Nieuwe iPod

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:
  • 1.819 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op 03 June 2003 @ 19:54:
vraagje voor ipod owners :
heb al via search gedaan want deze vraag is waarschijnlijk al gesteld:
als men een mix heeft maar met aparte tracks (op een cd lopen die vlot in elkaar)
hoort men dan een pauze tussen de verschillende tracks of niet ?
Bij mn vorige mp3speler was dit wel het geval wat wel tamelijk enerverend is :s
ener·ve·rend (bn.)
1 op de zenuwen werkend => opwindend

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05 09:41
Spider.007 schreef op 09 June 2003 @ 16:37:
[...]

ener·ve·rend (bn.)
1 op de zenuwen werkend => opwindend
:X :P

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bweheheh
ik kick op pauzes :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sommige mp3's als stoppen ineens halverwege als ik ze afspeel op mijn ipod. hoogstwaarschijnlijk is er iets mis met die mp3's maar als ik ze in winamp afspeel doen ze het goed.

herkennen jullie dit? en is er misschien een tooltje om ze te fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
Verwijderd schreef op 10 June 2003 @ 18:55:
sommige mp3's als stoppen ineens halverwege als ik ze afspeel op mijn ipod. hoogstwaarschijnlijk is er iets mis met die mp3's maar als ik ze in winamp afspeel doen ze het goed.

herkennen jullie dit? en is er misschien een tooltje om ze te fixen?
En als je nou de nummers erah haalt en de goede versie er weer op zet?

Het enigste wat ik wel eens heb gehad (2x) is dat hij maar door blijft skippen en alleen ophoud als ik hem reset. Beetje vaag... 8)7

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik moet zeggen dat ik de accu van de nieuwe 15gB toch tegen vind vallen. Bij mij gaat hij echt geen acht uur mee. Maar ik heb het idee dat hij inderdaad niet goed uit gaat. Hebben anderen hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
De iPod gaat nooit helemaal uit voor als je dat bedoelt?

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb vandaag DHL aan de deur gehad, maar ik was net te laat :(

Me Ipod Komt dus morgen :), ik ben em in het totaal dan 1 week kwijt geweest,
toch best redelijk, ook omdat de Pinksterdagen er tussen zaten. :)

kan ik eindelijk gaat genieten van me Ipod :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt erop alsof het een soort slaapstand is. Anderen hadden het hier ook al over bij hun oude iPod. Bij de oude iPod had het leeg gaan van de accu ook iets te maken met een of ander alarm/klokje. Die moest je dan uitzetten. Ik weet niet of dit ook geldt voor de nieuwe iPod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
Er zit een klok in en hij gaat ok nooit helemaal uit want anders kan hij ook niet zo snel aan. ;)
Als je hem dus helemaal uit wilt zetten is de enige manier de batterij leeg maken of los koppelen. Van verdere manieren heb ik nog niet gehoord. :?
En elke keer als de batterij op is vervalt de datum en het klokje dus ik zet hem niet eens meer goed. Misschien inderdaad dat het scheelt. Zowiezo hebben beide iPods 2 weken stand by tijd.

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey trouwens hoe zit het nou met software 1.3 voor WinPods? Ik keek laatst op de apple site maar nog nada nix 1.3..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmz ,ik krijg de mijne nie aan de gang ,heb em eindelijk ,gaat ie allemaal moeilijk lopen doen.
Windows ziet em wel als externe hdd ,maar itunes of ephod zien em niet. ook niet als ik een update geval heb gedaaan ,of een reset. zucht... iemand een oplossing???

oeoeoe ,hij doet t al,woepie ,zomaar opeens ,wazig...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2003 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11-2023
heeft iemand hier ook wel eens problemen met grote .mp3 files (>50 mb) in de nieuwe Ipod? Hij herkent ze dan wel (naam in het scherm), maar speelt ze niet af. Of er komt een rare tijd in te staan en dan speelt ie maar 5 minuten en kapt er dan mee. Dan komt er ook 1/2 te staan in het schermpje.

