Is ook geen flush maar een join. * klik *Verwijderd schreef op 30 April 2003 @ 18:29:
Volgens mij is Insidegamer niet meegerekent
Hmz.. zal moeilijk worden ;)!
Maar de helft gaat weg, maar we gaan wel meer daily doen, ong. 100 per dag, waarbij we vorige week op de 85/90 lagen. Dit hebben we te danken aan de gast die vandaag is gejoined, die kan in z 'n eentje ons in de top 10 houden :p!
B.T.W. waneer is de volgende stats update!
Maar de helft gaat weg, maar we gaan wel meer daily doen, ong. 100 per dag, waarbij we vorige week op de 85/90 lagen. Dit hebben we te danken aan de gast die vandaag is gejoined, die kan in z 'n eentje ons in de top 10 houden :p!
B.T.W. waneer is de volgende stats update!
Verwijderd
Nette paaltjes mensen....
suc6 met q-day flush.
BTW we zijn wel een beetje geintimideerd door die inside gamerz.....
suc6 met q-day flush.
MWUHAHAHAHAHAHA! :p!Verwijderd schreef op 30 April 2003 @ 18:43:
Dowh, nog anderhalf uur....
DAMN!
TE LANG
HELP ME!
ME IS VERSLAAFD....
[ Voor 54% gewijzigd door X-G op 30-04-2003 18:52 ]
Verwijderd
Yippie deze mijlpaal hebben we lang naar uitgekeken. Eindelijk die 50k te pakken. Ook de andere paaltjes van harte gefeliciteerd
3 Nieuwe leden is natuurlijk een geweldige aanwinst voor vandaag, van harte welkom heren.
Ons subteam doet niet mee aan de Q-Day flush, zoals misschien opgevallen is doen wij gewoon lekkere daily's en genieten elke dag van de stats
Verder wel iedereen heel veel succes nog met flushen
DPC naar de 1 MILJOEN!!!!!!
3 Nieuwe leden is natuurlijk een geweldige aanwinst voor vandaag, van harte welkom heren.
Ons subteam doet niet mee aan de Q-Day flush, zoals misschien opgevallen is doen wij gewoon lekkere daily's en genieten elke dag van de stats
Verder wel iedereen heel veel succes nog met flushen
DPC naar de 1 MILJOEN!!!!!!
NioXX nog gefeliciteerd!! Nu kijken wie van ons het eerste bij de 60k is
[ Voor 50% gewijzigd door hiostu op 30-04-2003 19:24 ]
InsideGamers zal nu een standaard uitput hebben van ongeveer 200 gok ik. Overigens is er slechts 2 nieuwe mensen bij aangezien Gamez.nl Green in het subteam zat van Gamez.nl maar als je in je eentje bent en de ander gaat door onder InsideGamer dan vervalt het team. Overigens flusht Green al een tijdje niet meer dus ik vrees dat hij de client heeft gekickt.
Ik vrees overigens wel dat Team InsideGamer.nl de 3 plaatsen winst niet kan vasthouden en dat we minimaal weer 3 plaatsen zullen zakken.
Team p&P had nog een leuke buffer staan van een paar weken oud, MadMarky zal denk ik ons niet voorbij gaan. Hun grootste flush bestaat uit slechts 2k. Of gaat MadMarky ons verrassen? [DPC]Reznor verwacht ik ook nix van eigenlijk. Stefanie loopt ook al een paar weken lang 200 uit te poepen elke dag. SGOP doet eigenlijk ook hun standaard ding of lopen ze nu al tich maanden te sparen.
Als ik zo zie is onze plaats eigenlijk best veilig...
Veel mensen onder de top 10 lopen al maanden een stabiele output of lopen ze nu al maanden te sparen?
Ik vrees overigens wel dat Team InsideGamer.nl de 3 plaatsen winst niet kan vasthouden en dat we minimaal weer 3 plaatsen zullen zakken.
Team p&P had nog een leuke buffer staan van een paar weken oud, MadMarky zal denk ik ons niet voorbij gaan. Hun grootste flush bestaat uit slechts 2k. Of gaat MadMarky ons verrassen? [DPC]Reznor verwacht ik ook nix van eigenlijk. Stefanie loopt ook al een paar weken lang 200 uit te poepen elke dag. SGOP doet eigenlijk ook hun standaard ding of lopen ze nu al tich maanden te sparen.
Als ik zo zie is onze plaats eigenlijk best veilig...
Veel mensen onder de top 10 lopen al maanden een stabiele output of lopen ze nu al maanden te sparen?
Nou, vergeet niet, er is ook nog de 'factor' DukeBox die zodra de staats weer fatsoendleijk werken (geen dp's meenemen naar andere teams...) dan vallen we ook weer 'n plaatsje trug
Maar boeien. Deze resultaten zijn stukken beter dan dat ze vorig jaar waren, met eccp-109!
Maar boeien. Deze resultaten zijn stukken beter dan dat ze vorig jaar waren, met eccp-109!
Zou je denken? Toen stonden we heel lange tijd eersteX-G schreef op 30 April 2003 @ 19:39:

