Ik ga pas mRO spelen als iRO p2p wordtGTA3 schreef op 07 mei 2003 @ 10:17:
ik vroeg me af wie er allemaal nog spelen op mRO
the Will speelt er nog, Baka geloof ik ook, en ik ga misschien het weer es uitchecken
Van de GoT party alleen Baka, m'n broertje, en ik. Dus het is niet echt de moeite waard.GTA3 schreef op 07 May 2003 @ 10:17:
ik vroeg me af wie er allemaal nog spelen op mRO
the Will speelt er nog, Baka geloof ik ook, en ik ga misschien het weer es uitchecken
Waar kan ik het beste levellen met m'n 37/27 swordie? Anaconda's geven wel redelijke XP, maar die haal ik alleen maar met full SP, en dat duurt zo lang.
There is no magic.
* Oxin|A zit er zwaar overna te denken weer te beginnen met RO.
Daarom zoek ik ItSnows even om het een en ander te overleggen (Alsje me nog kent snow
)
Wil even het een en ander weten.
Alleen ik speelde vroeger op een redelijk skilled level, en dan nu nietmeer, want weetme gegevens nietmeer.
Login pass die dingen, en dusz..
lijktme k*t om vanaf het begin te beginnen...
Daarom zoek ik ItSnows even om het een en ander te overleggen (Alsje me nog kent snow
Alleen ik speelde vroeger op een redelijk skilled level, en dan nu nietmeer, want weetme gegevens nietmeer.
STUFU hl2
Coal mineThe Will schreef op 07 May 2003 @ 10:44:
[...]
Van de GoT party alleen Baka, m'n broertje, en ik. Dus het is niet echt de moeite waard.
Waar kan ik het beste levellen met m'n 37/27 swordie? Anaconda's geven wel redelijke XP, maar die haal ik alleen maar met full SP, en dat duurt zo lang.
Anoniem: 29349
Je zult wel moeten: alle inlognamen ed. zijn verwijderdOxin schreef op 07 May 2003 @ 10:48:
* Anoniem: 29349 zit er zwaar overna te denken weer te beginnen met RO.
Daarom zoek ik ItSnows even om het een en ander te overleggen (Alsje me nog kent snow)
Dus opnieuw reggen en opnieuw spelen is het enige dat kan.
Oke, thanks. 
Waarom moest jij nou ook weer iRO spelen, wat moet ik nou doen als ik een mighty vind?
Waarom moest jij nou ook weer iRO spelen, wat moet ik nou doen als ik een mighty vind?
There is no magic.
ItSnows, zal ik vanavond doen...|
Iemand tips voor wat ik kan gaan doen qua class?
Heb totaal geen idee.. zit aan merc te denken...
maarja dat wordt alleen stuff sellen etc.. beetje niks doen 8er pc :*(
Iemand tips voor wat ik kan gaan doen qua class?
Heb totaal geen idee.. zit aan merc te denken...
maarja dat wordt alleen stuff sellen etc.. beetje niks doen 8er pc :*(
STUFU hl2
Niet alle namen, die van de laatste p2p beta zijn wel behouden (logingegevens).Anoniem: 29349 schreef op 07 May 2003 @ 10:51:
[...]
Je zult wel moeten: alle inlognamen ed. zijn verwijderd![]()
Dus opnieuw reggen en opnieuw spelen is het enige dat kan.
@ Oxin: er zijn al genoeg mercs. Loop maar eens op Chaos door Prontera, je wordt helemaal gek van de winkels. Ik zou voor acolyte gaan, als je geld wilt verdienen. Betaald warpen/healen is nu wel weer iets wat goed kan.
ultraultra rijk worden
(rijker dan jan met de pet in beta1
)
dat wil ik in RO
of is er een andere manier daarvoor?
dat wil ik in RO
of is er een andere manier daarvoor?
STUFU hl2
Will waarvoor geluk hebben dan...
STUFU hl2
Daar heb ik zo'n hekel aan. Ik ga denk ik dead-branches sparen en dan merchants fraggen
Nog een vraag: weet iemand wat er verandert is tijdens de laatste update (vaste dag is trouwens verandert in dinsdag ipv donderdag voor updates). Ik zit nu op school en kan dus niet kijken...
Het gaat me hierom:
Ik wil superrijk worden in RO
Hoef niet sterk te zijn, wel leete items, cloack,armor blabla
Als ik er maar strak uitzie, en dan GoT parties financen, en alleen Thai scammen
want die zijn altijd stakker, en ultimate irritant!
