Text-based online game: Dark-future.org

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 4.805 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keida
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 20:13
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mdz/darkfuture11.jpg

***UPDATE 15-11-03***

Wat is Dark-Future.org ?

Dark-Future(DF) is een Text-based online game. Hiermee probeer ik aan te geven dat het spel gebouwd is rondom een aantal fora, waar de grootste interactie tussen spelers plaatsvindt. Het ultieme doel is om de macht te hebben over een stad, steden uiteindelijk de hele DF-wereld.

Daarbij hoef je geen middelen te schuwen. Opties als Killen, Crimes doen, Drugs verhandelen speculeren in aandelen, gokken, russische roulette en vooral ook het sturen van persoonlijke messages, waarmee de interactie tussen spelers natuurlijk een hoogtepunt bereikt.

Dark-future is gemaakt door een aantal mensen die een andere online textbased game wel zat waren, en dachten het beter te kunnen. Na een lange periode van beta draaien, is versie 1.0 nu sinds 14 september 2003 online. Sinds het begin van de beta zijn er nogal wat features bijgekomen en zijn de bugs gefixed. Op het moment bestaat het spelerbestand uit ongeveer 3000 spelers, waarvan er op elk moment van (NL) tijd 200+ online zijn en op rustige tijden +/- 100.

Het spel

Het gaat te ver om hier alles uit te gaan leggen, daarvoor is er een manual geschreven op de dark-future.org site: Manual Veel staat daar in, maar niet alles…

Achtergrond van het spel is dat je begint als Apprentice, de laagste rank. En dat je door veel diverse acties te ondernemen: drugsdealen, crimes doen, posten, messagen, aandelen kopen/verkopen en meer in rank probeert op te klimmen totdat je uiteindelijk heerser bent over de DF wereld. Om zover te komen moet je dus veel van deze acties ondernemen. Elk van deze dingen levert je “punten” op. Hoe het zit met deze punten, wanneer je een rank omhoog gaat etc, daar doen de admins geen uitspraken over, dus het blijft altijd maar weer een verassing wanneer je gepromoveerd wordt. Wel kun je nu zien bij de crimes in hoeverre een crime bij succes bijdraagt aan de diverse eigenschappen van je account.

Naast het individuele spelaspect, zijn er ook Crews. Dit zijn groepen spelers, onder één leader. Deze groepen kunnen, afhankelijk van wat voor grootte gebouw ze hebben gekocht een maximum aantal leden hebben. De leden van de crew verdienen geld voor de crew en meestal zorgt de crew voor bescherming van het individu. Het prinicipe van samen staan we sterk. Daarnaast erft de crew over. Dit betekent, dat als de leader vermoord wordt, de crew automatisch overgedragen wordt op de beste speler onder de leader. Echter, wordt deze nieuwe leader binnen 3 dagen na deze overerving ook vermoord, dan is de crew verloren.

Eén van de belangrijkste dingen die je moet doen om in rank te promoveren is het verdienen van geld. Veel geld. Eén van die manieren is om Drugs en andere goederen te gaan smokkelen. Dit doe je door in de ene stad drugs te kopen en in een andere stad te verkopen. In totaal zijn er 8 steden, en 19 goederen, dus genoeg mogelijkheden. Daarnaast kun je kleinschalige misdaden doen die variëren van het zoeken van geld op straat, tot het inbreken in de computer van een groot bedrijf, of het inbreken in Fort Knox. Probleem blijft echter, dat je niet altijd succesvol bent en dat je soms dus de gevangenis in moet…..

Daar kun je beter uit blijven, aangezien daar een mannetje op je wacht die je even lekker zal ‘verwennen’.

Verder is er nog de “gewone” rente op een bankrekening, aandelen, loterijen, blackjack, gokken en russische roulette.

Eén van de meest gewraakte en tegelijk ook geliefde opties is het vermoorden van iemand. Hoe goed je daar in bent, hangt af van vele dingen, de admins laten daar niet veel over los. Als je mist heb je een grote kans dat dit je duur komt te staan, aangezien er altijd getuigen van je poging tot moord zijn!

