DPC D2OL-hitparade van 30 april Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 332 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:20
Die FP is dus toch best goed geweest. Ik moet zeggen dat de nieuwe members binnen stromen :D

Vandaag heeft Division Brabant er weer 2 bij kunnen verwelkomen bij D2OL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18458

hee, geen vermelding van nieuwe leden ?
}:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Stats zijn nog een beetje van slag heb ik het idee. Wellicht dat dat morgen goed komt en dat we een hele rits mensen kunnen verwelkomen :9

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadMetal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:10
w00t, check ALT.NL.FTP eens, helemaal uit het niets :p
Ze gaan alleen met D2OL stoppen, twijfelen aan de motieven van het project en gaan waarschijnlijk meedoen met een ander project, THINK bijvoorbeeld, als subteam van DPC }:O :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Mobster schreef op 01 May 2003 @ 18:21:
Stats zijn nog een beetje van slag heb ik het idee. Wellicht dat dat morgen goed komt en dat we een hele rits mensen kunnen verwelkomen :9
Ik heb vandaag ook meer weer eens een aantal nodes toegevoegd :P

Check the #1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14:03
Whoeii ik doe sinds gisteren ook mee met onderstaand systeempie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoalaBear84
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-06 15:21
Heey

Die FP post heeft zeker geholpen. Komt ook omdat dit nuttige Distributed Computing is, en het ook actueel.

Jammer dat hun site nu plat ligt. Kom er helemaal niet meer op, kheb al een mirror gemaakt voor degene

Maar je kunt gewoon naar de link bovenaan klikken en aanmelden bij het DPC team? 23 is zeker het teamnummer van DPC?

bij die link:
->Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!<-

Khoop dat ze een betere server krijgen, want dit is echt nix, die download server ligt ook zwaar onder vuur, eergister kon ik 7 kb halen met ISDN, en nu mensen met kabel halen de 2 kb nog maar net.

Maar ik heb een mirrortje gemaakt zoals andere mensen, die vind je ook op de website waar ik sinds kort weer mee bezig ben. Die zie je in m'n signature

<Homepage>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Site ligt er heel de avond al soms uit. Ben steeds bezig om Nodes toe te voegen maar de ene keer kom ik er wel op en de andere keer helemaal niet. Wel jammer. Hopelijk blijven de servers voor de candidates het wel doen of is dit dezelfde :?

In de reakties op het artikel op de FP stonden enkele mirrors die ik ook gebruik voor onze nieuwe members (intussen zijn dat er vandaag al 3) die hopelijk dan toch aan het werk kunnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-05 21:50

Paniohitus

Paniohitus

Ik vind het echt vaag. Ik had gisteren 33 Candidates completed. (bij 23 begonnen), maar hij kon de results niet uploaden omdat de servers "plat" lagen. Vanmorgen weer opgestart en ik begin weer bij 23....., hoe kan dat?, ik had dat de vorige keer ook al toen ik bij 23 was en ik begonnen was bij 7 en hij de results ook net uploade. Kon ik ook weer overnieuw beginnen..., ja, zo blijf ik aan de gang. Vind ik echt niet tof gewoon

[ Voor 6% gewijzigd door Paniohitus op 02-05-2003 10:56 ]

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KippKoRN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-04-2023
Preddie schreef op 02 May 2003 @ 10:55:
Vanmorgen weer opgestart en ik begin weer bij 23....., hoe kan dat?, ik had dat de vorige keer ook al toen ik bij 23 was en ik begonnen was bij 7 en hij de results ook net uploade. Kon ik ook weer overnieuw beginnen..., ja, zo blijf ik aan de gang. Vind ik echt niet tof gewoon
Zoiets had ik dus ook :(... Alleen bij mij liep me pc vast en toen was ik ook behoorlijk wat kwijt geraakt :(:(:(...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

DeadMetal schreef op 01 May 2003 @ 22:55:
w00t, check ALT.NL.FTP eens, helemaal uit het niets :p
Ze gaan alleen met D2OL stoppen, twijfelen aan de motieven van het project en gaan waarschijnlijk meedoen met een ander project, THINK bijvoorbeeld, als subteam van DPC }:O :)
Aan welke motieven twijfelen ze dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadMetal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:10
Er zijn meerdere artikelen waarin gezegd wordt dat het onduidelijk is waar de resulaten naar toe gaan, en of het nou non-profit is, of dat sengent toch geld probeert te vangen met het project. Het is combinatie van die onduidelijkheid met de brakke statsservers en de slechte client waardoor men op zoek gaat naar een ander project.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Gelukkig doet de site het weer en kunnen we hopelijk vandaag nog stats verwachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-06 21:59

RMYuma

The disguise is complete!

http://d2ol.sengent.com lijkt het anders toch niet te doen bij mij. Ik kan de pagina met de memberstats niet bereiken.