En niet eens echt scammen , voor hun worden mijn leet goods gewoon duur
hehe
wat doen dead-branches???
Ik wil superrijk worden in RO
Hoef niet sterk te zijn, wel leete items, cloack,armor blabla
Als ik er maar strak uitzie, en dan GoT parties financen, en alleen Thai scammen
want die zijn altijd stakker, en ultimate irritant!
En niet eens echt scammen , voor hun worden mijn leet goods gewoon duur
hehe
wat doen dead-branches???
[ Voor 5% gewijzigd door Oxin|A op 07-05-2003 11:19 ]
STUFU hl2
mRO??
waar staat dat voor?
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Dead-branches toveren een random monster te voorschijn. Kan alles zijn, van een pupa tot een boss. En de gespawnde monsters zijn altijd agressief, dus zelfs pupa's vallen nog aan en bewegen (en doen goeie damage, leuk voor n00bs
). Dead-branches zijn dus ook de reden dat je overal mensen dood ziet liggen met een chat of shop boven hun hoofd (of dood in de stad).
Gister besloten om een nieuwe mage te vinden, vond mijn huidige niet echt geweldig en wil toch graag goed gebruik maken van firewall. Met een beetje geklooi op verschillende sites ben ik op het volgende uitgekomen:
Support skills
SP Regeneration level 5
Spiritual skills
Napalm Beat level 9
Soul Strike level 10
Wind elemental skills
Lightning Bolt level 4
Thunderstorm level 1
Jupiter Thunder level 10
Lord of Vermilion level 10
Fire elemental skills
Sight level 1
Fire Bolt level 4
Fire Ball level 5
Fire Wall level 10
Fire Pillar level 10
Sight Rasher level 10
Ik ben er nog niet helemaal uit tot hoever ik bepaalde wizard skills ga lvlen, maar dat zie ik dan wel
SS op lvl 10 omdat ik dat echt een hele lekkere skill vond om tegen aggro wezens te gebruiken, cast snel en doet veel damage. SP regen op 5 omdat dat op het begin handig is om snel te lvlen, wil het niet maxen omdat ik alles op INT ga zetten en dan toch genoeg SP + SP recovery heb.
Graag commentaar en verbeteringen!
Support skills
SP Regeneration level 5
Spiritual skills
Napalm Beat level 9
Soul Strike level 10
Wind elemental skills
Lightning Bolt level 4
Thunderstorm level 1
Jupiter Thunder level 10
Lord of Vermilion level 10
Fire elemental skills
Sight level 1
Fire Bolt level 4
Fire Ball level 5
Fire Wall level 10
Fire Pillar level 10
Sight Rasher level 10
Ik ben er nog niet helemaal uit tot hoever ik bepaalde wizard skills ga lvlen, maar dat zie ik dan wel

SS op lvl 10 omdat ik dat echt een hele lekkere skill vond om tegen aggro wezens te gebruiken, cast snel en doet veel damage. SP regen op 5 omdat dat op het begin handig is om snel te lvlen, wil het niet maxen omdat ik alles op INT ga zetten en dan toch genoeg SP + SP recovery heb.
Graag commentaar en verbeteringen!
FlamerX, zoiets kon ook al in beta1 
kweenie meer waarmee maar ik vond het altijd wel fun dat er ineenkeer zo'n omelet met een pan omzich heen stond te meppen in een overvolle shop
(baphomat op plein in pontera kan dus ook
)
kweenie meer waarmee maar ik vond het altijd wel fun dat er ineenkeer zo'n omelet met een pan omzich heen stond te meppen in een overvolle shop
(baphomat op plein in pontera kan dus ook
STUFU hl2
Oxin > Je kunt beter irritante Thai's (?) hebben dan scammers

Tijdens de eerste p2p beta was er een keer een probleem met de servers. Toen ging iedereen helemaal berserk, en werden er honderden dead-branches gedropt. Liepen tientallen bosses in Prontera. Dat was pas humor
Thai's zijn thailanders 
en heb nooit echt gescammed...
Wel een keer iemand terug gescammed die mij had genaaid met het kopen van een tsu
en heb nooit echt gescammed...
Wel een keer iemand terug gescammed die mij had genaaid met het kopen van een tsu
STUFU hl2
welke beeste4n laten die dead branches vallen?
Elder willows bijv.
