En na het instellen van die knop kun je als je een QP oprijdt 1. de spineknop indrukken voordat je springt (en in plaats van dat je dan automatisch in de lucht springt, springt 'ie rechtdoor over de rand) of 2. de spineknop indrukken nadat je springt (waarna 'ie in de lucht alsnog rechtop zal gaan 'staan' en over de rand springt). Als aan de andere kant een QP is zal 'ie daar netjes op landen door weer naar beneden te duiken (alsof je aan die kant aan het springen was geweest). Als er geen QP is land 'ie gewoon.
Echt ideaal: ik gebruik hem ontzettend vaak. Zoals ik eerder al zei: in THPS 2 en 3 had ik vaak moeite om uit een bowl of zo te komen. Maar als ik nu ergens snel heen moet ga ik gewoon dwars over QP en bowls heen want je komt er ontzettend gemakkelijk weer uit. Een HELE GOEDE toevoeging waar ikHEEL BLIJ mee ben!

Je kan die spine transfer knop zelfs gebruiken terwijl je de ollie knop ingedrukt houdt (doe ik standaard voor de snelheid: anderen springen door op die knop te drukken, maar ikspring door die knop evenlos te laten...), dus da's slim en netjes geprogrammeerd.
Ik ben trouwens, ondanks die snelheidsbug, al zo verslaafd aan de demo, dat ik het spel ga kopen zodra die uit. Zeker weten: dit is een topper.
[
Voor 22% gewijzigd door
Verwijderd op 19-05-2003 13:45
]