Toon posts:

windows 2003 server

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik heb al de search gebruikt en bij microsoft gekeken maar kon het niet vinden.
Weet iemand of er in windows 2003 server een standaard proxy zit?
zo nee? welke proxy kan ik dan het best gebruiken op windows 2003 server...

• ArjanC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 17:16
in windows 2003 zit Routing and Remote access (NAT) is een soort van geadvaceerde proxy

Verwijderd

Als Proxy is ISA van Microsoft wel een goeie.
Is alleen niet echt goedkoop in aanschaf volgens mij.

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 15:10

mutsje

Certified Prutser

burp2001 schreef op 29 April 2003 @ 09:32:
in windows 2003 zit Routing and Remote access (NAT) is een soort van geadvaceerde proxy
RRAS is geen proxy. Een proxy server buffert zaken die vaak gedownload worden dit doet RRAS helemaal NIET.

Proxy server kun je instellen in ISA server of een proxy server van andere software leverancier.

Verwijderd

Topicstarter
nou ja, kosten moeten niet te hoog liggen (tot 12.000 euro), en ik gebruik proxy niet om te cachen maar meer om het interne verkeer naar buiten te "vormen". (dus div. sites blokkeren, kijken welke sites mensen bezoeken, welke porten ze naar buiten gaan, beetje loggen, beetje bandtbreedte toekennen e.d.) ik weet niet of daar spec. programma's voor zijn, maar proxy server leek me wel geschikt :+

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2003 09:48 ]

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
ISA server is dan de beste optie voor een Win2k3 server. Wellicht zou je nog kunnen wachten op een nieuwere versie van ISA maar volgens mij laat die nog wel even op zich wachten.

https://discord.com/invite/tweakers

• richard_kraal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2025
opzich moet je wel weten hoe isa werkt, tis namelijk helemaal niet makkelijk om hem goed in te stellen

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Er zit dus geen proxy in 2k3 server. Voor wat voor proxy je het beste kunt gebruike moet je in Software Algemeen zijn. Als je daar een topic wilt openen lees dan dit eens goed door: http://gathering.tweakers...t_messages/607419#gezocht.
Je moet dus eerst zelf het eea uitzoeken(en dat heb je nu zo te zien niet gedaan) ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.