En aan de andere kant kunnen er natuurlijk altijd mensen zijn die jou willen vermoorden!

Wees dus op je hoede!

Een aantal screens:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mdz/screenklein.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mdz/screen1klein.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mdz/screen2klein.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mdz/screen3klein.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mdz/screen4klein.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mdz/screen5klein.jpg

[ Voor 38% gewijzigd door Keida op 15-03-2004 18:10 ]

IJsdikte op de Elfstedentocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 16-09 14:45

PromWarMachine

Forsaken Archer

Bij een topicstart horen screenshots ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/4781/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/4782/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/4783/thumb.jpg

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Het spel wordt wel steeds gewaagder. Met het invoeren van de lottery's en dan vooral de Mr. Expensive lottery zijn er al een hoop mensen die die 80M dollar niet eens willen winnen. Zodra op de website staat dat je gewonnen hebt zitten er namelijk 20 mensen achetr je aan die je willen killen om je geld :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Laatst online: 11:59
Woei ik me heb me weer aangemeld hoor, eerst was ik gekilled .. toen ik net Novice was ofzo... vond ik dus niet koel, had ik maar 'n nieuwe gemaakt maar die failde iedere keer alle operations :( ... toen dacht ik ook ** flikker maar op ** ... maar nu heb ik me weer aangemeld, dus BEWARE

Afbeeldingslocatie: http://www.angelfire.com/on/SaskiaNoteboom/smilies/hooliesmile.gif

[ Voor 3% gewijzigd door De_Bastaard op 29-04-2003 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Titel aangepast :)
Alleen de website komt spammerig over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NG schreef op 29 april 2003 @ 09:15:
Het spel wordt wel steeds gewaagder. Met het invoeren van de lottery's en dan vooral de Mr. Expensive lottery zijn er al een hoop mensen die die 80M dollar niet eens willen winnen. Zodra op de website staat dat je gewonnen hebt zitten er namelijk 20 mensen achetr je aan die je willen killen om je geld :o
Heb hem ook een keer gewonnen, nergens last van. Dus ik denk dat het nog al mee valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

You're dead,
Your corpse is slowly being devoured by worms.
:(

Ik zou niet weten waarom, het enige wat ik had was geld en voor de rest zijn er geen redenen waarom ik omgelegd zou moeten worden. Of is er iets met de crew van -Master- gebeurd?

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Redkef, een soort Mafia.org dus?
Mooi, dat was altijd een leuke game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ik heb net gerenal geworden :) op naar de volgende rank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-01 17:02

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Verwijderd schreef op 29 April 2003 @ 11:11:
Zo, ik heb net gerenal geworden :) op naar de volgende rank :)
Jij wel, ik moet het nog met Warlord doen. Crewleader is pas Admiral dus dat kan nog even duren.
Achja, ik vlieg gewoon de wereld om met m'n drugs in m'n helikopter, beroof wat treintjes, pest Bubba, en dan komt het allemaal wel goed :Y)

Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keida
  • Laatst online: 16-09 20:13
Verwijderd schreef op 29 April 2003 @ 11:08:
Hey Redkef, een soort Mafia.org dus?
Mooi, dat was altijd een leuke game :)
Het is denk ik nog wel een leuke game... maar alleen voor mensen die niet weten hoe het eerst was...

