[PC] Tony Hawk's Pro skater 4

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 1.246 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NexuZ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-08 18:58
Mijn PC is te SNEL om dit spel te draaien denk ik. :S

Het slaat echt nergens op. Het lijkt net of dat de game speed de hele tijd verandert als ik aan het spelen ben. Iemand anders hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:30

BaRF

bijna kerst

BronX schreef op 14 mei 2003 @ 15:27:
Mijn PC is te SNEL om dit spel te draaien denk ik. :S

Het slaat echt nergens op. Het lijkt net of dat de game speed de hele tijd verandert als ik aan het spelen ben. Iemand anders hier ook last van?
ja lees dan boven je :+

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm heb wel snelle miror nu :)

Ben erg benieuwd of het niet weer zo'n ripped versie van de playstation 2 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee dat is het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:10
erg irritant die speed :( hoop dat met full version anders is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi :*)

Bijna binnen, iemand interesse in screenshots? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeej, ik heb het net binnen en begon gelijk een potje te spelen.

De leuke is dat ik um op de hoogste reso/settings speelt. Very High (1240x1024) en alles aangevinkt. :9~ Werkt super soepel. :)

Ik zal zo wat screenies posten, ik moet nog effe inkomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 May 2003 @ 16:38:
Jeej, ik heb het net binnen en begon gelijk een potje te spelen.

De leuke is dat ik um op de hoogste reso/settings speelt. Very High (1240x1024) en alles aangevinkt. :9~ Werkt super soepel. :)

Ik zal zo wat screenies posten, ik moet nog effe inkomen. :)
je moet 1 ding juist uitvinken voor betere kwaliteit ;) (enable distance fog)

PSN: Houtvlot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dinges schreef op 14 May 2003 @ 16:47:
[...]

je moet 1 ding juist uitvinken voor betere kwaliteit ;) (enable distance fog)
Ah, thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:34
Als hardcore THPS2 addict op de DC deze toch maar es ff geprobeerd na t debacle dat THPS 3 heette op de PC... naja hij's fijn alleen t probleem is dat ze wel iets meer dan 1 liedje in die demo hadden mogen duwen want begint toch wel te vervelen na 10 x horen ; (
verder is keyboard altijd zo klote omdat je dan niet teveel toetsen tegelijk mag indrukken dat is wel utierst vervelend, heb nog wel gravis gamepad pro liggen maja dat ding zuigt ook van alle kanten imho dus daar schiet je ook niet veel mee op dan : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien leuk .. maar ik had twee minigames ontdekt.. als je in de buurt van de tennisers gaat staan in de demo.. kan je een potje tennissen.. errug leuk.. en voor de rest is er nog een garbagetruck minigame. als je een spinetransfer maakt in de garbagetruck (via de achterkant dus) kan je gaan incashen, met een leuke minigame. :D ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
yupz :P wel lache gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer vind ik wel dat de pc versie gewoon allemaal dezelfde missies/opdrachten heeft als zijn broertjes en zusjes op de xbox.gamecube.etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja . het draait bij mij ook een beetje erg vlot . te vlot eigelijk . dat spel is toch veels te licht man.

en is tony wat magertjes geworden ofzo?? of lijkt dat maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idem dito: het gaat (zo nu en dan...?) iets te snel allemaal. Alsof er iemand met z'n vingers aan de forward knop zit de draaien...
Soms wil ik een trick doen in een QP maar dan ben ik al beneden voordat ik het doorheb: het lekkere hangen in de lucht is stukken minder. Maar een andere keer gaat het weer beter. Beetje vreemd. Al met al vind ik het sowieso lastiger om een beetje nette trick in de lucht te doen: te weinig tijd, lijkt wel. En het heeft niet alleen met mijn techniek te maken: het spel loopt gewoon een beetje vreemd.

Errug jamme, want dit level heeft weer een hoog 'nog ff die opdracht halen' gehalte! Ziet er mooi uit en speelt op de hoogste settings uitermate soepel! Ook handig dat je een opdracht (die leuk zijn!) gelijk kan herstarten zonder het hele level opnieuw te moeten doen. Heel lekker allemaal. Maar eerlijk gezegd wil ik wel weten of dat vreemde versnellingsgedoe ook in de full versiion zit voordat ik 'm koop...

Het is trouwens wel een erg mooie, uitgebreide demo! Hulde, hulde! Een compleet level mét career mode, inclusief save optie: dat is dus stukken beter dan de THPS 2 demo (de THPS 3 demo heb ik nooit gespeeld)!
Zijn die andere levels van dezelfde grootte? En hoe zit het met de toegang to die andere levels? Moet je ALLE opdrachten hebben vervuld of een bepaald bedrag hebben gewonnen?

