Verwijderd
eindelijk was DF effies fun. Durfden al die scheiterige hogere ranks ook eens te killen en dan komt er weer een backup
tja wist het wel want er waren ook weer mensen verdwenen maar vind toch jammer
Het spel gaat zo als het gaat. Wil je er wat aan doen? Doe het dan fair en in game als iedereen online kan zijn.
PS. Overigens ben ik het 'als ex-speler' wel met jullie eens.
[ Voor 9% gewijzigd door Keida op 01-12-2003 18:08 ]
Verwijderd
En de 'sfeer' onder de spelers is gewoon beetje dof nu. En met een Demiurge als hoogste rank kan je daar beetje moeilijk iets op compleet legitieme wijze aan doen helaas...
Nja we kunnen altijd nog hopen dat Godlike, Buuu en Grave-Digger nu het kill virus te pakken hebben en er een mooie oorlog aan komt
Om niet te zeggen geen fuck aan.
Maar zo sneaky vind ik dan weer triest, en dat het hoge, bekende spelers zijn die nu opeens wél durven te killen vind ik alleen maar triester.
* Thanatos hoopt mee met merijn, dat er een oorlog komt
[ Voor 23% gewijzigd door Thanatos op 01-12-2003 19:04 ]
Verwijderd

oh ja joh?Anyway, DR heeft inmiddels achterdeur gesloten en het is de admins afwachten.
ik heb niet eens access op die server joh
Nouja, backup is weer terug dus alles is weer ok. Nu wil ik nog onbeperkt in kunnen loggen dus zet me effe heel snel op die lijst!
ik zit anders nog steeds vast in hawaiiThanatos schreef op 01 december 2003 @ 22:41:
[...]
![]()
Nouja, backup is weer terug dus alles is weer ok.
Nog iets wat ik niet kanNu wil ik nog onbeperkt in kunnen loggen dus zet me effe heel snel op die lijst!![]()
Pfff, is er überhaupt iets wat je wel kunt?DR schreef op 01 december 2003 @ 22:43:
[...]
ik zit anders nog steeds vast in hawaii
[...]
Nog iets wat ik niet kan

1
| Mon 01 December, 20:24:01 Serenity tried to kill Lai. |
sja, blijkbaar niet?
om het ff ontopic te houde
war Serenity crew vs Lai crew geloof ik
Ja! Tering! Lai is net dood!!DR schreef op 01 december 2003 @ 22:50:
[...]
code:
1 Mon 01 December, 20:24:01 Serenity tried to kill Lai.
sja, blijkbaar niet?
om het ff ontopic te houde
war Serenity crew vs Lai crew geloof ik