Maar goed... Anc en The_Eternal hebben de kans gegrepen om een betere, leukere, uitgebreidere game te bouwen.. En dat is heel aardig gelukt :)

IJsdikte op de Elfstedentocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
kunnen je stats ook omhoog ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertjuh
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-09 20:09
Hoe verdien je snel veel geld? :)
geluk of geduld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Peter23 schreef op 29 April 2003 @ 13:50:
Hoe verdien je snel veel geld? :)
geluk of geduld?
geduld, in het begin zal het niet zo snel gaan, maar gewoon door door te zetten met crimes, drugs en vooral stocks zul je al snel een klein kapitaal bij elkaar sprokkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
idd, veel dealen :) .. ik doe altijd Hongkong -> Chicago (Perfentine en Efedra).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:57
was er niet al een topic gaande?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

SonyEricsson schreef op 29 april 2003 @ 14:59:
was er niet al een topic gaande?
Klopt, maar die is gesloten. Voor reden zie: IceStorm in "Dark-Future"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook een clan joinen :D, mijn naam is Waspp trouwens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Verwijderd schreef op 29 April 2003 @ 15:12:
Ik wil ook een clan joinen :D, mijn naam is Waspp trouwens..
Daarvoor moet je eerst uit de orange safety (een soort safety die je de 1e 24 uur hebt, waarin je bepaald opties niet hebt en niet dood kant) komen. Daarna zit je nog wel in de yellow safety. Dan kun je niet neergeknald worden totdat iemand je safety afkoopt of 'ie verloopt.

If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertjuh
Kan je in de oranje Safety al wel levels stijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peter23 schreef op 29 April 2003 @ 17:22:
Kan je in de oranje Safety al wel levels stijgen?
Ja, je kunt altijd een rank stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook geregged, mijn naam is Caspian, en ik zit in Tokyo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertjuh
Hoe stijg je snel?
Door Anderen uit jail te busten
misdaden plegen
drug smokkelen
aandelen

vergeet ik nog iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Eternal
  • Laatst online: 26-08 16:59
Alle informatie die jullie van ons te weten krijgen staat in de manual ;P

Over dat de lottery gevaarlijk is klopt, ik heb zowiezo al wel aangepast dat het geld naar je bank wordt overgezet ipv naar je hand ;) en je moet gewoon weten waar je aan begint :D

success iedereen iig ;)

Uhm... ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Eternal
  • Laatst online: 26-08 16:59
Verbetering van GeniusDex op yellow safety, als je bij iemand anders safety uitkoopt of iemand vermoord ben je ook je safety kwijt! just so you know ;)

Uhm... ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 10:37
op het begin moet je niet echt dealen of wel, kost zo veel geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertjuh
je kan er ook veel mee verdienen...
ben hard aan het sparen nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
THE_CR0SS schreef op 29 april 2003 @ 19:06:
op het begin moet je niet echt dealen of wel??, kost zo veel geld
toch maar wel dealen!!! van amsterdam naar parijs moet je XTC brengen 3000 euro per stuk verdient :P en de trip kost maar 1000 met de bus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

THE_CR0SS schreef op 29 April 2003 @ 19:23:
[...]

toch maar wel dealen!!! van amsterdam naar parijs moet je XTC brengen 3000 euro per stuk verdient :P en de trip kost maar 1000 met de bus
ik doe Hong Kong-Chicago met efedra/perfetine/hasj wat 't beste uitkomt. 35 stukt in m'n chopper laden overvliegen uitladen en 45 min wachten. Ik heb 3 miljoen dollar verdient voor de crew (op 30% earnings) in ruim 48 uur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
waar stonden nou die handige links nog es?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Loterij is trouwens best leuk. Koop je 1 lot van de 108 (1 iemand had er zelfs 100 gekocht), en dan win je alsnog. 10,8 miljoen in 't bakkie :) Alleen jammer dat je het zo snel weer uitgeeft omdat je weet dat je weer kan winnen :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
En waar is die page waar al die grafieken van de stocks samen op staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

De_Bastaard schreef op 30 April 2003 @ 09:56:
En waar is die page waar al die grafieken van de stocks samen op staan?
Die werkt niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Help! De thread gaat dood ;)

ik heb net iig 2 loterijen gewonnen wat mijn totaal op 5 brengt, allen nog niks hoger dan 11 miljoen gewonnen :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Nah, het gaat weer lekker.
Ik zit nog niet in een crew omdat ik wacht op degene die mij een invite gaat sturen, maar hij is er niet. En nu is er alweer iemand die mij tracht te vermoorden. Het is vrijwel zeker dat ik er ben geweest omdat mijn safety is uitgekocht, omdat dit veel geld kost weet ik zeker dat diegene die dat heeft gedaan vastberaden is om mij af te maken. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimanez
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 05:27
:( too bad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Het zijn die gasten van Corrado die schijnbaar achter mij aan zitten?
Net vroeg er nog iemand waar ik zat, hij moest weten of ik iemand voor hem kon vinden.