Het begint wel weer te kriebelen, moet ik zeggen.. Als die versnelling er nou maar niet in zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
Verwijderd schreef op 15 May 2003 @ 11:00:
Idem dito: het gaat (zo nu en dan...?) iets te snel allemaal. Alsof er iemand met z'n vingers aan de forward knop zit de draaien...
Soms wil ik een trick doen in een QP maar dan ben ik al beneden voordat ik het doorheb: het lekkere hangen in de lucht is stukken minder. Maar een andere keer gaat het weer beter. Beetje vreemd. Al met al vind ik het sowieso lastiger om een beetje nette trick in de lucht te doen: te weinig tijd, lijkt wel. En het heeft niet alleen met mijn techniek te maken: het spel loopt gewoon een beetje vreemd.

Errug jamme, want dit level heeft weer een hoog 'nog ff die opdracht halen' gehalte! Ziet er mooi uit en speelt op de hoogste settings uitermate soepel! Ook handig dat je een opdracht (die leuk zijn!) gelijk kan herstarten zonder het hele level opnieuw te moeten doen. Heel lekker allemaal. Maar eerlijk gezegd wil ik wel weten of dat vreemde versnellingsgedoe ook in de full versiion zit voordat ik 'm koop...

Het is trouwens wel een erg mooie, uitgebreide demo! Hulde, hulde! Een compleet level mét career mode, inclusief save optie: dat is dus stukken beter dan de THPS 2 demo (de THPS 3 demo heb ik nooit gespeeld)!
Zijn die andere levels van dezelfde grootte? En hoe zit het met de toegang to die andere levels? Moet je ALLE opdrachten hebben vervuld of een bepaald bedrag hebben gewonnen?

Het begint wel weer te kriebelen, moet ik zeggen.. Als die versnelling er nou maar niet in zit...
i agree ;) vind de demo wel erg buggie met die vage speed... :/

Khoop echt neit dat dit et geval is in de full version, anders effe w8 op de 1.01 patch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-09 19:15

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik kan hem ondertussen ook aan de gang krijgen maar die speed is echt niet te houden joh. Lijkt wel 10 jaar geleden joh, dat spellen op een snellere pc ook sneller liepen :D.
[edit]Ok, het is wel echt een bug, als ik FSAA aanzet, fog uit etc dan draait ie langzamer ;)

[ Voor 22% gewijzigd door IceStorm op 15-05-2003 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Shockers schreef op 12 May 2003 @ 21:14:
hahah ja :P :D beetje ingewikkeld om uit teleggen... zal wel wat screens postuh
Heb ik dus ook nog niet gezien.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
Okej ik heb duz effe een movie gemaakt hoe je bij die secret area komt :)
check it out 8) Thps3 Tokyo Secret Area ( *Divx 5 en winrar nodig ) btw filpmje is 3 mb en 640 x ...bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je kan zien of je alles gedaan hebt in die demo...? Ik heb 16 opdrachten klaar. Volgens het ingame goals scherm zijn er niet meer (volgens het progress scherm wel, maar dat zel wel met de demo te maken hebben). Ik ben nu dus op zoek naar het geld. Ik heb alles wat ik kon zien gepakt, maar krijg geen melding dat ik alles voltooid heb of zo... Heeft dat ook met de demo te maken? Ik heb nu 6400 cash en 16 pro points. Valt er nog meer te doen of moet ik nu wachten op de volledige versie...?

Trouwens erg leuk om te zien dat opdrachten die in eerste instantie onmogelijk lijken, na een paar keer toch lukken! Dat hebben ze goed voor elkaar! Ik vraag me alleen af of alles me in de latere levels ook nog zal lukken. Ik had nu al aardige problemen hier en daar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
is tog juist leuk als je alles in 1 keer haalt is et ook geen moer aan :)
16 pro points is goed dan hebbie alles gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 15:40
heb ze bijna allemaal

ik krijg het alleen niet voor elkaar om achter die auto van de professor te blijven hangen...
any tips?

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

party42 schreef op 16 mei 2003 @ 08:46:
heb ze bijna allemaal

ik krijg het alleen niet voor elkaar om achter die auto van de professor te blijven hangen...
any tips?
Tip: kijk ALLEEN maar naar dat 'evenwichtsbalkje' met dat pijltje en let NIET op wat je verder ziet.

Dat is het eigenlijk. Het lukte mij zo na vier keer: de eerste keren lette ik teveel op wat ik zag gebeuren: da's fataal: daar hoef je namelijk niet op te reageren. Met grinden (daar heb je dat balkje ook) móet je ook om je heen kijken anders gaat het fout (je weet anders niet waar je heengaat). Maar hier is het handig je niet te laten afleiden door alles wat je ziet (hetgeen overigens wel leuk is, zo van bovenaf!).
Je zult zien dat als je ALLEEN maar op dat balkje let dat het best wel meevalt. En o ja, als het pijltje naar links of rechts gaat moet je dat corrigeren met KORTE tikjes: nooit de toesten lang indrukken, want dan slaat 'ie door en gaat het mis (net als met grinden dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
goeie tip (hoop ik)

ga het vanavond ff proberen...

