Koffie ik begin jouw echt irritant te vinden. Ik bedoel jij moest het ook van anderen leren. En wat denk je wel te zijn. Dat je intelligent bent en machtig bent ? Weet je wat jij bent jij bent echt ZWAK !!!!!!
edit: ik zag em al in SeM staan
[ Voor 39% gewijzigd door WhizzCat op 29-04-2003 19:13 ]
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
[ Voor 4% gewijzigd door koos.d op 29-04-2003 19:14 ]
als je een probleem met hem hebt kan je hem beter mailen of ergens anders een topic openen.
in la ofzo
als je die weet te vinden
in la ofzo
als je die weet te vinden
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
http://gathering.tweakers.net/forum/faq
Zo ga je niet met anderen om, ook niet op een forum achter je veilige computertje...
edit:
En ik heb 't idee dat meerdere mensen een kijkje mogen nemen in de FAQ, gezien het aantal replies, waar bijna niemand een link geeft naar de FAQ of een stukje eruit copieert en plakt, maar enkel dit topic ziet als een vrijstelling om te klooien. Ik heb gezegd.
Zo ga je niet met anderen om, ook niet op een forum achter je veilige computertje...
edit:
Zo'n titel schreeuwt om aandacht en daarbij mag de TS best weten dat hij alleen met z'n oordeel staat en dat de fout dus logischerwijs bij hem ligt. Als hij de FAQ zou lezen zou hij zelf ook weten waarom z'n topics dichtgaan.En daar zijn ze allemaal weer, er is weer eens iemand die wat verkeerd doet, en daar zaten alle wolfen al weer op te wachten, moet je eens kijken hoe snel er dan gereageerd wordt.
En ik heb 't idee dat meerdere mensen een kijkje mogen nemen in de FAQ, gezien het aantal replies, waar bijna niemand een link geeft naar de FAQ of een stukje eruit copieert en plakt, maar enkel dit topic ziet als een vrijstelling om te klooien. Ik heb gezegd.
[ Voor 87% gewijzigd door sdomburg op 29-04-2003 19:21 ]
Koffie is machtig
De meeste mensen kunnen ook niet zonder koffie
http://www.de.nl/

oops, Nieuwe policy mbt replies in 'slechte' topics
excuses..
De meeste mensen kunnen ook niet zonder koffie
http://www.de.nl/
oops, Nieuwe policy mbt replies in 'slechte' topics
excuses..
[ Voor 54% gewijzigd door Glashelder op 29-04-2003 19:16 ]
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Zonder Koffie lagen 50% van alle tweakers als een stel lijken voor de pc.
koffie ownage, leve douwe egberts
http://www.NUiPhone.nl/
Diaboluzzz schreef op 29 April 2003 @ 19:14:
Zonder Koffie lagen 50% van alle tweakers als een stel lijken voor de pc.

Koffie sux!
* DGTL_Magician wil Koffie ook nog een hart onder de riem steken.
Zonder koffie werd ik 's ochtends niet wakker.
En hij schijnt hier op GoT ook nog wat van Netware te weten
Zonder koffie werd ik 's ochtends niet wakker.
En hij schijnt hier op GoT ook nog wat van Netware te weten
Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage
Indrukwekkende topics heb jij al geopend zeg 
Alleen het netwerken wil nog niet helemaal lukken he?
Koffie@tweakers.net <-- have fun!
Alleen het netwerken wil nog niet helemaal lukken he?
Koffie@tweakers.net <-- have fun!
Verwijderd
En daar zijn ze allemaal weer, er is weer eens iemand die wat verkeerd doet, en daar zaten alle wolfen al weer op te wachten, moet je eens kijken hoe snel er dan gereageerd wordt.sdomburg schreef op 29 April 2003 @ 19:13:
http://gathering.tweakers.net/forum/faq
move.to / HK
http://www.NUiPhone.nl/
Uhm. Je moet toegeven dat dit een uitzonderlijk exemplaar van een Topique is?Verwijderd schreef op 29 April 2003 @ 19:16:
[...]
En daar zijn ze allemaal weer, er is weer eens iemand die wat verkeerd doet, en daar zaten alle wolfen al weer op te wachten, moet je eens kijken hoe snel er dan gereageerd wordt.
Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage
offtopic:
denk eerder slotje hoor..
denk eerder slotje hoor..
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
move.user.to / Beginnersweb
te ringgggggggggggggggggg wat gat dit topic hard zeg.
Je moet ook geen koffie nemen 
Verwijderd
Zeg zijn jullie blind?
Nieuwe policy mbt replies in 'slechte' topics
Nokken met die (crap)replies dus svp, er komt zo heus wel iemand langs met de juiste rechten...
Nokken met die (crap)replies dus svp, er komt zo heus wel iemand langs met de juiste rechten...
ik heb een slotje met koffie of was het nou bier hihihi
Zeg Topicstarter, volgens mij wil Durden ook een beetje machtVerwijderd schreef op 29 april 2003 @ 19:19:
Zeg zijn jullie blind?
Verwijderd
Denk je dat je hiermee iets opschiet meneer de druktemaker?
Hier bereik je alleen maar het tegenovergestelde mee...
Hier bereik je alleen maar het tegenovergestelde mee...
Verwijderd schreef op 29 April 2003 @ 19:19:
Zeg zijn jullie blind?
Die reply zou je iets serieuzer moeten nemen dan dat je nu doet.DGTL_Magician schreef op 29 april 2003 @ 19:20:
[...]
Zeg Topicstarter, volgens mij wil Durden ook een beetje macht
REAGEER GEWOON NIET
Grmbl ... welgeteld 1 avondje hang ik samen met vrouwtjelief achter de TV om een feelgood movie te kijken (ipv weer eens achter die PC te kruipen) en dan mis ik zo'n topic
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()