Ik zal misschien ook nog ergens ff een paar dp's orderen voor morgen.
meteen een test of mijn client werkt
code:
1
2
3
| sys@crs4> 'set state prod for ecc2' sys@crs4> 'order ecc2 2000 quit' sys@crs4> 'init ecc2' |
code:
1
2
3
| sys@crs4> 'cat initlog' ecc2 state: running ecc2 eta = 113.4 minutes |
meteen een test of mijn client werkt
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Als ik bovenstaande goed begrijp: Jij draait 2000 DPs in 113.4 min?????
w00t! Dat wil ik ook :p!
Hehe, morgen moet ik nog flushen voor Insidegamer.
Gister lukte het niet.
Maarja, IG ownt.
Gister lukte het niet.
Maarja, IG ownt.
[ Voor 4% gewijzigd door Hidde op 30-04-2003 20:10 ]
pfff ik hoop dat er vandaag nog wat bij komt want 27k vind ik wel erg weinig voor een MF. Ik denk niet dat alles vandaag geflushed gaat worden.
Wel mooie flush alvast aKra.
Wel mooie flush alvast aKra.
Ok, een IG fanHidde schreef op 30 April 2003 @ 20:10:
Hehe, morgen moet ik nog flushen voor Insidegamer.
Gister lukte het niet.
Maarja, IG ownt.
IG is sponsored by X-G
[edit: NOG MAAR 6250 DPS TOT DE 1 MILJOEN!! ]
ff nieuwsflitsje :p!
[ Voor 14% gewijzigd door X-G op 30-04-2003 20:25 ]
Yo, ik heb ook wel interesse om bij InsideGamer te gaan, ik vind de website wel rielaxed namelijk 
Wie moet ik contacten?
By the way... Duke.. u tha man
Wie moet ik contacten?
Owh, kom maar hier, je kunt je dp's zo omzetten door ff op de ecc2 statpage in de loggen en ff je nick te veranderen (of ervoor te zetten InsideGamer.nl~[X-G] weten ze ook dat ik je geassimileerd heb ;)!Thanatos schreef op 30 april 2003 @ 20:36:
Yo, ik heb ook wel interesse om bij InsideGamer te gaan, ik vind de website wel rielaxed namelijk
Wie moet ik contacten?
Hehe, maar jij hebt mij niet geassimileerd, dat heb ik zelf gedaanX-G schreef op 30 April 2003 @ 20:41:
[...]
Owh, kom maar hier, je kunt je dp's zo omzetten door ff op de ecc2 statpage in de loggen en ff je nick te veranderen (of ervoor te zetten InsideGamer.nl~[X-G] weten ze ook dat ik je geassimileerd heb ;)!
PS. er hoeft geen [DPC] voor he?
[ Voor 6% gewijzigd door Thanatos op 30-04-2003 20:44 ]
Maak daar maar gewoon InsideGamer.nl~HAIL TO THA GREAT THANATOS....
..
of gewoon InsideGamer.nl~Thanatos...
Het zou leuk zijn als jij ons team joinen. Wordt het team toch nog sterker...
We hebben op dit moment RedFox die een redelijk goede output heeft van 70 DP's. Dan heb je onze nieuwe Gamez.nl dude, verzorgt ook weer 100 DP's per dag. Dan heb je Tobias, die zorgt voor zo'n 20 DP's en heb je Citzen die zorgt voor zo'n 10 a 20 DP's per dag. Wel grappig, willen we eerst van ECC2 af vanwege de want mindere client, stappen we op OGR24 over en vervolgens hebben we 1 nieuwe join en 1 misschien join... -_-
..
of gewoon InsideGamer.nl~Thanatos...
Het zou leuk zijn als jij ons team joinen. Wordt het team toch nog sterker...
We hebben op dit moment RedFox die een redelijk goede output heeft van 70 DP's. Dan heb je onze nieuwe Gamez.nl dude, verzorgt ook weer 100 DP's per dag. Dan heb je Tobias, die zorgt voor zo'n 20 DP's en heb je Citzen die zorgt voor zo'n 10 a 20 DP's per dag. Wel grappig, willen we eerst van ECC2 af vanwege de want mindere client, stappen we op OGR24 over en vervolgens hebben we 1 nieuwe join en 1 misschien join... -_-
Thantatos, wat heb je tot nu toe geflusht en waar?
Wat is je stat page?
IS idd wel grappig, We 'kappen' met veel mensen met dit project en toch krijgen we een 2x zo grote output
??? :P!
Wat is je stat page?