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb er eentje die het niet doet (op de pc wel) maar de rest doet het wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog nooit problemen gehad met grote mp3's van +50mb. gaat perfect.

ik ben er trouwens ook achter dat als een nummer op mijn ipod halverwege skipt naar het volgende nummer terwijl hij dat niet doet in winamp, dat de mp3 corrupt is. via ashampoo kan je ze repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Dit zal ongetwijfeld ergens te lezen zijn, maar ik kon het zo snel niet vinden... Is er ook Ipod software voor linux?

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja. http://www.ipodlounge.com/ (linkerbalk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
Het is er, meer zelfs dan voor Windows geloof ik, maar het is minder goed te doen als je een Mac Pod hebt. Ik heb dus een Mac Pod en een vriend van mij heeft linux x86 en we hebben wel wat problemen gehad met het filesystem HFS+ op de iPod. Werkt wel maar zeer wisselend in snelheid, misschien dat het daar niet aan ligt. Voor een Win Pod werkt het waarschijnlijk veel makkelijker. :)

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe zit het nou met 1.3? voor windows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
Die bestaat officieel nog niet. Kijk maar op de Apple site! ;)

[ Voor 2% gewijzigd door Sage op 15-06-2003 19:04 . Reden: appel, apple..whatever :P ]

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper
  • Laatst online: 12:30

bebopper

I'm an absolute beginner...

Sage schreef op 15 juni 2003 @ 19:04:
Die bestaat officieel nog niet. Kijk maar op de Apple site! ;)
Officieus dan wel??? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
Naja, ik geloof dat iemand het voor elkaar had gekregen om het zo te maken dat het ook op zijn Win iPod werkte. Maar zowiezo heb je er niks aan, behalve als je AAC wilt gaan gebruiken. Ik heb er alleen maar een kortere battery van gekregen en bovendien kreeg ik ook allemaal vage foutjes zoals het iets te laat de HD opspinnen waardoor er een irritante stilte viel.
1.2.6 is tot nog toe het beste als je geen AAC wilt gaat gebruiken. :P

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-09 19:18

BaRF

bijna kerst

Hoei mn ma vertelde dat apple vandaag voor me heeft gebeld, en morgenvroeg belt die gast terug: een tijd geleden heb ik nl bijna een ipod besteld (toen net die 2e versie uit was) maar dat heb ik toen geannuleerd, en volgens mn ma had die vent nu een hele mooie aanbieding voor me :P we zullen zien :) Als het echt te doen is, bestel ik er een want ik word helemaal GEK van mn NexIIe :(

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Laatst online: 27-07 10:18
Wat is er zo slecht dan aan die NexIIe?

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
iPod software 2.0.1 is te downloaden! Er is nu eindelijk ondersteuning voor USB2 en de bug die er voor zorgde dat R en L werden verwisseld is ook gefixt!

What's new in this version:

-Better support for Asian languages
-Enhanced On-The-Go playlist functionality
-Improved playback performance
-Improved handling of mp3 VBR songs
-Fixed artist sorting
-Improved backlight
-Improved alarm clock
-Fixed left/right channel swapping

New in Windows Update:

-USB2.0 sync
-Support for Audible.com
-Support for multiple iPods on one computer
-Shorter connection times
-Better overall performance.

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
iemand deze ipod software al gedownload? kan iemand uitleggen wat die Enhanced On-The-Go playlist functionality psies doet?