(Niet erg actief geweest de laatste tijd
Wel klote van die crashes, waar is toch de beta tijd gebleven waar 80 users online al druk was! Nu ben ik ook weer 10 miljoen verloren in stocks... Maja, had ook meer kunnen zijn en 10M is zo weer terug verdiend ^^.
Alles wat ik zeg kan en zal tegen u gebruikt worden
Scream! Suffer! Panic! | Dark-future Dawnbringer | Unofficial Mordor community
Mijn crew had had vandaag voor het eerst 100 members \o/
Verwijderd
Hmzz snikThe Eternal zegt:
de server is nu ECHT plat.
The Eternal zegt:
onmogelijk voor ons om op te krijgen.
De maker van Bots online heeft dat ook goed aangepakt met o.a. merchandising, zodat er geinvesteerd kan blijven worden in hardware. Zou het doodzonde vinden als één van de beste online games en tevens wereldwijde communities zo zou moeten stoppen! Greetz Chef aka Dr Phill
Neej, als TE zegt dat de Server ECHT plat is, dan bedoelt ie dat wij ook niet ff kunnen resetten... Dat ie op zijn gat ligt. Niet dat ie dood is... Dat zal allemaal wel meevallen. Load heeft alleen soms van die hoge pieken die deze server niet aan kan, en dan op zijn gat gaat. Meestal komt ie daarna wel weer snel up, maar soms, zoals Zaterdag, gaat ie echt down...
Maar nu istie iig weer up
Geouwehoer ook altijd... zorg es voor een goeie serverKeida schreef op 07 december 2003 @ 19:05:
hehe,
Neej, als TE zegt dat de Server ECHT plat is, dan bedoelt ie dat wij ook niet ff kunnen resetten... Dat ie op zijn gat ligt. Niet dat ie dood is... Dat zal allemaal wel meevallen. Load heeft alleen soms van die hoge pieken die deze server niet aan kan, en dan op zijn gat gaat. Meestal komt ie daarna wel weer snel up, maar soms, zoals Zaterdag, gaat ie echt down...
Maar nu istie iig weer up
Verwijderd
we kunnen ook met een groep op de Dam muziek gaan spelen voor de server hehesPiNe schreef op 08 december 2003 @ 14:36:
[...]
Geouwehoer ook altijd... zorg es voor een goeie server
hmm... dat lijkt me leukVerwijderd schreef op 08 december 2003 @ 23:06:
[...]
we kunnen ook met een groep op de Dam muziek gaan spelen voor de server hehe
wanneer ?
ik wil vandaag minimaal enforcer worden