IS idd wel grappig, We 'kappen' met veel mensen met dit project en toch krijgen we een 2x zo grote output
[ Voor 103% gewijzigd door X-G op 30-04-2003 21:02 ]
woei, kom ik daar effe mooi binnen op de 78e plaats 
seti@home werd een beetje kansloos voor mij, dus ik ga me maar eens op dit project werpen
seti@home werd een beetje kansloos voor mij, dus ik ga me maar eens op dit project werpen
Verwijderd
Ik ben die dude van Gamez.nll
Omdat ik de laatste 2 maanden de enigste die elke dag fluste namens Gamez.nl heeft XG mij over gehaald om voor Inside Gamer uit te komen en daar mijn gemiddelde van 100 te flushen.
IK merk al dat mijn flushjes erg welkom zijn.
Omdat ik de laatste 2 maanden de enigste die elke dag fluste namens Gamez.nl heeft XG mij over gehaald om voor Inside Gamer uit te komen en daar mijn gemiddelde van 100 te flushen.
IK merk al dat mijn flushjes erg welkom zijn.
Inderdaad, jij bent nu flusher nummer 1 op InsideGamer.nl. Dikke PC heb jij volgens mij of nie? Nu gaat Team X-G/InsideGamer.nl twee projecten ownen...
Owh ja, thnx 2 gronik danken we dit allemaal :)!
Verwijderd
Nee hoor, heb 4 oude PC's draaien die dat doen.Robkazoe schreef op 30 april 2003 @ 21:21:
Inderdaad, jij bent nu flusher nummer 1 op InsideGamer.nl. Dikke PC heb jij volgens mij of nie? Nu gaat Team X-G/InsideGamer.nl twee projecten ownen...
Mijn Game PC doet niet mee, daar speel ik alleen games mee en verder niets.
Ik ben nog wel van plan een dual P4 2400 op te bouwen alleen voor ECC2. Die is eigenlijk voor een bedrijf die zijn rekening nog niet betaald heeft, tot die die tijd zal voor IG staan flushen vanaf aankomend weekend.
Verwijderd
YW.X-G schreef op 30 april 2003 @ 21:26:
Owh ja, thnx 2 gronik danken we dit allemaal :)!
Ik baalde er wel van dat ik de enigste was die voor Gamez uit kwam. Nu zijn mijn flushjes tenminste nuttig in team verband.
X-G volgens mij is het niet de bedoeling om mensen bij andere teams weg te halen..... Volgens mij is er zoiets al eerder voorgekomen. Nu ga je mensen bij gamez.nl weghalen. Klinkt niet echt leuk om dit binnen je team te doen. Kan aan mij liggen hoor......
Team Gamez.nl is geassimileerd door X-G. En het is Groniek's eigen beslissing nog altijd of hij wel of niet gaat....
Overigens krijg ik in mei een nieuwe PC. Als dat zo is dan laat ik deze 400 mhz celeron wel op ecc2 draaien en de nieuwe alleen op OGR24.
Overigens krijg ik in mei een nieuwe PC. Als dat zo is dan laat ik deze 400 mhz celeron wel op ecc2 draaien en de nieuwe alleen op OGR24.
[ Voor 40% gewijzigd door Robkazoe op 30-04-2003 21:40 ]
Zoals RobKazoe al zegt: Ik heb hem zelf geassimileerd! Dus eigenlijk kan ik hem overal schoppen waar ik wil. Plz niet zo'n negatieve taal meteen. Heb ik al genoeg problemen mee gehad en ik wil het graag niet meet over dat soort dingen hebben.......hiostu schreef op 30 april 2003 @ 21:36:
X-G volgens mij is het niet de bedoeling om mensen bij andere teams weg te halen..... Volgens mij is er zoiets al eerder voorgekomen. Nu ga je mensen bij gamez.nl weghalen. Klinkt niet echt leuk om dit binnen je team te doen. Kan aan mij liggen hoor......
X-G krijgt een flashback, wordt bang en gaat in een hoekje zitten huilen...X-G schreef op 30 april 2003 @ 21:42:
[...]
Zoals RobKazoe al zegt: Ik heb hem zelf geassimileerd! Dus eigenlijk kan ik hem overal schoppen waar ik wil. Plz niet zo'n negatieve taal meteen. Heb ik al genoeg problemen mee gehad en ik wil het graag niet meet over dat soort dingen hebben.......

