Toch maar eens een andere sig bedenken :P
DIe data bestanden zijn juist gekomen vanwege vragen uit de community (pfffff ik voel me oudMobster schreef op 15 May 2003 @ 10:31:
Weet je of griz toestemming heeft gevraagd om die stats te fetchen? Maw hebben ze ooit iets laten weten dat ze het goed of juist niet goed vonden?
Misschien dat iemand anders (bij voorkeur een D2OL-er) anders een mailtje kan sturen?
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Ben ik de enige prutser hier ??
"Na een fles whiskey op landscape"
Maar hier heb ik geen enkel probleem. Heb je de Alt-f functie wel gebruikt in DSpy?
Er kunnen nog al wat foute cands tussen zitten.
Kom niet voorbij het [initializing.......this may take several minutes] scherm.
Wanneer de D2OL client opstart en initializing mee bezig is probeert hij gelijktijdig een candidate te initialiseren. Dus als je de client neit hebt draaien en dan in dspy de toetsencombi gebruikt dan worden ze even allemaal gecheckt en de slechte verwijderdAvier schreef op 16 May 2003 @ 12:03:
Welke cands.
Kom niet voorbij het [initializing.......this may take several minutes] scherm.
Simpel
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Last Uploaded: 02 May 2003 01:38 PM Completed: 7213 (0)
Last Downloaded: 02 May 2003 01:39 PM Tasks Queued: 0 of 0
Last Completed: 08 May 2003 10:52 AM Target:
Start Time: 16 May 2003 02:42 PM Candidate:
Number of Atoms: 0 Rotatable Bonds: 0
(en hoe mik ik hier een plaatje neer ?)
[ Voor 6% gewijzigd door Avier op 16-05-2003 14:50 ]
Cruncht tegenwoordig meestal vault projects
Zo te zien gaan ze binnen kort contact opnemen met grizAll,
I believe this was a by-product of our network restructuring. We are planning to get together with all of the people who have things like this and make it easy for both us and them to do so. I'll be posting about this in the next couple of days.
Ken
Laten we het hopenRIKZ schreef op 16 May 2003 @ 22:03:
http://www.d2ol.com/cgi-b...bb=get_topic;f=3;t=000340
[...]
Zo te zien gaan ze binnen kort contact opnemen met grizom te checken wat nou precies het probleem is om het proberen te tackelen
verwacht binnen kort misschien weer stats
Toch ga ik nog altijd proberen om de stats voor ons team zelf te maken om nog meer features in de toekomst eventueel erin te zetten
Ik had na de update dus dat ie bleef hangen bij initialiseren, nadat ik bovenstaande had gedaan deed ie het weer.RoyalFlusher schreef op 08 May 2003 @ 14:50:
Ik heb, na een tijdje proberen, de nieuwe installddol.exe kunnen downloaden en mochten jullie er trek in hebben, ter beschikking gesteld op mijn websiteje.
Download link: http://switchkeyserver.dyndns.org/software/installddol.exe
Als je dit wilt proberen moet je je node.prp ff apart bewaren, D2OL uninstalleren, de nieuwe install draaien, en net voordat tie klaar is de node.prp terugzetten.
De versie die tie na de installatie aangeeft is 01.01.05
Dus het proberen waard.
Cruncht tegenwoordig meestal vault projects
Zoiets is wel te verwachten met de SARS aldaar.DPCquatar schreef op 20 May 2003 @ 00:08:
Er is een nieuw team opgestaan; China SARS team. Vanuit het niets naar plaats 25 in 18 dagen.
Werk aan de winkel mensen! Hopenlijk zijn er snel stats, dus dan kunnen we onze spaarpotjes legen, toch?