Wel jammer dat het daarna al afgelopen is. Rest van de opdrachten is niet *heel* erg moeilijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shockers schreef op 15 mei 2003 @ 22:05:
is tog juist leuk als je alles in 1 keer haalt is et ook geen moer aan :)
Tuurlijk! Helemaal mee eens. Dit geeft juist voldoening! Alleen als het NOOIT lukt wordt het wel vervelend... Maar tot nu toe heeft THPS me nog niet in de steek gelaten: hoe lastig het ook was, het was altijd te doen en da's heel leuk. Maar ik zie nu al met angs en beven uit naar de ultieme challenges die je kriijgt als je alle opdrachten hebt uitgevoerd...
16 pro points is goed dan hebbie alles gedaan :)
Juist. Maar dat geld...? Hoe weet ik wanneer ik alles heb? In voorgaande versies kon je op het statusscherm (of op de 'level-laad-schermen') zien of je alles gehaald had: decks, opdrachten, punten en zo. Hier zie je alleen maar of je de opdrachten hebt vervuld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 mei 2003 @ 09:23:
[...]

Tuurlijk! Helemaal mee eens. Dit geeft juist voldoening! Alleen als het NOOIT lukt wordt het wel vervelend... Maar tot nu toe heeft THPS me nog niet in de steek gelaten: hoe lastig het ook was, het was altijd te doen en da's heel leuk. Maar ik zie nu al met angs en beven uit naar de ultieme challenges die je kriijgt als je alle opdrachten hebt uitgevoerd...

[...]

Juist. Maar dat geld...? Hoe weet ik wanneer ik alles heb? In voorgaande versies kon je op het statusscherm (of op de 'level-laad-schermen') zien of je alles gehaald had: decks, opdrachten, punten en zo. Hier zie je alleen maar of je de opdrachten hebt vervuld...
O ja, wat ik ook nog ff wilde zeggen: I LOVE THE SPINE TRANSFER!!!!!!!! Tjonge, wat is dat makkelijk! Het lijkt een beetje knullige en overbodige toevoeging, maar ik vind 'm perfect. Het zal wel aan mij hebben gelegen maar ik had in THPS 2 en 3 altijd moeite om op zo'n manier uit een HP of bowl te springen: op een of andere manier lukte dat vaak niet (je moest toen gewoon het pijltje omhoog vast blijven houden of zo, dacht ik...) Maar nu gaat dat echt heerlijk: heel mooi gedaan, vind ik. Zonder deze functie zouden ik sommige opdrachten denk ik nauwelijks gehaald hebben...

EDIT: Sorry, ik dacht dat ik m'n vorige tekst aan het editten was... blijk het een nieuwe post te zijn. Excuses voor de vervuiling...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2003 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
Verwijderd schreef op 16 May 2003 @ 09:23:
als je al het geld hebt krijg je de melding: "all cash cleared for this level"

doe de practice maar es, daar zijn het er niet zoveel en dan krijg je dus deze melding...

practice is sowieso stoer. leuke half pipe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

party42 schreef op 16 May 2003 @ 09:39:
[...]

als je al het geld hebt krijg je de melding: "all cash cleared for this level"

doe de practice maar es, daar zijn het er niet zoveel en dan krijg je dus deze melding...

practice is sowieso stoer. leuke half pipe...
Hm, shit... dus ik moet nog verder zoeken... Zo'n groot level is leuk, maar het vinden van al die biljetjes wordt er niet makkelijker op... ;)

Ik had gisteren trouwens weer dat versnellingsverschijnsel. Zit je een hele tijd lekker te spelen, gaat alles opeens een stuk sneller. Het is dus niet steeds af en aan, maar op een bepaald moment gaat 'ie in een hogere versnelling. Heel vreemd. Ik heb ook gehad dat na een langere tijd spelen er wat vertraging/schokken optrad. Alsof 't 'm allemaal teveel werd. En één keer vloog ik er helemaal uit na een paar keer die rose olifanten 'geretried' te hebben. Maar ja, 't is een demo, zullen we maar zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisbeingme
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-05-2021
Cool man! Ik had ergens gelezen op planet Tony Hawk dat Tony Hawk 4 niet voor de PC zou komen! Dus ik dacht dat ie dat ook niet meer zou doen 8)7. Ik ben meteen die demo aan het downloaden, echt cool dat ie nu al uitkomt :*)

Tony Hawk 3 heb ik uitgespeeld met een hele zooi skaters, ik had in ieder geval heel wat cheats/skaters geunlocked :). Die secret ruimte in Tokio heb ik 1x kunnen unlocken, met Tony Hawk himself. Daarna is het eigenlijk nooit echt gelukt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ik heb het laatste biljet ook gevonden: zat verborgen achter de toren... En toen kreeg ik inderdaad die melding "all cash cleared etc'. Mooi! En nu maar wachten op de full version. :) Ondertussen ben ik natuurlijk gewoon weer opnieuw begonnen met een career! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisbeingme
Ik heb hem ondertussen ook binnen, de demo :). Wel cool, en ook hier gaat ie ong. 30/40% sneller dan Tony Hawk 4. Wat er ongeveer voor zorgt dat ik moeite heb met scores te halen van rond de 40.000, terwijl ik in Tony Hawk 3 regelmatig rond de 600.000 zat :P