Verwijderd
Zoals beide heren al zeiden hiostu, ben ik geheel vrijwillig over gestapt omdat ik de enige was die voor Gamez uit kwam. Ik weet niet of dit ongewoon is, maar is het niet zo dat we met zijn alle uit komen voor DPC en het eigenlijk niet veel uit maakt in welk sub team je zit?X-G schreef op 30 april 2003 @ 21:42:
[...]
Zoals RobKazoe al zegt: Ik heb hem zelf geassimileerd! Dus eigenlijk kan ik hem overal schoppen waar ik wil. Plz niet zo'n negatieve taal meteen. Heb ik al genoeg problemen mee gehad en ik wil het graag niet meet over dat soort dingen hebben.......
Shoot, als ik fout zit.

PS, ik hou niet van schoppen, met vriendelijke woorden en een klein zetje ben ik wel tevrede.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2003 22:15 ]
Mijn excuses dat ik te snel conclusies trok. Ik heb alleen geen zin in weer ruzies binnen DPC zoals onderanderen bij ECCp-109. Dat soort dingen zijn gewoon niet goed voor DPC. Het is misschien daarom handiger om dat soort dingen buiten de DPCH te bespreken. Nogmaals mijn excuses.
Verwijderd
Het was misschien idd niet zo handig om het te melden, maar een beetje oplettent persoon had het wel door gehad.
Maar goed, zoals je al zei, einde discussie en
Maar goed, zoals je al zei, einde discussie en

Idd, konningindag is nog niet voorbij 
Overigens maak ik me wel zorgen over de mijlpaal van 1 miljoen. Er moeten tot komende uren nog zo'n 6000 DP's worden geflusht en ik zie dat de actie deels geslaagd is. Akra heeft er 10000 geflusht (en heeft nog veel meer achter liggen). Duke geeft een klein steuntje in de rug maar ik dacht toch echt dat we op veel meer teams konden rekenen met deze Q-day flush...
Overigens wil ik Duke niet aanmoedigen om nog meer te gaan flushen.... Ik zou het echt dik leuk vinden als we met die flushactie van hem zo in 1x over TIMO heen gaan. Ik wil dan wel eens die gezichten van hun eens zien.
Overigens maak ik me wel zorgen over de mijlpaal van 1 miljoen. Er moeten tot komende uren nog zo'n 6000 DP's worden geflusht en ik zie dat de actie deels geslaagd is. Akra heeft er 10000 geflusht (en heeft nog veel meer achter liggen). Duke geeft een klein steuntje in de rug maar ik dacht toch echt dat we op veel meer teams konden rekenen met deze Q-day flush...
Overigens wil ik Duke niet aanmoedigen om nog meer te gaan flushen.... Ik zou het echt dik leuk vinden als we met die flushactie van hem zo in 1x over TIMO heen gaan. Ik wil dan wel eens die gezichten van hun eens zien.
[ Voor 23% gewijzigd door Robkazoe op 30-04-2003 22:29 ]
Halen we het vandaag niet dan halen we het morgen zekers te weten wel......
Ben ik misschien toch genoodzaakt om mijn buffer van 20k te flushenhiostu schreef op 30 april 2003 @ 22:29:
Halen we het vandaag niet dan halen we het morgen zekers te weten wel......
j/k
Verwijderd
Niemand die deze actie bemerkt heeft? Of zijn jullie nederlanders allemaal zo dronken van Q-day!monkel schreef op 30 april 2003 @ 21:16:
woei, kom ik daar effe mooi binnen op de 78e plaats
Morgen mijn beurt!
Welkom monkel! Je bent meeeeeer dan welkom hier!!!!! Elke mhz wordt op prijs gesteld!
hmmm.. er werd zoveel gesproken over de Q-Day flush.. maar ik zie maar bar weinig geflusht worden...
hoe zit dat?
Zoals het er nu voor staat, hebben we morgen óf pissed-off Jay, óf gewoon een lage flush, en was het veel geschreeuw en veel te weinig wol.
overigens welkom Monkel, gr33n (van gamez.nl?? hoe zit dat
) en TeamOrion.
=edit=
oh en van harte aan de mijlpalen! ga zo door, Nioxx, IG, Monga, Keesmo en x0r
Zoals het er nu voor staat, hebben we morgen óf pissed-off Jay, óf gewoon een lage flush, en was het veel geschreeuw en veel te weinig wol.
overigens welkom Monkel, gr33n (van gamez.nl?? hoe zit dat
=edit=
oh en van harte aan de mijlpalen! ga zo door, Nioxx, IG, Monga, Keesmo en x0r
[ Voor 12% gewijzigd door MadJo80 op 30-04-2003 23:07 . Reden: mijlpalen nog vergeten ]
ik sta niet meer eerste in het IG team
maargoed, welkom in ons team Gronik (en thanatos)
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
Verwijderd
NIOXX 1 der aanstigters van Q-day fush moet nog een extra steentje bijdragen, dus verwacht wel dat team NIOXX minimaal 7k heeft.
Volgens zijn poll zouden we de 1 mil. gaan halen dus NIOXX laat zien wat je hebt.
Volgens zijn poll zouden we de 1 mil. gaan halen dus NIOXX laat zien wat je hebt.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2003 23:06 ]
Ik heb m'n steentje in iedergeval bijgedragen.
1.7 K helemaal in m'n up !!
Heb wat Speed over m'n grasveld gestrooid en dan gaan ze erg hard die koeien !!!
1.7 K helemaal in m'n up !!

