Toon posts:

[Win2k] Resolutie aanpassen *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hee luitjes.

Ik zoek een methode om in Windows 2000 mijn resolutie aan te passen, maar dan niet gewoon 800*600 of 1024*768 maar gewoon mijn eigen instellingen (dus niet de standaard).

Zal eff uitleggen waarom... Ik heb een 2000 bak waarop ik werk via VNC. de monitor waarmee ik werk heeft een reso van 1024*768. En de 2000 bak staat ook op 1024*768 en resultaat is dat ik via vnc de startbalk niet zie (of ik moet gaan schuiven). De resolutie 800*600 is me te klein. Dus ik wil een resolutie hebben die ik zelf kan aanpassen

Op Full screen zetten werkt niet fijn vind ik.

Verwijderd

Volgens mij wil dat niet echt. Er zijn een aantal vaste resoluties, maar zoals altijd zal ook hiervoor misschien een tweak te verkrijgen zijn. Suc6 ermee... B)

Verwijderd

Topicstarter
jah hopen dat mensen daarvoor een proggel weten

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

OS toegevoegd, zie ook de WOS-Policy.

En heb je al gezocht? Ik kom bijvoorbeeld dit topic tegen: Zelf resoluties toevoegen aan nvidia drivers, maar moet je natuurlijk wel over een NVIDIA-kaart beschikken :).

Verwijderd

Topicstarter
Nee sorry, was ook vergeten te melden... is een INtel 740 chipset

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
http://hem.spray.se/doxx/hztool14.zip Dit zal misschien helpen! Kun je zelf resolutie en andere dingen veranderen! Hieronder effe een screenshot! Ik hoop dat het lukt Afbeeldingslocatie: http://hem.spray.se/doxx/screen.gif
:) (het is freeware dus geen key ofzo nodig!!!!)

Verwijderd

Topicstarter
nope... ik kan wel kiezen uit de settings die wat mij change resolution staan. maar ik heb denk ik 960*720 nodig.. en die kan ik niet kiezen.

Dit programma is namelijk niet geschreven voor NT.. en hij kan geen driver vinden.

Misschien kan ik dit zelf aanpassen, in de file HZTOOL staan alles settings in opgeslagen. Maar staat bij jou ook misschien ergens de videokaart driver aangegeven. Als je me zegt waar en hoe die omschreven staat kan ik deze misschien handmatig aanpassen.

wel leuke tool, maar werkt dus niet :(

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Bij mij zegt hij in het begin dat ik veel video-kaart drivers heb terwijl ik er een heb! En dus zegt hij daarna geen drivers gevonden maar werkt wel! Met shelltoys XP (kijk niet naar XP je hebt ze ook voor Win2k enzo) kun jezelf aangeven zoveel pixels bij zoveel moet het scherm zijn. En alles doet het bij mij tenminste. Je kan zelfs in plaats van 1024*768 ook 1023*768 ofzo!!! Hier link ervan http://planet-nl.tucows.com/adnload/275833_104368.html Ik hoop dat het lukt! Je hebt er ook ander functies in misschien nuttig!!!! Andere die hem willen downloaden ik heb het link gegeven van Shelltoys voor win2k dus als je het niet hebt kun je via google zoeken naar shelltoys download en je krijgt direct een hele lijst!
Pagina: 1