Ga wel ff wat met alle details en AA kloten, wordt het vast wel wat makkelijker van ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-05 17:57
Mooi ook dat die force feedback goed werkt met me psx joypad :)

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moeilijk spel :) alleen snap ik niet echt What to do :) een beetje triple kick-flips en dat soort, en madonna/(die andere vage naam :) enzo. en gridden is wel cool :) ook aanhaken @ autos is l33t ;) super snel naar die ramp toe gaan, en FUCKING hoog springen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Nou ja, als ze die vage snelheid nog oplossen dan is er niks aan de hand en is het weer echt een gave game ;)

Ik heb net alle goals afgewerkt (sommige zijn overigens al vrij pittig vond ik, kan ook door de absurde snelheid komen :+) en cash gedaan. Gaps op 1 na (de Pro gap maar volgens mij kun je die pas halen als je genoeg punten hebt in het complete spel?).
Alleen die minigames gaan me klote af (nou ja, die "Garbage Day" lukt wel natuurlijk). Dat tennissen is echt klote....

En woei, een gaplist roelt (ik vind het leuk om 'alles' te halen :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die roze olifanten :r wat een rot opdracht zeg. Voor dat ik erachter kwam hoe ik em goed moest doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
Verwijderd schreef op 18 May 2003 @ 17:21:
Die roze olifanten :r wat een rot opdracht zeg. Voor dat ik erachter kwam hoe ik em goed moest doen..
nee die is kewl :) spine transfer en manuel shit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Shockers schreef op 18 May 2003 @ 17:23:
nee die is kewl :) spine transfer en manuel shit ;)
Ik kwam er na de opdracht pas achter dat spine transfer handig was (ik ben dus gewoon over die dingen heen geleapt ;)).

Ik vond zelf die 5 jocks opdracht erg lastig maar dat lag vooral aan de snelheid :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
je meot in 1 lange combo 5 mannetjes rammen :) ik vond wel easy maar die klote speed bug van de demo maakte et lastiger :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen speed bug (iig niet dat ik weet)
amd 2400+
768mb pc2100
gf4 ti 4600
Maar ik snap er eigenlijks nix van :) het skaten zelf wil wel. alleen krijg ik nooit combo's :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Shockers schreef op 18 May 2003 @ 19:43:
je meot in 1 lange combo 5 mannetjes rammen :) ik vond wel easy maar die klote speed bug van de demo maakte et lastiger :/
Oh de opdracht is ook gewoon een eitje (wat grinden, manual, revertje, geen punt) alleen door de snelheid was het echt een ramp. Ik kon echt met heel veel moeite snel genoeg manual + sprong + revert doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ja, wat grinden manual revertje... Nou, ik vind 'm knap lastig! Land je in manual en draai je dan gewoon om om daarna weer terug te grinden? Ik heb knap last om die manual vol te houden als ik moet draaien... Als ik eerst nog die QP gebruik om om te draaien verlies ik teveel snelheid. Sowieso land ik dan meestal niet in een manual... Ik vind dit in ieder geval de lastigste opdracht. De rest heb ik geen moeite mee. Soms een paar keer proberen, maar dan gaat het wel.

Gaps heb ik me eigenlijk nog nooit in verdiept in vorige versies. Vond ik een beetje te ver gaan... Of beter gezegd: die haalde ik gewoon niet allemaal... ;) De moeite vond ik in ieder geval een beetje zonde van m'n tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kom ik in een manual? (soms perongelijk :P) maar mijn toetsen zijn standaart @ num pad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 mei 2003 @ 22:10:
Hoe kom ik in een manual? (soms perongelijk :P) maar mijn toetsen zijn standaart @ num pad
boven beneden
beneden boven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 May 2003 @ 22:52:
[...]

boven beneden
beneden boven
Wowaa.. Thx allot ;)
Btw. tis een complete rip van playstation :D
want als je saved staat er.
Dont turn of your computer while saving :P alsof je dat ooit zult doen met een pc (alleen als je pissig bent dan :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-02 16:10
Verwijderd schreef op 18 May 2003 @ 22:54:
[...]