Ik had toch ook wel wat meer verwacht van de Q-day flush...
Maar ja... ik zal wel ff afwachten tot morgen, om de uiteindelijke resultaten te zien...
Maar ja... ik zal wel ff afwachten tot morgen, om de uiteindelijke resultaten te zien...
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
Op deze bak wel jaX-G schreef op 30 april 2003 @ 20:04:
Als ik bovenstaande goed begrijp: Jij draait 2000 DPs in 113.4 min?????
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Hush, hush, hush.... nog een paar minuten voor de laatste......??...... flush

Nou de dag van morgen zal vertellen hoe het afgelopen is. Ik verwacht toch dat we de miljoen wel gepasseerd zijn.
Nou de dag van morgen zal vertellen hoe het afgelopen is. Ik verwacht toch dat we de miljoen wel gepasseerd zijn.
Ok, ook 180 puntjes geflushed vandaag 
* Mithrandir heeft zin in de stats van morgen
* Mithrandir heeft zin in de stats van morgen
Wat voor computers zijn zo bruut als de jouwe dan?
Ik zat vandaag te kijken en dual-AMD's zijn helemaal niet zo duur te bouwen

Edit:
Trouwens.... 2000 dp in 114 minuten = 2000/114 * 60 * 24 = 25k aan punten per dag. Dit geeft wel aan dat het geen computer in de zin van pc is die aan het draaien is maar een heus rekenpark. Dus ik heb mijn eigen antwoord al ~ is er geen baas die dat niet zo leuk vind dat zijn geld wordt benut aan
[ Voor 37% gewijzigd door paknaald op 01-05-2003 00:10 ]
Heb tot nu toe ongeveer 3,5k.X-G schreef op 30 april 2003 @ 20:52:
Thantatos, wat heb je tot nu toe geflusht en waar?
Wat is je stat page?
IS idd wel grappig, We 'kappen' met veel mensen met dit project en toch krijgen we een 2x zo grote output??? :P!
Overigens ben ik niet Thanatos maar scheve sjaak met DPC
[ Voor 20% gewijzigd door Thanatos op 01-05-2003 00:07 ]
Ik zit op IG.X-G schreef op 30 April 2003 @ 20:20:
[...]
Ok, een IG fan
IG is sponsored by X-G
[edit: NOG MAAR 6250 DPS TOT DE 1 MILJOEN!! ]
ff nieuwsflitsje :p!
Dude, ik ben daar GameCube:)
Btw, wat maken jullie er een probleem over dat iemand naar Insidegamer gaat? WE ZIJN NOG STEEDS MET Z'N ALLEN DPC!
hier stond stom geblaatHidde schreef op 01 May 2003 @ 00:13:
[...]
Btw, wat maken jullie er een probleem over dat iemand naar Insidegamer gaat? WE ZIJN NOG STEEDS MET Z'N ALLEN DPC!
Edit: ik ga slapen

[ Voor 31% gewijzigd door Thanatos op 01-05-2003 00:24 ]
Verwijderd
Hmm, weer een plaats gezakt... buiten de top 10 zelfs... 
Even iets aan doen

En het leuke is: hij is gewoon z'n eigen baas
Don't you love it?

