Heb net een oude 10gb besteld. Nieuwprijs is 255euro, dus tweedehands zou ik niet meer dan 200 voor geven. Maarja niet iedereen weet natuurlijk dat die prijzen tijdelijk verlaagd zijntofu schreef op 03 mei 2003 @ 22:42:
Hoeveel zoude de oude ipod's nog waard zijn ?
Ik heb juist een 2 week oude 10Gb Ipod en zie nu die (mss wel toffere) nieuwe versie en vind t ***** dat k nu niet s gewoon 2 weken later dat ding gekocht had. Ik wist nt dat de nieuwe versie nu al ging uitkome, k dacht rond janu.
Greetzz
Verwijderd
Ik heb net gevraagd of een kennis van mij de nieuwe 10 gig uit de VS voor mij eind van de maand meeneemt:)... hij kost daar 300 dollar... en dan te bedenken dat de dollar ook nog is minder dan de Euro waard is:D
PS: windows of mac versie maakt helemaal niet uit he?! Das gewoon om te zetten als het nodig is, toch?!
PS: windows of mac versie maakt helemaal niet uit he?! Das gewoon om te zetten als het nodig is, toch?!
en dan ga jij bij z'n vuilnibak liggen wachten he
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
wil ie er 2 meenemen?Verwijderd schreef op 04 mei 2003 @ 02:17:
Ik heb net gevraagd of een kennis van mij de nieuwe 10 gig uit de VS voor mij eind van de maand meeneemt:)... hij kost daar 300 dollar... en dan te bedenken dat de dollar ook nog is minder dan de Euro waard is:D
3 dan?
Verlaagd? Waar?Waslijn schreef op 03 mei 2003 @ 22:51:
[...]
Heb net een oude 10gb besteld. Nieuwprijs is 255euro, dus tweedehands zou ik niet meer dan 200 voor geven. Maarja niet iedereen weet natuurlijk dat die prijzen tijdelijk verlaagd zijn
hmm... Pricewatch is een mooi iets

[ Voor 5% gewijzigd door Gophlin op 04-05-2003 11:33 . Reden: domdomdomdomdom ]
majime-it.nl
Dus mn 11 dagen oude IPOD waar k 510€ (+verzendingskosten) voor betaald heb is nu nog geen 200€ waardWaslijn schreef op 03 May 2003 @ 22:51:
[...]
Heb net een oude 10gb besteld. Nieuwprijs is 255euro, dus tweedehands zou ik niet meer dan 200 voor geven. Maarja niet iedereen weet natuurlijk dat die prijzen tijdelijk verlaagd zijn

Dat soort dingen heb je altijd, met pc's idem.tofu schreef op 04 May 2003 @ 12:34:
[...]
Dus mn 11 dagen oude IPOD waar k 510€ (+verzendingskosten) voor betaald heb is nu nog geen 200€ waard![]()
![]()
![]()
Had k maar 2 weken gw8
Gewoon niet aan denken; het ding is het echt wel waard!
(maar.. 11 dagen geleden €510
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Klopt toch wel de oude iPod 10Gb was 499 in de Apple store. De nieuwe 10GB is 399, maar zonder AB en Hoesje.Tarin schreef op 04 mei 2003 @ 12:41:
[...]
Dat soort dingen heb je altijd, met pc's idem.
(maar.. 11 dagen geleden €510Waar dan, en wat voor eentje? Dat had goedkoper gekunt moeten hebben..)
Prijzen 10GB iPod II:
Apple Store US: $299
Apple Store NL: €399
Rara wat klopt hier niet
En je kan bij de Apple US store geen iPod bestellen die naar NL moet. Scheelt zelfs incl. BTW en verzenden nog € 50,- als je het bij de US store koopt (als dat zou kunnen dan). Bah.
Apple Store US: $299
Apple Store NL: €399
Rara wat klopt hier niet

www.plusware.be ==> dan + 10€ verzendingskosten terwijl het eignlijk maar van Gent naar Gent was majaTarin schreef op 04 May 2003 @ 12:41:
[...]
Dat soort dingen heb je altijd, met pc's idem.
(maar.. 11 dagen geleden €510Waar dan, en wat voor eentje? Dat had goedkoper gekunt moeten hebben..)