Wowaa.. Thx allot ;)
Btw. tis een complete rip van playstation :D
want als je saved staat er.
Dont turn of your computer while saving :P alsof je dat ooit zult doen met een pc (alleen als je pissig bent dan :D)
Dat heet een poort geen rip ;)

Meestal als je resource hack op de game loslaat of je goed in de game folders zoekt zie je ook nog plaatjes van hoe de playstation controller staat ingesteld ofzo.
Of dat je op kruisje moet drukken om naar het volgende menu te gaan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spine transfer ... Hoe maak je die? (nodig voor een missie :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 mei 2003 @ 12:24:
spine transfer ... Hoe maak je die? (nodig voor een missie :))
Die is in te stellen bij de config in het begin van het opstarten. Weet niet welke knop hij staat bij de standaard instellingen omdat ik het gelijk toen ik begon veranderd heb.. :)

De spine transfer vind ik er nogal fake uitzien.. desalniettemin is hij ontzettend handig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En na het instellen van die knop kun je als je een QP oprijdt 1. de spineknop indrukken voordat je springt (en in plaats van dat je dan automatisch in de lucht springt, springt 'ie rechtdoor over de rand) of 2. de spineknop indrukken nadat je springt (waarna 'ie in de lucht alsnog rechtop zal gaan 'staan' en over de rand springt). Als aan de andere kant een QP is zal 'ie daar netjes op landen door weer naar beneden te duiken (alsof je aan die kant aan het springen was geweest). Als er geen QP is land 'ie gewoon.

Echt ideaal: ik gebruik hem ontzettend vaak. Zoals ik eerder al zei: in THPS 2 en 3 had ik vaak moeite om uit een bowl of zo te komen. Maar als ik nu ergens snel heen moet ga ik gewoon dwars over QP en bowls heen want je komt er ontzettend gemakkelijk weer uit. Een HELE GOEDE toevoeging waar ikHEEL BLIJ mee ben! :) Je kan die spine transfer knop zelfs gebruiken terwijl je de ollie knop ingedrukt houdt (doe ik standaard voor de snelheid: anderen springen door op die knop te drukken, maar ikspring door die knop evenlos te laten...), dus da's slim en netjes geprogrammeerd.

Ik ben trouwens, ondanks die snelheidsbug, al zo verslaafd aan de demo, dat ik het spel ga kopen zodra die uit. Zeker weten: dit is een topper.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2003 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-05 17:57
Als je trouwens die spine transfer knop tijdens een manual indrukt maak je een mooie pivot.

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Verwijderd schreef op 19 May 2003 @ 13:42:
Ik ben trouwens, ondanks die snelheidsbug, al zo verslaafd aan de demo, dat ik het spel ga kopen zodra die uit. Zeker weten: dit is een topper.
Ik weet het nog niet helemaal zeker, maar het ziet er iig erg goed uit. Ik vind het level niet bijster geweldig bijv en ik heb nog geen indruk van de muziek die erbij zit.
Ik ben heel benieuwd hoe het complete spel is, aannemende dat die speedbug er uit is lijkt het me sowieso de moeite waard.

Leuke vind ik wel dat je in de demo (zelfs met die megasnelheden) al vrij snel erg leuke combo's kunt maken (ik zit aan de 70k, dat ligt voornamelijk aan de te hoge speed :P). Of iig, ik had daar in deel 3 wat langer voor nodig.

[edit]Oh dat wil ik nog wel weten van iemand die hem op Xbox/ps2 speelt, zijn de opdrachten (net als in deel 3) ook wisselend per skater?

[ Voor 9% gewijzigd door IceStorm op 19-05-2003 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bobo1on1 schreef op 19 May 2003 @ 17:02:
Als je trouwens die spine transfer knop tijdens een manual indrukt maak je een mooie pivot.
Dat kon ook al door de switch knop in te drukken tijdens een manual

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

How the hell maak je combos??? Of hoe leer je het??
(1e X thps :))
mijn hoogste is 12.000 puntjes in 1 jump. maarjah :) vertel eens ffies :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed.. allereerst moet je zorgen dat je enigszins een beetje snelheid hebt. Je kan een goede combo beginnen door tegen de ramp op te skaten.. een paar mooie tricks boosten (ik begin met kicks en eindig met graps omdat ik dat persoonlijk makkelijker vind gaan.
Op het moment dat je land moet je op de switch knop drukken zodat je een revert maakt. Dit is een landing die ervoor zorgt dat je verder kan gaan in een manual.. (doe je door Boven Beneden of anders om te doen..).. zodat je score van de rampsprong blijft staan.
Nu is het een kwestie van manual'en tot je een grindstuk tegen komt om daar verder je score te boosten. als je veel achter elkaar grind kan je weer snelheid maken. . . maar om weer een ramp op te komen moet je vaak weer een manual uitvoeren.. zorg dan dat je snelgenoeg bent om de ramp op te komen en een trick in de lucht kan maken.. ondertussen is je special meter ook hoog.. dus kan je ervoor zorgen dat je ook hoge scores haalt om een trick uit te halen..

Tip: Zorg dat je ergens tussen je special tricks slots een manual special hebt staan. zet die onder een makkelijke move (bijvoorbeeld boven beneden +grind) .. en je maakt net zo makkelijk een manual als voorheen alleen dan met een special .. (zorg wel dat je special meter vol is)..