Even iets aan doen
DukeBox heeft een parkje Blades staan, en die willen wel aardig vooruitpaknaald schreef op 30 April 2003 @ 23:56:
Trouwens.... 2000 dp in 114 minuten = 2000/114 * 60 * 24 = 25k aan punten per dag. Dit geeft wel aan dat het geen computer in de zin van pc is die aan het draaien is maar een heus rekenpark. Dus ik heb mijn eigen antwoord al ~ is er geen baas die dat niet zo leuk vind dat zijn geld wordt benut aanen (sorry als het een brutale vraag is).
En het leuke is: hij is gewoon z'n eigen baas
Ik heb als enige CoT Tempest member wat weten te sparen.. niet extreem, maar nu worden we tenminste niet totaal overrompeld door de rest..... De rest draait al voor mooie dailys, tussen de 155 en 180...
Mooie JOIN Insidegamer
en veel spass met de DPCH morgen
Mooie JOIN Insidegamer
L-DAY!!!

Verwijderd
Bwahaha, LOL.Verwijderd schreef op 30 april 2003 @ 23:02:
NIOXX 1 der aanstigters van Q-day fush moet nog een extra steentje bijdragen, dus verwacht wel dat team NIOXX minimaal 7k heeft.
Sorry als ik het zo heb laten overkomen, maar [DPC]NioXX doet niet mee aan Q-Day. Sterker nog, al zouden we het willen.
Idd heb ik gepolled, maar dat was om eens van jullie te kunnen horen wat er ging gebeuren. Kijk de DPCH's van de afgelopen weken maar eens door. Sinds de 14k dump hebben we gewoon lekkere daily's geflushed. 500+ constant
Kijk de stats van qik, we zijn er met z'n alleen mee gekapt???!
De lul die nog 380 dptjes overhad gister ga ik schoppen....
NET GEEN 1 MILJOEN!
999620
De lul die nog 380 dptjes overhad gister ga ik schoppen....
NET GEEN 1 MILJOEN!
999620
[ Voor 45% gewijzigd door X-G op 01-05-2003 07:57 ]
AAAAHHHH we komen 320 DP's tekort voor de 1.000.000 DP

Komt allemaal goed het is L-Day......
Proud member of [DPC]Team_RC | Join Team RC
wot da...?
L-Day? Excusez-moi? Loser Day?
L-Day? Excusez-moi? Loser Day?
opnieuw een stel flushers dus
L-Day
Deze plek is te koop.
Labour-Day!!! Kijk maar eens op de eerste stats van vandaag op ecc2 
En voor realtime stats van ons team kijk op http://www.killr-b.com/ecc2
Ok vannacht hadden we al de 40k mijlpaal gehad. En nu nog 400 punten voor de 50k mijlpaal. En dan op naar de 60k mijlpaal!!
En voor realtime stats van ons team kijk op http://www.killr-b.com/ecc2
Ok vannacht hadden we al de 40k mijlpaal gehad. En nu nog 400 punten voor de 50k mijlpaal. En dan op naar de 60k mijlpaal!!
[ Voor 66% gewijzigd door hiostu op 01-05-2003 08:48 ]
L-day!!!
heerst!!!
heerst!!!
Als ik het goed begrijp gaat er ook vandaag weer lekker geflushed worden?
nee hoor
dat lijkt maar zo! 
heb ondertussen mijn werkpc ook al geleegd... dat is niet zo verschrikkelijk veel, maar toch iets
(59 puntjes, en nu maar hopen dat er geen dupes in zat
(volgens die dupecheck in elk geval al niet))
heb ondertussen mijn werkpc ook al geleegd... dat is niet zo verschrikkelijk veel, maar toch iets
Nou ja, wij hebben er nu 15k uitgepoept. En zijn nog voorlopig niet klaar 
Correctie 16,3K en hebben net de 50k grens doorbroken.
[ Voor 28% gewijzigd door hiostu op 01-05-2003 09:31 ]
Verwijderd
Goh, waarom verbaast dit mij niets?hiostu schreef op 01 mei 2003 @ 09:23:
Nou ja, wij hebben er nu 15k uitgepoept. En zijn nog voorlopig niet klaar
Weken hebben jullie staan roepen dat er niet gespaard werd maar veel PC's kwijtgeraakt waren. En dan dit...

