Assume there are no rules and it's one big free for all
http://enweb.ragnarok.co.kr/r_main.htmApocrypha schreef op 30 april 2003 @ 22:18:
Waar kan ik me registreren voor iRO? Hier krijg ik gewoon uileg wanneer de registratie begint, maar geen directe link ofzo erbij.
ik ga op chaos spelen, omdat vrienden van mij hun account nog hebben van de closed beta en dus alleen een character @ chaos hebbenhmmm... wie gaat waar spelen (chaos, loki) en waarom
oh en een GOT guild lijkt me een fijn plan
Ben je je character dan kwijt of is er een manier om weer tot leven gewekt te worden ?
dan respawn je weer ergensTha_Freak schreef op 30 april 2003 @ 22:42:
Wat gebeurt er eigenlijk als je dood gaat in de game ?
Ben je je character dan kwijt of is er een manier om weer tot leven gewekt te worden ?
in een dungeon is ut kans op random verliezen van equip
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
hij is ook uber traaaaaaaag iedereen downt nu
hijs nu plat...
EDIT nummero 3 : de 2e mirror stond er nog geen 2 sec op of die was al weer vol
[ Voor 75% gewijzigd door DAMAGE op 01-05-2003 01:20 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Zelfde tijd weer als dat we konden registreren. 8 uur walst heel ragnarok geintreseerde de servers plat. Zal je zien dat we maar een half uurtje kunnen genieten.Tha_Freak schreef op 01 mei 2003 @ 01:46:
Wacht gewoon tot morgen.
De servers gaan toch pas savonds open dacht ik.
Maar ik ken nog wat mensen die ook staan te springen om ragnarok dus als zei de client binnen hebben dan loop ik even langs hun.
Assume there are no rules and it's one big free for all
PSN
gelijke kansen dusYakuzA schreef op 01 May 2003 @ 02:31:
ook een soort van reset op Chaos, iedereen die er was raakt AL zijn items en zeny kwijt, krijgt alleen 10k zeny per level dat ie is
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Verwijderd
Heb veel te lang moeten wachten op Rangarok Open Beta 2..
Beter dat ze dit keer WEL goede servers hebben...
Verwijderd
-edit-
wat is er met de mRO server
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2003 07:53 ]
Verwijderd
Mijn Merchant wel ja
(ik had 2 deadbranches, 800 reds en 300 oranges te koop gezet
Yakuza: onofficieel is niet perse illegaal
Als je het echt wilt weten: die serversoftware schijnt vrij van (c) te zijn (volgens verschillende bronnen is Gravity dat 'vergeten')
Verwijderd
Waar waar?NOxie schreef op 01 May 2003 @ 07:37:
Hmmm ik heb nu wel die beta maar als ik opstart begint ie met patchen en dan stop ie bij patch_allow.txt ... Moet ik dan wachten tot een later tijdstip dat de patch beschikbaar is
is er ergens een plaats waar ik em wel kan d/le?
With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things
Verwijderd
Client is niet te downloaden -_-'''
en kunnen jullie mij eeen mRO linkje hier droppen?
Verwijderd
De download die voor mRO gebruikt wordt kan ook voor iRO gebruikt worden (maar dan zonder de patch) lijkt me?
Heeft iemand al een dubbel install uitgevoerd op 1 systeem en gecontroleerd of dat werkt (ie. je 2 keer kunt connecten
Overigens: zoek ook eens op Kazaa met rag_setup. Volgens mij is iemand het aan het uploaden
edit: ik heb nog niet besloten over te gaan op iRO maar wel alvast geregged
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2003 10:22 ]
bittorrent linkje :
http://wwwhome.cs.utwente.nl/~uitholm/rag_setup.zip.torrent
prog bittorrent:
http://wwwhome.cs.utwente.nl/~uitholm/bittorrent-3.2.1.exe
[ Voor 27% gewijzigd door YakuzA op 01-05-2003 10:22 ]
PSN
Wow een link die het doetYakuzA schreef op 01 May 2003 @ 10:22:
* YakuzA heeft nieuwe client al binnen
bittorrent linkje :
http://wwwhome.cs.utwente.nl/~uitholm/rag_setup.zip.torrent
prog bittorrent:
http://wwwhome.cs.utwente.nl/~uitholm/bittorrent-3.2.1.exe
Alleen niet echt verbazingwekkend snel... M'n upload gaat sneller dan m'n download
Waar spelen Koetjeboe, ItSnows, The Will enzo nou eigenlijk? Want ik wil het ook wel eens uitproberen
The devil is in the details.