Suc6... })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Combo's maak je daar gebruik te maken van gaps, manuals en reverts.
Makkelijke manier van een beetje combo scoren is een rail zoeken om te grinden. In THPS4 bijv langs het colusseum. Daar loopt een rail met 2 onderbrekingen. Als je begint met grinden en je springt steeds een rail verder dan heb je al een combo, deze maak je leuker door tijdens het 'railhoppen' een kickflip oid te doen (iig een extra trick), aan het eind van de rail spring je er vanaf en maak je een manual (down+up of up+down) zodat je combo 'heel' blijft en jij verder rijd, de ramp op, trickjes doen en landen met een revert. Die weer verder laten gaan in een manual en de andere rail terug grinden ;).

Oftewel, veel oefenen :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 mei 2003 @ 19:01:
Op het moment dat je land moet je op de switch knop drukken zodat je een revert maakt. Dit is een landing die ervoor zorgt dat je verder kan gaan in een manual.. (doe je door Boven Beneden of anders om te doen..).. zodat je score van de rampsprong blijft staan.
Grappig hoe je aan dingen gewend raakt: ze worden een tweede natuur voordat je het doorhebt.
Ik las net deze tip en dacht 'Huh? Op switch drukken zodat je een manual kunt maken na de landing? Ik doe dat nooit! Ik doe alleen up down!'
Toen ging ik ff spelen en kwam ik erachter dat ik het wel doe! Maar het is zo'n automatisme geworden (na maandenlang THPS 3 gespeeld te hebben) dat ik het niet meer doorheb! Net als dat ik altijd 2 x up klik voor ik ollie: dat soort simpele dingen. En dat ik altijd de ollie knop ingedrukt houdt (snelheid!) en dus spring door 'm los te laten, niet door er op te klikken. Zonder erbij na te denken doen mijn duimen precies wat nodig is! Grappig... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 May 2003 @ 23:10:
[...]

Net als dat ik altijd 2 x up klik voor ik ollie: dat soort simpele dingen. En dat ik altijd de ollie knop ingedrukt houdt (snelheid!) en dus spring door 'm los te laten, niet door er op te klikken.
En weet je nou wat nog meer grappig is?? dit was ik ook vergeten dat ik dat altijd doe, boneless maken of een no comply .. inderdaad een automatisme geworden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Laatst online: 26-09 21:25
Ik mis een framelimiter in de game. Want dit werkt echt nietzo. Je merk ook dat als je iets op de achtergrond draait (sort CPU Burn voor 20%) dan merk je dat de game wat normaler loopt. En in het menutje, waar ze ook een level voor gebruiken, zie je dat die skateboarders abnormaal snel skaten. Die prutsers kunnen duidelijk niet erg goed een game porten. Ze hadden Gearbox beter het kunnen laten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Novah schreef op 20 mei 2003 @ 15:40:
Ik mis een framelimiter in de game. Want dit werkt echt nietzo. Je merk ook dat als je iets op de achtergrond draait (sort CPU Burn voor 20%) dan merk je dat de game wat normaler loopt. En in het menutje, waar ze ook een level voor gebruiken, zie je dat die skateboarders abnormaal snel skaten. Die prutsers kunnen duidelijk niet erg goed een game porten. Ze hadden Gearbox beter het kunnen laten doen.
Als je nou gewoon gelezen had dan had je gezien dat al meer mensen dat opgevallen was ;).
Ach denk maar zo, het is maar een demo en er is niemand die gezegd heeft dat het perfect zou werken.

Ik ga er gewoon van uit dat ze het oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is idd de demo... maar wanneer komt dit spel uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Laatst online: 26-09 21:25
IceStorm schreef op 20 May 2003 @ 17:23:
[...]

Als je nou gewoon gelezen had dan had je gezien dat al meer mensen dat opgevallen was ;).
Ach denk maar zo, het is maar een demo en er is niemand die gezegd heeft dat het perfect zou werken.

Ik ga er gewoon van uit dat ze het oplossen.
Ik heb gewoon gelezen, ik heb alle posts sinds dat iemand postte dat de demo uit was met mirrors tot het eind het draadje doorgelezen.

Ik zag daar dus dat meer mensen er last van hebben en ik kwam er dus bij dat het aan een onbrekende framelimiter ligt.

[ Voor 8% gewijzigd door Novah op 20-05-2003 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

btw. THPS4 demo dondert er soms uit... Vaag sjit :'( was net zo ver in die missie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Novah schreef op 20 May 2003 @ 17:38:
Ik zag daar dus dat meer mensen er last van hebben en ik kwam er dus bij dat het aan een onbrekende framelimiter ligt.
'
Framelimiter is ook niet altijd de lekkerste oplossing en om dan meteen met de conclusie te komen dat ze geen game kunnen porten vind ik wat uhm snel :).

