Toon posts:

Rubbertjes van Sony in-ear headphones

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,
Ik heb een week geleden de I-Bead 100 mp3 speler gekocht en nu ben ik er net achter gekomen dat het geluid wat ik eruit krijg een stuk beter is met de earphones van mijn sony discman dan met de originele earphones die erbij geleverd worden.

Mijn Sony Type:
( http://www.megapool.nl/si...uctID=1861&blnFolderAanb= )

Alleen 1 probleempje: een van de rubbertjes van deze sony earphones is kwijt en nieuwe earphones kosten 25 Euro! :'(

Iemand enig idee of je deze gewoon in de winkel kan kopen?

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:43
nee, nieuwe kopen

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Er zijn wel degelijk losse setjes te koop, ik heb ze een keer ergens gekocht maar weet niet meer waar. Kan goed bij de V&D zijn geweest ofzo :P Ze zijn overigens wel dan van Psyhopsieknor, maar dat doet er niet toe lijkt me...

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
nee idd, ieder merk vind ik prima. Bij Dixons&Megapool zeiden ze dat je nieuwe moest kopen maar ik ga iig eerst even bij een aantal andere winkels navragen.

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04:58

SkyStreaker

Move on up!

Neem gewoon een ultragoedkope met rubbertjes die erop lijken, kan toch ook lijkt me?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• Yngwie-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-03 17:01

Yngwie-

Murphy was an optimist

Ik heb toch ook wel eens van die losse rubbertjes gekocht... is al wel weer een paar jaar terug, maar het lijkt me, dat ze toch nog wel ergens te vinden zijn

Verwijderd

Dat zijn die oordopjes met die pikkies eraan. Philips heeft ook een setje oordopjes met die pikkies eraan, die zijn 10 euro ofzo en klinken net zo.

Verder losse rubbertjes zijn bijna nergens te krijgen.

• richard_kraal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2025
geweldig vriend, ik zocht deze (oude naam) 'groove' setjes al een tijdje!!! de mijne waren kapot :-/

/ontopic

heb geen idee ;)

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

RobIII schreef op 28 April 2003 @ 01:40:
Kan goed bij de V&D zijn geweest ofzo :P
nee, nooit gedaan en zullen nooit doen !! >:)

[ Voor 3% gewijzigd door gitaarwerk op 29-04-2003 12:57 ]

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Verwijderd

Ik ben er ook eens eentje verloren en toen had ik ook iets van niet weer 80 gulden dokken... Toen heb ik hier op GoT iemand gevonden die die doppies nog had en er toch niks meer mee deed. En ik heb ze nog steeds :)

Sony groove oordopjes los te verkrijgen?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2003 13:26 ]

Verwijderd

Topicstarter
k heb eens rondgevraagd bij een aantal winkels en overal zeiden ze dat die dingen niet te verkrijgen waren en dat ik maar nieuwe moest kopen :(

• Spider_NL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-05-2023
Mischien kun je wat op marktplaats vinden die er op lijkt. en dan die dingen er afslopen >:) zal vast nie zo veel zijn?

"In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst"
"Geniet en drink met vaten"

Pagina: 1