Will is op vakantieMaRc0 schreef op 01 May 2003 @ 10:29:
[...]
Wow een link die het doet
Alleen niet echt verbazingwekkend snel... M'n upload gaat sneller dan m'n download
Waar spelen Koetjeboe, ItSnows, The Will enzo nou eigenlijk? Want ik wil het ook wel eens uitproberen
Verwijderd
Ik heb nu al genoeg van die irritante goblins. }{elp Me >.>
thxvoor de url sv3n !!sv3n schreef op 01 May 2003 @ 10:30:
http://ro.sc.am/client/full/rag_setup_e.zip <--- die mirror is redelijk snelnadat jullie er allemaal tegelijk van gaan downloaden weer niet natuurlijk
alleen de reg page is precies weg
Verwijderd
-edit-
eneuh werkt de regpage nog
[ Voor 31% gewijzigd door geemfriek op 01-05-2003 10:49 ]
poeh hey, je zou es iets sharen ofsowVerwijderd schreef op 01 May 2003 @ 10:46:
Die URL werkt niet... Helaas. En ik raak gefrustreerd van Bittorent! Ze downloaden van mij met 10 kb/s maar ikzelf ga niet harder dan 3 kb/s. Screw that! Wil iedereen zo vriendelijk zo zijn gevonden mirrors hier te plaatsen? Thanks! ^^
* YakuzA al hele tijd up @ 100 KB/s en down @ 0 KB/s omdat ik um al binnen heb
PSN
Verwijderd
Edit: Waarom share jij hem niet met je 100 kb/s upload op een site ofzo?
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2003 10:53 ]
is gewoon mijn thuis connex met me 8mbit/1mbit ADSLVerwijderd schreef op 01 mei 2003 @ 10:53:
Ik wil hem wel sharen, maar dat gaat moeilijk als ie niet wil downloaden.
Edit: Waarom share jij hem niet met je 100 kb/s upload op een site ofzo?
strax maybe ftp draaien voor paar maten van me
PSN
Verwijderd
Klopt en mRO zal dan ook doodbloeien als er niet zsm iets gebeurd: merchants kunnen nooit hun goederen kwijt bijvoorbeeld. In het begin zijn nl. veel en veels teveel items vrijgegeven.Koetjeboe schreef op 01 May 2003 @ 10:32:
[...]
Will is op vakantieMaar op dit moment speelt nog niemand op iRO omdat ie nog niet up is
. Maar ik ga het wel proberen, vindt den 'economie' in mRO niet woei.
Niet te veel om links vragen want dat is niet alleen onnodig (zodra ze er zijn post iemand dat wel) EN omdat binnen 5 minuten alle sites waar die links staan ook meteen dood zijn
Marco: mRO op dit moment
Verwijderd
Damn, ik wil dat ook.YakuzA schreef op 01 May 2003 @ 10:55:
[...]
is gewoon mijn thuis connex met me 8mbit/1mbit ADSL
strax maybe ftp draaien voor paar maten van me
Anyways... mag ik ook je FTP op?
was wel leuk ,of hoe lang gaat iRO duren??
Verwijderd
Wie zegt dat we weggaan?geemfriek schreef op 01 May 2003 @ 11:04:
jmmr dat jullie bij mRO weg gaan
was wel leuk ,of hoe lang gaat iRO duren??