Check http://ro.pak0.com of www.ragnarokonline.com, daar staan mooie item lists en ook welke monsters ze droppen (met % kans op).
das wel evil 
oops te vroeg postknop
maar dan is het wel naai alsje merchant bent en je gaat afk ...
of kunje dan nog steeds verkopen... alsje dood bent
oops te vroeg postknop

maar dan is het wel naai alsje merchant bent en je gaat afk ...
of kunje dan nog steeds verkopen... alsje dood bent
[ Voor 83% gewijzigd door Oxin|A op 07-05-2003 13:57 ]
STUFU hl2
Ze leveren ook XP op voor degene die ze oproept bij een kill van een user is me verteld!?FlamerX schreef op 07 May 2003 @ 11:27:
Dead-branches toveren een random monster te voorschijn. Kan alles zijn, van een pupa tot een boss. En de gespawnde monsters zijn altijd agressief, dus zelfs pupa's vallen nog aan en bewegen (en doen goeie damage, leuk voor n00bs). Dead-branches zijn dus ook de reden dat je overal mensen dood ziet liggen met een chat of shop boven hun hoofd (of dood in de stad).
Makkelijke manier van XP verdienen dan, gewoon wat monsters oproepen en die gaan even van experience voor je verzamelenAnoniem: 29349 schreef op 07 May 2003 @ 14:04:
[...]
Ze leveren ook XP op voor degene die ze oproept bij een kill van een user is me verteld!?
Wil ik weer eens RO gaan spelen sinds een jaar zijn al die mirrors gewoon down of supertraag. 
Is er geen nederlands mirrortje waar ik hem vandaan kan halen?

www.fileplanet.com. Incl wachttijd 2 keer(!) in 3 uur binnengehaaldGhostie schreef op 07 May 2003 @ 14:12:
Wil ik weer eens RO gaan spelen sinds een jaar zijn al die mirrors gewoon down of supertraag.
Kortste wachttijd was 85 minuten. http://www.fileplanet.com/files/110000/117540.shtml
Deze file staat overigens OOK op Kazaa en eMule.Filename:rag_setup_e.zip
Author:Gravity Corp. & Lee Myoungjin
Size:570.4 MB
Downloads:38,816
Rafe: zoveel XP krijg je nu ook weer niet
Maar het leukste blijft om ze op te roepen

Iets wat me heel erg meevalt: waar bij de vorige iRO de lag niet te harden viel met 4500 tot 5000 mensen zitten er nu dik 7000 man zonder dat het wezenlijk tot lag leid. Alleen Geffen Dungeon is me 'tegengevallen' qua lag alhoewel dat in de eerste versie zelfs onbespeelbaar was met 5000 man
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 29349 op 07-05-2003 14:21 ]
Anoniem: 40554
volgens mij nietAnoniem: 29349 schreef op 07 mei 2003 @ 14:04:
[...]
Ze leveren ook XP op voor degene die ze oproept bij een kill van een user is me verteld!?
want ze vallen jezelf ook aan
Anoniem: 84036
http://www.xs4all.nl/~lance/Ix0705.jpg
Dat ben ik ^^
Dat ben ik ^^
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 84036 op 07-05-2003 14:23 ]
Al die AFK-mensjes killenAnoniem: 29349 schreef op 07 May 2003 @ 14:18:
[...]
Maar het leukste blijft om ze op te roepenLiefst in een dungeon of town
ItSnows: ze hebben nu ook servers voor elk gebied, en waarschijnlijk ook een nieuwe verbinding (geld verdient met de p2p beta's).
Ik heb zelf een subscriber account aangemaakt bij fileplanet. Kost wel iets, maar anders moet je eerst w88 op een opening en dan downloaden met een bagger snelheid.
Ik heb zelf een subscriber account aangemaakt bij fileplanet. Kost wel iets, maar anders moet je eerst w88 op een opening en dan downloaden met een bagger snelheid.
hmm, ik heb nu een lvl23 archer, maar ik vraag me af of ik er iets aan heb met deze stats:
str: 11; agi: 15; vit: 11; int: 8; dex: 22; luk: 7.
iets zegt me dat dit een crapsamenstelling is en ik opnieuw moet beginnen. of valt dat mee?
str: 11; agi: 15; vit: 11; int: 8; dex: 22; luk: 7.
iets zegt me dat dit een crapsamenstelling is en ik opnieuw moet beginnen. of valt dat mee?
💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻♂️
Als je AFK bent sluit je RO gewoon lekker af, zo gebruik je ook geen bandbreedte. Al die idlers in prontera veroorzaken mijn lagexecutor schreef op 07 mei 2003 @ 14:29:
[afbeelding]
dit is ook altijd leuk
waarom istie nou niet clickable?staat een ,1 in
.
anyway het gaat erom als je AFK, leave idiot messages doet, dat je dan tal van onzinnige dingen krijgt
Thanks alot
Is er trouwens veel veranderd sinds de vorige open beta? Kan me nog herinneren dat je heel erg vaak in black holes terecht kwam en dat archers zelf geen pijlen konden maken..