godlike de n00b, hij wil een " social life "
ik kan 'm geen ongelijk geven though
een l33t clubje van 20 zou stand moeten houden, tegen de hedendaagste demiurges etc
ik ben benieuwd
Godlike en zijn elite members zijn allemaal zeer gerespecteerde members... Bovendien zijn ze allemaal hoog gerankt en Godlike zelf is Emperor..... Ik heb medelijden met degene die gaat proberen Godlike down te krijgen...
Zijn crew zal met 20 members meer earnings en betere ranks hebben dan menige crew met 100+ members...
Verwijderd
Kom ik hier op terecht...Willkommen zum Inxmail Server
Zum Anmelden an Inxmail nutzen Sie bitte Ihren Inxmail Client. Die genauen Daten erfahren Sie von Ihrem Administrator.
» zur Inxmail Homepage
--------------------------------------------------------------------------------
Welcome to the Inxmail Server
To log into Inxmail, please use your Inxmail Client. Please ask your system administrator for the correct login information.
» goto Inxmail
Verwijderd
K'heb dit spel dus gespeeld vanaf de BETA versie. Wat fantastisch was.
Nu de "officiele" versie 1 uit is, is het 10x slechter geworden. Het realistische punt, wat mij juist ZO aansprak, is totaal verdwenen.
Tevens kan hun servertje de capaciteit niet aan
d0pe =]
Verwijderd
Zoals ik hierboven ookal aangaf, is het spel veel slechter geworden.The_Cook schreef op 07 december 2003 @ 00:57:
Dat vind ik heel jammer om te horen. Ben wel een paar weken terug gestopt, maar al die tijd heeft het DF team zn uiterste best gedaan om de boel draaiende te houden. Wordt er binnen de grote Df community dan niet gedoneerd?
De maker van Bots online heeft dat ook goed aangepakt met o.a. merchandising, zodat er geinvesteerd kan blijven worden in hardware. Zou het doodzonde vinden als één van de beste online games en tevens wereldwijde communities zo zou moeten stoppen! Greetz Chef aka Dr Phill
Ik beschouw mezelf wel als iemand van de oldschool DF spelers. En samen met mij zijn vele oldschool DF'ers van mening dat het spel slechter is geworden. Daarom donate ik ook nix aan DF.
Als ze niet zo gekloot hadden was ik zeker donator geworden... Mja, da's hun keus.
d0pe =]
Verwijderd
Tis idd minder geworden. Wars blijven uit, totaal geen spanning. alleen maar allianties etc...
Het feit dat er geen wars en zo zijn... Tja, die kun je zelf beginnen toch ?
en ik moet zeggen, ik ben het wel met de mensen eens, het begint een beetje saai te worden,
en je zegt wel, "Tja, die kun je zelf beginnen toch ?" maar dan ben je meteen een lamer en knallen al die demiurges je af, (ook al ben je zelf een demiurge) dus hoe wou je dat doen...
vroeger was er tenminste spanning... en zooi, en die wapens.. werken ook voor geen aars..
en City kill... WTF is dat voor gedoe... das nog het ergst waar ik van baal..
Tja, als je het nu dus te saai vindt, heb je niet goed meegestreden aan de top om mee te kunnen doen met de besten en dus kans te maken hen te killen.Imperium schreef op 10 december 2003 @ 18:00:
Keida, ik heb erg lang DF gespeeld, ook vanaf het begin zegmaar,
en ik moet zeggen, ik ben het wel met de mensen eens, het begint een beetje saai te worden,
en je zegt wel, "Tja, die kun je zelf beginnen toch ?" maar dan ben je meteen een lamer en knallen al die demiurges je af, (ook al ben je zelf een demiurge) dus hoe wou je dat doen...
vroeger was er tenminste spanning... en zooi, en die wapens.. werken ook voor geen aars..
en City kill... WTF is dat voor gedoe... das nog het ergst waar ik van baal..
Wapens, cloaking en armor werken prima, en hebben altijd prima gewerkt. Dat jullie het niet zo ervaren, daar kan ik niets aan doen.
En City Kill..... Tja, dat komt bij de macht van de rank. Die rank hebben jullie zo ver laten komen...
Het lijkt een makkelijke kill, zoals HQ, maar het brengt voor degene die het doet enorme risico's mee, ook voor hem of haar die het doet.
Kijk, hoe het spel vergaat, daar kunnen wij niets aan doen. Wij geven jullie een spel wat Jullie moeten maken..
Kent iemand Don_Draco en zoja, wat vind je van em? Is ie aardig, is t een eikel, tell me!
leoaq.fm // Jeune Loop
Vroeger was er Retal..
Geloof me, dat werkt niet! Als je Nelis, SmokeyMcPot, en Ladyfighter neerschiet, en er is niemand die maar over een war denkt, werkt dat toch niet?Keida schreef op 10 december 2003 @ 17:57:
Het feit dat er geen wars en zo zijn... Tja, die kun je zelf beginnen toch ?
Volgens mij is hij ook de oorzaak van al die vrede. Je kon bij Retal (de tijd dat ik 'onder Retal' heb gespeeld tenminste) niks flikken wat hij niet wou of je ging eraan. Veel mensen die nu hoog zijn zijn aan 't einden van de beta begonnen met spelen, en hebben dus met die vrede etc. geleefd. Kan 't ook mis hebben, maar volgens mij ligt 't zoPeter23 schreef op 11 december 2003 @ 21:12:
Het spel is nog steeds wel leuk, alleen is er geen gezamelijke vijand meer
Vroeger was er Retal..
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
als junkielimbo niet ge'erased' was, dan had er wel wat meer actie geweest ;P
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Er zijn te veel ranks en de tijd tussen het schieten is te kort. Vroeger was een crewleader altijd governor OF baron of een enkele Overlord of General. Dat zijn 3-4 ranks of zo. Nu zijn er al crewleaders van general, ambassador, governor, baron, warlord, overlord, emperor demiurge en elder. Het is op die manier makkelijk om te voorspellen wie een oorlog gaat winnen en omdat een oorlog al "gewonnen" is voordat ie is begonnen is het moeilijk om een oorlog te beginnen. Je kun met je ambassador account niet tegen een demiurge oid op. In de beta was het geloof ik best mogelijk dat een governor een baron neerschoot (i did it
Nu je ook iedere 15 minuten beschoten kunt worden (ipv ieder uur) is een war snel gestreden. Immers in 15 minuten kun je amper een fatsoenlijke war opzetten.... Defshots werken amper meer dus daar zit geen tactiek meer in en als er iedere 4 minuten getraveld kan worden heeft het ook niet veel zin meer om ergens te hiden.
Bovendien word de server een STUK trager op het moment dat er mensen neergeschoten worden geloof ik (langere load na een schot (bij mij tenminste)) en dan zal het altijd NET in een war zijn dat de server eruit vliegt of dat er een backup komt...
Overigens word het weer eens tijd voor een nieuw colorscheme
Versie Dark-Future 1.1 gaat dan van start!