| Specs Aurora24 | My music |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
The_Prince_of_Mu schreef op 02 May 2003 @ 22:01:
http://d2ol.sengent.com lijkt het anders toch niet te doen bij mij. Ik kan de pagina met de memberstats niet bereiken.
Hmm, ik moet eerlijk bekennen dat het mij nu ook (weer) niet lukt. Wel jammer dat zo'n project toch zo afhankelijk kan zijn van zijn (of haar) ISP :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Hoe staat het met de stats? Het lijkt namelijk wel dat er geen updates meer komen bij zowel de team switch uurstats als bij Griz :? Ik wil toch wel een bevestiging terug zien dat we nu echt 16e staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrada
  • Laatst online: 23-03-2024
Preddie schreef op 02 mei 2003 @ 10:55:
Ik vind het echt vaag. Ik had gisteren 33 Candidates completed. (bij 23 begonnen), maar hij kon de results niet uploaden omdat de servers "plat" lagen. Vanmorgen weer opgestart en ik begin weer bij 23....., hoe kan dat?, ik had dat de vorige keer ook al toen ik bij 23 was en ik begonnen was bij 7 en hij de results ook net uploade. Kon ik ook weer overnieuw beginnen..., ja, zo blijf ik aan de gang. Vind ik echt niet tof gewoon
Dit heeft volgens mij te maken met dat er bij de servers nog niet bekend is dat je die hebt ge-upload.
Ik heb dit zo vaak gehad en mn cands kwamen er na afloop (als de servers het weer deden) gewoon weer bij.
Dus even geduld ze worden vanzelf geteld.

En dat je cands die je al berekend hebt zomaar verdwijnen lijkt me toch echt stug, als ze niet meer tussen haakjes staan bij DSpy dan zijn ze ge-upload. En is het wachten dat ze in de stats komen

[ Voor 12% gewijzigd door Extrada op 03-05-2003 11:47 . Reden: ff wat xtra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPCquatar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-12-2024

DPCquatar

Kwaak

Sars heeft d2ol wel goed gedaan.

11-04 257 teams 2160 members
03-05 352 teams 2867 members
.
.
.
.
Uit mijn persoonlijke archieven

Cruncht tegenwoordig meestal vault projects

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:18

Qwerty-273

Meukposter

Damn.. het verwerken van target I voor SARS gaat hard...

SARS Target I
0 runs54.740%
1 run8.943%
2 runs1.295%
3 & up35.021%

Ben benieuwd wanneer de nieuwe client komt hiervoor :) met verbeterde SARS Target...

Trouwens voor de liefhebbers voor de ' onduidelijkheden' vind ik een beetje lame om te zeggen maar SARS is nou niet echt onduidelijk wat ze hiermee gaan doen??:
All,

I have been doing my best to find out some information about this for you all and here is what I have found out. First off is some information about what differentiates our project from others out there and secondly there is information about specifically what we are doing with our SARS results.

Our program is different from all others in that we use real candidate molecules that anyone can either get for free from the NCI or order from chemical suppliers. We also are unique in that we "Publish" in real time on the web site the best hits, so anyone can use the results. They have the results at the same time we do. This is in the spirit of the "Bermuda" convention that was adopted by those working on the human genome to share results as soon as you have them so anyone any where in the world could build on them and use them to help people. We operate in that spirit, recognizing that we all have to work together, like open source software, to make the biggest difference, and that there are over 10,000 labs that have the skills necessary to take our results and test them. This sure beats just us doing it.

In addition we are working with select groups to test the best candidates. Specifically in the case of SARS we are working with Professor Tian Xu of Yale University and researches in china's leading university, Fudan University, who have agreed to test our most promising results DIRECTLY on SARS virus that have been taken from REAL patients with the disease. The beginning stages of these tests are will be done in dishes of human cells with the SARS virus to see if our best candidates kill the virus.

Ken Weilbacher
Bron

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Waarom worden er geen D2OL hitparades meer gepost, ik kan namelijk de stats gewoon goed zien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273

Qwerty-273

Meukposter

De stats van Griz staan nog steeds op 1 mei.. Hier thuis kan ik perfect naar de sites van d2ol maar op mijn werk ligt er ergens een dns server tussen of weet ik wat waardoor ik totaal geen connectie naar hun kan maken. www.d2ol.com wordt dan geredirect naar de standaard sengent site. Heb chache al leeg gegooid van werk pc. Daarna nog eens geprobeerd met reset dns server.. niets helpt.. waarschijnlijk ergens onderweg eeen foutwe instelling ergens.????

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Wel jammer dat er na de FP op T.net opeens geen stats meer zijn. Is er al wat meer nieuws want zonder stats zullen misschien veel van de nieuwe members weer weg gaan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-05 12:47
De stats op sengent zelf lijken het gewoon te doen. Alleen griz zijn statsscript kan om de een of andere reden steeds geen verbinding krijgen met sengent om die stats op te halen. Wat de exacte oorzaak is, is vooralsnog onbekend...