volgens mij zelf alleen maar een verloopstekker! al de adapters die ik heb gezien van de ipods kunnen zowel 110 (o.a. usa) als 220 (europa) aan, maar ja, de plug die er bij zit past niet hierVerwijderd schreef op 04 mei 2003 @ 14:57:
Als je een ipod uit de US laat importeren. heb je dan alleen een andere adapter nodig?
edit:
ohja, die verloopstekkers heb je al vanaf E3.50 ofzo
ohja, die verloopstekkers heb je al vanaf E3.50 ofzo
[ Voor 9% gewijzigd door BaRF op 04-05-2003 15:22 ]
Inderdaad het scheelt bijna niets. Douanerechten en BTW worden vaak over het hoofd gezien. Het is alleen een beetje lastig te bepalen waar een iPod onder valt: http://www.belastingdienst.nl/9229237/t/internet.htmfurean schreef op 04 May 2003 @ 14:07:
Volgens mij scheelt het nog geen 10 euro? Ben je niet de invoerrechten vergeten?
[ Voor 22% gewijzigd door waslijn op 04-05-2003 15:57 ]
Verwijderd
Waarschijnlijk niet, maar als het toch zo zou zijn kan je je ipod ook gewoon via de firewire opladen.Verwijderd schreef op 04 May 2003 @ 14:57:
Als je een ipod uit de US laat importeren. heb je dan alleen een andere adapter nodig?
Verwijderd
Dat kan wel, maar via de adapter gaat iets sneller geloof ik.Verwijderd schreef op 04 mei 2003 @ 17:12:
[...]
Waarschijnlijk niet, maar als het toch zo zou zijn kan je je ipod ook gewoon via de firewire opladen.
Wat zit er allemaal bij deze iPod dan? Want de specs van de oude zijn natuurlijk van het web gehaald door Apple... Dingen als een afstandsbediening enzo?Waslijn schreef op 03 May 2003 @ 22:51:
[...]
€255,- is echt te weinig eigenlijk om te laten liggen.. Maar het is wel een oud model... Maar het is wel een iPod.. Maar maar.. Oh ellende
majime-it.nl
Omdat bij de nieuwe iPod 10Gb geen AB en Case zit en qua functionaliteit niet veel meer te bieden heeft en de prijs veel hoger is....heb ik voor de oude iPod gekozen.watnou.com schreef op 04 mei 2003 @ 18:46:
[...]
Wat zit er allemaal bij deze iPod dan? Want de specs van de oude zijn natuurlijk van het web gehaald door Apple... Dingen als een afstandsbediening enzo?
€255,- is echt te weinig eigenlijk om te laten liggen.. Maar het is wel een oud model... Maar het is wel een iPod.. Maar maar.. Oh ellende
Er zit bij:
- macPod (te flashen naar winPod)
- Afstandsbediening
- Beschermcase met clip
Kan niet wachten tot hij binnen is
wat wel het voordeel is van een winPod is dat er zo'n verloop stukje bij zit. Bij de MacPod's zit dat er niet bij. Veel mensen met een PC en firewire , en zonder Audigy, hebben een 4 pins firewire aansluiting.
De meeste firewirekaartjes en mobo's met onboard firewire zijn gewoon 6-pins hoor.. het enige waar ik 4-pins aansluitingen op heb zien zitten zijn laptops en dat Creative ding (waar je geen iPod aan gaat hangenfurean schreef op 04 May 2003 @ 23:50:
wat wel het voordeel is van een winPod is dat er zo'n verloop stukje bij zit. Bij de MacPod's zit dat er niet bij. Veel mensen met een PC en firewire , en zonder Audigy, hebben een 4 pins firewire aansluiting.
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Hmmm, heeft iemand de afmetingen en het gewicht van de oude 10GB?
Ik heb de 2 Ipod topics doorgespit, maar ik kan niet vinden wat de batterijduur in de praktijk is.
Voor de Ipod I geldt: 10 uur volgens Apple.
Voor de Ipod II geldt: 8 uur volgens Apple.
Maar wat is nu de werkelijke standby tijd bij normaal gebruik
Ik ben namelijk van plan mijn MamboX om te ruilen omdat deze maar 2,5 uur mee ging, ipv de opgegeven 8 uur
.
Voor de Ipod I geldt: 10 uur volgens Apple.
Voor de Ipod II geldt: 8 uur volgens Apple.
Maar wat is nu de werkelijke standby tijd bij normaal gebruik
Ik haal 7-8 uur zonder problemen op de iPod 1, en dat is dus met shuffling etc.
Continue afspelen (optimaal gebruik buffer) == meer speeltijd.
Continue afspelen (optimaal gebruik buffer) == meer speeltijd.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
http://www.infovision.co.nz/computers/ipod_specs.htmlTangLeFuzZ schreef op 05 mei 2003 @ 09:30:
Hmmm, heeft iemand de afmetingen en het gewicht van de oude 10GB?
Size and weight (10GB model)
• Height: 4.0 in = 10.16cm
• Width: 2.4 in = 6.096cm
• Depth: 0.72 in = 1.8288cm
• Weight: 6.5 oz (185 g)
Een week geleden (woensdag 23 april) wist je niet eens wat een IPod wasVerwijderd schreef op 04 May 2003 @ 02:17:
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Verwijderd
t kan snel gaan he?!armageddon_2k1 schreef op 05 mei 2003 @ 10:12:
[...]