Nieuwe ronde, nieuwe kansen!!!!
Ik ben alweer een tijdje weg, maar jullie kennen me vast nog wel: Mormel was mijn naam
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
hoi GD
Keida, misschien kun je beter een nieuw topic openen
en geweldig nieuwe server die er is !
Ja, server is snel heh
al over 500 mensen online geweest op hetzelfde moment

voor de rest natuurlijk heel erg leuk die nieuwe server!
www.dslayers.tkImperium schreef op 19 maart 2004 @ 01:25:
is er ook een site met drug routes weer?
site van godlike, staat nog veel info op
Ja en anders de andere site van hun. KLIKBitByter schreef op 19 maart 2004 @ 17:58:
[...]
www.dslayers.tk
site van godlike, staat nog veel info op
Ben blij dat ik weer begonnen ben
Leuk forumpje zo
Rank: Corporal
idd, ownt weer 's lekker
have fun
DominatoR, The Wizard, Retal en Nemo.
Het lijkt er nu op dat v1.1 echt op gang begint te komen.
Mijn ingame naam is trouwens: silent_assasin
[ Voor 15% gewijzigd door mr_obb op 24-03-2004 19:14 ]
Probeer ik Retal neer te schieten, schiet 3x, 3x mis, hij schiet 1x, meteen dood.
ARGH KUT SPEL NIET EELRIJK!$%T#GS%ER^ #$%T$^
Hoe lang speel jij dan al??
Maar het ranken is bij mij altijd kut gegaan, en nu is DF ook nog eens offline
vorig jaar februariJdemon schreef op 24 maart 2004 @ 21:11:
[...]
Hoe lang speel jij dan al??
Maar het ranken is bij mij altijd kut gegaan, en nu is DF ook nog eens offline

wel met een 3 maand stop er tussen maarja
Dan spelen we toch al bijna even lang, ben ik toch niet zo een n00b heImperium schreef op 24 maart 2004 @ 22:51:
[...]
vorig jaar februari
wel met een 3 maand stop er tussen maarja
en dat offline gedoe zal wel aan mijn internetverbinding hebben gelegen dan.
Ik kreeg trouwens een vreemde stock screen van DF holding te zien zeg, allemaal met groene strepen enzo.
Verwijderd
Neeee, ranken zuigt nu.. ook al rank ik nooit snel alleen in beta ging het nog wel dit is echt kut zo, gewoon paar dagen Freemen al nu. en door te hoge crimes te doen zorg ik er ook voor dat mn eigen account kut is nu

En ik ben een keer admiral geweest in beta en verder nooit hoger
Verwijderd
Gelukkig was ik nog niet zo heel erg hoog
Maar ze mogen naar mijn idee dat spelers online script wel eens eruit gooien en het vervangen door een linkje onder de header users. Zou misschien wel wat load schelen als er 500 man online zijn
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2004 11:50 ]
Uhm, wacht ff, hoe kom je bij deze info?
Lijkt me vrij onlogisch als ze net twee weken geleden een nieuwe versie hebben doorgedrukt....
Daarbij, het spelzit vandaag vol 1-april grappen
[ Voor 9% gewijzigd door Freakertje op 01-04-2004 11:54 ]
Totale Modjesgekte
Totale Modjesgekte
Ik had 1.000.000.000.000 geld
geen idee hoe die ander daar aan kwam, het was you will die.
Meteen beste wapens en armo en camouflage gekocht.
en toen gaan feesten
Verwijderd
Zet DF weer eens online sPINe, kverveel me zo
1 april grap vond ik maar onzin...
Een uurtje zou leuk geweest zijn...
Verwijderd
Ik als private had een contabile gekilld.
echt overal op zeiken ?
denk om de bloeddruk!
en natuurlijk voor alle kijkbuiskindertjes! GET A LIVE
(ohw wacht.. dat was niet echt positief)
Ik wil ook wel weer eens beginnen met spelen, speel net weer 2 dagen. Meteen die server weer offline