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273

Qwerty-273

Meukposter

Ik heb hetzelfde probleem ook nog steeds op mijn werk dat ik geen connectie kan krijgen met de webpages van d2ol :( thuis werkt alles perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• machielk
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-02-2024

machielk

The server has been updated

Ik heb zowel thuis als op het werk zo nu en dan problemen om de sergent site te bereiken. Weet niet waardoor het komt, mogelijk wordt er gewerkt aan de server(s) in kwestie of bij hun internetleverancier of whatever. Kan van alles zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273

Qwerty-273

Meukposter

Dat gebeurt er ook bij hun, maar bij mij op mijn werk wordt steevast www.d2ol.com of d2ol.sengent.com doorverwezen naar www.sengent.com waardoor ik dus niks kan bezoeken op d2ol :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26550

Ik heb troubles met het connecten met zowel de d2ol als de tsc site. Mijn scripts willen op de een of andere manier opeens niet meer connecten met beide sites. Ik heb sengent en tri al een mailtje gestuurd of zij wat veranderd hebben (ik totaal niet namelijk, dus moet het haast aan hun liggen), maar gezien de verrotte support in het verleden vraag ik me af of er ooit een antwoord komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPCquatar

DPCquatar

Kwaak

Griz, kan jij stats bakken als je de scores in txt formaat aangeleverd krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Hopelijk wel want ik zou best wel weer eens D2OL stats willen zien. Division Brabant gaat namelijk de laatste tijd best lekker dacht ik zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPCquatar

DPCquatar

Kwaak

1 234 Division_Brabant 8694 16
2 146 iceman2012 297 93 (↑26)
3 139 DPC_Clan_Jojootje 41501 5
4 127 DPC_Crazy_Cows 96961 3
5 109 elviver 452 78 (↑5)
6 108 DPC_Slash3 37657 6
7 71 rgerards 245 102 (↑8)
8 68 schutrupsg 266 99 (↑7)
9 66 DPC_Team_ColdFusion 165675 1
10 66 DPC_ClanEXC 23574 8
11 66 janneman 133 129 (↑35)
12 62 dirkdm 310 88 (↑10)
13 47 dirkuz 203 110 (↑6)
14 38 premios 948 65 (↑1)
15 37 g3kkie 170 116 (↑8)
1985 Total candidates

(C) Team Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Division Brabant gaat erg lekker. Staan nu alweer op 1 in de huidige tussenstand. Het gat naar de nummer 15 wordt hopelijk snel gedicht waardoor we een plekje bij de eerste 10 misschien ook nog wel even gaan halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273

Qwerty-273

Meukposter

Iets heel stoms maar Griz kanje niet het volgende gebruiken?

http://www.the-cloak.com/Cloaked/+cfg=32/http%3A//d2ol.sengent.com/stats/snapshot.jsp

Maar dan natuurlijk d2ol.sengent.com/stats/snapshot.jsp vervangen door de twee stats bestanden die je nodig hebt ;)

Hiermee kan ik namelijk wel de site van hun bezoeken, alleen java scripts worden weer gefilterd maar ja ;) het werkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• machielk

machielk

Is er ook een linux command line tool voor d2ol? Op de site kan ik er niks over vinden dus ik vrees er voor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoalaBear84
Heeft er iemand een programma waarmee ik een goede verbinding door een proxy kan testen?

Of een programma dat alle proxies op het netwerk afgaat om de goede verbinding te krijgen?

En de laatste, de huidige Internet Explorer instellingen krijgen.

Ik ben namelijk op school, en daar kan ik dan weer een goede node krijgen voor 2,5 dag 1700Mhz.

<Homepage>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273

Qwerty-273

Meukposter

machielk schreef op 06 May 2003 @ 09:11:
Is er ook een linux command line tool voor d2ol? Op de site kan ik er niks over vinden dus ik vrees er voor :(
Ja

D2OL bevat zelf een Java client (GUI) een commandline client en een file based controller ;)

Kijk even in de readme.txt die bij d2ol wordt geleverd. :)
Node Controller Overview
------------------------

On all supported Operating Systems, there are defined default controllers:

Windows: Special Windows specific controller that uses the System Tray
and a few system specific calls to optimize the user experience.

Mac OS 10.1: Special Mac OS specific controller that allows for an
optimized user experience.

Linux and Solaris: A lightweight Java graphical interface that display key
data without having to launch the full blown Agent GUI.

While the above controllers are defaults, it is now possible for the user
to manually specify a controller on any operating system. This is done by
passing a command line parameter into the D2OL binary when launching the
Agent Node. These parameters are as follows:

'controller:java' - This manually sets the Node's controller to be the
Lightweight Java GUI Controller.

'controller:cli' - This manually sets the Node's controller to be the
Command Line Interface Controller.