Ik maak slechts een constatering: het omhoogschroeven van de items-drop was leuk maar nu worden de gevolgen duidelijk: met 150 man is er totaal geen enkele vorm van economie (zie bijvoorbeeld het aantal merchants op mRO die wapens verkopen (0) of OC bezitten).
Op het moment dat je alle monsters wel een keer gezien hebt is het leuk om eens een andere class uit te proberen maar omdat er nu geen items vallen en er zijn geen merchants (...) krijg je het heeeel moeilijk
-login down
-site down
Verwijderd
Verwijderd schreef op 01 May 2003 @ 11:08:
[...]
Wie zegt dat we weggaan?
Ik maak slechts een constatering: het omhoogschroeven van de items-drop was leuk maar nu worden de gevolgen duidelijk: met 150 man is er totaal geen enkele vorm van economie (zie bijvoorbeeld het aantal merchants op mRO die wapens verkopen (0) of OC bezitten).
Op het moment dat je alle monsters wel een keer gezien hebt is het leuk om eens een andere class uit te proberen maar omdat er nu geen items vallen en er zijn geen merchants (...) krijg je het heeeel moeilijk
ze heeft t1 besteld .. dus binnenkort kunnen er veel meer mensen op
iddVerwijderd schreef op 01 May 2003 @ 11:14:
[...]
ze heeft t1 besteld .. dus binnenkort kunnen er veel meer mensen op
-edit-
is de mRO site verplaatst ofzo
[ Voor 10% gewijzigd door geemfriek op 01-05-2003 11:15 ]
maar weet verder ook niets
[ Voor 3% gewijzigd door uniquorn op 01-05-2003 11:16 . Reden: typo's ]
It's just a donkey
Verwijderd
Besides zoals Fatality zegt: Ze heeft T1 besteld en de registratie voor mRO is weer open. Het aantal van mensen in mRO zal stijgen maar niet tot een overvolle Prontera Square.
Ten tweede: iRO mensen zijn anders. Geldwolven! Ik zie het al voor me, Emperium voor 1mil Zeny. Dat is wel zowat normaal in iRO maar voor dat prijs kan je zeker niet in mRO verkopen.
Derde: de mensen in mRO zijn best aardig. Priests die healen, Mage die ook healen. (Giya)
Vierde: Looters, Hm.. Iedereen is wel eens geloot niet waar? Misschien een Jellopy? Dat gebeurde zeker veel bij mij in iRO. Misschien zijn ze veranderd. Of niet, ik neem zelf wel een kijkje in iRO als ik de client hebt.
Vijfde: Killstealers.. Laat maar daar ga ik niet over beginnen.
-Baka
Verwijderd
Hehe is goed... keep me updated.YakuzA schreef op 01 mei 2003 @ 11:21:
eerst wachten tot maat van me online komthij heeft iig voorrang en vind ut irri als ik dan weer iedereen (2 mensen
) er vanaf moet kicken + lange rij mensen die wil
// irritante is dat zelfs met 1 mbit up het gewoon meer dan 1,5 uur duurt als ik ut naar 1 persoon stuurVerwijderd schreef op 01 May 2003 @ 11:22:
Hm, ik weet het niet wor.. iRO heeft inderdaad een economie. Een slechte maar ze hebben er een.
Besides zoals Fatality zegt: Ze heeft T1 besteld en de registratie voor mRO is weer open. Het aantal van mensen in mRO zal stijgen maar niet tot een overvolle Prontera Square.
Ten tweede: iRO mensen zijn anders. Geldwolven! Ik zie het al voor me, Emperium voor 1mil Zeny. Dat is wel zowat normaal in iRO maar voor dat prijs kan je zeker niet in mRO verkopen.
poeh nee zou dat komen door hogere droprates ...
Derde: de mensen in mRO zijn best aardig. Priests die healen, Mage die ook healen. (Giya)
genoeg aardige mensen in iRO die ook healen hoor...