Ik hoop dat deze dingen iig zijn verholpen
Ghostie: er is 1 plek waar in mRO(!) een probleem zit. Als je uit Sphinx Dungeon loopt en het volgende scherm laad beland je in een pyramide en kunt nergens uit. Opnieuw verbinding maken zorgt dat je links Moroc binnenkomt. Oftewel: zelf oplosbaar 
Die black holes ben ik nog niet tegengekomen in iRO nieuwe stijl.
Verder: er zijn 3 keer zoveel mappen en heel veel meer monsters. PecoPeco's (voorbeeld) teamen (1 aanvallen is het agro maken van erbijstaande PecoPeco's. Cards werken. 2nd lvl classes werken (wizard, knight, blacksmith etc). Upgrades van wapens is op meer lvls mogelijk.
De spells van mages zijn echt SUPER. Fullscreenspells waar je ogen pijn van doen
Archers kunnen nog geen pijlen maken. Dat zit in de aanstaande Comodo patch (opsomming van die patch staat enkele replies hierboven).
Voor eenieder die alles eens wil uitproberen raad ik mRO aan als test: alle teleporters zijn GRATIS en gaan ook naar nagenoeg alle dungeons (alleen de Hidden Temple zat er niet bij meen ik). Oftewel je kunt de op iRO exreem moeilijk bereikbare plekken eens rustig bekijken.
Aanklooien kan ook: met 75.000 zeny kun je 1 van de 2 stats resetten: skills of baselvls. Voor 110.000 zeny zelfs beide.
Die black holes ben ik nog niet tegengekomen in iRO nieuwe stijl.
Verder: er zijn 3 keer zoveel mappen en heel veel meer monsters. PecoPeco's (voorbeeld) teamen (1 aanvallen is het agro maken van erbijstaande PecoPeco's. Cards werken. 2nd lvl classes werken (wizard, knight, blacksmith etc). Upgrades van wapens is op meer lvls mogelijk.
De spells van mages zijn echt SUPER. Fullscreenspells waar je ogen pijn van doen

Archers kunnen nog geen pijlen maken. Dat zit in de aanstaande Comodo patch (opsomming van die patch staat enkele replies hierboven).
Voor eenieder die alles eens wil uitproberen raad ik mRO aan als test: alle teleporters zijn GRATIS en gaan ook naar nagenoeg alle dungeons (alleen de Hidden Temple zat er niet bij meen ik). Oftewel je kunt de op iRO exreem moeilijk bereikbare plekken eens rustig bekijken.
Aanklooien kan ook: met 75.000 zeny kun je 1 van de 2 stats resetten: skills of baselvls. Voor 110.000 zeny zelfs beide.
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 29349 op 07-05-2003 14:55 ]
Hmm klinkt goed
Zit er aan te denken om gelijk maar op mRO te beginnen want de vorige keer dat ik speelde gooide ze het ineens dicht voor die betaalde beta.. dag characters
Weet alleen nog niet wat voor class ik ga.. Priest met die ultimate spell (ben naam ff kwijt) of Turn Undead lijkt me wel cool.. (eerst acolyte natuurlijk)
Zit er aan te denken om gelijk maar op mRO te beginnen want de vorige keer dat ik speelde gooide ze het ineens dicht voor die betaalde beta.. dag characters
Weet alleen nog niet wat voor class ik ga.. Priest met die ultimate spell (ben naam ff kwijt) of Turn Undead lijkt me wel cool.. (eerst acolyte natuurlijk)
Anoniem: 20789
Praat met alle NPC's daar en geef antwoord op hun vragen, hun vertellen waar je heen moet voor de volgende test/uitleg.
Tutorial krijg je trouwens 100 zeny en 7of8 healing items voor, en als je bijv Swordman uit de test komt krijg je nog een gratis sword + 100z ook
Ik heb het trouwens 3 keer geprobeert maar er komt geen andere uitslag uit bij mij.
Anoniem: 82379
Heb al met iedereen gepraat maar kom steeds nie bij de volgende test. DIe guide hall gast zegt southwest ofzo maar ik wee nie waarAnoniem: 20789 schreef op 07 May 2003 @ 15:42:
[...]
Praat met alle NPC's daar en geef antwoord op hun vragen, hun vertellen waar je heen moet voor de volgende test/uitleg.