Ja ja, wanneer ik zeg waar ik ben dan schiet hij mij ter plekke neer. :Z
Ik ben niet van gisteren hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimanez
  • Laatst online: 16-09 05:27
wie ben je dan ?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Dat ga ik nu even niet zeggen, niet nu er mensen achter mij aan zitten en omdat ik nog niet eens in een crew zit. Ik speel het even op safe. Ik weet nu al dat ik de morgen waarschijnlijk niet eens haal maar misschien heb ik nog een kans op overleven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bazs2000 schreef op 30 April 2003 @ 23:31:
Dat ga ik nu even niet zeggen, niet nu er mensen achter mij aan zitten en omdat ik nog niet eens in een crew zit. Ik speel het even op safe. Ik weet nu al dat ik de morgen waarschijnlijk niet eens haal maar misschien heb ik nog een kans op overleven. :)
Volgens mij leef je nog steed :) Alleen als je hulp nodig moet je het maar ff zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

crew nodig bazs2000?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Ik kan wel een crew gebruiken nu, -Master- was degene die mij zou toelaten alleen is dat alweer een paar dagen geleden en ook na gisteren werd het weer niets. Nu weet ik ook wel een beetje wat er gaande is maar ik zal nu ook even om mezelf moeten denken, wanneer ik dood ben dan heb ik niets aan een crew die met mijn toelating bezig is, nietwaar? :)

Invites mogen naar Emberistola.
NG, in welke crew zat jij ook alweer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Airpower zijn crew

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertjuh
Een nieuwe crew is zeker gedoemd te mislukken of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie ben jij op DF? Ik zit trouwens ook in de airpower crew.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2003 11:10 . Reden: type is lastig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Als je kunt inviten dan mag je mij wel een uitnodiging doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Verwijderd schreef op 01 May 2003 @ 11:00:
[...]

Wie heb je dan op DF? Ik zit trouwens ook in de airpower crew.
Ik neem aan dat je vraagt wie ik ben ;) Ik heb daar de nick HokusPokusPillatusBass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

bazs2000 schreef op 01 May 2003 @ 11:01:
[...]

Als je kunt inviten dan mag je mij wel een uitnodiging doen. :)
zie je inbox @ D-F :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertjuh
Uhmmm je moet dus echt mensen kennen voordat je wordt uitgenodigt voor een crew?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Inbox gechecked en antwoord verstuurd.
Ook heb ik mijn verzoek uitgezet bij Jimanez en misschien gaat het eindelijk goedkomen met mij. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NG schreef op 01 mei 2003 @ 11:02:
[...]

Ik neem aan dat je vraagt wie ik ben ;) Ik heb daar de nick HokusPokusPillatusBass
ja, type is een beetje lastig :)
Peter23 schreef op 01 mei 2003 @ 11:04:
Uhmmm je moet dus echt mensen kennen voordat je wordt uitgenodigt voor een crew?
Nee, ik kende airpower ook niet voor dat ik in zijn crew kwam. Als je goed bent wordt je van zelf uitgenodig voor een crew

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2003 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Peter23 schreef op 01 mei 2003 @ 11:04:
Niet echt, ik zat eerst met 6 man (die ik ken van DPC) in OpaGotti's crew, maar omdat we doorhadden dat dat niet echt goedging hebben we gewoon airpower aangesproken via IRC en zijn we één voor één overgestapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Op zich is het makkelijk om in een crew te komen, het is alleen lastig als je met een aantal mensen afspraken maakt zodat je het aanbod van anderen moet afslaan. Wanneer het dan niet gaat lukken met de mensen met wie je een afspraak had dan hoef je ook niet aan te kloppen bij de anderen die je eerst hebt 'afgewezen'. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het normaal dat dat registratie-mailtje zo laat binnenkomt? zit al 2 uur te wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Verwijderd schreef op 01 May 2003 @ 13:41:
Is het normaal dat dat registratie-mailtje zo laat binnenkomt? zit al 2 uur te wachten :(
bij mij was het er meteen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertjuh
in een crew komen gaat inderdaad snel ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THE_CR0SS schreef op 01 May 2003 @ 15:17:
[...]

bij mij was het er meteen..
het is er nu nog steeds niet :( :( :( :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

PYROS schreef op 01 May 2003 heel boos:
het is er nu nog steeds niet :(
Anders probeer je het activeringsbericht opnieuw te verzenden. :P
http://www.dark-future.or...p=USERS.resend_activation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A new activation mail has been sent to
jup, hij laat mn mailadres niet zien :?

Naja, hoop doet zege :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
iemand in voor een GOT crew??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Laatst online: 10-08-2023
Gouden tip: verdien eerst wat geld met drugs en stocks. Gebruik goedkope aandelen zoals Macfood & goede drugroutes zoals:

Chicago -> Sydney XTC
Sydney -> Chicago Perfetine

Doe ondertussen ook elke minuut een crime (candyshop)

Je zal nu snel stijgen in rank.

Heb je $300K-$400K stort dit dan (op $25,000 na) in je bankrekening en open een 100% interest account. Nu kun je 3 dagen niet bij dit geld maar je krijg 100% rente. Daarna elke 3 dagen weer al je geld op 100% interest laten vermenigvuldigen.

Ondertussen nog steeds drug pushen en crimes doen. Check bij elke stijging in rank of je nieuw vervoer kan kopen, dit maakt dealen een stuk rendabeler.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer krijg je meer 'vehicles'. Ik dacht elke keer nadat je een rank omhoog bent gegaan? Maar ik ben nu net Freeman geworden en kan nog steeds alleen met de commercial liner.

Het gaat wel snel trouwens. Ik ben nog geen dag bezig. Welke opties krijg je er allemaal bij nadat de eerste 24 uur voorbij zijn?

En wees niet bang me een berichtje te sturen. Dezelfde nick als hier :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2003 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuasaR
  • Laatst online: 11:28

QuasaR

One ring to rule them all

Ik log net weer aan (heb net 48 uur gespeeld) en ben direct dood.
Is dit normaal in het spel ?

Wat moet je doen als je gekilled bent ???
Moet ik weer een nieuw account aanmaken ??

Daddy of 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Verwijderd schreef op 01 May 2003 @ 19:21:

En wees niet bang me een berichtje te sturen. Dezelfde nick als hier :)
bank, en mensen killen

zo ver ik weet, ben ook nog maar net bezig, ben nog 1e rang kerel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan is het mischien eens tijd om me wat meer te gaan verdiepen in de stocks want anders schiet het niet echt op met het geld. Met drugs verhandelen verdien je maar zo'n 15.000 per keer en daar moet ik dus steeds een uur op wachten. Het gokken is een kwestie van puur geluk (wat ik tot nu toe nog niet echt gehad heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Countach schreef op 01 May 2003 @ 18:04:

Je zal nu snel stijgen in rank.
wat is snel??

nogal een vaag begrip, is dat 1 uur of 1 dag :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Indeed, er zijn hier wat trobs met het HQ. Het is een bug jammer genoeg, dus kan momenteel niet veel doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Qua geld verdienen schiet het toch niet op.
Sinds de crews allemaal 30% willen hebben houd je bijna niets meer over voor jezelf. Soms maak je eerder verlies dan winst, niet iets wat ik noem prettig, zeker niet wanneer je al niet zoveel te besteden hebt in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 May 2003 @ 19:55:
Indeed, er zijn hier wat trobs met het HQ. Het is een bug jammer genoeg, dus kan momenteel niet veel doen....
wanneer zijn die voorbij? :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QuasaR schreef op 01 May 2003 @ 19:23:
Ik log net weer aan (heb net 48 uur gespeeld) en ben direct dood.
Is dit normaal in het spel ?

Wat moet je doen als je gekilled bent ???
Moet ik weer een nieuw account aanmaken ??
ja dood is dood. Je moet dan een nieuw account aan maken en weer helemaal over nieuw beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Damn, ik ga maar niet omhoog in rang!! ben nu 3 dagen bezig en nog steeds laagste rang :(

hoe veel geld hadden jullie ongeveer toen jullie voor het eerst in rang omhoog gingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertjuh
Ik ben vandaag net in rang omhoog gegaan.
Van Beginneling naar Freemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb geld nodig man,heb op mijn bank $3,000 en in mijn hand rond de $600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Geld zat hier, zit al een klein weekje over de 100M in handen en 15M op de bank.. :P Je wordt wel gek van 10+ messages per dag van mensen die vragen of ze geld kunnen lenen. Daarom kill ik nu gewoon iedereen die bedelt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertjuh
Zoveel geld heb ik nog lang niet :)
Ik ga eerst voor 1 miljoen en dan gestaan uitbreiden
ach jij betaald dan ook meer aan de crew :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kom je eigenlkijk snel aan geld,en hoe stijg je in rang want op mijn vorige account speelde ik een week en nog geen hogere rang dan waarmee je begint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Peter23 schreef op 02 May 2003 @ 12:58:
ach jij betaald dan ook meer aan de crew :)
Een beetje meer maar:

Earned: $50,645,593 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigB
  • Niet online
Geinig dit :)
Zat in de jail en binnen 1 sec was ik er weer uit?
Door iemand eruit gehaald gaat dan zo snel??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Ja, hoe lager je rank is hoe sneller je eruit gebust wordt :) Je verdient nou eenmaal punten door andere te busten, waardoor er nogal wat mensen (o.a. ik :X) gewoon constant op die jail zitten et F5en om mensen eruit te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertjuh
Ik zag jou net ook in de jail zitten hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Laatst online: 10-08-2023
Volgens mij verdien je ook punten als je continue 1 stock koopt en daarna weer verkoopt.
Weet ik niet helemaal zeker...

Als je bij een clan zit kost je het wel steeds 30% van de prijs dus doe het op goedkope aandelen.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Countach schreef op 02 mei 2003 @ 14:43:
Volgens mij verdien je ook punten als je continue 1 stock koopt en daarna weer verkoopt.
Weet ik niet helemaal zeker...

Als je bij een clan zit kost je het wel steeds 30% van de prijs dus doe het op goedkope aandelen.
Nee, kost je geen 30%. Die 30% gaat alleen over de winst die je maakt op de aandeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb al ffs geprobeert met 3 verschillende mail-adressen te registreren....nog steeds geen mail binnen. :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Verwijderd schreef op 02 mei 2003 @ 19:02:
Heb al ffs geprobeert met 3 verschillende mail-adressen te registreren....nog steeds geen mail binnen. :( :( :(
dan ligt de fout bij hen denk ik. zal wel tijdelijk bugje zijn ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tijdelijk....van al meer dan 24 uur :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Verwijderd schreef op 02 May 2003 @ 19:19:
tijdelijk....van al meer dan 24 uur :d
is toch geen bug aan hun kant, bij laatst geregde mensen staat 19:15 ofzo dus...

toch bij jou de fout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmz...lekker vreemd dan... Dan maar is ff checken met een hotmail-account :D

Edit: moet er bij die letters space's tussen? :X

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2003 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TricTrac
  • Laatst online: 03-08 18:42

TricTrac

=;-)

Bij welke letters? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

N/M :P

heb al een account :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
hmm, het lukt maar niet om in rang te stijgen, ik heb nu 200,000 $ en nog steeds 1e rang.

100,000 is over 72 uur btw 200,000 dus heb ik dan 300,000 en met de overige 100,00 die ik nu heb ben ik in de stock market bezig + drugs dealen + wat gewone crime maar dat kost geen geld.

wanneer ga ik level up?? hoevaak drugs dealen of hoevaak crime of hoeveel geld ongeveer?

[ Voor 10% gewijzigd door Crysania op 03-05-2003 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 16-09 14:45

PromWarMachine

Forsaken Archer

THE_CR0SS schreef op 03 May 2003 @ 00:15:
hmm, het lukt maar niet om in rang te stijgen, ik heb nu 200,000 $ en nog steeds 1e rang.

100,000 is over 72 uur btw 200,000 dus heb ik dan 300,000 en met de overige 100,00 die ik nu heb ben ik in de stock market bezig + drugs dealen + wat gewone crime maar dat kost geen geld.

wanneer ga ik level up?? hoevaak drugs dealen of hoevaak crime of hoeveel geld ongeveer?
Daar valt echt totaal geen pijl op te trekken. Wel weet ik dat je in een dag minimaal scout kan worden. Maar dan moet je elke 3 minuten een crime doen, heel veel busten (zeker 30/40 mensen) en veel dealen... Iemand vertelde me dat 'ie in 24 uur Warlord was geworden, maar dat geloof ik niet :P

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigB
  • Niet online
Hehe ik verpruts me geld iedere x met dat Guess a number :(
Ik heb al wel super veel mensen eruit gebust dus nu maar hopen dat ik wat geld ga verdienen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ress
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-07 10:50
Hoe lang doet een auto erover? hoeveel kun je daarin meenemen en hoeveel moet je de eerste keer voor die auto betalen?
Ik denk dat vanavond over morgen die rank wel heb....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PromWarMachine schreef op 03 mei 2003 @ 02:01:
[...]

Daar valt echt totaal geen pijl op te trekken. Wel weet ik dat je in een dag minimaal scout kan worden. Maar dan moet je elke 3 minuten een crime doen, heel veel busten (zeker 30/40 mensen) en veel dealen... Iemand vertelde me dat 'ie in 24 uur Warlord was geworden, maar dat geloof ik niet :P
als een crime niet lukt of je wordt gepakt kost dat punten.Dus zorg dat je niet gepakt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Verwijderd schreef op 03 mei 2003 @ 12:41:
[...]

als een crime niet lukt of je wordt gepakt kost dat punten.Dus zorg dat je niet gepakt wordt.
ook als je iemand bust, en dat lukt niet?

DAMN, mijn safety is weg :( en ik kna niet zien wie dat heeft weg gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:24

Creesch

bla bla!

Ook maar eens geregd als Craze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een stuk of 35 mensen gebust, al meerdere keren drugs vervoerd, al aardig wat crimes ondergaan, en nog steeds ben ik 1ste rang :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Ress schreef op 03 mei 2003 @ 08:31:
Hoe lang doet een auto erover? hoeveel kun je daarin meenemen en hoeveel moet je de eerste keer voor die auto betalen?
Ik denk dat vanavond over morgen die rank wel heb....
nametimefuel costunitscost
Commercial Liner1 hour$755$0
Car1 hour$22515$750,000
Truck45 minutes$30020$2,500,000
Helicopter45 minutes$52535$6,500,000

die kan ik allemaal kopen nu. ik vlieg zelf rond in m'n helikoptertje :)

En voor de langzame mensen: Corrado Soprano heeft vandaag het loodje gelegd.

En als mensen nog geen crew hebben: wij hebben nog ruim 40 plaatsen over (bij Terrarium)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben TheAngel :D

edit

You're being bumped by Bubba and his companions.
You will be released in 4 minutes and 49 seconds.

:X

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2003 15:12 ]

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.