'controller:file' - This manually sets the Node's controller to be the
File Based Controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrada
Anoniem: 26550 schreef op 05 mei 2003 @ 22:25:
Ik heb troubles met het connecten met zowel de d2ol als de tsc site. Mijn scripts willen op de een of andere manier opeens niet meer connecten met beide sites. Ik heb sengent en tri al een mailtje gestuurd of zij wat veranderd hebben (ik totaal niet namelijk, dus moet het haast aan hun liggen), maar gezien de verrotte support in het verleden vraag ik me af of er ooit een antwoord komt...
Ik heb de ballen verstand van stats, en hoe je ze ophaald.
Maar het enige wat er veranderd is bij D2ol is dat ze een firewall hebben geplaatst.
Er word ook gevraagd op het forum of de gene die problemen daar mee hebben het even willen melden (moeten ze wel antwoorden :) )
Misschien heb je daar wat aan, of misschien had je het al gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273

Qwerty-273

Meukposter

Extrada schreef op 06 mei 2003 @ 10:10:
Ik heb de ballen verstand van stats, en hoe je ze ophaald.
Maar het enige wat er veranderd is bij D2ol is dat ze een firewall hebben geplaatst.
Er word ook gevraagd op het forum of de gene die problemen daar mee hebben het even willen melden (moeten ze wel antwoorden :) )
Misschien heb je daar wat aan, of misschien had je het al gelezen.
Moet je wel op het forum kunnen komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• machielk

machielk

RIKZ schreef op 06 May 2003 @ 10:03:
[...]

Ja

D2OL bevat zelf een Java client (GUI) een commandline client en een file based controller ;)

Kijk even in de readme.txt die bij d2ol wordt geleverd. :)

[...]
Ik heb nog ergens twee machines met een paar cpu cycles over, maar daar heb ik alleen shell access op (ssh). Dus ik denk niet dat die grafische java client zal werken. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrada
RIKZ schreef op 06 May 2003 @ 10:13:
[...]

Moet je wel op het forum kunnen komen :D
Toch raar.

Ik kom gewoon op het forum of de site, en het gaat nog lekker snel ook.
Zeker de laatste 3 dagen gaat het gewoon zo als het hoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrada
Ken W,

posted May 03, 2003 12:17 PM

All,

We have the new firewall up and configured properly and the project has been back online now for the last few hours. I am still finishing up some internal access configurations but this has already caused a noticeable drop in traffic. I will also be speaking with our sales rep Monday about increasing our bandwith. Please let us know if you run into any problems with your client's connections and thank you again for your patience with this.
Ken
--------------------
Ken Weilbacher
Application Support
kweilbacher@childhooddiseases.org
Dit berichtje bedoelde ik, voor de gene die niet op het forum komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273

Qwerty-273

Meukposter

Extrada schreef op 06 mei 2003 @ 11:21:
Dit berichtje bedoelde ik, voor de gene die niet op het forum komen :)
Mijn client connect wel op perfecte manier ;) die staat gewoon door te rekenen ;) (al ben ik nog geen SARS tegen gekomen, wel een lading Ebola en een paar Anthraxjes ;) maar dat kan natuurlijk

Tis dus echt alleen de website. Maar ik verwacht dat het ligt aan een tussen DNS Waarschijnlijk Priority ofzow? Dus zal niet aan sengent liggen maar tussen weg tussen hun en mijn werk plek ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Qwerty-273 op 06-05-2003 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrada
Of misschien toch nog een server die niet echt lekker mee werkt.
Ik heb namelijk sinds 2 mei 80 tot 90% SARS candidates.
Zijn trouwens behoorlijk zwaar om te berekenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Kun je dan niet gewoon even een andere DNS-Server proberen? Dit moet voor Griz toch wel mogelijk zijn of niet?

Ik hoop het in iedergeval wel want een project zonder stats is toch een stuk minder ;) Gelukkig kunnen we nog de Team Switch Uurstats bewonderen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273

Qwerty-273

Meukposter

Onze DNS server staat gelinkt aan de DNS server van onze internet aanbieder, staat zo ingesteld en mag ik niks aan veranderen van mijn baas ;) dus dat is helaas niet mogelijk. Daarom gebruik ik van die web proxies om de d2ol pagina te bezoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Maar Griz toch wel misschien ;)

Maar uh, ik heb nog wel node's kunnen assignen aan nieuwe users dus toen heeft het wel (even) gewerkt anders is het toch niet mogelijk geweest om nieuwe nodes erbij te zetten :? Nou ja, we zien het wel maar hopelijk is er snel een oplossing gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als die gasten eens zouden reageren... Heb ook weinig zin nog tijd hierin te steken als zij niet eens wat van zich laten horen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Anoniem: 26550 schreef op 06 May 2003 @ 15:06:
Als die gasten eens zouden reageren... Heb ook weinig zin nog tijd hierin te steken als zij niet eens wat van zich laten horen...
Dat kan ik wel begrijpen maar als het ook zonder die gasten is op te lossen is het toch alleen maar beter en waarschijnlijk ook sneller ;)

Nou ja, hopelijk kan er op het forum gepost worden dat niet alles even goed functioneerd en is het binnenkort weer zoals van ouds :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273

Qwerty-273

Meukposter

Ik kan hier op mijn werk weer perfect connectie maken met de d2ol website. Misschien is het voor griz nu ook opgelost???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KermieCow
  • Laatst online: 19-06 16:06

KermieCow

to MOoh or not to MOoh...