Een week geleden (woensdag 23 april) wist je niet eens wat een IPod wasen nu wil je er ook eentje hebben.
Inderdaad, op basis van die argumenten heb ik ook gekozen.Waslijn schreef op 04 May 2003 @ 19:21:
[...]Omdat bij de nieuwe iPod 10Gb geen AB en Case zit en qua functionaliteit niet veel meer te bieden heeft en de prijs veel hoger is....heb ik voor de oude iPod gekozen.
Er zit bij:
- macPod (te flashen naar winPod)
- Afstandsbediening
- Beschermcase met clip
Jou leverancier (inmiddels ook de mijneKan niet wachten tot hij binnen is.
Donderdag/Vrijdag dus.
Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...
Verwijderd
Ik heb voor de nieuwe gekozen, omdat die voor mij omgerekend rond de 265 euro kost tegenover de oude die 255 euro kost.NielZjU schreef op 05 May 2003 @ 11:32:
[...]
Inderdaad, op basis van die argumenten heb ik ook gekozen.
De afstandbediening en beschermcase zou ik toch niet gebruiken. Bovendien is de nieuwe kleiner, heeft hij nieuwere software en mooie rode lichtjes
Voor jullie is de oude dus duidelijk de beste keus, maar voor mij niet...
Ik haal veel meer op de iPod 1 met batterij duur. Meestal wel over de 10 uur heen. Ik gebriuk hem thuis gewoon aan de stereo en neem hem mee naar feestjes om daar muziek te draaien en luister ondertussen nog op de fiets ernaar. Ik laad hem eens in de 2 a 3 dagen op.
Klopt, de oude iPod haalt soms 12 uur - afhankelijk van je gebruikersinstellingen natuurlijk.furean schreef op 05 May 2003 @ 12:36:
Ik haal veel meer op de iPod 1 met batterij duur. Meestal wel over de 10 uur heen. Ik gebriuk hem thuis gewoon aan de stereo en neem hem mee naar feestjes om daar muziek te draaien en luister ondertussen nog op de fiets ernaar. Ik laad hem eens in de 2 a 3 dagen op.
Er is nu een review van de nieuwe iPod beschikbaar. Over het algemeen komt het ding er prima uit (beter dan de oude iPod), maar de "battery life" is een behoorlijk probleem. Apple heeft nl. belangrijke dingen als het aanzetten van backlight en een volume boven 50% niet meegenomen in haar testgemiddelde. De reviewer kwam dan ook niet boven de 7.5 uur uit, en dat zou voor mij persoonlijk niet toereikend zijn.
Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig
Verwijderd
Ben niet bekend met de Ipod, maar heb wel interesse om er eentje aan te schaffen.
Hoe is de indicatie van het batterij niveau geregeld? d.m.v. percentages of d.m.v. een (verwachte) resterende tijd in minuten?
Hoe is de indicatie van het batterij niveau geregeld? d.m.v. percentages of d.m.v. een (verwachte) resterende tijd in minuten?
een klein indicatortje met 4 streepjes, zoals een GSM bv.
Hmm, 7,5 uur. Dat is nog steeds een complete werkdag constant aan hebben. Dat heeft toch niemand. Alleen als je hem thuis dus gebruikt en op de fiets en op het werk dan gaat kom je wel eens zonder batterijen. Elke dag ongeveer dus in de adapter.
Verwijderd
Ben benieuwd hoe snel er nieuwe accecoires komen van apple, want die wil ik eigenlijk er in een keer bij bestellen...
Apple is niet de enige die accesoires verkoopt. Kijk maar eens op www.xtrememac.com Staan wel wat accesoires tussen voor de oude iPod maar ook die je voor je nieuwe nog kan gebruiken. Denk ik
Kreeg net de volgende mail
:
Geachte heer/mevrouw,
Vanwege de recente prijsdaling van de ‘oude’ iPods, is er een grote vraag ontstaan. Dit betekent dat het niet helemaal zeker is dat de betreffende iPods nog geleverd kunnen worden.
De Windows-versie van de iPod is nog wel leverbaar. Software Service Center Nederland wil voor u deze Windows-versie ombouwen tot Mac-versie, maar de inkoopsprijs van de Windows versie ligt hoger dan die van de Mac-versie. Dit houdt in dat de omgebouwde iPod dan EUR 299,00 gaat kosten (in plaats van EUR 255,00).
Wilt u ons aangeven of u, zodra definitief is dat de Mac-versie niet meer geleverd kan worden, interesse heeft in de Windows versie?