Overigens, nu wil ik de full versie hebben want ik kan niks meer doen :'( (alle 39 gaps en 16 goals + cash...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IceStorm schreef op 20 mei 2003 @ 20:15:
[...]
Overigens, nu wil ik de full versie hebben want ik kan niks meer doen :'( (alle 39 gaps en 16 goals + cash...).
je kan natuurlijk ook nog zorgen dat je dat met alle characters in het spel gedaan hebt (volgens mij zijn er 3 in de demo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corné
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-11-2024
Dat is in thps4 toch anders? het is niet meer met elke charachter uitspelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Verwijderd schreef op 20 May 2003 @ 21:12:
je kan natuurlijk ook nog zorgen dat je dat met alle characters in het spel gedaan hebt (volgens mij zijn er 3 in de demo)
Een nieuwe career kun je niet bijschrijven op je savegame volgens mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het viel mij ook al op in de demo dat ik na het afronden van de career met Hawk geen opdrachten meer had voor de andere characters... Is dit dus een andere opzet? Is het soms zo dat je één career met verschillende characters kunt voltooien? Dus voor bepaalde opdrachten kun je bepaalde characters gebruiken?
Je kan natuurlijk wel met elk character een complete career doen: dan moet je gewoon een new game per character opstarten. Het lijkt anders maar komt op hetzelfde neer: in THPS 2 en 3 zaten die dan wel allemaal in een savegame, maar ze stonden compleet op zich zelf. Alhoewel... in THPS 2 en 3 had ik pas het gevoel dat ik klaar was toen ik met alle characters alle careers had gedaan. Nu krijg je toch het idee dat je na één career al klaar bent... Ik vraag me af of het voltooien van careers met verschillende characters ook nog wel verschillende bonussen geeft: ze zitten niet meer in één savegame... Hm, het is wel wat verwarrend zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IceStorm schreef op 21 May 2003 @ 07:35:
[...]

Een nieuwe career kun je niet bijschrijven op je savegame volgens mij?
Klopt inderdaad, mijn fout 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu wel behoefte aan de volledige versie, moet ik zeggen... Ik heb ook niet zo'n zin om dit demo-level helemaal gaar te spelen want dan vind ik er straks niets meer aan...
Wanneer ligt 'ie nou in de schappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
eind mei zeggen ze... is et al beetje... duz ik hoop dat i snel verschijnt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk weer eens een spel dat ik METEEN wil kopen zodra het in de winkel ligt! Gebeurt niet vaak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
haha :D ik koop hem als ik weet dat die speed bug is gefixed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shockers schreef op 26 May 2003 @ 21:10:
haha :D ik koop hem als ik weet dat die speed bug is gefixed
en nou maar hopen dat de mensen die het spel kopen dat ff melden hierzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik koop 'm sowieso dus wacht maar ff op mijn ervaringen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
Verwijderd schreef op 26 May 2003 @ 23:13:
Ik koop 'm sowieso dus wacht maar ff op mijn ervaringen!
zal ik doen :) .... maar kvind nu wel tijd worden :+ is nu al begin juni dus van mij mag hij komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisbeingme
Verwijderd schreef op 19 May 2003 @ 18:51:
How the hell maak je combos??? Of hoe leer je het??
(1e X thps :))
mijn hoogste is 12.000 puntjes in 1 jump. maarjah :) vertel eens ffies :D
Misschien heb je hier dan wat aan: http://gierenzooi.com/games/?id=1 :)

(Hebbik ooit geschreven op basis van Tony Hawk 3, maar het merendeel is nog steeds van toepassing :))
IceStorm schreef op 19 mei 2003 @ 19:02:
Als je begint met grinden en je springt steeds een rail verder dan heb je al een combo, deze maak je leuker door tijdens het 'railhoppen' een kickflip oid te doen (iig een extra trick)
Waar het in Tony Hawk 2 mogelijk was om tussen 2 rails een grab te doen, was dat in Tony Hawk 3 niet meer zo. In Tony Hawk 4 gaat het gewoon weer! Dus daar kan je wel (in veel gevallen) tussen 2 rails een grabtruck doen -> meer punten :)

[ Voor 39% gewijzigd door thisbeingme op 01-06-2003 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-09 14:56

greatgonzo

schit-te-rend!

er was ook een site met filmpjes die de objectives van deel 3 liet zien, is er ook zo'n site voor deel 4?

en is de definitieve release date 27 juni?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
greatgonzo schreef op 02 June 2003 @ 11:50:
er was ook een site met filmpjes die de objectives van deel 3 liet zien, is er ook zo'n site voor deel 4?

27 juni :? release date is mei/begin juni..

[ Voor 6% gewijzigd door Shockers op 02-06-2003 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:41

mokumouse

LOLstoel User

greatgonzo schreef op 02 June 2003 @ 11:50:

Jah kijk maar es rond op www.planettonyhawk.com. Is voor de next-gen console versies van de game (en dus ook waarschijnlijk de PC versie

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

ok dan zal die wel binnenkort verschijnen, iemand nu eik de filmpjes gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
Waarschijnlijk komt hij in Juni. Er werd een lange tijd geleden aangegeven dat hij zeker weten eind mei begin Juni uit zo komen. Inmiddels heeft aspyr niks meer van zich laten horen op de game status pagina na waar nu word aangegeven dat hij deze maand uit moet komen (verder is dat wel een vreemde pagina want elite force 2 staat op Early Development en die gaat 1 deze dagen gold en komt 24 juni uit, maargoed er staan wel nog meer vreemde dingen op die pagina ;)) amazon.com is de enige site waar een echte datum word vermeld, 23 juni

[ Voor 5% gewijzigd door aftermath op 02-06-2003 17:33 ]

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus net de demo geinstalleerd..... maar super traaaaaaag.
Zie specs in sig. Ik draai win98se met dx9 en detonator fx drivers.
Schokken schokken schokken... zelfs op 640x480 met alles uit en fogging aan.
Weet iemand hier iets op?

