Volgens mij zijn al de XP-Prof CD's hetzelfde, behalve dat er
1- Geen servicepack versies zijn
2- Servicepack 1 versies (Kun je zelf maken)
Deze accepteren elke officiele licentie
3 - er zijn 'massa' licentie versies, waar je niet hoeft te activeren maar alleen de code invoeren, de 'corporate' versies.
4 Deze is er dacht ik niet meer, de met vooraf ingevulde keycode. Dat ging tot aan W2k-server. (Ik heb daarvan nog zo'n speciale versie van liggen. Die was vooreen netwerk installatie.)
De mooiste die ik heb is een 'dubbele' cd daarvan, op 1 cd.
W2kPro + W2kServer op 1 cd , beide hebben een aparte directory, maar ze hebben in de twee directories alle verwijzingen naar de bestanden die voor beide versies het zelfde zijn, ook naar de zelfde bestanden laten wijzen. Ietwat een illegaal bestandsformaat hebben ze zo gemaakt, mijn oude UltraPlex(32speed) kan er ook niet mee omgaan..
T'is dus gewoon de server versie met een aangepaste dir voor de pro met een paar andere 'Proversie' bestandjes extra. De rest is een verwijzing naar een subset van de bestanden die voor de Server versie (die groter is) al op de CD staan.
Als je alles naar HD kopieert met een filecopy, krijg je 1 GB aan data, terwijl er maar 600 MB opstaat
Maar dus die XP-pro CDtjes pikken dacht ik gewoon elke legale key en zijn volgens mij ook verder helemaal hetzelfde.
[
Voor 8% gewijzigd door
Verwijderd op 02-05-2003 03:29
]