Maar, Respect
Het wordt weer een mooie battle in de hogere regionen.
Hehe altijd een beetje er een spelletje van maken he
. Oh btw bijna 20k geflushed door ons
.
Battle... Dit wordt niet eens een battle...
Iemand enig idee waarom de stats het niet doen ?
Normaal gesproken kan je op <more> klikken en dan zie je de stats van vandaag. Maar nu zie ik helemaal niks..
Normaal gesproken kan je op <more> klikken en dan zie je de stats van vandaag. Maar nu zie ik helemaal niks..
Ik zie dat er een output is van 33k en dat we 320 DP's te kort hebben voor de 1miljoen: what a bumber...
Aars zal ons nu ook wel uitlachen...
Dat lachen zal ze snel vergaan als ze onze output met L-Day vandaag zienRobkazoe schreef op 01 May 2003 @ 09:48:
Ik zie dat er een output is van 33k en dat we 320 DP's te kort hebben voor de 1miljoen: what a bumber...
Maar ik vraag me ook wel een beetje af waarom er niet 1 iemand van de L-Day flushers precies ff dat gaatje op had kunnen vullen

Whehehiostu schreef op 01 May 2003 @ 09:35:
Hehe altijd een beetje er een spelletje van maken he. Oh btw bijna 20k geflushed door ons
.
Ik hoop dat jullie het de volgende keer iets omzichtiger spelen dan
Het lag er nogal dik bovenop, en dat weten jullie ook heel best
Maar goed. Nice flushin'
Maar niet vooruitlopen op de zaken van later.
Eerst congrats aan de flushers van gisteren..
Wie o wie heeft dat gat van ruim 6k bijna dichtgeflushed?
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
made, zoiets zag ik ook... maar dan moet je deze eens zien... das pas schrikken, want dan zou iedereen een retirement hebben
Wij hadden met ons team afgesproken vandaag te flushen. Dit komt omdat veel mensen pc's op het werk hebben staan en dat was lastig om die te flushen op een vrije dag. Verder vonden wij het niet erg dat gisteren de 1M niet is gehaald, want de kans is ERG groot dat ons team het 1Mste puntje heeft geflushed. Killr-B had namelijk een paar K geflushed toen er nog een paar 100 nodig was.
Oh Thanatos btw, L-Day is niet iets van meerdere teams
. De naam is gewoon door ons team verzonnen
.
Oh Thanatos btw, L-Day is niet iets van meerdere teams
[ Voor 14% gewijzigd door hiostu op 01-05-2003 10:18 ]
Verwijderd
Niet alleen daarom ....hiostu schreef op 01 May 2003 @ 10:01:
Wij hadden met ons team afgesproken vandaag te flushen. Dit komt omdat veel mensen pc's op het werk hebben staan en dat was lastig om die te flushen op een vrije dag. Verder vonden wij het niet erg dat gisteren de 1M niet is gehaald, want de kans is ERG groot dat ons team het 1Mste puntje heeft geflushed. Killr-B had namelijk een paar K geflushed toen er nog een paar 100 nodig was.
Btw, over de Q-flush, proficiat aan iedereen!!!
Nioxx... welke naam zit er achter je e-mail schuil?
Die P4 begint hopelijk voorzichtaan te flushen maar op welke naam.... ?
Ah okay, dus alleen Team_RC gaat lekker uit zn naad vandaaghiostu schreef op 01 May 2003 @ 10:01:
Oh Thanatos btw, L-Day is niet iets van meerdere teams. De naam is gewoon door ons team verzonnen
.
Anyway...
Ik heb nu dus een nickchange doorgevoerd voor InsideGamer.nl, maar moet ik verder dus geen proxy instellen oid?
Nee, Team InsideGamer.nl heeft geen eigen team proxy voor ecc2. Ik ben sinds een week bezig met de OGR24 proxy. Dit heeft best wel veel tijd gekost en hij draait nu (maar das ook alles mee gezegd).
Overigens zie ik niet zoveel nut voor een ecc2 proxy. Bij OGR24 was het voor ons belangrijk dat we een buffer hadden voor OGR24 en dat we stats hadden voor ieder persoon.
Maar bij ECC2 heb je helemaal geen buffer nodig want hij zoekt zelf naar getallen, en onderlinge resultaten zijn nu gewoon zichtbaar.
Overigens zie ik niet zoveel nut voor een ecc2 proxy. Bij OGR24 was het voor ons belangrijk dat we een buffer hadden voor OGR24 en dat we stats hadden voor ieder persoon.
Maar bij ECC2 heb je helemaal geen buffer nodig want hij zoekt zelf naar getallen, en onderlinge resultaten zijn nu gewoon zichtbaar.
yeah! de 20k al gehaald, en we zijn nog niet klaar! ;-)
Man, wanneer komt de hitparade van de 30'ste nou?? *zit zenuwachtig op stoel te draaien*
KoW, wat is er met de stats aan de hand 
Het lijkt alsof iedereen geretired is, zowel van DPC als van losse subteams?
just curious btw
Het lijkt alsof iedereen geretired is, zowel van DPC als van losse subteams?
just curious btw
Verwijderd
Euh, tja...Funcracker schreef op 01 May 2003 @ 09:59:
Maar niet vooruitlopen op de zaken van later.
Eerst congrats aan de flushers van gisteren..
Wie o wie heeft dat gat van ruim 6k bijna dichtgeflushed?