Meer mensen problemen met de update?

Hij gaat het pakket van uit mijn hoofd 1300k binnenhalen, maar na het geinstalleerd te hebben meldt ie dat het mislukt is en daarna kan ie geen connectie meer maken met internet...

Ik meen nog iets gelezen te hebben of het handmatig updaten, dat ga ik nu maar even opzoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExcaliburDexter
  • Laatst online: 07-06 21:40
KermieCow schreef op 08 May 2003 @ 11:17:
Meer mensen problemen met de update?

Hij gaat het pakket van uit mijn hoofd 1300k binnenhalen, maar na het geinstalleerd te hebben meldt ie dat het mislukt is en daarna kan ie geen connectie meer maken met internet...

Ik meen nog iets gelezen te hebben of het handmatig updaten, dat ga ik nu maar even opzoeken...
yep mijn pc heeft ook de update gekregen + 1 van de 3 remote koetjes allemaal mislukt..... prutsers :p

edit:

Hij wil dus gewoon ook niet verder grazen als hij die update niet heeft..... PRUTSERS :(

[ Voor 10% gewijzigd door ExcaliburDexter op 08-05-2003 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RIKZ schreef op 08 May 2003 @ 09:43:
Ik kan hier op mijn werk weer perfect connectie maken met de d2ol website. Misschien is het voor griz nu ook opgelost???
Nope, weer mislukt vannacht :|

[ Voor 97% gewijzigd door Anoniem: 26550 op 08-05-2003 12:28 . Reden: argh drie keer verkeerde persoon gequote 8)7 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Trouwens, is bij jullie de d2ol site ook zo gaar? Op http://www.d2ol.com/ staan alleen maar brakke plaatjes, hij is extreem traag, layout f*cked up, en dan ergens het zinnetje: "The D2OL Project is currently hosted by The Rothberg Institute To help fight childhood diseases please visit www.childhooddiseases.org"... En het forum doet het ook al weken niet meer? (niet dat dat ergens voor diende, maar toch... klaagmuur...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Echt snel is het niet maar ik krijg de site wel goed binnen hier op het werk :)

edit:

plaatjes zie ik niet (snel genoeg en wachten doe ik niet :D ) en forum kan ik ook niet bezoeken :|

[ Voor 43% gewijzigd door Witlof op 08-05-2003 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrada
Update is hier ook mislukt :(
Downloaden ging snel, installeren ook maar na een minuut komt ie met de melding dat ie niet kan verbinden.
Blijft wel een uitdaging zo D2ol :)

En inderdaad ik kan nu niet meer verder rekenen :(
Word nu toch een beetje pissig

[ Voor 20% gewijzigd door Extrada op 08-05-2003 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyalFlusher
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-05 15:45
Ik heb, na een tijdje proberen, de nieuwe installddol.exe kunnen downloaden en mochten jullie er trek in hebben, ter beschikking gesteld op mijn websiteje.
Download link: http://switchkeyserver.dyndns.org/software/installddol.exe
Als je dit wilt proberen moet je je node.prp ff apart bewaren, D2OL uninstalleren, de nieuwe install draaien, en net voordat tie klaar is de node.prp terugzetten.
De versie die tie na de installatie aangeeft is 01.01.05

[ Voor 7% gewijzigd door RoyalFlusher op 08-05-2003 15:01 ]

Division BrabanderT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrada
Bedankt voor de link.

Heb em kunnen installeren maar nu blijft ie weer hangen bij initializing..
Ik wacht nog tot morgen denk ik en dan kunnen ze van mij de bout hachelen.
Krijg serieus een slappe plasser van al dat gedoe :(

Ik neem mn woorden terug, hij is eindelijk gaan rekenen

[ Voor 12% gewijzigd door Extrada op 08-05-2003 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoalaBear84
Bij mij bleef die updater bij de 39 procent helemaal hangen, misschien komt dat omdat ik de hele exe opnieuw aan het downloaden was.

Toen verdween het icoontje uit de system tray telkens meteen nadat ie was opgestart.

En stond er een map "XenTemp". (gedownload temp voor updater denk ik), dus die eraf gegooid, maar dat hielp ook al niet.

Toen heb ik DSpy uitgezet en toen werkte alles weer. Ik heb nog een klein vraagje, er staat bij mij nu "80 candidates complete". Blijft dat staan?

Met DSpy kun je wel zien ofdat alles is geupload, en hoelang het nog duurt, en meer van die leuke dingen. DSpy

Een functie die ik nog mis is dat je computer afsluit als de draaiende candidate klaar is. Soms heb je namelijk target van 2 uur lang, (2400 Mhz) en dan is het zonde als je weg moet en je nog maar 5-10 minuten moet. En soms duren candidates ook maar zoiets van 5-10 minuten in totaal :)

maar ik kan nergens contact opnemen met de auteur van de software... :(

<Homepage>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KermieCow

KermieCow

tja, ff een nieuwe client... Ik heb maar een 56k verbindinkje.. vin het al erg genoeg dat die update al zo lang duurt...

