Toon posts:

Snelste virusscanner ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een virusscanner op me p166 zetten met 92mb maar NAV 2003 lagt nogal windows ;)
Dus weten jullie een goede scanner die snel loopt maar wel realtime scanned ?
Hij hoeft niet elke dag een update te geven maar om die 4 dagen ofzo zou wel fijn zijn ;)

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-09-2025
Dat zijn er zoveel. Antivir is degene die ik gebruik. Snel, minder geheugen gebruik, bijna elke dag te updaten, etc etc...
http://www.free-av.com/index.htm

Battle.net tag

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik gebruik E-trust antvirus. Dit draait op mijn laptop, maar ook op enkele oudere pc's zonder problemen (233 Mhz).

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:34

Robtimus

me Robtimus no like you

AVG van Grisoft iig niet gebruiken, die laat zelfs mijn Athlon 1GHz met 512MB trager lopen.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Verwijderd

IceManX schreef op 28 april 2003 @ 15:30:
AVG van Grisoft iig niet gebruiken, die laat zelfs mijn Athlon 1GHz met 512MB trager lopen.
hmm heb ik geen last van ik heb een xp 1900+ en een epia 800mhz draait goed en zeer zeker niet vertragend en is nog lekker superklein en gratis!!!!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2003 17:37 ]

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:40

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Verwijderd

Topicstarter
ok thx ik ga AVG proberen :)
en eh Icemanx ik denk dat je pc beter moet instellen ;)

Verwijderd

Ik gebruik zelf eTrust EZ antivirus versie 6.1; volgens mij is deze goed geschikt voor lichtere systemen en hij is niet duur in vergelijking met Norton (30-day free trial; $24.95 first year subscription, $12.95 annual renewal --- hm ik kocht hem destijds voor $19 met een abbo van $9 per jaar; toch een beetje last van inflatie kennelijk).

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:34

Robtimus

me Robtimus no like you

Verwijderd schreef op 28 April 2003 @ 15:33:
[...]

hmm heb ik geen last van ik heb een xp 1900+ en een epia 800mhz draait goed en zeer zeker niet vertragend en is nog lekker superklein en gratis!!!!
Ik heb er ook alleen maar last van bij een on-demand full system scan, dan loopt mijn vrije geheugen ook best hard terug. Verder is ie wel snel en goed, ik ben er vet tevreden over!

Edit: over 43000+ files a 3.5GB doet ie zo'n 7 minuten, dus dat valt wel mee. Alleen loopt mijn PC wel wat trager soms tijdens zo'n scan.

[ Voor 16% gewijzigd door Robtimus op 28-04-2003 18:09 ]

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Pagina: 1