Doe's rustig en ga een koffie drinkenMithrandir schreef op 01 May 2003 @ 11:40:
Man, wanneer komt de hitparade van de 30'ste nou?? *zit zenuwachtig op stoel te draaien*
Geduld is een schone deugd
mjah... komt vast wel goe
Deze plek is te koop.
Verwijderd
Hé SandStar,SandStar schreef op 01 May 2003 @ 10:36:
Nioxx... welke naam zit er achter je e-mail schuil?
Ik heb twee accounts, te weten;
Huubseverin@xs4all.nl met statsnaam [DPC]NioXX~The_Real_NioXX en
huubseverin@wanadoo.nl met statsnaam [DPC]NioXX~NioXX
Dat laatste account gebruikte ik eerder altijd, maar is nu al tijden niets meer op geflusht. Als je daar de PIV opzet kan je dus makkelijk volgen hoeveel hij gaat doen. Hier http://marcc.no-ip.org/tvm/Users/user489.html kun je het bijhouden.
Alvast enorm bedankt.
Uhm ik denk dat je 31.337 bedoeld
[ Voor 3% gewijzigd door hiostu op 01-05-2003 13:19 ]
Congratz, je bent een PIV 1,6 met Win98 rijkerVerwijderd schreef op 01 May 2003 @ 12:41:
[...]
Hé SandStar,
Ik heb twee accounts, te weten;
Huubseverin@xs4all.nl met statsnaam [DPC]NioXX~The_Real_NioXX en
huubseverin@wanadoo.nl met statsnaam [DPC]NioXX~NioXX
Dat laatste account gebruikte ik eerder altijd, maar is nu al tijden niets meer op geflusht. Als je daar de PIV opzet kan je dus makkelijk volgen hoeveel hij gaat doen. Hier http://marcc.no-ip.org/tvm/Users/user489.html kun je het bijhouden.
Alvast enorm bedankt.
(vraag me niet wrom er Win98 op staat, kon ik niks aan doen)
Thanks man
When will you guys pass it?
Is er iemand die weet wat er met de stats van KoW aan de hand zijn
...
Ik denk 't niet, anders was het wel al gepost. Mja we moeten gewoon geduld hebben ... KoW heeft ook nog een sociaal leven dussssHaranaka schreef op 01 May 2003 @ 15:17:
Is er iemand die weet wat er met de stats van KoW aan de hand zijn
Hopelijk is het het geen "DROP TABLE users" ofzo

KillR-B schreef op 01 mei 2003 @ 15:41:
[...]
Ik denk 't niet, anders was het wel al gepost. Mja we moeten gewoon geduld hebben ... KoW heeft ook nog een sociaal leven dussss
Hopelijk is het het geen "DROP TABLE users" ofzo
Heb KoW net ff gesproken.. Hij is f**kin druk dus het zal even moeten wachten.
Hij vermoed dat het een probleem is in de communicatie van InNuedo zijn statsserver en KoW zijn script.
tot zover deze nieuwsflash
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Thanx voor de updateFuncracker schreef op 01 May 2003 @ 15:53:
[...]
Heb KoW net ff gesproken.. Hij is f**kin druk dus het zal even moeten wachten.
Hij vermoed dat het een probleem is in de communicatie van InNuedo zijn statsserver en KoW zijn script.
tot zover deze nieuwsflash
Edit:
De stats werken weer ... whohoooo
[ Voor 9% gewijzigd door KillR-B op 01-05-2003 17:17 ]