Tutorial krijg je trouwens 100 zeny en 7of8 healing items voor, en als je bijv Swordman uit de test komt krijg je nog een gratis sword + 100z ook
Ik heb het trouwens 3 keer geprobeert maar er komt geen andere uitslag uit bij mij.
EDIT: Laat maar heb het al gevonden..
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 82379 op 07-05-2003 15:45 ]
En hoe bevalt het een hunter te zijn? Ik zit te twijvelen nu tussen hunter en assasin.
EDIT: oeps niet goed gekeken
[ Voor 12% gewijzigd door Alpha-sphere op 07-05-2003 16:36 ]
Assume there are no rules and it's one big free for all
Ermmm was RagnaroK beta niet allang afgelopen? Ik was tenminste ineens na een 'onderhoudsperiode' uitgesloten, aangezien ik maar een betatester was. Dat was wel ff een kl*te-actie na 3 maanden w88 tot ik eindelijk weer verder kon met m'n mannetje...
Nu ineens weer dit topic actief? Zijn jullie nou allemaal betalende spelers of wat?
Nu ineens weer dit topic actief? Zijn jullie nou allemaal betalende spelers of wat?
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
Misschien is het wel heel brutaal vanme, maar zou ik van een van jullie mede GoTers een klein startkapitaal kunnen ontvangen ???
tnx
tnx
STUFU hl2
Anoniem: 44492
Sorry ik heb zelf niet zoveel. (1k dus, zonder equipOxin schreef op 07 mei 2003 @ 16:15:
Misschien is het wel heel brutaal vanme, maar zou ik van een van jullie mede GoTers een klein startkapitaal kunnen ontvangen ???
tnx
Maar ik weet dat het moeilijk is voor je om een beginnetje te maken, maar zo is het voor iedereen
Kunnen we weer RagnaroKken??? W0000T ...en ik ben alweer uitgeweken naar Diablo II 
Maar in dat geval wordt het tijd m'n magician en thief weer onder het stof vandaan te halen
..hoe zit het nu eigenlijk met lagg? Is dat nog steeds zo ernstig als in vorige beta-tests?
Maar in dat geval wordt het tijd m'n magician en thief weer onder het stof vandaan te halen
..hoe zit het nu eigenlijk met lagg? Is dat nog steeds zo ernstig als in vorige beta-tests?
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
Lag valt heel erg mee, ik heb er "soms" ff last van maar helemaal niet zoveel.Kaastosti schreef op 07 May 2003 @ 16:20:
Kunnen we weer RagnaroKken??? W0000T ...en ik ben alweer uitgeweken naar Diablo II
De meeste van ons spelen dus op Loki server (ff onthouden
Ik ging ook al diablo 2 spelen, maar toen zag ik dit spel meteen hooked
Mocht je meer willen weten, praten over RO kom dan gerust op irc, #ro.
Welke server? Niet quakenet iigkom dan gerust op irc, #ro.
Tosti, de chars zijn gedelete vanaf payed beta...
en Angel, ik weet het maar ik lees mn sig en je snapt hoe ik erover denk, er zitten wel ff ongeveer 50 levels tussen nu en toen mn char gedelete werd
heb het ook over equipment, en niet zenny, dus als een gelevelde wat equipment voorme heeft hoor ik het graag...
en Angel, ik weet het maar ik lees mn sig en je snapt hoe ik erover denk, er zitten wel ff ongeveer 50 levels tussen nu en toen mn char gedelete werd

heb het ook over equipment, en niet zenny, dus als een gelevelde wat equipment voorme heeft hoor ik het graag...
[ Voor 23% gewijzigd door Oxin|A op 07-05-2003 16:46 ]
STUFU hl2
weet iemand of ik m'n thief skills nog kan upgraden nadat ik een assassin ben geworden?
Tuurlijk, maar alsof dat nog nodig is, op job40 kan je alle skils al maxen op een paar na die niet nodig zijn, zoals hide, steal en detox.Smooth schreef op 07 May 2003 @ 16:52:
weet iemand of ik m'n thief skills nog kan upgraden nadat ik een assassin ben geworden?
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Iemand ervaring met magnum break en provoke op een hoog level 
Want ik heb nu one handed sword mastery en bash en hp recovery op 10
ik had trouwens beter two handed sword mastery kunnen doen want als ik eenmaal knight ben heb ik daar niet veel meer aan
Want ik heb nu one handed sword mastery en bash en hp recovery op 10
[ Voor 8% gewijzigd door Icingdeath op 07-05-2003 17:27 . Reden: Spelling fouten ]
hehe oeps, ik dacht base level 40.. dan moet ik nog ff ^^^^0nMe schreef op 07 May 2003 @ 17:07:
[...]