[edit]

kheb ut id dat het allemaal weer werkt. Helaas geen tijd om op forums te gaan zoeken of het echt zo is, maar ja.
Dspy uitgezet, D2OL opgestart, hij ging verder met updaten en nu meldt ie vrolijk dat ie weer aan de eerste candidate is begonnen... Daarna Dspy maar weer opgestart.

we w88 in spanning af.. (gelukkig staat RC5 nog op de achtergrond met een volle inbuffer :-) )

[ Voor 62% gewijzigd door KermieCow op 09-05-2003 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Begin jij nu hier ook al over RC5 ;)

* Witlof is even aan het testen hoe de update werkt en is al over de 50% and stil counting ;)

Done :P (en dat met UPC ;) )

Gaat dus nog redelijk goed op het moment :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goed, nog maar es een mailtje:
Hi,

As you probably know, I make extra statistics for some distributed project. You can find those stats at http://145.94.192.103/grizstats. TSC is one of the project of this site, as well as D2OL.
However weeks now, I am not able anymore to fetch the statistics with my scripts. The way I create the stats: I make my scripts connect to http://d2ol.childhooddiseases.org/stats/topTeamsAll.jsp, http://d2ol.childhooddiseases.org/stats/topTeamsAll.jsp and http://d2ol.childhooddiseases.org/stats/topNodes.jsp, and from the data received I filter the stats-data out and put it in a database. From there I create take-over stats, graphs and the possibility to combine the stats from different nodes into 1 user. For D2OL I use the same procedure.

I was wondering if you did some kind of ban or something, or maybe it has to do with the firewall you lateley installed, as I am not able anymore to connect to those webpages. If I ask for the status code returned, I get "Connection Failure. Status code unavailable."

I hope you are able to answer my questions. From 10th-19th of may I'll be on a vacation, but after that I hope to have this fixed so all the members can enjoy there stats again.

griz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
we hopen dan nu maar dat er een reaktie komt met een oplossing want die stats mogen toch niet echt ontbreken :)

* Witlof duimt er maar voor dat het goed komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyalFlusher
Toch vreemd dan, want ik kan die drie links hier zo opvragen en krijg een of andere tabel te zien dan...

1e link bijv. :
Rank|Name|Candidates|Conformers|Members|Node
1|Russia|1877812|37556078|533|1331
2|TSC@Hope|1536508|30713444|406|1181
3|Team Discovery|1354413|27080596|216|1051
4|Bodensee-Team|1017044|20340453|39|352
5|Team Thors- Hardware|780674|15613351|69|338
6|UDGermany @ TSC|752073|15040332|166|487
7|Dutch Power Cows|496855|9937036|101|662

Overigens vind ik de 1e en de 2e link wel ERG veel op elkaar lijken...
En het gaat hier, volgens mij om TSC ipv D2OL, kijk maar naar onze ranking.
Maar het zou dus eigenlijk om beide projecten gaan volgens Griz's mailtje ;)

[ Voor 88% gewijzigd door RoyalFlusher op 09-05-2003 08:41 ]

Division BrabanderT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273

Qwerty-273

Meukposter

Inderdaad

http://d2ol.sengent.com/stats/topTeamsAll.jsp
http://d2ol.sengent.com/stats/topMembersAll.jsp

doen het hier weer normaal..

http://d2ol.sengent.com/stats/topNodes.jsp
Is natuurlijk wel een html pagina en werkt ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Liggen de stats van Team Switch (http://212.120.111.57/stats/D2OL_Top15.html) nu ook plat ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyalFlusher
Ik kan er weinig aan doen, maar ik heb jouw berichtje ff in ons D2OL forum gepost...

Division BrabanderT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21125

Door werkzaamheden aan het electriciteitsnet was er hier geen spanning tussen 09:00 en 12:00. Mijn pc start niet automatich weer op..

Als het goed is lopen de stats van Team Switch nu weer :+

Witlof moet ook niet zo mopperen over stats, maar lekker online gaan gamen met C&C Generals :P

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 21125 op 09-05-2003 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Laatst online: 19-06 23:40
Worden de stats van d2ol handmatig aangemaakt of is er een script voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Anoniem: 21125 schreef op 09 May 2003 @ 17:02:
Witlof moet ook niet zo mopperen over stats, maar lekker online gaan gamen met C&C Generals :P
* Witlof heeft geen prive leven en doet z'n dag doorbrengen met stats :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273

Qwerty-273

Meukposter

Witlof schreef op 11 May 2003 @ 01:32:
[...]