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
Je kan nu (ik heb hem zelf niet onthoud dat) terwijl hij aan het spelen is uit de playlist nummers toevoegen. Nu is het meer een queque list geworden zoals bij WinAmp. :)

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-09 19:18

BaRF

bijna kerst

armageddon_2k1 schreef op 20 juni 2003 @ 08:33:
Wat is er zo slecht dan aan die NexIIe?
nou, om te beginnen (en das ook het ergste probleem): hij slaat soms zonder reden ineens vast (echt minstens 1 of 2 keer per 'gebruiks-sessie') en dat is ie niet gewoon ineens uit of stil ofzo, maar dan locked ie onder het heerlijke geluid van een heeeele harde hoge pieptoon, en om hem dan uit te krijgen, moet je hem uit de beschermhoes halen, batterij klepje er af halen, en met dat klepje de batterij er uit wippen zonder het klepje te breken. Dan is het weer stil... leuk als je op de fiets zit :( Verder tikt ie gewoon heel hard bij het aanzetten (eerst bij starten van liedjes, maar de nieuwe firmware heeft dat gefixed - nouja, verplaatst dus). En voor de rest is ie gewoon niet echt speciaal, maar wel te doen :)

Die lockups zijn bekend bij frontier, maar ze weten niet hoe het komt :( Sandisk, dane-elec, alle merken kaartjes doen het, dus niet alleen mn dane-elec ofzo (wat ik zou verwachten)

En ik wil nu gewoon hdd speler :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sneak[3G] schreef op 21 June 2003 @ 22:18:
iemand deze ipod software al gedownload? kan iemand uitleggen wat die Enhanced On-The-Go playlist functionality psies doet?
Geen bijzondere veranderingen bij Enhanced On-The-Go. Volgens mij is het alleen dat als je bijv. een album toevoegd dat de nummers ook in de juiste volgorde staan, dit was eerst niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Inmiddels is de iTrip gearriveerd en gereviewed:

http://www.ipodlounge.com/reviews_more.php?id=439_0_6_0_M

Al mensen die deze gadget (willen) hebben :?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Voor de mensen die net als ik nogal problemen hadden de 2.0.1 te installeren (grmbll) en reset niet meer helpt.. doe dan het volgende...

reset (menu en play 5 seconden indrukken)
meteen nadat apple-logo verdwijnt zo'n 5 seconden previous en next ingedrukt houden

Zo ziet je PC in elk geval weer een iPod en kun je fijn voor een complete restore gaan.

(misschien voor de hand, maar heb me zelf de tering gezocht)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien een beetje offtopic :) maar wel geinig

Afbeeldingslocatie: http://dorks.be/marv/pa-ipod.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ik ga deze vakantie naar Curaçao en uiteraard op het strand liggen, nou twijfel ik of ik mn iPod moet meenemen want al dat zand lijkt me niet echt goed voor dat ding.

Iemand advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 juni 2003 @ 13:04:
Hey ik ga deze vakantie naar Curaçao en uiteraard op het strand liggen, nou twijfel ik of ik mn iPod moet meenemen want al dat zand lijkt me niet echt goed voor dat ding.

Iemand advies?
Ken jij veel apperaten die wel goed tegen zand kunnen dan? 8)7
Je kan toch een hoesje eromheen doen oid...

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2003 15:30 . Reden: typo's natuurlijk ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 June 2003 @ 15:29:
[...]

Ken jij veel apperaten die wel goed tegen zand kunnen dan? 8)7
Je kan toch een hoesje eromheen doen oid...
Beetje bijdehand ;)

Weet je een goed hoesje dan? Dan hoor ik het graag :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 June 2003 @ 17:23:
[...]

Beetje bijdehand ;)

Weet je een goed hoesje dan? Dan hoor ik het graag :{
mwah valt mee hoor! :)
Jij stelt een hele simpele vraag waar je zelf makkelijk het antwoord op had kunnen vinden.
En ik gaf je dat antwoord. :7
Beetje zovan; het regent buiten maar ik wil naar mijn nieuwe shirt niet nat hebben wat moet ik doen?
oke, misschien een beetje bijdehand, maar het was een inkoppertje })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt gelijk, ik ga ff die hoesjes topics doorlezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris10
  • Laatst online: 18-09-2024
Verwijderd schreef op 26 June 2003 @ 00:38:
Je hebt gelijk, ik ga ff die hoesjes topics doorlezen
Ik weet niet of je de oude of nieuwe Ipod hebt, maar als je de oude hebt en je bent geinteresseerd in een Iskin dan loopt er nu (nog heel even) een IA:

http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=295

Ik verwacht dat ie vandaag gesloten wordt (als er meer dan 10 bestellingen zijn), maar je kan er je voordeel mee doen... :P

Athlon 64 3500+ s939 | MSI K8N Neo2 Platinum S 939 | Tagan 480W | 2 x 512MB G.Skill PC4400 @DDR 550 Dual Channel | 2 x WD 160GB 8MB SATA150 7200RPM @ Raid0 | Sapphire 9800PRO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe zit dat nu met die volume-cap? veel mensen beweren dat dat te laag ligt ?

ook zou de batterij na verloop van tijd snel degraderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die iSKin heb ik zeker niet meer voor 4 Juli in huis dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
Nouja, met die volume heb ik zelf geen last van, maar als het nummer zelf al erg zacht is dan kan hij minder hard ja. Maar dit kan je natuurlijk gewoon bijstellen in de ID3 tag. Als je dan weer het volume op zijn hardste zet in de tag en de iPod ook weer dan weet ik zeker dat er niet veel mensen zijn die lang die koptelefoon ophouden/behouden. ;)

En voor de batterij, hij gaat 1000 ~1500 charges mee en meestal laden mensen hem eens in de 3 dagen op. Dus dat betekend dat je er waarschijnlijk geen last van hebt. Anders kan je voor 50,- een battery replacement kit kopen op verschillende sites. :)

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sage schreef op 27 June 2003 @ 10:23:
Nouja, met die volume heb ik zelf geen last van, maar als het nummer zelf al erg zacht is dan kan hij minder hard ja. Maar dit kan je natuurlijk gewoon bijstellen in de ID3 tag. Als je dan weer het volume op zijn hardste zet in de tag en de iPod ook weer dan weet ik zeker dat er niet veel mensen zijn die lang die koptelefoon ophouden/behouden. ;)

En voor de batterij, hij gaat 1000 ~1500 charges mee en meestal laden mensen hem eens in de 3 dagen op. Dus dat betekend dat je er waarschijnlijk geen last van hebt. Anders kan je voor 50,- een battery replacement kit kopen op verschillende sites. :)
Bedankt voor de info, nog 1 vraagske :

De geluidskwaliteit zou minder dan de Zen zijn. Ik luister veel naar muziek en ik heb een zeer goed gehoor. Vervormingen hoor ik dan ook direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:03

B2

wa' seggie?

Heeft iemand ervaring met het bestellen van een Ipod via de Apple Store voor Onderwijs?
Dat scheelt namelijk 30 euro op een 10GB versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://maccentral.macworld.com/news/2003/06/27/iskin/
http://www.iskin.com/

Zie hier de nieuwe iSkin's voor de 3e generatie iPod's

Apple heeft afgelopen maandag iSight geintroduceerd een Vuurdraad(FW) Camera ter grootte van een AA batterij.
Waar speculeren de Apple geruchten-site's nu mee? iPod +iSight= videocamera, voor Quicktime filmpjes......'t zou toch zo mooi zijn....

http://www.ipodlounge.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb disndag de 24e mijn Ipod 10GB besteld.
Als ik nu de status van mijn order wil bekijken, kan hij er geen vinden. Duurt dat even of is er iets niet doorgekomen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redox
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22-09 08:12

Redox

Motion Design / VFX

dat status checken iis bij mij ook een beetje buggy, maar uiteindelijk kom ik er ook op. Ik vulde trouwens mijn postcode in als 1234AB maar er moet een spatie tussen dus 1234 AB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb al veel gelezen dat er mensen zijn waarvan de batterij van hun ipod g3 al na 3-4 hr leeg is. Is dit door verkeerd gebruik of zij er hier nog mensen die er last van hebben.

die nieuwe hebben maar 8hr, maar als dat een gegarandeerde speelduur is, is het goed.
Maar meestal kloppen die aangegeven tijden totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
Verwijderd schreef op 27 June 2003 @ 13:04:

Bedankt voor de info, nog 1 vraagske :

De geluidskwaliteit zou minder dan de Zen zijn. Ik luister veel naar muziek en ik heb een zeer goed gehoor. Vervormingen hoor ik dan ook direct.
Ik luister zelf ook veel naar muziek en hoor ook redelijk snel vervormingen, maar bij de iPod heb ik alleen nog maar een vervorming gehoord als je een nummer hebt waar de bas al aardig hard is, dat als je dan nog eens 'meer lage tonen' insteld er wel een beetje brakke bas uit komt. Maar dit heb ik nog maar gehad bij een paar nummers waar de bas dus al behoorlijk hard was.

En eigenlijk, de geluidskwaliteit is over het algemeen zeer goed. Als je gewoon je liedjes op een goede bit rate ript en de iPod bijv aansluit op je stereo dan hoor je niet veel verschil met een normale cd.

Kijk ook naar reviews van andere sites, de meeste zijn zeer lovend over de geluidskwaliteit van de iPod. :)

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd, het enigste dat mij nog erg zorgen maakt is de batterij. Er zijn veel mensen die er maar 4hr ipv 8hr uitkrijgen. Ik luister er toch minimum 4hr-6hr naar. Echt wel min. !

kheb zo een goe werk dat ik altijd van mijn muziek kan genieten. ( allé , scheelt nie veel )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

persoonlijk vind ik het volume te stil...

Op vol volume met men HDJ-1000 vind ik het net goed :|

Ik lees in het topic dat wanneer ik het volume in de tag op het hoogste zet het volume normaal meer dan luid genoeg zou moeten zijn.

Ik vind die optie echter niet terug in musicmatch ik kan enkel selecteren voor prepared of not prepared

iemand een idee ? is er geen crack voor de volume beperking ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-09 19:09

chem

Reist de wereld rond

Topicstarter
Ik kan iig melden dat Brasso echt geweldig werkt om krassen te verwijderen. het scherm is nu 'visueel' krasvrij (de krassen die brasso maakt zijn ZO klein dat je ze alleen ziet met tegenlicht, wat al beter is dan de krassenboel van een tijd in je zak houden).

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
Ik heb echt heel veel gezeik met v 2.01. Heb hem nu in diskmode nadat ie echt niets meer wilde doen. Het lijkt er op dat ie het weer doet nu, maar heb dus wel dat herstel moeten doen. Is er hier iemand die het gelukt is zonder opnieuw format te doen?
(weet iemand overigens het verschil tussen de monster earsplitter en de gewone earsplitter)

[ Voor 16% gewijzigd door Sneak[3G] op 02-07-2003 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
Verwijderd schreef op 01 July 2003 @ 21:56:
persoonlijk vind ik het volume te stil...

Op vol volume met men HDJ-1000 vind ik het net goed :|

Ik lees in het topic dat wanneer ik het volume in de tag op het hoogste zet het volume normaal meer dan luid genoeg zou moeten zijn.

Ik vind die optie echter niet terug in musicmatch ik kan enkel selecteren voor prepared of not prepared

iemand een idee ? is er geen crack voor de volume beperking ?
Ik heb thuis alleen een Mac en zet het volume altijd hoger in iTunes of SoundJam. Ik denk dat je het ook wel in WinAmp kan veranderen. Zowiezo is MusicMatch niet aan te raden om je mp3 bestanden mee te beheren en te syncen met je iPod. Je kan beter EphPod gebruiken. Wat overigens ook niet echt geweldig is, maar al wel stukken beter. ;)

[ Voor 1% gewijzigd door Sage op 02-07-2003 14:05 . Reden: waarvoor zit een smilie altijd op een regel lager?! ]

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zien er leuk uit die nieuwe skins!
Maar uh, is dik 60 piek nou veel voor zo'n hoesje of ligt het nou aan mij??? :|

edit: en dan komt er ook nog is 16 dollar bij voor verzenden...
pfff.. ik wil graag zo'n mooie skin maar wacht wel tot ik hem hier in nederland voor een beetje normaal bedrag kan bestellen... 8)7

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2003 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welk programma is het makkelijkst om mijn muziek mee op mijn Ipod te zetten?
Musicmatch is crap en EphPod vind ik ook niet veel beter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 juli 2003 @ 19:51:
Welk programma is het makkelijkst om mijn muziek mee op mijn Ipod te zetten?
Musicmatch is crap en EphPod vind ik ook niet veel beter..
Er is nog zoiets als Xplay www.mediafour.com

Maar mag ik misschien weten waarom je ephpod niet lekker vindt? want ik vind het juist wel het lekkerste programma voor me iPod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak[3G]
wat is er zo fijn aan Xplay wat Ehpod niet kan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
Ik vind EphPod een beetje onduidelijk met de transfers. Ik heb het nog maar een paar keer gebruikt maar in die paar keer heb ik bijvoorbeeld 90 nummers dezelfde artist en title gegeven omdat ik niks snapte van dat schermpje waar ze iets vragen, ik ken het niet eens meer, maar in ieder geval kwam het er op neer dat hij bij elk nummer ging vragen wat ik voor naam er bij wou hebben. :? Dus ik de eerste 20 nog doen. Daarna had ik wel gehad en heb ik gewoon enter ingedrukt tot hij klaar was.
Het geheel voelt ook niet zo lekker aan, ik ben iTunes gewent en daar is het alleen drag 'n drop en klaar. Als ik dan EphPod gebruik heb ik altijd zoiets van....errrr....musicmatch is nog slechter? :P

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sage schreef op 03 July 2003 @ 11:44:
Ik vind EphPod een beetje onduidelijk met de transfers. Ik heb het nog maar een paar keer gebruikt maar in die paar keer heb ik bijvoorbeeld 90 nummers dezelfde artist en title gegeven omdat ik niks snapte van dat schermpje waar ze iets vragen, ik ken het niet eens meer, maar in ieder geval kwam het er op neer dat hij bij elk nummer ging vragen wat ik voor naam er bij wou hebben. :? Dus ik de eerste 20 nog doen. Daarna had ik wel gehad en heb ik gewoon enter ingedrukt tot hij klaar was.
Het geheel voelt ook niet zo lekker aan, ik ben iTunes gewent en daar is het alleen drag 'n drop en klaar. Als ik dan EphPod gebruik heb ik altijd zoiets van....errrr....musicmatch is nog slechter? :P
gelukkig komt er dan voor jou binnenkort een iTunes voor windows :D ik wil dat ook wel gaan gebruiken eigenlijk... zag er wel smooth uit in de Apple winkel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu al een paar uur muziek op mijn iPod aan het zetten. Het gaat ongelooflijk traag.
Kan iemand me vertellen wat ik fout doe??
Ik heb zo'n 250 nummers in de media library gezet(Musicmatch).
De tags van alle nummers opgezocht. En toen op sync gedrukt.
En nu is hij al van voor 6 uur bezig en op ongeveer 3/4 :S
Ik gebruik trouwens FireWire.
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6 uurrr!!!! :D
Wow...
Gaat bij mij ook niet super snel maar 6 uur dan gaat er iets niet goed volgens mij... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei! Hij is klaar! Eindelijk!
Maar kan iemand tips geven hoe ik het moet instellen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij hier nou overtuigen waarom ik de nieuwe 10 GB iPod zou kopen ipv de Creative Zen 20 GB?! (qua prijs verschillen deze twee vrijwel niets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:46

Tarin

Just plain weird.

Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 13:12:
Kan iemand mij hier nou overtuigen waarom ik de nieuwe 10 GB iPod zou kopen ipv de Creative Zen 20 GB?! (qua prijs verschillen deze twee vrijwel niets)
• De iPod is lichter (scheelt best veel) en kleiner (scheelt een beetje)
• Die 10GB.. tja.. ik heb er momenteel 850 nummers op staan (zelf geript/encoded met EAC en LAME op 192 kbit) en nog 3.4 GB over.. ik mis het niet echt. Op zich zou ik het wel vol krijgen denk ik uiteindelijk, maar ik vond het niet zo'n schokkend verschil.
• De iPod wordt in win2k en winXP (in ieder geval) zonder extra software herkend als fiwi-hdd.
• De iPod is veeeeeeeel mooier ;)

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

simpele vraag :)

-> Waar kan ik in ephod en/of musicmatch het volume van mp3's instellen, zodat deze luider af te spelen zijn op men ipod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
Tarin schreef op 04 July 2003 @ 13:21:
[...]

• De iPod is lichter (scheelt best veel) en kleiner (scheelt een beetje)
• Die 10GB.. tja.. ik heb er momenteel 850 nummers op staan (zelf geript/encoded met EAC en LAME op 192 kbit) en nog 3.4 GB over.. ik mis het niet echt. Op zich zou ik het wel vol krijgen denk ik uiteindelijk, maar ik vond het niet zo'n schokkend verschil.
• De iPod wordt in win2k en winXP (in ieder geval) zonder extra software herkend als fiwi-hdd.
• De iPod is veeeeeeeel mooier ;)
En dat je meer dan genoeg HD ruimte hebt kan ik zeker onderstrepen! Ik dacht eerst ook van 'O, dat heb ik in een weekje wel bij elkaar'. Nou ik ben nu 3 maanden verder en heb er 920 nummers op staan waaronder een compleet album in AIFF en ik heb nu nog iets van 4Gb over.
Als je eenmaal iets gaat overzetten/syncen naar een of ander audio apparaat dan kom je er achter hoeveel onzin muziek je eigenlijk wel niet op je computer hebt staan. :P

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sage schreef op 04 July 2003 @ 15:02:
[...]

En dat je meer dan genoeg HD ruimte hebt kan ik zeker onderstrepen! Ik dacht eerst ook van 'O, dat heb ik in een weekje wel bij elkaar'. Nou ik ben nu 3 maanden verder en heb er 920 nummers op staan waaronder een compleet album in AIFF en ik heb nu nog iets van 4Gb over.
Als je eenmaal iets gaat overzetten/syncen naar een of ander audio apparaat dan kom je er achter hoeveel onzin muziek je eigenlijk wel niet op je computer hebt staan. :P
Ik ben overtuigd :7 Dan gaan we maar ff sparen voor die iPod :P Ik heb nu een minidisk speler, op zich ook wel lekker klein en met lange speeltijd, maar al die minidisks meezeulen is ook niet echt relaxed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan je met ephod meerdere folders tegelijk naar je ipod copieeren???
Want ik kan maar 1 folder per keer, is best irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 19:08:
hoe kan je met ephod meerdere folders tegelijk naar je ipod copieeren???
Want ik kan maar 1 folder per keer, is best irritant.
Ik mik altijd alle mappen die ik wil kopieren in 1 map, en die zet ik er dan op met 'copy directory' (oid). Dat werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
Hoe kan je met EphPod eigenlijk playlisten maken en kopieren?
Moeilijk programma. ;) :P

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Ik selecteer gewoon de nummers die ik in de playlist wil hebben (control is handig), en daarna kan je rechstklikken en 'create playlist from selected' doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper
  • Laatst online: 12:30

bebopper

I'm an absolute beginner...

Sage schreef op 05 July 2003 @ 12:45:
Hoe kan je met EphPod eigenlijk playlisten maken en kopieren?
Moeilijk programma. ;) :P
Gewoon lekker playlists maken in winamp en die importeren via EphPod, veel makkelijker. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
bebopper schreef op 09 July 2003 @ 16:01:
Gewoon lekker playlists maken in winamp en die importeren via EphPod, veel makkelijker. :9
Das inderdaad makkelijker, bij EphPod werd het een beetje onoverzichtelijk. :)

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Laatst online: 21-09 21:02

Mystikal

It never hurts to help!

Ik heb even wat zoekwerk gedaan, maar ik kon het niet al te snel vinden (en om nu al die bladzijden te gaan doornemen in de baas zijn tijd... :+).
Ik zit er over te denken om een ipod vanuit amerika over te laten komen.
Nu kan ik de batterij opladen via usb, maar er wordt ook een adapter bijgeleverd.
In hoeverre heb ik een andere adapter nodig, omdat ze daar met 110V zitten.
Of maakt dat voor die adapter niets uit en kan hij beide aan 110 en 220?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem

chem

Reist de wereld rond

Topicstarter
De adapters zijn zowel 110 als 220v, maar je moet wel een andere stekker ervoor hebben - een travel kit met de juiste stekker kost iets van 40 euro oid meen ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
En anders word er even een thread van 1 jaar oud omhoog geschopt? :P
Er is ook nog het "Grote oude/nieuwe iPod Topic". Misschien dat je de vraag daar makkelijker kan vinden in de startpost. ;)

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Laatst online: 21-09 21:02

Mystikal

It never hurts to help!

Sage schreef op 28 juni 2004 @ 12:56:
En anders word er even een thread van 1 jaar oud omhoog geschopt? :P
Er is ook nog het "Grote oude/nieuwe iPod Topic". Misschien dat je de vraag daar makkelijker kan vinden in de startpost. ;)
Oh f#ck, heb ik niet gezien... Sorry daarvoor. Nu is het wel zeker dat de verwarring NOG groter wordt....
chem schreef op 28 juni 2004 @ 10:04:
De adapters zijn zowel 110 als 220v, maar je moet wel een andere stekker ervoor hebben - een travel kit met de juiste stekker kost iets van 40 euro oid meen ik.
Okay bedankt voor de info... zo'n stekker moet ook goedkoper kunnen volgens mij. Ik heb wel zo'n travelkit, maar die is natuurlijk net andersom...

[ Voor 36% gewijzigd door Mystikal op 28-06-2004 13:34 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:55

sjaakaq

It might get loud

Ik gelijk hierheen, denkend dat de iPod 4th gen. er is....is t een topic van een jaar oud :X

Nou ja, m'n hart is iig nog stabiel ;)

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Is het bij de Ipod mogelijk om mp3's van de ipod terug te kopieren naar de computer?

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notgib
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 15:07

notgib

ach, wat zal ik zeggen

Eastman schreef op 20 juli 2004 @ 14:19:
Is het bij de Ipod mogelijk om mp3's van de ipod terug te kopieren naar de computer?
Ja dat kan wel. Officieel is het afgeschermd maar het moet kunnen. Alle muziekfiles zitten in een verborgen map namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
notgib schreef op 20 juli 2004 @ 14:23:
[...]

Ja dat kan wel. Officieel is het afgeschermd maar het moet kunnen. Alle muziekfiles zitten in een verborgen map namelijk.
De bestanden worden dus niet gecodeerd of gemuteerd op de hdd gezet....

Ik had namelijk een mp3 speler van panasonic, daar kreeg ik een programma bij die alle bestanden omzette in een vaag onbekend bestand. Daardoor kon je ze niet meer gebruiken, ookal haalde je ze terug naar je hdd

edit:

kunnen mp3 bestanden die rechtstreeks op de hdd zijn gezet, ook worden afgespeelt? dus niet via itune

[ Voor 10% gewijzigd door Eastman op 20-07-2004 14:27 ]

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem

chem

Reist de wereld rond

Topicstarter
Dit topic is uit juli 2003... verder is het een enorm suffe vraag die je overal terug kan vinden.

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste

Dit topic is gesloten.