Tuurlijk, maar alsof dat nog nodig is, op job40 kan je alle skils al maxen op een paar na die niet nodig zijn, zoals hide, steal en detox.
Ik ga nu Dead branches sparen.
en als ik er een stuk of 20 ~ 30 heb dan laat ik ze allemaal los in prontera woehahahahahahahahahaha
Zeg het ff waneer je ze lost laat lijkt me gaaf gezicht al die afk en merchants die af gelslacht wordenAlpha-sphere schreef op 07 May 2003 @ 17:58:
Ik ga nu Dead branches sparen.en als ik er een stuk of 20 ~ 30 heb dan laat ik ze allemaal los in prontera woehahahahahahahahahaha
Anoniem: 39251
Er zijn nu toch meerdere servers? Is er nu ook een leuke server _zonder_ lag? Ik heb de (eerste?) beta gespeeld en toen was er altijd gigantische lag... lijkt me leuk om een keer met een party wat te gaan choppen
Anoniem: 6317
euhm... vraagje he
Wat heb je eigenlijk aan puntenverdeling bij strength als je een wapen hebt?
Ik neem aan dat je pas strength nodig hebt als je geen wapen hebt en dus met handen/voeten slaat?
Of heeft bij de puntenverdeling strength ook invloed op de strength van je wapen? (zwaard bijv.)
Wat heb je eigenlijk aan puntenverdeling bij strength als je een wapen hebt?
Ik neem aan dat je pas strength nodig hebt als je geen wapen hebt en dus met handen/voeten slaat?
Of heeft bij de puntenverdeling strength ook invloed op de strength van je wapen? (zwaard bijv.)
Hoezo niet? Er zijn zat sterke one-handed wapens, check uw lokale wapendealerJelleStoel schreef op 07 May 2003 @ 17:25:
Iemand ervaring met magnum break en provoke op een hoog level
Want ik heb nu one handed sword mastery en bash en hp recovery op 10ik had trouwens beter two handed sword mastery kunnen doen want als ik eenmaal knight ben heb ik daar niet veel meer aan
Anoniem: 58367
Weet iemand hoe het zit met de punten verdeling? welke is goed voor welke function. Bv Att is goed voor swordsman int mage? Ik heb hier in guids niets over kunnen vinden.
Is er in 1 van GoT party's nog een plekje over voor m'n merchant of mage?
Kent/speelt iemand ook bRO? Dat is net zoiets als mRO alleen zijn ze bRO iets (zeg maar een stuk!)verder dan mRO en iRO. Ze hebben Pets, Comodo, Clothes color dye en nog meer dingetjes.
Vanaf 9 mei is het mogelijk om er voor bRO te registreren. Er spelen nu ook al mensen op maar het registreren hadden ze stop gezet voor een tijdje. Ze hebben ook hun eigen client die je dus apart moet installeren als je iRO en bRO wilt gebruiken (mRO werkt met nieuwe iRO client).
Kent/speelt iemand ook bRO? Dat is net zoiets als mRO alleen zijn ze bRO iets (zeg maar een stuk!)verder dan mRO en iRO. Ze hebben Pets, Comodo, Clothes color dye en nog meer dingetjes.
Vanaf 9 mei is het mogelijk om er voor bRO te registreren. Er spelen nu ook al mensen op maar het registreren hadden ze stop gezet voor een tijdje. Ze hebben ook hun eigen client die je dus apart moet installeren als je iRO en bRO wilt gebruiken (mRO werkt met nieuwe iRO client).
Knight heeft geen skills voor One Handed swords, alleen Spears en Two Handed Swords.Rafe schreef op 07 May 2003 @ 19:23:
[...]
Hoezo niet? Er zijn zat sterke one-handed wapens, check uw lokale wapendealer
Klopt het trouwens dat ik iemand uit de DPC guild rond zag lopen @ mRO?
There is no magic.
Ben nu ff met mijn merchant geld aan het verzamelen , heb in prontera alle poring cards gekocht (die een lage prijs hadden) en ik verkoop ze nu voor meer. Doe ik ook met redz.
Lekker geld verdienen zo ff tv kijken 3 uur wachten en weer 5 k verdient. Alle dingen die mijn thief vind, verkoopt mijn merchant. Storage roeleerd. Ik zit nu te kamperen voor Culvert.