Vierde: Looters, Hm.. Iedereen is wel eens geloot niet waar? Misschien een Jellopy? Dat gebeurde zeker veel bij mij in iRO. Misschien zijn ze veranderd. Of niet, ik neem zelf wel een kijkje in iRO als ik de client hebt.
true looten is dik irri
Vijfde: Killstealers.. Laat maar daar ga ik niet over beginnen.
jah hopelijk gaan ze wat aan bots doen, maar killstealen kan ook door lag of wat dan ook komen
-Baka
[ Voor 5% gewijzigd door YakuzA op 01-05-2003 11:28 ]
PSN
Verwijderd
6: bots
iRO STIKT(!) van de bots.
Op mRO zijn er een aantal geweest maar die zijn hardhamdig verwijderd
Op iRO zitten heel veel aardige mensen maar die vind je meestal in de dungeons (daar zitten de echte RO gamers
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2003 11:28 ]
Verwijderd
mRO voor mij
en de mRO gm is ook aardig .... (christy sucks
[ Voor 104% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2003 11:28 ]
Verwijderd
Verwijderd
Christy is ook aardig maar ze is niet engels en ze wordt zo ontiegelijk ge-spammed met emails dat ze niet aardig kan zijn
PSN
With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things
20:00Twixxx schreef op 01 May 2003 @ 11:48:
wanneer komen de iRo servers eigenlijk online? of zijn die al online?
PSN
Edit: te laat
[ Voor 15% gewijzigd door Shinji_Ikari op 01-05-2003 11:52 ]
deze is wel fijn (als je aan de beurt bent(wat even kan duren) met ong 38 KB/sec steady)
niet super snel maar wel constant
It's just a donkey
(niewe links zijn uiteraard zeker welkom
It's just a donkey
er waren 2 mirrors in begin, 1 pak0 en 1 ragnarok no seishisv3n schreef op 01 May 2003 @ 12:00:
ik download nu met 45 kb/s maar ik vind dit zeer selcht van gravity
Ze weten dat veel mensen vanavond willen spelen, dan geven ze de client as vannacht vrij, maar zorgen niet voor goede stabiele mirrorszorg dan iig. dat er genoeg mirrors zijn zofat iedereen gewoon kan dll
die van pak0 was limited users, dus als je daarvanaf haalde kon je verder verspreiden
PSN
Verwijderd
Downloadsnelheden zijn nog steeds niet gewenst: er zijn een aantal replies verwijderd.
Verwijderd
*wacht nog steeds op YakuzA's ubergeile FTP
Verwijderd
deze doet het bij mij
dus misschien ook bij jullie
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2003 12:13 ]
hele ding al 3 a 4 keer geupped
PSN
Komen er trouwens nog meer nummers van de soundtrack uit, zie nu nog alleen maar 2 en 8 staan?
WOEI!!
Verwijderd
Dat downen gaat nog wel de hele dag duren denk ik
Maja toch vakantie hehehe
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2003 12:30 ]
Verwijderd
Verwijderd
Zeker! Count me in ^_^
Sigh, als mRO nou ff online gaat, dan kan ik nog Assassin worden vandaag. Daayem..
-BkG
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2003 12:35 ]
hehe hoop dat er een plekkie in de guild vrij komt ;p
nee mRO maakt gebruik van de "oude" Beta2Apocrypha schreef op 01 mei 2003 @ 12:35:
Kan je trouwens dezelfde RO gebruiken die je gebruikt voor mRO ook voor iRO gebruiken of niet? Want anders ben ik die 570 mb aan het downloaden voor niets
voor iRO heb je de nieuwe versie (570Mb) nodig
PSN
Verwijderd
Verwijderd
mja is hij ook.. alleen niet snelYakuzA schreef op 01 May 2003 @ 12:38:
die ausgamers schijnt wel redluk stabiel te zijn iig
ik wil zo graag spelen
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2003 12:46 ]
Dit topic is gesloten.
![]()