Verwijderd
'k heb net dezelfde mail aangekregen. Had er ook meteen 1tje besteld
. Maar 'k vind dat het nu nog wel mee valt, 't scheelt nog steeds 100 euro met de nieuwe. Ik persoonlijk de nieuwe iPod niet zo mooi en voor die grammetjes dat hij minder weegt, je er geen tasje en afstandsbediening bij krijgt geef ik dan toch liever 100 euro minder uit aan de 'oude' iPod. En het prijsverschil tussen wat je eerst zou betalen en wat je nu moet betalen voor een Windowsversie is toch niet zo enorm, 40 euro. Maar nog steeds 100 euro goedkoper dan de nieuwe. Spijtig dat ik als Mac gebruiker wel een omgebouwde windows versie moet nemen maar goed
. We gaan niet moeilijk doen.
Heb hetzelfde mailtje gehad als bovenstaande. Ik heb twee andere leveranciers gebeld en beiden krijgen pas op 26 mei hun volgende voorraad. Ik vertrouw er niet echt op dat dit allemaal goed gaat komen en heb dan ook de windows versie van 299,- besteld. Beter dan de I-bead die ik gisteren nog in gedachten had!
Weet iemand iets over de kwaliteit van de koptelefoon trouwens?
[ Voor 10% gewijzigd door seef op 06-05-2003 18:09 ]
Een heel groot en stoer systeem.
De koptelefoon vind ik goed... Alleen als je Sony InEar dopjes gewent ben, valt de bass wel wat tegen...seef schreef op 06 mei 2003 @ 18:08:
-
Verwijderd
mja dan heb je wel niet die stijlvolle apple iPod oortjes 
*Paranoid Android is sindskort echt een Mac freak aan het worden
*
*Paranoid Android is sindskort echt een Mac freak aan het worden
De koptelefoontjes zijn redelijk; maar de kabels die bij die iPod zit zijn echt superslecht. Na een jaar normaal gebruik heeft mijn collega drie punten in de kabel die bloot liggen; het witte spul is weggesleten. Ook is die FireWire stekker onmogelijk uit je spul te halen tenzij je hem met een mes / schaar / vijl bewerkt om wat grip te krijgen
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Hoe bedoel je?Spider.007 schreef op 06 mei 2003 @ 21:00:
Ook is die FireWire stekker onmogelijk uit je spul te halen tenzij je hem met een mes / schaar / vijl bewerkt om wat grip te krijgen
G*dver, ook mail gehad.
Daar baal ik van.
mmmmmmz, morgen maar eens actief rondje gaan bellen, kijken of ie nog ergens netjes leverbaar is.
Had me er net extreem op verheugd.
Daar baal ik van.

mmmmmmz, morgen maar eens actief rondje gaan bellen, kijken of ie nog ergens netjes leverbaar is.
Ik heb de 2e iPod lijn en mijn FireWire-kabel-stekker is zo glad dat ik er groeven in heb gezet om hem uit mijn iPod te kunnen trekken.....DeXToR_122 schreef op 06 mei 2003 @ 21:02:
[...]
Hoe bedoel je?hier kan ik die stekker er makkelijk in en uit halen
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Verwijderd
'k heb ookal overal rondgebeld, zelfs bijna alles in het verre nederlandNielZjU schreef op 06 mei 2003 @ 21:25:
G*dver, ook mail gehad.![]()
Daar baal ik van.
vandaar dat ik daar maar een win iPod heb besteld, voor 299 €. Vind dat toch een redelijke prijs.
heb ik geen problemen mee...Spider.007 schreef op 06 May 2003 @ 21:26:
[...]
Ik heb de 2e iPod lijn en mijn FireWire-kabel-stekker is zo glad dat ik er groeven in heb gezet om hem uit mijn iPod te kunnen trekken.....

Ik weet niet of de geluidskwaliteit beter is zoals gezegt wordt (invergelijking met 128 mp3`s), maar ik werkt met windows media player en dit kan alleen cd`s rippen in wma,
vandaar, jammer dat ze deze niet ondersteunen
Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400
Mjah, maar er zijn *zat* andere rippers (WinLAME bv.) die uitstekend MP3's in 192/VBR kunnen rippen voor je.pvdlaan schreef op 07 May 2003 @ 08:35:
[...]
Ik weet niet of de geluidskwaliteit beter is zoals gezegt wordt (invergelijking met 128 mp3`s), maar ik werkt met windows media player en dit kan alleen cd`s rippen in wma,
vandaar, jammer dat ze deze niet ondersteunen
exact audi copy icm lame werkt ook perfect en is freeware
Verwijderd
Wanneer laat die winkel toch iets weten dat mijn iPod is gearriveerd
.