* Witlof heeft geen prive leven en doet z'n dag doorbrengen met stats :D
en zeker in de vroege ochtend :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakke
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-05 15:44

Hakke

voorlopig inactief

nog steeds geen stats.......dan zullen we onszelf maar even feleciteren met de 10K mijlpaal...... _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KermieCow

KermieCow

Wanneer zou het allemaal weer gaan werken??? we w88 in spanning af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
KermieCow schreef op 11 May 2003 @ 22:32:
Wanneer zou het allemaal weer gaan werken??? we w88 in spanning af..
Inderdaad maar toch zou ik voor ons subteam de member-stats willen beheren maar heb geen flauw idee hoe ik zoiets moet opzetten. Het liefst zou ik á la ppstats een overzicht willen creeëren maar weet niet goed hoe ik die site op kan vragen van de nodes omdat die met een username en password beveiligd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My
  • Laatst online: 07-06 09:26

My

Ik hoop gewoon nog steeds dat grizstats het op een gegeven moment weer gaan doen... Zonder stats is echt baluh... :(

Gelukkig kan ik wel op de d2ol-site naar m'n stats kijken, maar daar zie ik dat ik geen output heb... Volgens mij heeft de client ruzie met de firewall die ik daar pas heb geïnstalleerd.
Weet iemand toevallig naar welk ip-adres en port hij flushed/fetched?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avier
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-07-2003

Avier

1x vouwen voor Avijf

Bah, beide machines staan al drie dagen te 'initializen' :(

Heb ik nog wel de goede client ? [01.01.04]

}:O -on-210x297

"Na een fles whiskey op landscape"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273

Qwerty-273

Meukposter

Avier schreef op 14 May 2003 @ 08:21:
Bah, beide machines staan al drie dagen te 'initializen' :(

Heb ik nog wel de goede client ? [01.01.04]

Nee laatste is 01.01.05 zover ik weet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avier

Avier

1x vouwen voor Avijf

Oef, foutje 8)7

Hoewel, de 01.01.05 versie staat inmiddels ook al een uurtje te init'ten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoalaBear84
Daar gaan weer 77 pakketjes
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/animatrix/got/target%2001.gif

Nog ff en ik maar deel uit van 0.01% van het project. In totaal hebben ze nu ongeveer 2.100.000 cadidates, en als je er 210 hebt dan heb je 0.01%.

Alleen de client laat soms gewoon candidates in de queue staan, nadat ik ff gesynchronized had stonden er nog ongeveer 30 in... :S

Beetje een rare client

<Homepage>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KermieCow

KermieCow

Hij werkt hier weer perfect hoor, al een paar dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrada
Ik heb na de update ook geen problemen meer gehad hoor.
Okay ik was blij toen ie eindelijk draaide, want dat ging nogal met enige moeite. (Zie post van Royal Flusher op pag. 3)
Maar sindsdien geen enkel probleem, alleen half de normale output zo'n beetje. Die Sars cands zijn best zwaar :).
Nu nog wachten tot Griz terug komt van zijn welverdiende vakantie, en hopen dat de stats dus weer gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168

Ik heb de laatste tijd echt heeeeeeeeeleeee grote candidates waar ik heel lang over doe :s

Da's sinds een week ofzo, daarvoor deed ik echt veel meer in dezelfde tijd. Meer mensen die dat hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lief Adje
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Lief Adje

Love is in the air

Anoniem: 28168 schreef op 14 mei 2003 @ 23:34:
Ik heb de laatste tijd echt heeeeeeeeeleeee grote candidates waar ik heel lang over doe :s

Da's sinds een week ofzo, daarvoor deed ik echt veel meer in dezelfde tijd. Meer mensen die dat hebben?
doe een ALT+F in DSPY...
ik heb iig nogal wat rotte candidates... maar ik denk dat dspy het gewoon bij het verkeerde eind heeft :P want me client doet niet langer over 'rotte' candidates...

[ Voor 8% gewijzigd door Lief Adje op 14-05-2003 23:50 ]

PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168

Lief_Adje schreef op 14 May 2003 @ 23:49:
[...]

doe een ALT+F in DSPY...
ik heb iig nogal wat rotte candidates... maar ik denk dat dspy het gewoon bij het verkeerde eind heeft :P want me client doet niet langer over 'rotte' candidates...
15 candidates rot, thanx mate :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Laatst online: 19-06 23:40
Hoe worden de stats eigenlijk gemaakt? Is dit handwerk, of zijn er hier (publiekelijke) scripts voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-05 12:47
De stats van griz worden middels een script gemaakt die elke nacht de stats ophaalt bij Sengent, ze in een database gooit en er DPCH's en extra stats van bakt. Echter dat script kan al tijden geen verbinding krijgen met Sengent. Het lijkt er bijna op alsof ze hem geblocked hebben alleen reageren ze bij Sengent verder niet op diverse emails hierover...

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Weet je of griz toestemming heeft gevraagd om die stats te fetchen? Maw hebben ze ooit iets laten weten dat ze het goed of juist niet goed vonden?
Misschien dat iemand anders (bij voorkeur een D2OL-er) anders een mailtje kan sturen?