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
Verwijderd
Alleen na 3 kwartier klikken nog geen rank gestegen

Ik zit alleen maar te pissen en te busten.
En ik weet ook niet hoe je iemand kan killen of een crew kan joinen.
Overigens is DF dus weer up, kennelijk vond iemand het nodig om onze server te ddossen oid.
Verwijderd

Totale Modjesgekte
Verwijderd
Om hun hq vol te krijgen om zo de grootste/sterkste crew te worden.Freakertje schreef op 09 april 2004 @ 18:39:
Waarom zitten die crews eigk zo verlegen om members? Ik krijg daags 10 tot 20 verzoekjes om te joinen. Tis nog erger dan spam haast
Edit:
Hey leuk, ik werd door iemand herkend en die vroeg of ik een jaar terug in Master's crew zat. Da's grappig.
[ Voor 13% gewijzigd door bazs2000 op 19-04-2004 15:38 ]
Verwijderd
Ps : ik heb ook twee ik in Masters crew gezeten. 1 keer in de beta en 1 keer in 1.0
Master is nu een Overseer.
/edit: De site is weer up and guess what :
Maw ze zijn weer terug bij af met een userlimit...Our server is full at this moment.
This page automatically refreshes every few minutes.
Due to a lack of server capacity we have limited the access to about 200 users.
The server is currently about 310.333333333% full.
Please help us raise enough money for a new server to support more users.
You can mail us or use Paypal.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2004 14:17 ]

Misschien omdat ik nog niet in een crew zat en dus een makkelijk doelwit was maar ja, ik heb van geen enkele crew een antwoord gekregen op mijn verzoekjes dus dan houdt het op. De laatste keer dat ik speelde werd ik platgespammed met de vraag of ik bij $crew wilde komen maar die tijden zijn voorbij geloof ik.
Inmiddels speel ik weer.
Zou wel zwaar klote zijn, ben op 70% van het overzetten van de crew naar een nieuwe crewboss... gigantisch veel werk erin zitten en dan nu dit
Maar weer eens een oude lijfspreuk uit de kast trekken:
Het leven is niet eerlijk! Gelukkig ben ik geen leven
Totale Modjesgekte
jammer, 'k was net lekker op gang.
iemand enig idee wanneer we weer kunnen spelen?
En, als je in tokyo was, overleef je dan de reset?
was net vanuit tokyo naar paris gereden...
edit:
de inschrijving is weer open, en de hele wereld speelt zich nu af in japan.
damn, ik kan niet eens m'n blaas fatsoenlijk legen...
[ Voor 24% gewijzigd door SpiceWorm op 22-05-2004 17:50 ]
Verwijderd
Zonder opgaaf van reden (ja achteraf pas) een onaangekondigde reset doen. Een hoop mensen waren fanatiek aan het ranken en omdat zij een fout hebben gemaakt met het ranken zijn nu een hoop mensen de dupe.
Vervolgens komen ze met een JPY (Japanse Yen) systeem. TOPaktie. Alsof men zich hiermee kan asociëren. Imo moet je iets hebben waar mensen zich mee kunnen asociëren en niet een stel Japanse ranks, steden en stocks waar praktisch niemand ooit van heeft gehoord.
Ik ben iig overgestapt op Bootleggers.
Dit topic is gesloten.