De auto staat vertrekkens klaar.
iPod
De auto staat vertrekkens klaar.
Die FireWire kabel zit in de iPod wel aardig stevig vast ja. Maar dat die draad is versleten? Bij de eerste iPod's zit ook een een dunnere kabel. Dan heb ik het over de scrolwheel versie's. Misschien dat hij er zo eentje heeft?
Verwijderd
Wat ziet mijn oog, in de nieuwe IPOD zit een Li-ion batterij i.p.v. zoals bij de oude een Li-Polymeer batterij. waarom zou dit gedaan zijn? zou deze gewoon uit te wisselen zijn met de oude? zodat je toch de oude duur hebt?
Ik denk dat de nieuwe batt nog kleiner is, en dus niet te verwisselen met de oude. Verder is Li-polimeer volgens mij nog minder bekend (en duurder??) dan li-ion dat je in vrij veel nieuwe gadgets (foons, digicams etc) ziet.
Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949
Verwijderd
Li-polymeer is de opvolger van li-ion, nog beter, nog sterker, en nog kleiner, en komt steeds meer in de nieuwe gadgets. Ik denk niet dat de li-ion batterij kleiner zal zijn, eerder de li-polymeer, die de ibead ook heeft
Idd, na wat rondbellen bleek dat idd nog een van de weinig opties te zijn...Verwijderd schreef op 06 May 2003 @ 22:04:
[...]'k heb ookal overal rondgebeld, zelfs bijna alles in het verre nederland. Maar niemand kon nog garanderen dat ze nog binnen kwamen behalve www.ssc-nl.nl
vandaar dat ik daar maar een win iPod heb besteld, voor 299 €. Vind dat toch een redelijke prijs.
Ik ben een beetje over de schrik heen en ga dan toch maar voor de 300 euro versie.
Heb vanochtend gebeld, en hij zegt dat ie zónder conversie zaterdag waarschijnlijk bij de klanten kan zijn (als je 'm dus als Win-versie laat komen, dat omzetten lijkt me niesow heel moeilijk.
Ik zie dat het appeltje er op deze afbeelding uit is waardoor je al meer grip hebt. Mij mij is het appeltje grijs en daardoor is de stekker 1 glad geheel...
---
Verwijderd
'k heb hem een mail terug gestuurd, alé een stuk of 5 intussenNielZjU schreef op 07 May 2003 @ 19:55:
[...]
Idd, na wat rondbellen bleek dat idd nog een van de weinig opties te zijn...
Ik ben een beetje over de schrik heen en ga dan toch maar voor de 300 euro versie.
Heb vanochtend gebeld, en hij zegt dat ie zónder conversie zaterdag waarschijnlijk bij de klanten kan zijn (als je 'm dus als Win-versie laat komen, dat omzetten lijkt me niesow heel moeilijk.)
Verwijderd schreef op 07 May 2003 @ 15:24:
Wat ziet mijn oog, in de nieuwe IPOD zit een Li-ion batterij i.p.v. zoals bij de oude een Li-Polymeer batterij. waarom zou dit gedaan zijn? zou deze gewoon uit te wisselen zijn met de oude? zodat je toch de oude duur hebt?
Waarschijnlijk haal je Li-polymeer & li-ion doorelkaar. Of zie ik het verkeerdVerwijderd schreef op 07 May 2003 @ 16:33:
Li-polymeer is de opvolger van li-ion, nog beter, nog sterker, en nog kleiner, en komt steeds meer in de nieuwe gadgets. Ik denk niet dat de li-ion batterij kleiner zal zijn, eerder de li-polymeer, die de ibead ook heeft
* chem mag korting uidelen van Apple
Wie wil?- 65 Euro korting op JBL Creature-luidsprekers bij aanschaf van een iPod
van 20 GB (649 Euro).
edit:
geldig tot 15 mei, andere aanbiedingen:
- 226 Euro korting bij aanschaf van een iPod, of gratis een Epson
Photo830-printer bij aanschaf van een iMac G4 met 17-inch TFT-beeldscherm
en SuperDrive (dvd-r/cd-rw).
- Gratis een Apacer HandyDrive van 64 MB plus een Kensington-notebooktas bij aanschaf
van een 15-inch PowerBook met gecombineerde dvd-rom-/cd-rw-eenheid (2.974 Euro).
geldig tot 15 mei, andere aanbiedingen:
- 226 Euro korting bij aanschaf van een iPod, of gratis een Epson
Photo830-printer bij aanschaf van een iMac G4 met 17-inch TFT-beeldscherm
en SuperDrive (dvd-r/cd-rw).
- Gratis een Apacer HandyDrive van 64 MB plus een Kensington-notebooktas bij aanschaf
van een 15-inch PowerBook met gecombineerde dvd-rom-/cd-rw-eenheid (2.974 Euro).