Moet zeggen tis heel handig een merchant , ik heb hem in 2,5 uur gemaakt class + job level 10 merchant voor vending , natuurlijk met de ouwe equip van mijn thief
Plus ik heb al 20k op mijn merchant, ok nu ff niet maar als alles verkocht is weer rond de 26k
Lekker geld verdienen zo ff tv kijken 3 uur wachten en weer 5 k verdient. Alle dingen die mijn thief vind, verkoopt mijn merchant. Storage roeleerd. Ik zit nu te kamperen voor Culvert.
Moet zeggen tis heel handig een merchant , ik heb hem in 2,5 uur gemaakt class + job level 10 merchant voor vending , natuurlijk met de ouwe equip van mijn thief
Plus ik heb al 20k op mijn merchant, ok nu ff niet maar als alles verkocht is weer rond de 26k
A great thought in a small mind is a dangerous thing
Als er iemand gemstones voor me overheeft
. HEb ze nodig voor verschillende spells.
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Anoniem: 58367
Komen er nou echt veel mensen bij een merchant, want er zijn echt duizenden merchants. als je in een stad staat verkoop je denk ik niet zo veel. Je kan denk ik beter healt stuff verkopen in een battlefield ofzoMystic_X schreef op 07 mei 2003 @ 21:47:
Ben nu ff met mijn merchant geld aan het verzamelen , heb in prontera alle poring cards gekocht (die een lage prijs hadden) en ik verkoop ze nu voor meer. Doe ik ook met redz.
Het hangt er natuurlijk vanaf wat je hebt, niet elke merchant verkoopt hetzelfde. Daarnaast kopen mensen eerder dingen bij jou als je het goedkoper aanbied, verdien je misschien wat minder per item, maar je verkoopt je zooi wel een stuk sneller, waardoor je geen uren hoeft te wachten voor je weer wat kan doen.
There is no magic.
Ja veel mensen kopen bij merchants overdag als ik tv ga kijken verkoop ik redz , voor of in dungeons (vit merchant) s'nachts als ik pit zit ik in prontera de duurdere items te verkopen. Voornamelijk de items die mijn thief overdag vind.Anoniem: 58367 schreef op 07 May 2003 @ 23:14:
[...]
Komen er nou echt veel mensen bij een merchant, want er zijn echt duizenden merchants. als je in een stad staat verkoop je denk ik niet zo veel. Je kan denk ik beter healt stuff verkopen in een battlefield ofzo, teminste dat denk ik, ik zit er ook aan te denken om ander character merchant te maken.
Thief is 35/25 op het moment
Ik ga zelf ook een merchant trainen. Dingen verkopen via een merchant is echt veel makkelijker dan zitten en wachten tot iemand komt en dan nog eens een keer dealen en shit.
hoe lvl je een novice snel naar lvl 10 danMystic_X schreef op 07 May 2003 @ 21:47:
1 area west van Geffen is wel aardig voor novices, porings, fabres, chonchons, en willows. Moet wel lukken daar tot level 10.
There is no magic.
Ja, en aangezien je een merchant gewoon met 9 str dex en vit kan beginnen is het als novice ook niet echt moeilijk.
)
Ik zelf level mijn novices altijd in alberta goeie beesies , porings fabres lunatics , willows en frogs.
Maar om heel snel naar job level 10 te gaan is vrij simpel, Bij skill 6 in basic kan je een storage gebruiken. Sinds de storage je account storage is kan je daar ouwe wapens armor etc in doen. Zo droeg mijn 2de novice een adventure suit guard hat +7 vital main gauche bij level 6 dus ging het heel snel. Ongeveer 1 uur en 20 minuten over gedaan met training area voor extra geld.
Ook gelijk dat zwaardje kopen voor 200 dan.
Zo ben je binnen de korste keren level 12/10. Toen 18 minuten gedaan over de merchant quest. Daarna naar Morroc gelopen om daar Baby desert wolves te hunten (erg goeie job XP) Gelukkig had ik ook 9 agi , 9 strenght en 9 vit aan het begin, dus het ging erg snel.
Ik had dex nog wel naar 5 gepompt maar daar bent je in 2 levels of zo. Dan is het simpel.
Helaas om mage te worden of Aco duurt het wat langer want je hebt geen strenght of vit.
Maar goede equip werkt altijd.