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273

Qwerty-273

Meukposter

Mobster schreef op 15 May 2003 @ 10:31:
Weet je of griz toestemming heeft gevraagd om die stats te fetchen? Maw hebben ze ooit iets laten weten dat ze het goed of juist niet goed vonden?
Misschien dat iemand anders (bij voorkeur een D2OL-er) anders een mailtje kan sturen?
DIe data bestanden zijn juist gekomen vanwege vragen uit de community (pfffff ik voel me oud :P ) om delimited stats (waaronder volgens mij toen ook van griz zelf). Alleen hoe hij de nodes aanpakt weet ik niet aangezien hij daar gewoon een html pagina opvraagt en deze uitleest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avier

Avier

1x vouwen voor Avijf

Inmiddels staan mijn 2 koeien al dagen niets anders te doen dan te init'ten, ook al met de client [01.01.05]. D2OL site verwijst naar een 'kindermotorkapziekte.org' site :O en die bereik ik al helemaal niet (gateway time out) :(

Ben ik de enige prutser hier ?? (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrada
Of je een prutser bent weet ik niet :D
Maar hier heb ik geen enkel probleem. Heb je de Alt-f functie wel gebruikt in DSpy?
Er kunnen nog al wat foute cands tussen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avier

Avier

1x vouwen voor Avijf

Welke cands.

Kom niet voorbij het [initializing.......this may take several minutes] scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KermieCow

KermieCow

Nogmaals : allemaal Dspy al draaien? En dan alt+f geprobeerd??? Werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273

Qwerty-273

Meukposter

Avier schreef op 16 May 2003 @ 12:03:
Welke cands.

Kom niet voorbij het [initializing.......this may take several minutes] scherm.
Wanneer de D2OL client opstart en initializing mee bezig is probeert hij gelijktijdig een candidate te initialiseren. Dus als je de client neit hebt draaien en dan in dspy de toetsencombi gebruikt dan worden ze even allemaal gecheckt en de slechte verwijderd ;)

Simpel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avier

Avier

1x vouwen voor Avijf

Ik kan alt ff wat ik wil.

Last Uploaded: 02 May 2003 01:38 PM Completed: 7213 (0)
Last Downloaded: 02 May 2003 01:39 PM Tasks Queued: 0 of 0
Last Completed: 08 May 2003 10:52 AM Target:
Start Time: 16 May 2003 02:42 PM Candidate:
Number of Atoms: 0 Rotatable Bonds: 0

(en hoe mik ik hier een plaatje neer ?)

[ Voor 6% gewijzigd door Avier op 16-05-2003 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPCquatar

DPCquatar

Kwaak

Staat de client wel online, tis wel vreemd dat je sinds 2 mei niets binnen heb gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273

Qwerty-273

Meukposter

http://www.d2ol.com/cgi-b...bb=get_topic;f=3;t=000340
All,

I believe this was a by-product of our network restructuring. We are planning to get together with all of the people who have things like this and make it easy for both us and them to do so. I'll be posting about this in the next couple of days.

Ken
Zo te zien gaan ze binnen kort contact opnemen met griz ;) om te checken wat nou precies het probleem is om het proberen te tackelen ;) verwacht binnen kort misschien weer stats :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
RIKZ schreef op 16 May 2003 @ 22:03:
http://www.d2ol.com/cgi-b...bb=get_topic;f=3;t=000340

[...]

Zo te zien gaan ze binnen kort contact opnemen met griz ;) om te checken wat nou precies het probleem is om het proberen te tackelen ;) verwacht binnen kort misschien weer stats :D
Laten we het hopen _/-\o_

Toch ga ik nog altijd proberen om de stats voor ons team zelf te maken om nog meer features in de toekomst eventueel erin te zetten :) Hopelijk gaat dat nu ook eindelijk eens lukken. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrada
RoyalFlusher schreef op 08 May 2003 @ 14:50:
Ik heb, na een tijdje proberen, de nieuwe installddol.exe kunnen downloaden en mochten jullie er trek in hebben, ter beschikking gesteld op mijn websiteje.
Download link: http://switchkeyserver.dyndns.org/software/installddol.exe
Als je dit wilt proberen moet je je node.prp ff apart bewaren, D2OL uninstalleren, de nieuwe install draaien, en net voordat tie klaar is de node.prp terugzetten.
De versie die tie na de installatie aangeeft is 01.01.05
Ik had na de update dus dat ie bleef hangen bij initialiseren, nadat ik bovenstaande had gedaan deed ie het weer.
Dus het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPCquatar

DPCquatar

Kwaak

Er is een nieuw team opgestaan; China SARS team. Vanuit het niets naar plaats 25 in 18 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
DPCquatar schreef op 20 May 2003 @ 00:08:
Er is een nieuw team opgestaan; China SARS team. Vanuit het niets naar plaats 25 in 18 dagen.
Zoiets is wel te verwachten met de SARS aldaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My
  • Laatst online: 07-06 09:26

My

Ze doen ook niet zo'n klein beetje per dag... Ze doen bijna meer dan TA...

Werk aan de winkel mensen! Hopenlijk zijn er snel stats, dus dan kunnen we onze spaarpotjes legen, toch? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273

Qwerty-273

Meukposter

Heeft Griz al iets gehoord van KenW? of D2ol of iemand anders???

Pagina: 1 2 Laatste