[ Voor 56% gewijzigd door chem op 07-05-2003 21:46 ]
Verwijderd
Nee, ik haal ze niet doorelkaar, apple heeft een stapje terug gedaan, en heeft weer li-ion accu's gepakt, i.p.v. de nieuwe betere li-polymeer accu's
noop. Het lijkt erop dat ze voor de NIEUWE ipod een OUDER type batterij hebben gebruikt..
En, los van hoe nieuw ze zijn, kan het natuurlijk dat de nieuwe batterij kleiner is dan de oude, ook als hij van een ouder type is, omdat hij gewoon minder cappaciteit heeft.
En, los van hoe nieuw ze zijn, kan het natuurlijk dat de nieuwe batterij kleiner is dan de oude, ook als hij van een ouder type is, omdat hij gewoon minder cappaciteit heeft.
Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949
Verwijderd
tja.. bij mij waren de kabeltjes ook snel stuk.. heb 't gewoon gemeeld naar Apple en kreeg een kompleet nieuwe headset..Spider.007 schreef op 06 mei 2003 @ 21:00:
De koptelefoontjes zijn redelijk; maar de kabels die bij die iPod zit zijn echt superslecht. Na een jaar normaal gebruik heeft mijn collega drie punten in de kabel die bloot liggen; het witte spul is weggesleten. Ook is die FireWire stekker onmogelijk uit je spul te halen tenzij je hem met een mes / schaar / vijl bewerkt om wat grip te krijgen
sinterklaasje
Verwijderd
Mag ik vragen naar welk adres jij een mailtje hebt gestuurd?Verwijderd schreef op 07 May 2003 @ 22:47:
[...]
tja.. bij mij waren de kabeltjes ook snel stuk.. heb 't gewoon gemeeld naar Apple en kreeg een kompleet nieuwe headset..
sinterklaasje
Want 1 van mijn oordopjes is volgens mij ook kapot, maar ik heb 3 dagen geleden al een mailtje naar het enigste mail adres wat ik kon vinden gestuurd, maar nog geen antwoord ontvangen.
Verwijderd
ja.. het juiste adres vinden had nogal wat voeten in de aarde.. ik heb effe teruggezocht in mijn ouwe meels.. éém van hun emails:Verwijderd schreef op 08 mei 2003 @ 00:21:
[...]
Mag ik vragen naar welk adres jij een mailtje hebt gestuurd?
Want 1 van mijn oordopjes is volgens mij ook kapot, maar ik heb 3 dagen geleden al een mailtje naar het enigste mail adres wat ik kon vinden gestuurd, maar nog geen antwoord ontvangen.
Een andere link die ik heb gevonden die je eigenlijk moet gebruiken:Dank u voor uw email en onze verontschuldigingen voor het late antwoord.
Wij kunnen u bij de naverkoopdienst u niet verder helpen met uw probleem
aangezien u de iPod reeds een tijdje geleden aankocht. U kunt echter wel
beroep doen op onze collega's van de technische afdeling die ervoor kunnen
zorgen dat een nieuw onderdeel naar u wordt uitgestuurd. U kunt hen
telefonisch bereiken op nummer 020-3469104
https://depot.info.apple.com/ipod/index.html
als je 't telefoonnummer draait dan zullen ze je vragen of je de link al hebt uitgeprobeerd.. maar zeg dan gewoon dat je op 't werkt zit en geen internet hebt.. bla bla bla.. daarna moeten ze je wel helpen!
succes ermee!
sinterklaasje
mp3pro wordt niet door apple ondersteund. Zowel de oude als nieuwe, ondersteunen wel aac (mp4).Verwijderd schreef op 08 mei 2003 @ 11:38:
Wat ik me afvraag, doet Mp3Pro het ook op de oude 10GB iPod?
Verwijderd
Net mail gehad van SSC-NL, deze namiddag worden de iPOD's besteld en morgen worden ze geleverd.
Dus morgen middag ga ik mijn 10GB iPodje halen
oh ja voor de geinteresseerde, ik heb na 2 dagen zoeken nog een plaats gevonden waar ze nog een beperkte voorraad apple iPOD's hebben van de vorige generatie en dan wel tegen een schappelijke prijs (319,00 € incl.). Moest er iemand geinteresseerd zijn mag je hier altijd een postje achterlaten.
Dus morgen middag ga ik mijn 10GB iPodje halen
oh ja voor de geinteresseerde, ik heb na 2 dagen zoeken nog een plaats gevonden waar ze nog een beperkte voorraad apple iPOD's hebben van de vorige generatie en dan wel tegen een schappelijke prijs (319,00 € incl.). Moest er iemand geinteresseerd zijn mag je hier altijd een postje achterlaten.
