Toon posts:

[XP/2k] Profiles aanlogsnelheid *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik met mijn useraccount op een WindowsXP machine aanlog dan zijn i mijn profiel, Logon Script en GPO settings véél sneller geprocessed dan op een Windows 2000 machine.

Op de site van Microsoft zie ik als enige verschil dat de policies asynchrone geprocessed worden. Maar ik vermoed dat er nog andere verschillen zijn, bijvoorbeeld in de .dll's die die processing doen.

Weet iemand hier meer van? :o

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

OS-en toegevoegd, zie ook de WOS-Policy :).

Verwijderd

de specs van de machines zijn hetzelfde? staan ze ook beide in hetzelfde subnet en in dezelfde OU (oftewel krijgen exact dezelfde polidies over zich heen)?

Verwijderd

Topicstarter
Jazeker alles is identiek. Op de een of andere manier handelt Windows XP de logon processing veel beter af dan Windows 2000. Graag zou ik dus weten of die manier zoals WindowsXP de logon processed te kopieren is naar Windows 2000.

Verwijderd

dat lijkt me sterk dat dat mogelijk is... ik heb er nooit op gelet of het uitmaakt, maar ik kan het wel eens testen... ik laat het wel weten of ik hetzelfde vind.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de vraag net ook aan Microsoft gesteld. Het scheelt hier gewoon een 5 minuten.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

ligt je desktop niet gewoon vol meuk ?

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
nog eens: alles is identiek, alleen de pc is anders.
Ik verwacht dat hier niets aan gedaan kan worden en dat het gewoon een kernel verschil is.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2003 08:52 ]

Pagina: 1