Grappige was ik hoefde geen 1 keer te resten toen ik novice was , ik hunte roda frogs en willows, ik was zo job level 10 (ok ik heb wel healing items moeten gebruiken toen ik spores aan het killen was)
Maar om heel snel naar job level 10 te gaan is vrij simpel, Bij skill 6 in basic kan je een storage gebruiken. Sinds de storage je account storage is kan je daar ouwe wapens armor etc in doen. Zo droeg mijn 2de novice een adventure suit guard hat +7 vital main gauche bij level 6 dus ging het heel snel. Ongeveer 1 uur en 20 minuten over gedaan met training area voor extra geld.
Zo ben je binnen de korste keren level 12/10. Toen 18 minuten gedaan over de merchant quest. Daarna naar Morroc gelopen om daar Baby desert wolves te hunten (erg goeie job XP) Gelukkig had ik ook 9 agi , 9 strenght en 9 vit aan het begin, dus het ging erg snel.
Ik had dex nog wel naar 5 gepompt maar daar bent je in 2 levels of zo. Dan is het simpel.
Helaas om mage te worden of Aco duurt het wat langer want je hebt geen strenght of vit.
Grappige was ik hoefde geen 1 keer te resten toen ik novice was , ik hunte roda frogs en willows, ik was zo job level 10 (ok ik heb wel healing items moeten gebruiken toen ik spores aan het killen was)
Nog een tip voor iedereen: in Alberta kun je op het schip 10 jellopy ruilen voor 1 red potion (ongelimiteerd te gebruiken). Dus als je in de buurt bent, niet je jello verkopen, maar ruilen
Maak je ook niet veel winst op , als je ze selled krijg je er 30 zenny. Op straat koop je ze voor 39 zennyFlamerX schreef op 08 May 2003 @ 00:35:
Nog een tip voor iedereen: in Alberta kun je op het schip 10 jellopy ruilen voor 1 red potion (ongelimiteerd te gebruiken). Dus als je in de buurt bent, niet je jello verkopen, maar ruilen
Je hoeft het niet te doen hoor...Mystic_X schreef op 08 May 2003 @ 00:55:
[...]
Maak je ook niet veel winst op , als je ze selled krijg je er 30 zenny. Op straat koop je ze voor 39 zenny
Maar je krijgt toch jello voor niets, en als je dan daar bent is het makkelijk natuurlijk.
Volgens mij doen ze dat alleen maar om mensen naar alberta te lokken
)
Ik raad je aan om even in het Thief / Assassin forum te kijken op http://forum.pak0.com/vBulletin/ . Daar staat alles wat je maar zou willen weten over Thiefs, en Assassins.
There is no magic.
WowAlpine schreef op 07 mei 2003 @ 21:19:
Is er in 1 van GoT party's nog een plekje over voor m'n merchant of mage?
Ik ga me morgen aanmelden voor bRo
Het is een BETA dus ik denk dat je niet moet klagen daaroverOxin schreef op 07 May 2003 @ 16:46:
Tosti, de chars zijn gedelete vanaf payed beta...
kwas ff gestopt op loki, maarre, kan ik dan een goed zwaard lenen om ff snel naar 10 te lvlen?Mystic_X schreef op 08 May 2003 @ 00:32:
Ik zelf level mijn novices altijd in alberta goeie beesies , porings fabres lunatics , willows en frogs.
Ik verwachtte ook eigenlijk wel dat alles weg zou zijn deze keer. Vorige beta(s) had ik een half jaar niet gespeeld en beide chars waren er gewoon nog. Dat was wel een bleide verrassing 
Ik dacht het ook niet... als jij direkt vanaf het begin 3 porings aanvalt lig je toch echt wel stuk op de grond hoorGrappige was ik hoefde geen 1 keer te resten toen ik novice was , ik hunte roda frogs en willows, ik was zo job level 10
[ Voor 41% gewijzigd door Kaastosti op 08-05-2003 09:17 ]
doe ik niet 
ik vraag gewoon heel liev, of ik pleeeeease een starters gear van iemand kan krijgen/lenen
ik vraag gewoon heel liev, of ik pleeeeease een starters gear van iemand kan krijgen/lenen
STUFU hl2
potsKaastosti schreef op 08 May 2003 @ 09:15:
Ik verwachtte ook eigenlijk wel dat alles weg zou zijn deze keer. Vorige beta(s) had ik een half jaar niet gespeeld en beide chars waren er gewoon nog. Dat was wel een bleide verrassing
[...]
Ik dacht het ook niet... als jij direkt vanaf het begin 3 porings aanvalt lig je toch echt wel stuk op de grond hoor
[ Voor 21% gewijzigd door GTA3 op 08-05-2003 09:44 ]
Je hebt geen pots als je net begint
Dit topic is gesloten.