Welke versie is dat dan, want bij ssc-nl is de 10 GB 299, dus waarom zou je die van 319,- willen kopen?
PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw
Verwijderd
Weet jij een goede AAC encoder? (cdripper)Waslijn schreef op 08 mei 2003 @ 11:51:
[...]
mp3pro wordt niet door apple ondersteund. Zowel de oude als nieuwe, ondersteunen wel aac (mp4).
Verwijderd
't is ook de 10GB versie, maar 't is maar voor mensen die te laat waren bij ssc-nlkiddyl schreef op 08 May 2003 @ 12:16:
Welke versie is dat dan, want bij ssc-nl is de 10 GB 299, dus waarom zou je die van 319,- willen kopen?
'k heb er zelf 1tje van ssc-nl
maar aangezien ik er nog gevonden had op een andere plaats is dat misschien handig voor mensen die er ook nog achter zoeken.
Ze worden zeldzaam die 'oude' iPod's
Verwijderd
Lol daar heb ik hem ook besteldVerwijderd schreef op 08 May 2003 @ 12:32:
[...]
't is ook de 10GB versie, maar 't is maar voor mensen die te laat waren bij ssc-nl
'k heb er zelf 1tje van ssc-nl
maar aangezien ik er nog gevonden had op een andere plaats is dat misschien handig voor mensen die er ook nog achter zoeken.
Ze worden zeldzaam die 'oude' iPod's
De nieuwe 10 GB iPod is al te koop voor 368,90 bij de Apple store incl. verzenden. Je mist dan wel de AB en het tasje, maar je krijgt er een kleinere en nieuwere iPod voor terug. Ik moet nu even goed nadenken. 255,00 vond ik een goede prijs, maar 299,- komt voor mijn gevoel toch wel erg dicht bij de nieuwe iPod.
Verwijderd
'k heb daar ook aangedacht maar die remote control en dat tasje is toch wel nog eens pakweg 80 euro meer, dat komt dus al op 150 euro meer en voor wat? 't is ook 10gig, de games moet ik echt niet hebben en voor die millimetertjes dat hij dunner is en die enkele grammetjes dat hij minder weegt doe ik het niet. 'k ben maar een arme student
De remote wordt niet echt veel gebruikt heb ik gemerkt. Veel mensen pakken toch gewoon de iPod zelf om nieuwe muziek te selecteren. En voor het tasje, tja er worden niet voor niet voor niets om de zoveel tijd een inkoop actie gedaan voor skins/andere beschermhoezen. Ik moet nog even nadenken en de dag is nog niet voorbij
ik zou dan alleen de ab erbij bestellen
368.90 + 40 / 45 ? = 408.90 - 413.90 €
maar je hebt dan wel voor 499 een 15 gig
413 - 499 = 86 €
5000 (mb) = 86
368.90 + 40 / 45 ? = 408.90 - 413.90 €
maar je hebt dan wel voor 499 een 15 gig
413 - 499 = 86 €
5000 (mb) = 86
[ Voor 34% gewijzigd door NoTimeRemains op 08-05-2003 13:38 ]
This is the Way.
is dat niet irritant dan?kiddyl schreef op 08 May 2003 @ 13:35:
De remote wordt niet echt veel gebruikt heb ik gemerkt. Veel mensen pakken toch gewoon de iPod zelf om nieuwe muziek te selecteren. En voor het tasje, tja er worden niet voor niet voor niets om de zoveel tijd een inkoop actie gedaan voor skins/andere beschermhoezen. Ik moet nog even nadenken en de dag is nog niet voorbij
This is the Way.
Verwijderd
mja
370 euro of 300, 't blijft nog steeds een verschil van 70 euro (en met remote erbij al van 100 euro). Dat is toch een pak geld als je het mij vraagt. En je krijgt er eigenlijk net hetzelfde voor alleen heb je dan een 'nieuwe' iPOD, maar 10 gig blijft voor mij 10 gig en voor de rest is er toch weinig verandert buiten het uiterlijk dan. En bovendien vind ik de nieuwe niet zo mooi als de 'oude' , maar dat is natuurlijk wel persoonlijk.
De oude past beter bij mijn iBookje
370 euro of 300, 't blijft nog steeds een verschil van 70 euro (en met remote erbij al van 100 euro). Dat is toch een pak geld als je het mij vraagt. En je krijgt er eigenlijk net hetzelfde voor alleen heb je dan een 'nieuwe' iPOD, maar 10 gig blijft voor mij 10 gig en voor de rest is er toch weinig verandert buiten het uiterlijk dan. En bovendien vind ik de nieuwe niet zo mooi als de 'oude' , maar dat is natuurlijk wel persoonlijk.
