus ook dat ik een slang eruit had gehaald en niet ver genoeg had terug-geduwd |:(

Edit: Waarom heb je eigenlijk je video-kaart niet ook tegelijk WC-ed?

[ Voor 8% gewijzigd door Thunderman_303 op 03-05-2003 12:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil binnenkort toch een andere vga kaart. Vond t zonde om die koeler van die leadtek af te gaan slopen als ie toch binnenkort vervangen wordt. Wacht even rustig af hoe die prijzen zicht ontwikkelen van de 9800 pro kaarten. Zodra dat interessant wordt koop ik zo een kaart en ga die dan ook waterkoelen.

Stomme alleen is dat ik zo een koeler meteen bij aquacomputer mee had moeten nemen. moet ik dat weer apart gaan bestellen.

• Thunderman_303

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Verwijderd schreef op 03 May 2003 @ 12:41:
Ik wil binnenkort toch een andere vga kaart. Vond t zonde om die koeler van die leadtek af te gaan slopen als ie toch binnenkort vervangen wordt. Wacht even rustig af hoe die prijzen zicht ontwikkelen van de 9800 pro kaarten. Zodra dat interessant wordt koop ik zo een kaart en ga die dan ook waterkoelen.

Stomme alleen is dat ik zo een koeler meteen bij aquacomputer mee had moeten nemen. moet ik dat weer apart gaan bestellen.
Ik heb hetzelfde, alleen ik heb nu mijn kaart ook met WC, en wil waarschijnlijk binnenkort ook overstappen op de 9800, maar dan weer apart bestellen, das wel.....

Verwijderd

um zeer leuk 8)
alleen een vraagje:
Waarom heb je die vantec's overgespoten, die zijn de zelfde kleur als lcd en
zitten ook dichterbij de alu kleur van de kast.
dan had je alleen je 2 dvd's over hoeven te spuiten en was alles een kleur

En waarom heb je reservoir niet in 2 drives gedaan zo?
Afbeeldingslocatie: http://www.aqua-computer-systeme.de/forumpix/aquabay/aquabay_at_500.jpg

En waarom pakken julie die blauwe tube die zilveren of titan staat toch veel beter?

voor de rest netjes :Y)
(leuke bult kabels achter je mobo tray) en die 3 vantec's is naar mijn mening beetje overkill)

maar netjes afgewerkt :*)

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11 01:13
Ik vind het een erg knappe MOD ! te veel aan het zo al mooie design veranderen aanschouw ik als een verkrachting !
Alleen zou ik 1 baybus erin zetten, komt mooier uit, en zo een mooie blauwe Display erin die jou informatie geeft van jou temperaturen, hoe lang ie aanstaat etc etc...
Dan is ie echt af !

En je moet die handel overklokken ! je hebt zo een droomkoeling en je overklokt die niet ? je kunt toch ff kijken tot hoever ie gaat he, is net als met een ferari rijden maar nog nooit in 5de versnelling ermee gereden hebben >:)

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-11 16:53
Verwijderd schreef op 02 mei 2003 @ 19:28:
Mooie kast en mooie mod topicstarter!
.
Modding is persoonlijk en wat jij mooi vind hoeft niet een ander ook mooi te vinden.
Het gaat tenslotte om het mod plezier en om een persoonlijke keuze.
kritiek (opbouwend ) en advies van andre tweakers is altijd leuk,maar onafhankelijk van het resultaat dat je zelf op het oog hebt.

Mijn case (ook Lian LI) hieronder,of je het mooi vind...mmmwa ..niet echt interessant..
[afbeelding]
Nouw.... :) :) ik vind em toch ook wel weer erug fijn hoor.. Dus bij dezen nog een complimentje ervoor.. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Die vantecs heb ik overgespoten omdat ik al die reclame en strepen erop lelijk vond. Achteraf misschien niet helemaal geslaagd, maar goed.

Er zit een display in, maar niet echt groot. Aquacomputer had toen ik er was showmodel van een display liggen voor 2 slots waar je dan ook je pomp op kon bevestigen. Zag er heel leuk uit.

Die bevestiging voor dat reservoir ziet er trouwens erg grappig uit.......die had ik nog niet gezien. Alleen zoals hij bij mij hangt is t bijvullen erg handig.

En me pc is overklokt...........echt waar!

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2003 10:52 ]

Verwijderd

Waanzinnige pc,kwijl kwijl.Nette pics too
Wel erg veel fannetjes maar ja als dat alles is _/-\o_

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 May 2003 @ 12:01:
Die pomp ratelt zodra ik m aanzet inderdaad heel even. Daarna hoor ik m niet meer. Zal wel goed zijn denk ik dan.

Dat reservoir in me harddiskrack is eigenlijk pure noodzaak. Ik wilde m eerst boven in me kast, maar die radiator is gewoon te groot. Ik heb toen de pomp en t reservoir maar in die tray ingebouwd. Handige is dat je die tray er gewoon zo kan uitschuiven en buiten je kast kan neerzetten.........maakte t vullen van het systeem erg simpel en veilig.

Die plug & cool aansluitingen werken super. Eerlijk gezegd had ik er een hard hoofd in maar t werkt gewoon goed. Er lekte wel een aansluiting bij me waterreservoir. Waarschijnlijk veroorzaakt doordat ik de slangen verkeerd had aangesloten en ik die slang er een paar keer in en uit heb gehad. Schijnt niet echt bevorderlijk te zijn voor de waterdichtheid. Met wat kranenvet was dat ook weer opgelost.
Ja bij mij ratelt de pomp ook 3 sec als je hem aanzet. Maar derna is hij lekker stil!!
Eerste x dat ik alles had aangesloten , lekte hij vreselijk !! :'(
Dat kwam omdat ik niet overal de slangen goed ihad aangesloten!
Toen heb ik gewoon alles goed nagelopen en was hij lekkage vrij :)
Alleen moet ik nou nog mijn voeding fans op 5 volt laten lopen ! Dan is mijn systeeempje lekker stil :*)

Verwijderd

dat geratel is dat pas als je water eruit en dan weer erin stopt en dat je dan pas je pomp aan doet ? bij mij is het ook zo is gewoon om de lucht eruit te halen :)

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap