Als jou pc dat onderstuind dan de mijne ookVerwijderd schreef op 29 April 2003 @ 00:38:
[...]
dat verschilt per reader. meestal zal hij rechtsstreeks op de interne usb controller (dus gewoon een aansluiting met pinnetjes) moeten. sommige moeten ook op een gewone usb poort. dan heb je de keus tussen een pci kaart met interne poort of doorlussen aan de achterkant.
ik heb ook wel eens gezien dat ze aangesloten worden via ide (net als de ls-120)
er zijn er ook die gebruik moeten maken van een aparte controller. die controllers zijn soms pci, maar als je mazzel hebt zit hij on board (de asus p4b heeft dat geloof ik met md en sd).
edit: iemand enig idee of ze het bij de aldi leuk vinden als je er een stuk of twintig tegelijk mee neemt? deze dingen zijn echt handig, en het lijkt me leuk om ze als 'relatiegeschenk' bij pc's die ik bouw mee te geven.
nog eens edit: ik ben natuurlijk te laat, maar: zolang je bios het ondersteunt kun je booten vanaf een flash card.
Maar wil toch een interne kopen iig.
Weet iemand hoe snel je kan schrijven op een CF 256meg kaartje met USB 2.0?(dus een USB2.0 controler + usb2.0 card reader)