De oude past beter bij mijn iBookje
Nog even een tip voor de studenten onder de tweakers; Apple geeft ons korting 
Store for Education (Nederland)
Scheelt toch al een kleine 40 euro
Store for Education (Nederland)
Scheelt toch al een kleine 40 euro
majime-it.nl
ja maar dan moet je je eerst aanmelden via je school en ik denk nie dat school dat zo leuk vindt !
This is the Way.
? why?HIValicious schreef op 08 May 2003 @ 15:13:
ja maar dan moet je je eerst aanmelden via je school en ik denk nie dat school dat zo leuk vindt !
ik heb ook daar gewoon mijn ipod gekocht
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
maakt de school niets uit. 't gaat er gewoon omdat apple je als student wat voordelen biedt. En ze moeten op de 1 of andere manier toch wel kunnen nagaan dat je student bent.
Verwijderd
Wie weet nog waar de ouwe ipod te kirjgen is + tasje, i kwil eigenlijks ook een ipod kopen maar heb maar 250 euro voor over ongeveer!
En die nieuwe is alweer een stuk duurder,
jammer genoeg.
Wie heeft er ervaring met de ouwe ipod (denk wel velen) wie heeft nog wat leuke ipod sites?!
En die nieuwe is alweer een stuk duurder,
Wie heeft er ervaring met de ouwe ipod (denk wel velen) wie heeft nog wat leuke ipod sites?!
Kijk eens bij www.tweedehandsmac.nl Daar worden redelijk wat oude iPods aangeboden.Verwijderd schreef op 08 May 2003 @ 16:00:
Wie weet nog waar de ouwe ipod te kirjgen is + tasje, i kwil eigenlijks ook een ipod kopen maar heb maar 250 euro voor over ongeveer!
En die nieuwe is alweer een stuk duurder,jammer genoeg.
majime-it.nl
De mensen die daar Ipods aanbieden vragen soms een hogere prijs voor hun oude Ipod dan dat de nieuwe Ipod nu in de winkel kostwatnou.com schreef op 08 mei 2003 @ 16:11:
Kijk eens bij www.tweedehandsmac.nl Daar worden redelijk wat oude iPods aangeboden.
Is dit nu wat ze handel noemen of snappen sommige mensen het markt-principe niet
Met 110.000 (!) nieuwe iPod bestellingen zijn jullie niet de enige die een iPod willenApple: ruim 1 miljoen verkochte songs
11:48 uur - De onlangs gelanceerde online muziekdienst van Apple – iTunes Music Store – heeft in één week tijd meer dan 1 miljoen liedjes aan de man gebracht. Dit heeft Apple maandag bekendgemaakt. Steve Jobs meldt trots dat Apple hiermee het grootste online muziekbedrijf ter wereld is. Verder werd bekend dat Apple 110.000 bestellingen heeft ontvangen voor de eveneens vorige week geïntroduceerde nieuwe iPod mp3-speler. (LV)
Bij www.mailamac.nl in de Actie-afdeling zijn nog iPod 5 gb windows en mac verkrijgbaar a 209 ex btw.
Waarom mogen mensen hier reclame makenchem schreef op 08 mei 2003 @ 21:50:
Bij www.mailamac.nl in de Actie-afdeling zijn nog iPod 5 gb windows en mac verkrijgbaar a 209 ex btw.
Dat is dacht ik niet de bedoeling van GoT, of zie ik dat verkeerd? Ik krijg al genoeg spam troep in mijn mailbox.
Er zijn veel mensen die prijs stellen op het bericht van chem. Als je er een probleem mee hebt, is de meest voor de hand liggende reactie om het te negeren. Als het toch een onoverkomelijk probleem is voor je, zet je dat in LAwwillem schreef op 08 May 2003 @ 22:44:
[...]
Waarom mogen mensen hier reclame maken![]()
Dat is dacht ik niet de bedoeling van GoT, of zie ik dat verkeerd? Ik krijg al genoeg spam troep in mijn mailbox.
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Verwijderd
Wie weet er een zaak in Rotterdam waar ze de nieuwe ipods hebben?
(niks gevonden in pricewatch...)
(niks gevonden in pricewatch...)
Ik heb echt he-le-maal niets met mailamac te maken, maar zeg dat ze er een aanbieding hadden. Iedereen schreeuwt hier moord en brand en VRAAGT waar er nog oude iPods te koop zijn. Dan meld ik het en dan is het weeeer niet goedwwillem schreef op 08 May 2003 @ 22:44:
[...]
Waarom mogen mensen hier reclame maken![]()

well excuse me!
bij mail-a-mac staat een 30 gig ipod 1.5 voor 489 en de 15 is daaro 409 dus 15 gig voor 80 €
This is the Way.
Dit topic is gesloten.