Ik ga nu even op winxp proberen

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2003 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gelukt, onder xp met dx 8.1 en ouder detonators draait ie als een speer. zelfs met fsaa.
Beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Al mensen met een idee wanneer ik het spel kan spelen :D?

Ik wil lekker skaten, THPS is een zomerspel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Yep, 1 week later, dan mag ik wel trappen :P.

Nog mensen met sappige roddels oid? Ik hoor er weinig meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
ja beetje stil.... kwil het spel!! :'( nog 9 dagen ..hopelijk verschijnt hij dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
nergens wat over te vinden. zowel activision of aspyr laten niks van zich horen. Alleen op amazon.com is hij nu ineens plotseling te koop (terwijl ze al een lange tijd 23 juni aangaven bij amazon) maarja ga er maar van uit dat hij nog niet uit is ;). Hopelijk kunnen we hem nog wel deze maand verwachten :z

gamestop.com is verder 1 van de weinige online gameshops die tony hawk 4 in de preorder hebben en beweren dat ie de 20e uit komt.

[ Voor 19% gewijzigd door aftermath op 14-06-2003 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
23 juni zal hij uit moeten komen :? morgen :*) ! khoop et maar :/

bij Aspyr is hij ook al een tijdje "pre-order" verkrijgbaar.

Hmm volgens aspyr is de game status op Final Candidate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
Gamestop blijft ook maar schuiven, eerst de 20e, daarna de 23e en nu 30 Juni. Amazon geeft nu ook de 30e aan. Morgen verwacht ik hem zeker niet, denk eerder eind juni (die 30e) maar denk toch ergens in Juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
damn :( nog langer w8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Shockers schreef op 22 June 2003 @ 10:29:
23 juni zal hij uit moeten komen :? morgen :*) ! khoop et maar :/

bij Aspyr is hij ook al een tijdje "pre-order" verkrijgbaar.

Hmm volgens aspyr is de game status op Final Candidate
Daar reken maar niet op, want dan was ie al lang via warez wegen te krijgen geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenMeloen
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 20:08
greatgonzo schreef op 22 juni 2003 @ 12:59:
[...]

Daar reken maar niet op, want dan was ie al lang via warez wegen te krijgen geweest
Net als DTM-Race driver zeker? Zegt dus helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het allemaal belachelijk lang duren. Dat spel is al eeuwen uit voor de consoles! Waarom komt die pc versie altijd zo laat?!?!? Bah... :( Ik wil 'm NU! Je zal zien dat 'ie uitkomt op de dag dat ik op vakantie ga... Dat vind ik zó irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 June 2003 @ 14:03:
Ik vind het allemaal belachelijk lang duren. Dat spel is al eeuwen uit voor de consoles! Waarom komt die pc versie altijd zo laat?!?!? Bah... :( Ik wil 'm NU! Je zal zien dat 'ie uitkomt op de dag dat ik op vakantie ga... Dat vind ik zó irritant!
Ja dan vergaat de wereld :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
GVD weer verplaatst -> 7/15/03 Gamestop :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
Eindelijk laat Aspyr wat van zich horen:
Aspyr today announced that Activision's Tony Hawk's Pro Skater 4 for the PC and Mac is at Final Candidate. The conversion of this skateboarding sim being handled by Beenox will be available in retail stores later this month.
Wel een kleine 2 maanden later dan verwacht maar we kunnen hem deze maand dus eindelijk verwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Woei :P

Ok, dan ben ik wel net met vakantie maar toch. Ben reuze benieuwd.
Is er ook bekend of ze die vage speedfactor uit de demo netjes weggewerkt ehbben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ja, dan heb ik wat om naar uit te kijken voor na m'n vakantie... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die al een mega-combo heeft gehaald? Ik heb een combo gehaald van ruim 7,39 miljoen op de PS2.. Beginnen met een FS Darkslide tot zo'n 90.000, ollie into manual en dan flink flatground tricks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
is bijna de 15e :9 op alle online pre-order shops staat de 15e aangeven dus ik denk wel bijna cker dat hij nu echt verschijnt >:) yeah kan ik me dat laatste weekje voordat ik op vakantie ga tog effe vermaken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 19:41
Verwijderd schreef op 23 June 2003 @ 14:03:
:O

ik heb het een jaar geleden al uitgespeeld :P

op een pc kan je toch ook niet skaten, gare controllers etc.

Mijn rig

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste