Nieuwe iPod

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste
Acties:
  • 1.822 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-09 19:46
Waslijn schreef op 12 mei 2003 @ 23:41:
[...]
:+ , ik kan hem ook nog niet traceren. Maar dit heb ik wel vaker gehad. Kon ik het pakketje pas traceren, nadat hij bezorgd was :? Ik heb dus nog goede hoop......
Hehe, er komt schot in de zaak:
- Niet voorgemelde zending geaccepteerd door TPG Post 12-05-2003 Dordrecht-Pieter Zeemanwg , intern transport pakketten
- Zending in sorteerproces 13-05-2003 Zwolle-Nipkowstr , intern transport pakketten
- Zending wordt afgeleverd 13-05-2003 Arnhem-Malburgse Sluis , pakkettendistributie

Ik lig al klaar om hem op te vangen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een onzin van dixons..
gaan ze de prijs van de 'oue' dan wel omlaag gooien?
in wat voor winkels kan je m dan wel 'live' kopen? (er staan alleen maar dixons's bij mij in de buurt, als ik op apple.com/nl zoek naar verkooppunten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

De oude werd oa. verkocht bij de Bijenkorf toch? Misschien moet je daar eens kijken. Al kan ik me goed voorstellen dat ze de distributiekanalen in Europa nog niet helemaal gevuld hebben.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 mei 2003 @ 08:40:
[...]

Nou dat lijkt er wel op! Mine is "being assembled" now! d.m.v. je webbestelnummer en je postcode kan je checken hoe het ermee staat.
Maar als je volledig mag geloven wat er op die website staat kost het apple al meer dan 5 dagen om zo'n ding in elkaar te zetten :+
Vind het maar bullshit...
Ipv dat ze als ze iets lanceren nou gewoon zorgen dat ze er 20.000 van elk hebben liggen...
En dat ze bijv. op de dag dat ze gelanceerd worden al bij de distributie/winkels liggen..
Nu is het van we lanceren iets, iedereen lekker maken... en vervolgens duurt het nog minstens een maand ofzo voor je er een in je handen hebt! :/

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2003 13:50 . Reden: 0 erbij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seef
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-11-2024

seef

Duizend

Binnen!! Laden...

Leuke verpakking by the way.

[ Voor 49% gewijzigd door seef op 13-05-2003 13:52 ]

Een heel groot en stoer systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn die iSkins er eigenlijk al voor de nieuwe iPod's? Ik heb wel even gekeken op een aantal sites, maar ze kon niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Verwijderd schreef op 13 May 2003 @ 14:15:
Zijn die iSkins er eigenlijk al voor de nieuwe iPod's? Ik heb wel even gekeken op een aantal sites, maar ze kon niet vinden.
Van de iSkins website:

[ Voor 15% gewijzigd door Zpottr op 13-05-2003 14:26 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je. Ik heb er idd overheen gekeken.
Staat er ook niet echt groot. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is nou al iemand die die nieuwe heeft????
want k heb de 15gig bij ssc bestelt ,maar zit al weer een tijdje te wachten op da ding....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[misschien wel offtopic]
een meid die cases modt en een nieuwe ipod heeft.. >>sexy!
[/misschien wel offtopic]

volgens mij zijn er alleen imported nieuwe ipods, of zijn er al
tweakers die um van de applestore (..of ssc) ontvangen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 May 2003 @ 16:45:
is nou al iemand die die nieuwe heeft????
want k heb de 15gig bij ssc bestelt ,maar zit al weer een tijdje te wachten op da ding....
Alle nieuwe iPods + alle nieuwe accessoires worden rond 20 mei verwacht.

Met vriendelijke groet,

Willem-Jan de Graaf
Software Service Center Nederland
Dat duurt nog wel een tijdje dus... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ,ik net ook meeltje gehad ,ong 15-20 mei ,zucht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach via appel gaat het (helaas) ook niet veel sneller... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
Nou heb sinds gisteren mijn nieuwe 'oude' 10GB ipod binnen. En mijn eerste indruk is echt wooow :9~ . Die jongens van Apple weten wel wat product design is.

Even een paar fototjes van de iPod.

Afbeeldingslocatie: http://www.mk-it.nl/ipod/1.JPG
Wat een verpakking...
Afbeeldingslocatie: http://www.mk-it.nl/ipod/2.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.mk-it.nl/ipod/3.JPG
De spanning stijgt...
Afbeeldingslocatie: http://www.mk-it.nl/ipod/4.JPG
Tada...
Afbeeldingslocatie: http://www.mk-it.nl/ipod/5.JPG
De iPod...
Afbeeldingslocatie: http://www.mk-it.nl/ipod/6.JPG
De digicam...
Afbeeldingslocatie: http://www.mk-it.nl/ipod/7.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.mk-it.nl/ipod/8.JPG
Alle accesoires...

Het enige dat me is opgevallen is dat er wel wat meer bas in dat ding had mogen zitten. Als je de EQ op 'bass booster' zet dan gaat het geluid vaak kraken, dit ligt niet aan de koptelefoon, maar aan de iPod zelf.

[ Voor 6% gewijzigd door waslijn op 14-05-2003 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koos.d
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06:49
Waslijn schreef op 14 mei 2003 @ 09:03:
*knip*

Het enige dat me is opgevallen is dat er wel wat meer bas in dat ding had mogen zitten. Als je de EQ op 'bass booster' zet dan gaat het geluid vaak kraken, dit ligt niet aan de koptelefoon, maar aan de iPod zelf.
Ik merkte dit ook, ik heb de EQ toen op Rock gezet en deze oordopjes gekocht:
Afbeeldingslocatie: http://www.dixons.nl/Store/images/products/7037483F.gif
(Sony MDR-ED21LP)
Nu zit er voormij voldoende bass in... ;)

[ Voor 4% gewijzigd door koos.d op 14-05-2003 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hee mooie foto's! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-edit

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2003 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05 09:41
Ik heb dat gekraak dus nooit! Misschien dat ik mazzel heb gehad of gewoon doof ben. Wat over het algemeen niet zo is. :P
Maar het klinkt al stukken beter als de oordopjes goed in je oren zitten, dus bijvoorbeeld als je ze in je oor drukt en zo houd. Dan klinkt het al stukken meer bas. Met de bijgeleverde schuimdopjes blijven ze nog beter zitten trouwens! ;)

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brouwerpower
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-09 20:14
Waar worden eigenlijk de oude Ipod's nog verkocht? Misschien ben ik wel geïnteresseerd in eentje >:)
Over die oordopjes: mij was verteld dat die apple dingen best wel goed waren. Er zit een een of andere natuurlijke magneet in die ervoor zorgt dat er goed geluid uit komt ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brouwerpower schreef op 14 May 2003 @ 17:39:
Waar worden eigenlijk de oude Ipod's nog verkocht? Misschien ben ik wel geïnteresseerd in eentje >:)
Over die oordopjes: mij was verteld dat die apple dingen best wel goed waren. Er zit een een of andere natuurlijke magneet in die ervoor zorgt dat er goed geluid uit komt ofzo.
je bent veel te laat voor een oude. Die oordopjes zijn prima voor mij. Ik vind ze ook wel apart zo met dat wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
furean schreef op 14 May 2003 @ 16:28:
Ik heb dat gekraak dus nooit! Misschien dat ik mazzel heb gehad of gewoon doof ben. Wat over het algemeen niet zo is. :P
Maar het klinkt al stukken beter als de oordopjes goed in je oren zitten, dus bijvoorbeeld als je ze in je oor drukt en zo houd. Dan klinkt het al stukken meer bas. Met de bijgeleverde schuimdopjes blijven ze nog beter zitten trouwens! ;)
Ik heb het niet met alle nummers, maar met nummers waar een bepaald type bas in zit wordt het geluid duidelijk vervormd. Maar over het algemeen ben ik zeer tevreden met de geluidskwaliteit van de iPod. Geluid is zeer zuiver te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
Ik vind zelf dat er ook te weinig bas uit komt hoor maar ze geven gewoon een te mooi zuiver geluid om ze te wisselen voor Sony's, Senneheisers, Koss' of weet ik veel wat met meer bas erin. Ik ben nog nooit oordopjes tegen gekomen met deze helderheid eerlijk gezegt. Klote alleen dus dat sommige nummers meer bas nodig hebben voor het 'extra' effect. Dan maar even vast houden die dingen. :P

Trouwens is het jullie ook opgevallen dat bij 1.3 de buffer niet helemaal goed gebruikt wordt? Net alsof hij iets te laat weer volgepompt word met data. Dit is goed te horen met AIFF'jes. Als hij gewoon stil ligt op mijn bureau dan slaat hij over tot dat de buffer weer vol zit. Ook gaan de batterijen minder lang mee. Ik zit er sterk over te denken om 1.2.6 weer erop te zetten want ik heb toch geen AAC en die verandering van dat menutje is alleen maar vervelend.

[ Voor 44% gewijzigd door Sage op 14-05-2003 21:05 . Reden: extra alinea... ]

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seef

seef

Duizend

Ik heb de Sony MDR G73SP (afbeelding = G73LP).
Afbeeldingslocatie: http://www.sonystyle.com/intershoproot/eCS/Store/en/imagesProducts/250x250/MDRG73LP.jpg
Deze zit niet alleen erg lekker en stabiel, maar klinkt op de iPod heerlijk! De iPod dopjes vond ik niet zo lekker zitten en miste een juiste verdeling lage tonen/hoge tonen. Enige nadeel vond ik de prijs: E 42,-

[ Voor 56% gewijzigd door seef op 14-05-2003 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whooo, mijn nieuwe 15gig Ipod is net vers van de pers in een doosje gestopt en onderweg naar mijn adres!! nou wordt het natuurlijk continu mijn trackingnummer invoeren om te checken waar het speeltje uithangt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang heeft het geduurd voordat hij 'in een doosje gestopt' werd. Ik heb drie dagen geleden de 15gig besteld op de applesite. Alleen kreeg ik vandaag te zien dat mijn aanvraag nog in behandeling is. Ben dus benieuwd of ze het binnen de 10 dagen gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
De 5gb ipod kost nu 299 en de 10gb ipod 399 bij dixons.. is dat zon nieuwe of oude versie?

is ie nog ergens goedkoper te verkrijgen?? wil graag de 10gb denk ik want die had behalve de extra ruimte nog meer voordelen tegenover de 5gb toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 24-09 20:19

NoTimeRemains

I know

afstandsbediening en tasje :?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 May 2003 @ 13:39:
Hoe lang heeft het geduurd voordat hij 'in een doosje gestopt' werd. Ik heb drie dagen geleden de 15gig besteld op de applesite. Alleen kreeg ik vandaag te zien dat mijn aanvraag nog in behandeling is. Ben dus benieuwd of ze het binnen de 10 dagen gaan halen.
Vrijdag 2 mei besteld,
Dinsdag 6 mei was het geld overgemaakt,
Donderdag 8 mei geregistreerd als betaald
Donderdag 15 mei (vandaag) een e-mail van Apple dat het ding verzonden is

Ik ben alleen benieuwd waar het ding helemaal vandaan moet komen binnen 24 krijg ik te zien waar het pakje is wia de website van het transportbedrijf.
Ik geloof dat levering 3 tot 5 dagen duurde na verzending dus ik verwacht hem de 19e of 20e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik nou de enige die vind dat het zo achterlijk lang duurt voordat je een ipod via appel binnen hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:51

chem

Reist de wereld rond

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 mei 2003 @ 14:33:
Ben ik nou de enige die vind dat het zo achterlijk lang duurt voordat je een ipod via appel binnen hebt?
3-5 dagen is normaal, maar er zijn achterlijk veel iPods wereldwijd besteld; dus een kleine achterstand is niet vreemd, maar wel vervelend lijkt me.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
HIValicious schreef op 15 May 2003 @ 13:53:
afstandsbediening en tasje :?
toch ook dockingstation en andere bediening of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaja, 11 mei de 15 gb bij apple besteld, en zie nu op de site dat ie verzonden is, nu maar track en tracen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 mei 2003 @ 14:40:
jaja, 11 mei de 15 gb bij apple besteld, en zie nu op de site dat ie verzonden is, nu maar track en tracen!
Heb je ook een mailtje gehad dan dattie verstuurd was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal niet zeggen dat ik het niet lang vind duren. maar toch...
ze zeggen dat levering 8 tot 10 dagen in beslag neemt.
Vanaf dat het geld binnen was zijn er slechts 7 dagen verstreken.
wel beschouwd apple het apparaatje nu al als geleverd! bij de orderbevestiging stond dat dat het verzenden 3 tot 5 dagen in beslag nam. ik ben benieuwd.
Tot nu toe liggen ze voor op schema. :/
Tussen het invullen van het bestelformuliertje tot aan de daadwerkelijke levering zal echter 3,5e week zitten. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen met de oude iPod, ook last met dat bijgeleverde hoesje? Het is opzich wel handig maar het maakt krassen op de achterkant :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 May 2003 @ 14:40:
Hmmz dan mogen ze mijn nieuwe 30GB iPod ook wel es gaan versturen...6 mei besteld, vandaag staat ie nog steeds op Being Assembled :( Wat duurt dat lang als je dr op wacht ;( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YES! Er staat dattie geshipped is!!!! _/-\o_
(9 mei gebeld - 30 GIG)

Nou hopen dat dat niet nog is 4 of 5 dagen gaat duren!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 May 2003 @ 14:46:
[...]

Heb je ook een mailtje gehad dan dattie verstuurd was?
yesss nu ook een mailtje, je kan op de site kijken bij track en trace, dan kun je je podje volgen (wist je waarschijnlijk al :P)

ben benieuwd hoelang nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 May 2003 @ 16:15:
YES! Er staat dattie geshipped is!!!! _/-\o_
(9 mei gebeld - 30 GIG)

Nou hopen dat dat niet nog is 4 of 5 dagen gaat duren!! :+
hmmz ik had toch echt eerder besteld :( ;)
nahja nog maar wachten dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
Verwijderd schreef op 15 May 2003 @ 15:34:
Hey mensen met de oude iPod, ook last met dat bijgeleverde hoesje? Het is opzich wel handig maar het maakt krassen op de achterkant :{
Oh is dat zo, zal er even op letten, want die van mij verkeerd nog in nieuwstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
Je moet het hoesje gewoon bijtijds even schoonmaken, aangezien deze natuurlijk ook vies kan worden met zandkorrels, of weet ik veel wat er allemaal in broek- en jas- zakken zit. Had ik zelf ook last van. Naar het strand geweest, iPod goed schoongemaakt van zand, doe ik hem in dat hoesje zitten er allemaal kleine krasjes op! :(

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waslijn schreef op 15 May 2003 @ 17:57:
[...]
Oh is dat zo, zal er even op letten, want die van mij verkeerd nog in nieuwstaat.
Die van mij zitten nu een paar minimale krasjes op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
AHHHH dat hoesje dat erbij zit maakt verticale strepen op mijn iPod :( en ik heb mijn iPod er toch maar 3 keer in gedaan ofzo om te kijken hoe het eruit zag enzo :( Ik heb het niet eerder gezien omdat de achterkant eigenlijk helemaal vol zit van de vingerafdrukken.

Toch goed om te weten dat ik dat lelijke hoesje toch maar nooit meer moet gaan gebruiken. Ik doe mijn iPod nu tijdelijk in het grijze tasje dat er ook bijzit. Mijn minidiscspeler is op die manier heel mooi gebleven totdat ik hem te oud vond :)

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:53

Tarin

Just plain weird.

Ik had hem altijd in het zwarte hoesje, en dat weer in het grijze tasje.
Sinds ik de iSkin heb, zit hij altijd in de iSkin, en dan in het grijze tasje.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kiddyl schreef op 15 May 2003 @ 21:30:
Ik doe mijn iPod nu tijdelijk in het grijze tasje dat er ook bijzit. Mijn minidiscspeler is op die manier heel mooi gebleven totdat ik hem te oud vond :)
Wat voor grijs tasje is dat dan?
heb je een foto? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Afbeeldingslocatie: http://www.whiningdog.net/Reviews/Apple/20021006-iPod10GB/casebag.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.whiningdog.net/Reviews/Apple/20021006-iPod10GB/bag.jpg Klikbaar

[ Voor 31% gewijzigd door Zpottr op 15-05-2003 23:33 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Yep, dat is het tasje :)

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 mei 2003 @ 17:17:
[...]

hmmz ik had toch echt eerder besteld :( ;)
nahja nog maar wachten dan :D
ja ik ook ,en heb em gvd nog steeds nie ,zucht....
nognie eens bericht gehad dattie onderweg is....heb em alleen wel bij ssc bestelt ipv bij apple....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hee Zpottr thnx voor de foto's! :)
Verwijderd schreef op 16 May 2003 @ 00:36:
[...]
ja ik ook ,en heb em gvd nog steeds nie ,zucht....
nognie eens bericht gehad dattie onderweg is....heb em alleen wel bij ssc bestelt ipv bij apple....
Ja maar daar komen ze waarschijnlijk pas rond de 20ste binnen.
Dat mailde een van hun medewerkers, zie stukkie terug in dit topic. :)
Dan hooop ik die van mij al binnen te hebben ;)
Moet alleen nog een firewirekaartje scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
Ik gebruik ephpod voor het beheren van mijn mp3 collectie op mijn iPod. Dus ik dacht dat ik Muscimatch van de PC kon verwijderen. Echter nu Musicmatch eraf is, wordt de iPod niet langer herkend als HD in windows. Weet iemand wat Musicmatch heeft uitgespookt, waardoor mijn iPod niet langer herkent wordt? Zodra ik MM er weer opzet, werkt allees weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd dat ze geen centraal Europees distributie centrum hebben oid bij apple, die dingen komen helemaal uit Taiwan overgevlogen!

Zie Track & Trace:

16 may 03 65 95 custom cleared (export) Apple; Taiwan 23 apr 03
15 may 03 30 60 departed from product source KN Taipei 21 may 03
15 may 03 00 05 Data received from supplier Apple; Taiwan 21 may 03
16 apr 03 32 15 flight assigned KN Taiwan 23 apr 03

dan gaat het nog wel even duren ja...

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2003 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
Ze worden daar geassembleerd en gelijk rechtstreeks doorgezonden. Had ik ergens gelezen toen ze net nieuw waren. :)

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij staat er nu dat hij woendag 21 bezorgd moeten worden (eta.)
9 mei besteld. :)

sja.. geduld is een schone zaak... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Als het goed is krijg ik hem zometeen :),

de oude Ipod, 10 GB windows Versie :)

ik kan niet wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 May 2003 @ 01:12:
hee Zpottr thnx voor de foto's! :)

[...]

Ja maar daar komen ze waarschijnlijk pas rond de 20ste binnen.
Dat mailde een van hun medewerkers, zie stukkie terug in dit topic. :)
Dan hooop ik die van mij al binnen te hebben ;)
Moet alleen nog een firewirekaartje scoren.
janou ,bij mij wast tussen 15 en 20 mei ,mrjah ,tzal wel ,moe ook nog een fijahwijah kaart hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit staat er bij mij!
16 may 03 65 95 custom cleared (export) Apple; Taiwan 02 may 03
27 apr 03 32 15 flight assigned KN Taiwan 02 may 03

beetje vreemd ETA (zal wel iets van Estimated Time of Arrival zijn) 02 may 03 :?

zal wel een vautje zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
AMD_er schreef op 16 May 2003 @ 16:11:
Als het goed is krijg ik hem zometeen :),

de oude Ipod, 10 GB windows Versie :)

ik kan niet wachten :D
hoe duur? ik wil er ook 1!! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat grijze hoesje ziet er trouwens niet echt sterk uit. Is ie al kapot bij iemand?>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GUBO
  • Laatst online: 30-03 18:02

GUBO

Jij hier ?

Weet iemand of de Ipod nog ergens voordeliger te koop is dan op apple.nl ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seef

seef

Duizend

Waslijn schreef op 16 mei 2003 @ 11:48:
Ik gebruik ephpod voor het beheren van mijn mp3 collectie op mijn iPod. Dus ik dacht dat ik Muscimatch van de PC kon verwijderen. Echter nu Musicmatch eraf is, wordt de iPod niet langer herkend als HD in windows. Weet iemand wat Musicmatch heeft uitgespookt, waardoor mijn iPod niet langer herkent wordt? Zodra ik MM er weer opzet, werkt allees weer.
Op www.ephpod.com staat een link naar je oplossing. Zo heb ik gemakkelijk dat kl*te musicmatch eraf gekregen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

seef schreef op 17 mei 2003 @ 14:46:
[...]

Op www.ephpod.com staat een link naar je oplossing. Zo heb ik gemakkelijk dat kl*te musicmatch eraf gekregen!
Ik heb MM niet eens geinstalleerd. Ben meteen met EPHpod begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 May 2003 @ 12:03:
Dat grijze hoesje ziet er trouwens niet echt sterk uit. Is ie al kapot bij iemand?>
Nee.. ding is echt stevig hoor :), maak je maar geen zorgen. Zwarte (meer vaste) hoesje gebruik ik bijna nooit, is veel te groot (met riem-clip.. onhandig)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seef

seef

Duizend

GUBO schreef op 17 mei 2003 @ 12:49:
Weet iemand of de Ipod nog ergens voordeliger te koop is dan op apple.nl ?
Weleens van de Tweakers.net pricewatch gehoord?

Nee?

Ga je schamen!!

En surf vervolgens naar www.tweakers.net/pricewatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb em dus...

check:
[rml][ Ipod] Muziek uploaden gaat niet...[/rml]

niet veel positiefs....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
Weet iemand waar je in NL handige cases voor je iPod kan krijgen zoals de iSee en iSkin? Die dingen vanuit de VS bestellen is zo verschikkelijk duur.

Edit: Na veel zoeken kwam ik hier: http://www.atstore.nl/ daar verkopen ze voor 34 euro incl verzenden de iSkin, maar dat vind ik nog steeds een beetje duur voor een stukje plastic.

[ Voor 39% gewijzigd door waslijn op 18-05-2003 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waslijn schreef op 18 May 2003 @ 18:01:
Weet iemand waar je in NL handige cases voor je iPod kan krijgen zoals de iSee en iSkin? Die dingen vanuit de VS bestellen is zo verschikkelijk duur.

Edit: Na veel zoeken kwam ik hier: http://www.atstore.nl/ daar verkopen ze voor 34 euro incl verzenden de iSkin, maar dat vind ik nog steeds een beetje duur voor een stukje plastic.
Dat is geloof ik zon beetje de prijs voor zo'n ding. Zo duur zijn ze in de VS ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
Verwijderd schreef op 18 May 2003 @ 19:21:
[...]

Dat is geloof ik zon beetje de prijs voor zo'n ding. Zo duur zijn ze in de VS ook.
In de VS zijn die dingen $19,95 en dat is 17,50 euro, maarja daar komen ook verzendkosten op. Ik denk dat ik maar eens ga informeren of er iets met familie in de VS geregeld kan worden.

Trouwens ik zie net op www.cyberport.de een leuke aanbieding/loterij

Een nieuwe 10GB ipod+ nieuwe cd madonna + Koss 'The New Plug' koptelefoon voor 99euro. Er worden er 55 verloot.

[ Voor 3% gewijzigd door waslijn op 18-05-2003 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GUBO
  • Laatst online: 30-03 18:02

GUBO

Jij hier ?

seef schreef op 18 mei 2003 @ 17:23:
[...]

Weleens van de Tweakers.net pricewatch gehoord?

Nee?

Ga je schamen!!

En surf vervolgens naar www.tweakers.net/pricewatch
Wie kent de pricewatch nou niet :P
Maar daar staat alleen de oude Ipod. :?

Of moet ik me nu wel gaan schamen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Het is inderdaad moeilijk te zien..
Ik had er ook best moelijkheden mee.

Ik ben dus ook een beetje op zoek naar een iPodje.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AAARGH wat duurt dat lang! was ik in de veronderstelling dat hij morgen weleens aan kon komen! NEE hoor (zie onder)! BAH :(

20 may 03 40 76 handover accepted (scanned) by CEP Apple; Taiwan 23 may 03
19 may 03 40 60 arrived at EDC KN Luxemburg 21 may 03
16 may 03 32 55 flight departed KN Taiwan 21 may 03
16 may 03 65 95 custom cleared (export) KN Taiwan 21 may 03
15 may 03 05 00 boxes scanned KN Taipei 21 may 03
27 apr 03 32 15 flight assigned KN Taiwan 02 may 03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Waslijn schreef op 18 May 2003 @ 19:31:
[...]
In de VS zijn die dingen $19,95 en dat is 17,50 euro, maarja daar komen ook verzendkosten op. Ik denk dat ik maar eens ga informeren of er iets met familie in de VS geregeld kan worden.

Trouwens ik zie net op www.cyberport.de een leuke aanbieding/loterij

Een nieuwe 10GB ipod+ nieuwe cd madonna + Koss 'The New Plug' koptelefoon voor 99euro. Er worden er 55 verloot.
Kan niet registreren, postcode ongeldige waarden :{

sowieso dan moet je 2 maanden wachten tot je weet of je gewonnen hebt... Ik wil 'm veel eerder!! ;( Nergens anders een mooie aanbieding lopende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 May 2003 @ 18:19:
AAARGH wat duurt dat lang! was ik in de veronderstelling dat hij morgen weleens aan kon komen! NEE hoor (zie onder)! BAH :(
crap... :X bij mij ook...
20 may 03 40 76 handover accepted (scanned) by CEP Apple; Taiwan 23 may 03
14 feb 03 32 15 flight assigned KN Taiwan 20 feb 03
En ik dacht dat hij morgen zou komen... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook bij mij is ie uitgesteld van 21 mei naar 23 mei :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sja... ik ga er maar van uit dat het komt door de grote vraag naar ipods...
Maar als het altijd zo gaat, word je niet vrolijk van. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok mannen! goed nieuws! check www.tnt.com en ga dan naar 'track my pakage'
voer het 9 cijferige nummer in wat je van apple hebt gekregen en ook links bovenin staat op de kuhne&nagel pagina. (vergeet niet reference aan te vinken!)
mijn pakketje ligt al in Arnhem! dat is 20km hier vandaan! zouden ze daar nog 2 dagen voor nodig hebben!? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

20 may 03 50 00 departed from transit-hub Apple; Taiwan 21 may 03
20 may 03 40 76 handover accepted (scanned) by CEP TNT EUROPE 23 may 03
20 may 03 30 05 departed to CEP KN Luxemburg 21 may 03
16 apr 03 32 15 flight assigned KN Taiwan 23 apr 03

hij staat weer op 21 mei!!! gaat het dan toch komen vandaag.

En inderdaad bij TPG geeft hij aan dat hij in Amsterdam al is, oftewel bijna hier :9~

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2003 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

21 May 2003 07:38 Zwolle Import Received
21 May 2003 05:16 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
21 May 2003 05:14 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
20 May 2003 20:34 Luxembourg Shipped From Originating Depot
20 May 2003 17:40 Luxembourg Consignment Passed Through Transit Point

Joepie! de mijne ligt in Zwolle en hij moet naar Groningen. Dus dat begint al op te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

21 May 2003 10:42 Eindhoven Out For Delivery
21 May 2003 09:43 Eindhoven Import Received
21 May 2003 05:19 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
21 May 2003 05:16 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
20 May 2003 20:34 Luxembourg Shipped From Originating Depot
20 May 2003 17:48 Luxembourg Consignment Passed Through Transit Point
Dat betekent dat ie op weg is om bezorgd te worden? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, hij is er. Net bezorgd om 13:30. Alleen zit ik nog op mijn werk. Dus ik moet nog even wachten helaas. 12 mei besteld en de 21ste bezorgd valt dus mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijne is er ook :) staat nu op te laden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij's binnen!!! _/-\o_
Nou nog is even kijken hoe ik de menu's van het chinees afkrijg :+
En mijn firewire in me pc steken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er nou hier mensen die hem van scc-nl hebben?? of alleen van apple.nl ???? want k heb em nog steeds nie...snirf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Wat heeft het jullie nu uiteindelijk gekost? En wat is het voordeel van bestellen en niet in de winkel kopen? Ik wil er ook 1 ;(

Via pricewatch stond de 15gb (nieuwe) voor 420 euro.. is dat een mooie prijs of is ie nog ergens goedkoper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devv05 schreef op 21 mei 2003 @ 15:41:
Wat heeft het jullie nu uiteindelijk gekost? En wat is het voordeel van bestellen en niet in de winkel kopen? Ik wil er ook 1 ;(
599,- Maar dat staat ook op de appel site ;)
Voordeel is dat je hem sneller hebt...
En bij dixons bijv. weten ze nog niet eens of ze hem in het assortiment krijgen... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb em ook, maar sjeeeeeeeeeeeeesssus wat is het bagger moeilijk om mp3'tjes om te zetten naar dat ding. Ik wil nml. alles opartiest>album hebben , maar ik krijg soms van 1 album meerdere artiesten en albums (bijv. als bij 1 liedje artiest 2 Pac staat en bij de andere 2pac, dan deelt hij ze apart in).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 mei 2003 @ 15:58:
[...]

599,- Maar dat staat ook op de appel site ;)
Voordeel is dat je hem sneller hebt...
En bij dixons bijv. weten ze nog niet eens of ze hem in het assortiment krijgen... :X
ze krijgen em bij dixons ook niet ,ze wisten niet eens dat er een nieuwe bestond }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 mei 2003 @ 15:59:
ik heb em ook, maar sjeeeeeeeeeeeeesssus wat is het bagger moeilijk om mp3'tjes om te zetten naar dat ding. Ik wil nml. alles opartiest>album hebben , maar ik krijg soms van 1 album meerdere artiesten en albums (bijv. als bij 1 liedje artiest 2 Pac staat en bij de andere 2pac, dan deelt hij ze apart in).
hmm ben benieuwd, zo ff met musicmatch aan de gang. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 May 2003 @ 15:59:
Dat had ik aan het begin ook.

Tip: EPHpod instaleren
Tip2: Vanuit EPHpod Playlists toevoegen. Ik gebruik nu alleen nog maar de playlists. Ik selecteer dus albums via een playlist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, ik zal even mijn bevindingen van de eerste paar uur vertellen:

Ik heb dus de ipod 2.0 15GB versie. Hij is echt heerlijk klein en licht. Ik sta echt versteld hoe die apple boys zoveel design in 1 apparaat kunnen pleuren, prachtig ding.

Geluidskwaliteit is enorm goed (invergelijking met mijn md-speler die ik hiervoor had) en de oordopjes vind ik ook super (bassen zijn ook goed). De Touch knoppen werken en reageren goed.

Om een of andere reden wil ik de AB niet gebruiken, terwijl dit juist 1 van de redenen van de 15 gb versies was voor mij om te kopen, ook aan het tasje hecht ik niet veel waarden aangezien ik de ipod niet kan bedienen in het tasje.

De Dockingstation is superstabiel (staat als een blok beton) en erg handig met syncen en opladen.

Desalniettemin is de nieuwe ipod niet bugvrij. Hij is al 1 keer vastgelopen en de play knop reageerde in het begin niet. Nu doet alles het goed, maar was even schrikken. Ander groot nadeel is dat als de naam van het liedje lang is en dus draait in het scherm hapert dit enorm en soms weer niet, maar meestal wel. Ook is er een klein popje te horen tussen een volgend nummer (maar dat wist ik al, irriteert mij niet).

En als laaste, de software is echt zoooo slecht voor windows (zowel musicmatch als ehphod imo), ik kan niet wachten tot wanneer itunes voor win uitkomt.

Al met al vind ik het een prachtig apparaat en ben ik er erg tevreden mee, ik hoop alleen dat er snel een update komt die de bugjes verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
Verwijderd schreef op 21 May 2003 @ 20:27:
ok, ik zal even mijn bevindingen van de eerste paar uur vertellen:

Ik heb dus de ipod 2.0 15GB versie. Hij is echt heerlijk klein en licht. Ik sta echt versteld hoe die apple boys zoveel design in 1 apparaat kunnen pleuren, prachtig ding.

Geluidskwaliteit is enorm goed (invergelijking met mijn md-speler die ik hiervoor had) en de oordopjes vind ik ook super (bassen zijn ook goed). De Touch knoppen werken en reageren goed.

Om een of andere reden wil ik de AB niet gebruiken, terwijl dit juist 1 van de redenen van de 15 gb versies was voor mij om te kopen, ook aan het tasje hecht ik niet veel waarden aangezien ik de ipod niet kan bedienen in het tasje.

De Dockingstation is superstabiel (staat als een blok beton) en erg handig met syncen en opladen.

Desalniettemin is de nieuwe ipod niet bugvrij. Hij is al 1 keer vastgelopen en de play knop reageerde in het begin niet. Nu doet alles het goed, maar was even schrikken. Ander groot nadeel is dat als de naam van het liedje lang is en dus draait in het scherm hapert dit enorm en soms weer niet, maar meestal wel. Ook is er een klein popje te horen tussen een volgend nummer (maar dat wist ik al, irriteert mij niet).

En als laaste, de software is echt zoooo slecht voor windows (zowel musicmatch als ehphod imo), ik kan niet wachten tot wanneer itunes voor win uitkomt.

Al met al vind ik het een prachtig apparaat en ben ik er erg tevreden mee, ik hoop alleen dat er snel een update komt die de bugjes verhelpen.
Inderdaad, de AB en het hoesje gebruik je nauwelijks. Tenminste ik heb een oude 10GB gekocht en gebuik beiden totaal niet.

Ik vind Ehphod prima werken hoor. Heb nu 6GB aan muziek naar mijn iPod verplaatst en geen rare fratsen meegemaakt. Ook de oude iPod is niet bugvrij, het scrollen van de nummers stottert soms en wanneer je een paar keer naar een volgend nummer gaat, wil hij nog wel eens een lege buffer krijgen terwijl hij wel al begonnen is met afspelen van het nummer.

[ Voor 10% gewijzigd door waslijn op 21-05-2003 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:51

chem

Reist de wereld rond

Topicstarter
Mocht iemand van z'n AB + oordopjes afwillen; ik hou me aanbevolen voor een schappelijk prijsje.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey leuk verslagje demonz! :)
Ik heb nog geen vastlopers oid. gehad.
Vind hem ook prachtig, alleen de verpakking bijvoorbeeld al :7
Maar daar betaal je o.a voor.
Ding ligt heerlijk in de hand, bediening is super.
Music match heb ik er na +- 20 minuten weer afgegooid, irritant programma.
ehphod nu erop en dat gaat al beter, ik hoop trouwens dat als/wanneer itunes uitkomt voor de pc je dat als ipod eigenaar ergens mag downloaden (weet niet of dat zowiezo al gratis is...)

Wat ik dacht dat er ook opzat is de wekker functie in combinatie met een mp3tje ...
Maar dat blijkt niet zo te zijn... Lijkt me erg tof als ze dat bij evt firmware updates nog maken.

/me gaat verder spelen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Iemand ervaring met machouse?

http://www.machouse.nl/htm/randapp/ipod.htm

Daar kost de nieuwe 15gb 'slechts' 410 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En met de nieuwe wekkerfunctie van de iPod kun je nu ook instellen of je gewekt wilt worden door een alarmsignaal of door je favoriete muziek.

van de appel site, alleen dat werkt nog niet dus...
Hopelijk met nieuwe firmware update wel.
Niet dat ik heb daarvoor had gekocht, anders ist wel een hele dure wekker :+
maar toch leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devv05 schreef op 22 May 2003 @ 00:17:
Alle prijzen zijn exclusief BTW !!!!!!!!
})

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devv05 schreef op 22 May 2003 @ 00:17:
Iemand ervaring met machouse?

http://www.machouse.nl/htm/randapp/ipod.htm

dat is 410 euro ex btw :'(

Dat wordt toch wel erg veel geld voor een mp3 spelertje.
Ik hoop dat ik wat kan regelen met een familielid in Amerika dan....

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2003 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn iPod ook gister gekregen. Ook ik had meteen gedonder met Musicmatch. Vooral wanneer je er achter komt dat de meeste van je MP3'tjes niet de juiste tag hebben.
Maar met Ehpod gaat het aanpassen van die tags een stuk makkelijker.

Heb alleen al wel ontdekt dat je niet twee programma's door elkaar moet gebruiken.
Wanneer je de nummers er de eerste keer met Musicmatch opzet. Daarna ehpod installeert en gebruikt, dan krijg je de nummers in Musicmatch niet meer te zien. :-)

Dus dat was even stressen. Maar iPod weer leeggegooid en alle nummers met ehpod erop gezet. Dat werkt stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 May 2003 @ 09:59:
Ik heb mijn iPod ook gister gekregen. Ook ik had meteen gedonder met Musicmatch. Vooral wanneer je er achter komt dat de meeste van je MP3'tjes niet de juiste tag hebben.
Maar met Ehpod gaat het aanpassen van die tags een stuk makkelijker.

Heb alleen al wel ontdekt dat je niet twee programma's door elkaar moet gebruiken.
Wanneer je de nummers er de eerste keer met Musicmatch opzet. Daarna ehpod installeert en gebruikt, dan krijg je de nummers in Musicmatch niet meer te zien. :-)

Dus dat was even stressen. Maar iPod weer leeggegooid en alle nummers met ehpod erop gezet. Dat werkt stukken beter.
JAAAA, dit heb ik dus ook, krijg zelfs steeds veel albums dubbel, ik ga ook geen 2 programma's meer gebruiken, nu eerst alles weer leeg gooien en dan denk ik toch maar met ehphod alles er weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

IK ga deze zomervakantie 4 weken naar de VS ( :7 ) en wil eigenlijk daar een iPod gaan kopen. Maar weet iemand misschien hoe het dan zit met de garantie ed. Kan ik bijvoorbeeld als hij kapot gaat hier in NL naar de Applestore gaan ofzo?

Anders ga ik nu voor de oude iPod 10 GB van SCC NL voor 300 euro (als die nog te krijgen is)

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZiegoM schreef op 22 May 2003 @ 10:38:
IK ga deze zomervakantie 4 weken naar de VS ( :7 ) en wil eigenlijk daar een iPod gaan kopen. Maar weet iemand misschien hoe het dan zit met de garantie ed. Kan ik bijvoorbeeld als hij kapot gaat hier in NL naar de Applestore gaan ofzo?

Anders ga ik nu voor de oude iPod 10 GB van SCC NL voor 300 euro (als die nog te krijgen is)
Die is niet meer te verkrijgen. De laatsten hebben ze al verkocht (o.a. aan mij :D)
Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste

Dit topic is gesloten.